דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. הדרכות וטיפים - מולטימדיה ומצלמות דרך
      6. מדריך מצולם להתקנת מולטימדיה לגרנדיס

      מדריך מצולם להתקנת מולטימדיה לגרנדיס

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר הדרכות וטיפים - מולטימדיה ומצלמות דרך
      35 פוסטים 7 כותבים 13.6k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • פתוח לשמועפ פתוח לשמוע

        @דנדי אתה מושך את הרדיו החוצה [אין שם ברגים] יש שם מאחור צמה רחבה אתה מנתק אותה מהרדיו ובנוסף אתה מנתק את החיבור של הרדיו. את הצמה הרחבה אתה מחבר לצמה שהזמנת והקצה השני שלה מתחבר למולטימדיה
        מה שמוטי חידש זה שבצמה החדשה אתה מושך משם את החוט השחור שהוא המינוס [יש רק שחור אחד] וככה הנורות לא מהבהבות

        דנדיד מנותק
        דנדיד מנותק
        דנדי
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #11

        @פתוח-לשמוע תודה רבה על המדריך
        עזר לי מאוד מאוד…

        אבל מה שקרה אח"כ זה שכנראה הצמה שקיבלתי עם הפנאל נהרסה…
        השאלה אם אפשר לתקן אותה או שחייבים חדשה ואם יש למישהו למכור בארץ…

        פתוח לשמועפ יוסי לויי 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • דנדיד דנדי

          @פתוח-לשמוע תודה רבה על המדריך
          עזר לי מאוד מאוד…

          אבל מה שקרה אח"כ זה שכנראה הצמה שקיבלתי עם הפנאל נהרסה…
          השאלה אם אפשר לתקן אותה או שחייבים חדשה ואם יש למישהו למכור בארץ…

          פתוח לשמועפ מנותק
          פתוח לשמועפ מנותק
          פתוח לשמוע
          מייבין
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #12

          @דנדי מה הכוונה נהרסה? זה לא רכיב חשמלי רק חוטים

          אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
          הם אלו שיודעים לשאול
          מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

          דנדיד תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • פתוח לשמועפ פתוח לשמוע

            @דנדי מה הכוונה נהרסה? זה לא רכיב חשמלי רק חוטים

            דנדיד מנותק
            דנדיד מנותק
            דנדי
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #13

            @פתוח-לשמוע המערכת לא עובדת עם הצמה הזאת
            יש דרך לתקן את הצמה

            פתוח לשמועפ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • דנדיד דנדי

              @פתוח-לשמוע המערכת לא עובדת עם הצמה הזאת
              יש דרך לתקן את הצמה

              פתוח לשמועפ מנותק
              פתוח לשמועפ מנותק
              פתוח לשמוע
              מייבין
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #14

              @דנדי תוכל לבדוק עם בודק פיוזים אם יש מתח?

              אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
              הם אלו שיודעים לשאול
              מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • דנדיד דנדי

                @פתוח-לשמוע תודה רבה על המדריך
                עזר לי מאוד מאוד…

                אבל מה שקרה אח"כ זה שכנראה הצמה שקיבלתי עם הפנאל נהרסה…
                השאלה אם אפשר לתקן אותה או שחייבים חדשה ואם יש למישהו למכור בארץ…

                יוסי לויי מנותק
                יוסי לויי מנותק
                יוסי לוי
                מייבין
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #15

                @דנדי כתב במדריך מצולם להתקנת מולטימדיה לגרנדיס:

                אבל מה שקרה אח"כ זה שכנראה הצמה שקיבלתי עם הפנאל נהרסה…

                ייתכן והחוטים לא מורכבים נכון
                תוודא ששני החוטים שנותנים מתח מהרכב (כשהסוויצ פתוח) הם כנגד הצהוב והאדום בכבל
                אתה יכול לבדוק איזה חוטים נותנים מתח עם רב מודד

                שמח לעזור

                דנדיד תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • יוסי לויי יוסי לוי

                  @דנדי כתב במדריך מצולם להתקנת מולטימדיה לגרנדיס:

                  אבל מה שקרה אח"כ זה שכנראה הצמה שקיבלתי עם הפנאל נהרסה…

                  ייתכן והחוטים לא מורכבים נכון
                  תוודא ששני החוטים שנותנים מתח מהרכב (כשהסוויצ פתוח) הם כנגד הצהוב והאדום בכבל
                  אתה יכול לבדוק איזה חוטים נותנים מתח עם רב מודד

                  דנדיד מנותק
                  דנדיד מנותק
                  דנדי
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #16

                  @יוסי-לוי תודה
                  אבל בהתחלה זה עבד לי איזה כמה ימים
                  ופתאום הפסיק לעבוד

                  פתוח לשמועפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • דנדיד דנדי

                    @יוסי-לוי תודה
                    אבל בהתחלה זה עבד לי איזה כמה ימים
                    ופתאום הפסיק לעבוד

                    פתוח לשמועפ מנותק
                    פתוח לשמועפ מנותק
                    פתוח לשמוע
                    מייבין
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #17

                    @דנדי תבדוק את הפיוז של המערכת ואת הפיוז של הרכב

                    אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
                    הם אלו שיודעים לשאול
                    מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

                    דנדיד תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • פתוח לשמועפ פתוח לשמוע

                      @דנדי תבדוק את הפיוז של המערכת ואת הפיוז של הרכב

                      דנדיד מנותק
                      דנדיד מנותק
                      דנדי
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #18

                      @פתוח-לשמוע הכל תקין
                      המערכת עובדת בבית באופן תקין לגמרי
                      והמערכת הקודמת של האוטו עובדת עם הצמה שלה
                      א"כ הדבר היחיד שנהרס היא הצמה החדש מעלי אקספרס… תדדדםם…
                      האם זה אף פעם לא קרה לך?
                      האם יש משהו לעשות או להזמין צמה חדשה?
                      תודה מראש

                      ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • דנדיד דנדי

                        @פתוח-לשמוע הכל תקין
                        המערכת עובדת בבית באופן תקין לגמרי
                        והמערכת הקודמת של האוטו עובדת עם הצמה שלה
                        א"כ הדבר היחיד שנהרס היא הצמה החדש מעלי אקספרס… תדדדםם…
                        האם זה אף פעם לא קרה לך?
                        האם יש משהו לעשות או להזמין צמה חדשה?
                        תודה מראש

                        ט מנותק
                        ט מנותק
                        טכנולוג
                        מאסטר
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #19

                        @דנדי לפעמים צריך להכניס את הצמה קצת בכוח
                        בנוסף תבדוק האם הצמה הקודמת יכולה להתאים לך (במידה וזה לא הצמה המקורית)
                        תנסה להבין מה גרם לצמה להיהרס כדבריך כי כמו שאמרו קודם זה לא רכיב חשמלי רק חוטים אז אין כל כך מה שיהרס

                        ניתן ליצור קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

                        דנדיד תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • ט טכנולוג

                          @דנדי לפעמים צריך להכניס את הצמה קצת בכוח
                          בנוסף תבדוק האם הצמה הקודמת יכולה להתאים לך (במידה וזה לא הצמה המקורית)
                          תנסה להבין מה גרם לצמה להיהרס כדבריך כי כמו שאמרו קודם זה לא רכיב חשמלי רק חוטים אז אין כל כך מה שיהרס

                          דנדיד מנותק
                          דנדיד מנותק
                          דנדי
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #20

                          @טכנולוג כתב במדריך מצולם להתקנת מולטימדיה לגרנדיס:

                          תנסה להבין מה גרם לצמה להיהרס כדבריך כי כמו שאמרו קודם זה לא רכיב חשמלי רק חוטים אז אין כל כך מה שיהרס

                          זהו, זה מה שאני לא מבין באמת…
                          ואומר שוב זה עבד כמה ימים ופתאום לא עובד…

                          פתוח לשמועפ Y 2 תגובות תגובה אחרונה
                          0
                          • דנדיד דנדי

                            @טכנולוג כתב במדריך מצולם להתקנת מולטימדיה לגרנדיס:

                            תנסה להבין מה גרם לצמה להיהרס כדבריך כי כמו שאמרו קודם זה לא רכיב חשמלי רק חוטים אז אין כל כך מה שיהרס

                            זהו, זה מה שאני לא מבין באמת…
                            ואומר שוב זה עבד כמה ימים ופתאום לא עובד…

                            פתוח לשמועפ מנותק
                            פתוח לשמועפ מנותק
                            פתוח לשמוע
                            מייבין
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #21

                            @דנדי תנסה לחבר את האונברסלית לצמה [פעם עשיתי ככה מייאוש. שרפתי באמצע החוטים והתעלקתי עליהם]

                            אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
                            הם אלו שיודעים לשאול
                            מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • דנדיד דנדי

                              @טכנולוג כתב במדריך מצולם להתקנת מולטימדיה לגרנדיס:

                              תנסה להבין מה גרם לצמה להיהרס כדבריך כי כמו שאמרו קודם זה לא רכיב חשמלי רק חוטים אז אין כל כך מה שיהרס

                              זהו, זה מה שאני לא מבין באמת…
                              ואומר שוב זה עבד כמה ימים ופתאום לא עובד…

                              Y מנותק
                              Y מנותק
                              YOLEVI
                              מייבין
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #22

                              @דנדי לפעמים אחד החוטים מתנתק מהשוקולד (כלומר החיבורים שבשני קצוות החוטים) עקב משיכה חזקה, תנסה לעבור אחד אחד בפרט על האדום והצהוב והשחור ותבדוק אם מחובר טוב

                              התקנת ומכירת מולטימדיות, פאנלים ועוד
                              חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
                              סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
                              3276568@gmail.com
                              0583276568

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              2
                              • פתוח לשמועפ מנותק
                                פתוח לשמועפ מנותק
                                פתוח לשמוע
                                מייבין
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #23

                                @אוייבר-חוכם יש לך פה מדריך וקישורים

                                אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
                                הם אלו שיודעים לשאול
                                מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • א איש גמזו התייחס לנושא זה
                                • יוסי לויי מנותק
                                  יוסי לויי מנותק
                                  יוסי לוי
                                  מייבין
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #24

                                  לטובת מי שירצה להתקין מולטימדיה על גרנדיס כתבתי כאן על הפנל לגרנדיס

                                  שמח לעזור

                                  א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • יוסי לויי יוסי לוי

                                    לטובת מי שירצה להתקין מולטימדיה על גרנדיס כתבתי כאן על הפנל לגרנדיס

                                    א מנותק
                                    א מנותק
                                    אני הקטן
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי אני הקטן
                                    #25

                                    @יוסי-לוי
                                    הזמנתי את הפאנל מהקישור שצירפת והוא אכן מתאים בול. תודה ענקית.
                                    מה שכן צריך לשים לב, הכבל שמגיע אם הפאנל הזה לא מתאים (אצלי בכל אופן) ואני צריך להזמין שוב כבל בנפרד מקישור אחר.
                                    IMG_6179.JPG

                                    יוסי לויי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • א אני הקטן

                                      @יוסי-לוי
                                      הזמנתי את הפאנל מהקישור שצירפת והוא אכן מתאים בול. תודה ענקית.
                                      מה שכן צריך לשים לב, הכבל שמגיע אם הפאנל הזה לא מתאים (אצלי בכל אופן) ואני צריך להזמין שוב כבל בנפרד מקישור אחר.
                                      IMG_6179.JPG

                                      יוסי לויי מנותק
                                      יוסי לויי מנותק
                                      יוסי לוי
                                      מייבין
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #26

                                      @אני-הקטן הדרך הארוכה שהיא קצרה להזמין כבל חדש ולהמתין שיגיע
                                      אבל אם יש לך קצת גישה אתה יכול להרכיב את החוטים לבד

                                      זה לא מסובך
                                      נכתב על זה כאן בפורום ואם תרצה אני אפרט לך כאן

                                      שמח לעזור

                                      א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • יוסי לויי יוסי לוי

                                        @אני-הקטן הדרך הארוכה שהיא קצרה להזמין כבל חדש ולהמתין שיגיע
                                        אבל אם יש לך קצת גישה אתה יכול להרכיב את החוטים לבד

                                        זה לא מסובך
                                        נכתב על זה כאן בפורום ואם תרצה אני אפרט לך כאן

                                        א מנותק
                                        א מנותק
                                        אני הקטן
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #27

                                        @יוסי-לוי
                                        יותר מאשמח לקבל הדרכה

                                        יוסי לויי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • א אני הקטן

                                          @יוסי-לוי
                                          יותר מאשמח לקבל הדרכה

                                          יוסי לויי מנותק
                                          יוסי לויי מנותק
                                          יוסי לוי
                                          מייבין
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #28

                                          @אני-הקטן אני כותב לך את רשימת החוטים שאתה צריך לחבר
                                          תצטרך רב מודד כדי לדעת מהם חלק מהחוטים
                                          במערכת הגיע לך מתאם שנכנס למערכת ובצד השני יש חוטים

                                          1. חוט צהוב - מתחבר לחוט מהרכב שנותן מתח קבוע גם כשהרכב כבוי
                                          2. חוט אדום - מתחבר לחוט ברכב שנותן מתח רק כשהסוויט מופעל
                                          3. חוט שחור - מתחבר למינוס של הרכב
                                          4. חוט כתום - מתחבר לחוט שנותן מתח רק כשהאורות ברכב מופעלים
                                          5. יש לך 4 זוגות של צבעים (ירוק/לבן/סגול/אפור) שזה החיבורים לרמקולים, עם הפס השחור זה החיובי של כל אחד
                                          6. חוט חום- אם הרכבת מצלמה אתה צריך להשתמש בחוט הזה (כתוב עליו BACK)
                                          7. אם יש לך כפתורים על ההגה תצטרך להשתמש בחוט שכתוב עליו KEY2
                                            בהצלחה

                                          שמח לעזור

                                          פתוח לשמועפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1
                                          • יוסי לויי יוסי לוי

                                            @אני-הקטן אני כותב לך את רשימת החוטים שאתה צריך לחבר
                                            תצטרך רב מודד כדי לדעת מהם חלק מהחוטים
                                            במערכת הגיע לך מתאם שנכנס למערכת ובצד השני יש חוטים

                                            1. חוט צהוב - מתחבר לחוט מהרכב שנותן מתח קבוע גם כשהרכב כבוי
                                            2. חוט אדום - מתחבר לחוט ברכב שנותן מתח רק כשהסוויט מופעל
                                            3. חוט שחור - מתחבר למינוס של הרכב
                                            4. חוט כתום - מתחבר לחוט שנותן מתח רק כשהאורות ברכב מופעלים
                                            5. יש לך 4 זוגות של צבעים (ירוק/לבן/סגול/אפור) שזה החיבורים לרמקולים, עם הפס השחור זה החיובי של כל אחד
                                            6. חוט חום- אם הרכבת מצלמה אתה צריך להשתמש בחוט הזה (כתוב עליו BACK)
                                            7. אם יש לך כפתורים על ההגה תצטרך להשתמש בחוט שכתוב עליו KEY2
                                              בהצלחה
                                            פתוח לשמועפ מנותק
                                            פתוח לשמועפ מנותק
                                            פתוח לשמוע
                                            מייבין
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                                            #29

                                            @יוסי-לוי
                                            צילום מסך 2025-05-05 180340.png צילום מסך 2025-05-05 180402.png
                                            שלחו לי בזמנו בטח ממתמחים

                                            אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
                                            הם אלו שיודעים לשאול
                                            מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

                                            א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            2
                                            • פתוח לשמועפ פתוח לשמוע

                                              @יוסי-לוי
                                              צילום מסך 2025-05-05 180340.png צילום מסך 2025-05-05 180402.png
                                              שלחו לי בזמנו בטח ממתמחים

                                              א מנותק
                                              א מנותק
                                              אני הקטן
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי אני הקטן
                                              #30

                                              @פתוח-לשמוע @מיישה או משהו אחר שמבין בזה, אשמח לקבל עזרה
                                              חיברתי את הצמה לרכב ולמערכת החדשה, כשהפנסים דולקים המערכת פועלת אך כשאני מכבה פנסים המערכת נכבית לחלוטין והתאורה בלוח מחוונים מהבהבת.
                                              כשעשיתי את זה:

                                              @פתוח-לשמוע כתב במדריך מצולם להתקנת מולטימדיה לגרנדיס:

                                              מושכים את המערכת הישנה החוצה ומנתקים מאחור את הצמה ומחברים לכבל החדש לפני שמחברים מושכים את החוט השחור [המינוס] קרדיט ל@מוטי-ברנד [אגב לא חיברתי אותו לשום מקום ועובד חלק]

                                              אז המערכת לא פועלת גם כשהפנסים דלוקים.

                                              פתוח לשמועפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              0

                                              • 1
                                              • 2

                                              84

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.8k

                                              נושאים

                                              131.9k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום