דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. אנדרואיד אוטו

      אנדרואיד אוטו

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      21 פוסטים 6 כותבים 2.7k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • ישראלייי מנותק
        ישראלייי מנותק
        ישראליי
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #1

        שלום וברכה .
        יש לי מכשיר סמסונג A10 גרסה אנדרואיד 9 שמותקן אצלי עם חסימה של קידרואייד ואני זקוק לאפליקציה של Android Auto אנדרואיד אוטו מי שיכול להשים לי כאן אני פשוט לא מצליח למצוא במחשב
        או לחילופין להסביר לי איך אני יכול לעשות את זה

        דני מערכותד תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ישראלייי ישראליי

          שלום וברכה .
          יש לי מכשיר סמסונג A10 גרסה אנדרואיד 9 שמותקן אצלי עם חסימה של קידרואייד ואני זקוק לאפליקציה של Android Auto אנדרואיד אוטו מי שיכול להשים לי כאן אני פשוט לא מצליח למצוא במחשב
          או לחילופין להסביר לי איך אני יכול לעשות את זה

          דני מערכותד מנותק
          דני מערכותד מנותק
          דני מערכות
          מייבין
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          @ישראליי כתב באנדרואיד אוטו:

          שלום וברכה .
          יש לי מכשיר סמסונג A10 גרסה אנדרואיד 9 שמותקן אצלי עם חסימה של קידרואייד ואני זקוק לאפליקציה של Android Auto אנדרואיד אוטו מי שיכול להשים לי כאן אני פשוט לא מצליח למצוא במחשב
          או לחילופין להסביר לי איך אני יכול לעשות את זה

          אנדרואיד אוטו מובנה במכשיר אתה צריך פשוט לעדכן אותו בחנות כדי שייעבוד…

          ''מעדיף לעזור לך לעשות לבד מאשר לעשות את זה בשבילך…''
          לפני שאתה מזמין מערכת מהקישורים שלי
          https://did.li/MxyOf

          י תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • דני מערכותד דני מערכות

            @ישראליי כתב באנדרואיד אוטו:

            שלום וברכה .
            יש לי מכשיר סמסונג A10 גרסה אנדרואיד 9 שמותקן אצלי עם חסימה של קידרואייד ואני זקוק לאפליקציה של Android Auto אנדרואיד אוטו מי שיכול להשים לי כאן אני פשוט לא מצליח למצוא במחשב
            או לחילופין להסביר לי איך אני יכול לעשות את זה

            אנדרואיד אוטו מובנה במכשיר אתה צריך פשוט לעדכן אותו בחנות כדי שייעבוד…

            י מנותק
            י מנותק
            י. שטרן
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @דני-מערכות כתב באנדרואיד אוטו:

            אנדרואיד אוטו מובנה במכשיר אתה צריך פשוט לעדכן אותו בחנות כדי שייעבוד…

            באנדרואיד 9 אין מובנה
            לאחר בדיקה מעמיקה, יש רק מאנדרואיד 10 ומעלה.

            ישראלייי תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • י י. שטרן

              @דני-מערכות כתב באנדרואיד אוטו:

              אנדרואיד אוטו מובנה במכשיר אתה צריך פשוט לעדכן אותו בחנות כדי שייעבוד…

              באנדרואיד 9 אין מובנה
              לאחר בדיקה מעמיקה, יש רק מאנדרואיד 10 ומעלה.

              ישראלייי מנותק
              ישראלייי מנותק
              ישראליי
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              @י.-שטרן האם שייך לעדכן את האנדרואיד ל10 ?

              תודה לבורא עולם 0ת י 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • ישראלייי ישראליי

                @י.-שטרן האם שייך לעדכן את האנדרואיד ל10 ?

                תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                תודה לבורא עולם 0
                מייבין
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                @ישראליי לא יודע.

                תוריד אנדרואיד אוטו בחנות, גם אם זה לא מובנה, נראה לי צריך לעבוד.

                טוסוןט ישראלייי 2 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • תודה לבורא עולם 0ת תודה לבורא עולם 0

                  @ישראליי לא יודע.

                  תוריד אנדרואיד אוטו בחנות, גם אם זה לא מובנה, נראה לי צריך לעבוד.

                  טוסוןט מחובר
                  טוסוןט מחובר
                  טוסון
                  מייבין
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  @תודה-לבורא-עולם-0 יש לו קיידרואיד, איך הוא יוריד בחנות?

                  כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                  (מס"י פ"א)

                  נחייה ולא…

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ישראלייי ישראליי

                    @י.-שטרן האם שייך לעדכן את האנדרואיד ל10 ?

                    י מנותק
                    י מנותק
                    י. שטרן
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    @ישראליי כתב באנדרואיד אוטו:

                    @י.-שטרן האם שייך לעדכן את האנדרואיד ל10 ?

                    צריך לבדוק בהגדרות מכשיר, הגדרות אנדרואיד אם אני לא טועה שם אפשר לבדוק.
                    רק צריך לגבות חומר מהמכשיר, יכול להימחק במהלך העדכון, וזה לוקח זמן…

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • תודה לבורא עולם 0ת תודה לבורא עולם 0

                      @ישראליי לא יודע.

                      תוריד אנדרואיד אוטו בחנות, גם אם זה לא מובנה, נראה לי צריך לעבוד.

                      ישראלייי מנותק
                      ישראלייי מנותק
                      ישראליי
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #8

                      @תודה-לבורא-עולם-0 הורדתי לא עובד

                      טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ישראלייי ישראליי

                        @תודה-לבורא-עולם-0 הורדתי לא עובד

                        טוסוןט מחובר
                        טוסוןט מחובר
                        טוסון
                        מייבין
                        כתב נערך לאחרונה על ידי טוסון
                        #9

                        @ישראליי בדקת שתואם לאנדרואיד 9?
                        מותקן אצלך גוגל חיפוש ומפות? כי בלי זה זה לא עובד

                        כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                        (מס"י פ"א)

                        נחייה ולא…

                        ישראלייי תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • טוסוןט טוסון

                          @ישראליי בדקת שתואם לאנדרואיד 9?
                          מותקן אצלך גוגל חיפוש ומפות? כי בלי זה זה לא עובד

                          ישראלייי מנותק
                          ישראלייי מנותק
                          ישראליי
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #10

                          @טוסון מותקן אצלי.
                          העניין הוא שאני לא מצליח להתקין את האפליקציה של אוטו או שזה לא מצליח לסיים את ההתקנה או שאני לא מוצא איך להוריד את הקובץ כיון שהוא כותב שזה לא נתמך בארץ

                          ישראלייי תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ישראלייי ישראליי

                            @טוסון מותקן אצלי.
                            העניין הוא שאני לא מצליח להתקין את האפליקציה של אוטו או שזה לא מצליח לסיים את ההתקנה או שאני לא מוצא איך להוריד את הקובץ כיון שהוא כותב שזה לא נתמך בארץ

                            ישראלייי מנותק
                            ישראלייי מנותק
                            ישראליי
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #11

                            @ישראליי מצאתי שמפה אפשר להוריד https://www.find-car.co.il/post/activate-android-auto
                            צרפתי לכל מי שצריך

                            ישראלייי EBAE 2 תגובות תגובה אחרונה
                            1
                            • ישראלייי ישראליי

                              @ישראליי מצאתי שמפה אפשר להוריד https://www.find-car.co.il/post/activate-android-auto
                              צרפתי לכל מי שצריך

                              ישראלייי מנותק
                              ישראלייי מנותק
                              ישראליי
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #12

                              @ישראליי האמת שעדין אני לא מצליח להשתמש בפוטנציה הזאת
                              כנראה שדרגתי את המכשיר לאנדרואיד 10 והתקנתי את אנדרואיד אוטו ואני לא מוצא כיצד להדליק אותו מישהו מכיר את זה?

                              טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ישראלייי ישראליי

                                @ישראליי האמת שעדין אני לא מצליח להשתמש בפוטנציה הזאת
                                כנראה שדרגתי את המכשיר לאנדרואיד 10 והתקנתי את אנדרואיד אוטו ואני לא מוצא כיצד להדליק אותו מישהו מכיר את זה?

                                טוסוןט מחובר
                                טוסוןט מחובר
                                טוסון
                                מייבין
                                כתב נערך לאחרונה על ידי טוסון
                                #13

                                @ישראליי קיים אצלך בהגדרות ברשימת האפליקציות אנדרואיד אוטו?
                                אם קיים, תחפש אותו בהגדרות של הרשת וחיבורים, באזור של הבלוטוס בד"כ

                                כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                                (מס"י פ"א)

                                נחייה ולא…

                                ישראלייי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ישראלייי ישראליי

                                  @ישראליי מצאתי שמפה אפשר להוריד https://www.find-car.co.il/post/activate-android-auto
                                  צרפתי לכל מי שצריך

                                  EBAE מנותק
                                  EBAE מנותק
                                  EBA
                                  מאסטר
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #14

                                  @ישראליי כתב באנדרואיד אוטו:

                                  @ישראליי מצאתי שמפה אפשר להוריד https://www.find-car.co.il/post/activate-android-auto
                                  צרפתי לכל מי שצריך

                                  לא רלוונטי הקישור שיש שם, וגם לא תעבוד התקנה רגילה של קובץ APK, סתם מחרטטים שם.

                                  למעוניינים יצרתי מודול מג’יסק למכשירים עם רוט [לא לשאול מה זה, זה רק למי שמבין לבד…] שמתקין את האנדרואיד אוטו כאילו הוא מבנה בסיסטם. אי אפשר כרגע להעלות לכאן, אם מישהו מעוניין שיכתוב כאן. [שוב, רק אם יש לך רוט ומג’יסק במכשיר, ואתה יודע מה זה ואיך להשתמש בהם].

                                  התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                                  050-4133851
                                  מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                                  טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • EBAE EBA

                                    @ישראליי כתב באנדרואיד אוטו:

                                    @ישראליי מצאתי שמפה אפשר להוריד https://www.find-car.co.il/post/activate-android-auto
                                    צרפתי לכל מי שצריך

                                    לא רלוונטי הקישור שיש שם, וגם לא תעבוד התקנה רגילה של קובץ APK, סתם מחרטטים שם.

                                    למעוניינים יצרתי מודול מג’יסק למכשירים עם רוט [לא לשאול מה זה, זה רק למי שמבין לבד…] שמתקין את האנדרואיד אוטו כאילו הוא מבנה בסיסטם. אי אפשר כרגע להעלות לכאן, אם מישהו מעוניין שיכתוב כאן. [שוב, רק אם יש לך רוט ומג’יסק במכשיר, ואתה יודע מה זה ואיך להשתמש בהם].

                                    טוסוןט מחובר
                                    טוסוןט מחובר
                                    טוסון
                                    מייבין
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #15

                                    @EBA זה גם עוקף על הדרך את הצורך באפליקציית גוגל חיפוש ומפס?

                                    כי אם כן יש לי עוד סיבה להצטער על החצי טאצ’ שלי שמת בטרם עת
                                    כל מה שהייתי צריך היה שם חוץ מאנדרואיד אוטו, וכמובן לא רציתי להתקין גוגל חיפוש

                                    כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                                    (מס"י פ"א)

                                    נחייה ולא…

                                    EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • טוסוןט טוסון

                                      @EBA זה גם עוקף על הדרך את הצורך באפליקציית גוגל חיפוש ומפס?

                                      כי אם כן יש לי עוד סיבה להצטער על החצי טאצ’ שלי שמת בטרם עת
                                      כל מה שהייתי צריך היה שם חוץ מאנדרואיד אוטו, וכמובן לא רציתי להתקין גוגל חיפוש

                                      EBAE מנותק
                                      EBAE מנותק
                                      EBA
                                      מאסטר
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #16

                                      @טוסון לא, לא עוקף. אולי הפרוייקט הבא.

                                      התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                                      050-4133851
                                      מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                                      טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • EBAE EBA

                                        @טוסון לא, לא עוקף. אולי הפרוייקט הבא.

                                        טוסוןט מחובר
                                        טוסוןט מחובר
                                        טוסון
                                        מייבין
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #17

                                        @EBA רק העליתי רעיון, אז אל תטרח למעני

                                        כמו שציינתי שלי כבר מת, והנוכחי זה מכשיר עם שירותי גוגל רשמיים (חסום בmdm) וללא רוט (בינתיים)

                                        כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                                        (מס"י פ"א)

                                        נחייה ולא…

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • טוסוןט טוסון

                                          @ישראליי קיים אצלך בהגדרות ברשימת האפליקציות אנדרואיד אוטו?
                                          אם קיים, תחפש אותו בהגדרות של הרשת וחיבורים, באזור של הבלוטוס בד"כ

                                          ישראלייי מנותק
                                          ישראלייי מנותק
                                          ישראליי
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #18

                                          @טוסון קיים איך אני מפעיל אותו ?
                                          לא הצלחתי מהבלוטוס

                                          EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0
                                          • ישראלייי ישראליי

                                            @טוסון קיים איך אני מפעיל אותו ?
                                            לא הצלחתי מהבלוטוס

                                            EBAE מנותק
                                            EBAE מנותק
                                            EBA
                                            מאסטר
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                                            #19

                                            @ישראליי זה לא עם בלוטוס, זה עם כבל. [בכל אופן ברכבים עד 2021]

                                            התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                                            050-4133851
                                            מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                                            ישראלייי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            0
                                            • EBAE EBA

                                              @ישראליי זה לא עם בלוטוס, זה עם כבל. [בכל אופן ברכבים עד 2021]

                                              ישראלייי מנותק
                                              ישראלייי מנותק
                                              ישראליי
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                                              #20

                                              @EBA יש לי מכשיר מסך שאליו אני רוצה להיתחבר אין לי גישה לכבל נוסף חוץ מהטעינה

                                              ישראלייי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              0

                                              • 1
                                              • 2

                                              49

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              131.5k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום