דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. נטפרי במערכת אנדרואיד

      נטפרי במערכת אנדרואיד

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      23 פוסטים 8 כותבים 1.5k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • אהרון המלךא מנותק
        אהרון המלךא מנותק
        אהרון המלך
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעקב מ. פינס
        #1

        שלום רב
        אני רוצה לחבר סטיק עם סים של נטפרי ספק RL
        חברתי הסטיק עובד נורות כחולות אבל כותב שאין אינטרנט
        מה צריך להגדיר?
        תודה רבה

        דני מערכותד תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • אהרון המלךא אהרון המלך

          שלום רב
          אני רוצה לחבר סטיק עם סים של נטפרי ספק RL
          חברתי הסטיק עובד נורות כחולות אבל כותב שאין אינטרנט
          מה צריך להגדיר?
          תודה רבה

          דני מערכותד מנותק
          דני מערכותד מנותק
          דני מערכות
          מייבין
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          @אהרון-המלך הגדרת APN בסטיק?

          ''מעדיף לעזור לך לעשות לבד מאשר לעשות את זה בשבילך…''
          לפני שאתה מזמין מערכת מהקישורים שלי
          https://did.li/MxyOf

          אהרון המלךא תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • דני מערכותד דני מערכות

            @אהרון-המלך הגדרת APN בסטיק?

            אהרון המלךא מנותק
            אהרון המלךא מנותק
            אהרון המלך
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            איך עושים את זה?

            דני מערכותד תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • אהרון המלךא אהרון המלך

              איך עושים את זה?

              דני מערכותד מנותק
              דני מערכותד מנותק
              דני מערכות
              מייבין
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              @אהרון-המלך תניס את הסים למחשב ותכנס להגדרות שלו תחפש שם APN וצריך להגדיר ידנית
              שם rl
              apn; iisp
              אם אתה בהוט מובייל אז APN אחר
              ואם אתה רוצה הסבר יותר מפורט אולי תאמר לנו איזה סטיק יש לך

              ''מעדיף לעזור לך לעשות לבד מאשר לעשות את זה בשבילך…''
              לפני שאתה מזמין מערכת מהקישורים שלי
              https://did.li/MxyOf

              אהרון המלךא תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • דני מערכותד דני מערכות

                @אהרון-המלך תניס את הסים למחשב ותכנס להגדרות שלו תחפש שם APN וצריך להגדיר ידנית
                שם rl
                apn; iisp
                אם אתה בהוט מובייל אז APN אחר
                ואם אתה רוצה הסבר יותר מפורט אולי תאמר לנו איזה סטיק יש לך

                אהרון המלךא מנותק
                אהרון המלךא מנותק
                אהרון המלך
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                @דני-מערכות
                כבר מוגדר הנה
                צילום מסך 2025-04-09 093451.png

                דני מערכותד אהרון המלךא Y 3 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • אהרון המלךא אהרון המלך

                  @דני-מערכות
                  כבר מוגדר הנה
                  צילום מסך 2025-04-09 093451.png

                  דני מערכותד מנותק
                  דני מערכותד מנותק
                  דני מערכות
                  מייבין
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  @אהרון-המלך מה לא עובד לך באינטרנט וויז?
                  או דפדפן

                  ''מעדיף לעזור לך לעשות לבד מאשר לעשות את זה בשבילך…''
                  לפני שאתה מזמין מערכת מהקישורים שלי
                  https://did.li/MxyOf

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • אהרון המלךא אהרון המלך

                    @דני-מערכות
                    כבר מוגדר הנה
                    צילום מסך 2025-04-09 093451.png

                    אהרון המלךא מנותק
                    אהרון המלךא מנותק
                    אהרון המלך
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעקב מ. פינס
                    #7

                    @אהרון-המלך
                    עכשיו אני עם המחשב
                    שאני מחבר את הסטיק לאוטו הוא נדלק עובד
                    אבל אני מנסה לגלוש בוויז הוא כותב אין חיבור.
                    הוא כן מציג את המסלול בלי שעת הגעה קיצר עובד חלקי
                    אולי צריך להוריד תעודת אבטחה?
                    או שאין קשר…

                    דני מערכותד ShebsaleS 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • אהרון המלךא אהרון המלך

                      @אהרון-המלך
                      עכשיו אני עם המחשב
                      שאני מחבר את הסטיק לאוטו הוא נדלק עובד
                      אבל אני מנסה לגלוש בוויז הוא כותב אין חיבור.
                      הוא כן מציג את המסלול בלי שעת הגעה קיצר עובד חלקי
                      אולי צריך להוריד תעודת אבטחה?
                      או שאין קשר…

                      דני מערכותד מנותק
                      דני מערכותד מנותק
                      דני מערכות
                      מייבין
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #8

                      @אהרון-המלך בוויז לא אמור להיות קשור אבל לפעמים זה משפיע…

                      ''מעדיף לעזור לך לעשות לבד מאשר לעשות את זה בשבילך…''
                      לפני שאתה מזמין מערכת מהקישורים שלי
                      https://did.li/MxyOf

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • אהרון המלךא אהרון המלך

                        @אהרון-המלך
                        עכשיו אני עם המחשב
                        שאני מחבר את הסטיק לאוטו הוא נדלק עובד
                        אבל אני מנסה לגלוש בוויז הוא כותב אין חיבור.
                        הוא כן מציג את המסלול בלי שעת הגעה קיצר עובד חלקי
                        אולי צריך להוריד תעודת אבטחה?
                        או שאין קשר…

                        ShebsaleS מנותק
                        ShebsaleS מנותק
                        Shebsale
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #9

                        @אהרון-המלך כתב בנטפרי במערכת אנדוראיר:

                        @אהרון-המלך
                        אולי צריך להוריד תעודת אבטחה?
                        או שאין קשר…

                        צריך להוריד תעודות אבטחה בשביל הדפדפן מייל וכו’, אבל הוויז אמור לעבוד גם בלי תעודות אבטחה, יכול להיות שצריך עידכון לאפליקציה.

                        תיווך רכבים זולים
                        ‏‪052-817-9859‬‏

                        אהרון המלךא תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • ShebsaleS Shebsale

                          @אהרון-המלך כתב בנטפרי במערכת אנדוראיר:

                          @אהרון-המלך
                          אולי צריך להוריד תעודת אבטחה?
                          או שאין קשר…

                          צריך להוריד תעודות אבטחה בשביל הדפדפן מייל וכו’, אבל הוויז אמור לעבוד גם בלי תעודות אבטחה, יכול להיות שצריך עידכון לאפליקציה.

                          אהרון המלךא מנותק
                          אהרון המלךא מנותק
                          אהרון המלך
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #10

                          @Shebsale
                          תכלס מה אני צריך לעשות?

                          אהרון המלךא תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • אהרון המלךא אהרון המלך

                            @Shebsale
                            תכלס מה אני צריך לעשות?

                            אהרון המלךא מנותק
                            אהרון המלךא מנותק
                            אהרון המלך
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #11

                            @אהרון-המלך ואיך עושים את זה?
                            תכלס עכשיו הכנסתי את הסטיק נכנסתי לחנות כותב אין אינטרנט
                            מה הפתרון?

                            פתוח לשמועפ Y 2 תגובות תגובה אחרונה
                            0
                            • אהרון המלךא אהרון המלך

                              @אהרון-המלך ואיך עושים את זה?
                              תכלס עכשיו הכנסתי את הסטיק נכנסתי לחנות כותב אין אינטרנט
                              מה הפתרון?

                              פתוח לשמועפ מנותק
                              פתוח לשמועפ מנותק
                              פתוח לשמוע
                              מייבין
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #12

                              @אהרון-המלך איזה אנדרואיד המערכת?

                              אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
                              הם אלו שיודעים לשאול
                              מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • תצמנת מנותק
                                תצמנת מנותק
                                תצמנ
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #13

                                לי הייתה בעיה דומה, הקלטת תעבורה הראתה חסימה של נטפרי, שלחתי להם ופתחו (הם אמרו שזה לא נראה הסינון, אבל ינסו לפתוח כמה דברים שיכולים להיות קשור, ולמעשה זה אכן עזר).

                                אהרון המלךא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • אהרון המלךא אהרון המלך

                                  @דני-מערכות
                                  כבר מוגדר הנה
                                  צילום מסך 2025-04-09 093451.png

                                  Y מנותק
                                  Y מנותק
                                  YOLEVI
                                  מייבין
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #14

                                  @אהרון-המלך כתב בנטפרי במערכת אנדוראיר:

                                  @דני-מערכות
                                  כבר מוגדר הנה
                                  צילום מסך 2025-04-09 093451.png

                                  @דני-מערכות לא צריך להיות כתוב IISP גם ב USER NAME?

                                  התקנת ומכירת מולטימדיות, פאנלים ועוד
                                  חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
                                  סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
                                  3276568@gmail.com
                                  0583276568

                                  דני מערכותד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • אהרון המלךא אהרון המלך

                                    @אהרון-המלך ואיך עושים את זה?
                                    תכלס עכשיו הכנסתי את הסטיק נכנסתי לחנות כותב אין אינטרנט
                                    מה הפתרון?

                                    Y מנותק
                                    Y מנותק
                                    YOLEVI
                                    מייבין
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #15

                                    @אהרון-המלך כתב בנטפרי במערכת אנדוראיר:

                                    ק נכנסתי לחנות כותב אין אינטרנט

                                    בחנות וודאי לא יהיה אינטרנט זה וויז בלבד!

                                    תנסה להתחבר לנטסטיק עם מכשיר אחר ותראה אם הוויז עובד שם

                                    התקנת ומכירת מולטימדיות, פאנלים ועוד
                                    חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
                                    סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
                                    3276568@gmail.com
                                    0583276568

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • Y YOLEVI

                                      @אהרון-המלך כתב בנטפרי במערכת אנדוראיר:

                                      @דני-מערכות
                                      כבר מוגדר הנה
                                      צילום מסך 2025-04-09 093451.png

                                      @דני-מערכות לא צריך להיות כתוב IISP גם ב USER NAME?

                                      דני מערכותד מנותק
                                      דני מערכותד מנותק
                                      דני מערכות
                                      מייבין
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #16

                                      @YOLEVI זה לא משנה מה השם

                                      ''מעדיף לעזור לך לעשות לבד מאשר לעשות את זה בשבילך…''
                                      לפני שאתה מזמין מערכת מהקישורים שלי
                                      https://did.li/MxyOf

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • תצמנת תצמנ

                                        לי הייתה בעיה דומה, הקלטת תעבורה הראתה חסימה של נטפרי, שלחתי להם ופתחו (הם אמרו שזה לא נראה הסינון, אבל ינסו לפתוח כמה דברים שיכולים להיות קשור, ולמעשה זה אכן עזר).

                                        אהרון המלךא מנותק
                                        אהרון המלךא מנותק
                                        אהרון המלך
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #17

                                        כן אבל אני כותב בגוגל 1.2.3.1
                                        וכותב אין אינטרנט אני לא יכול אפילו להשאיר פניה

                                        טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • אהרון המלךא אהרון המלך

                                          כן אבל אני כותב בגוגל 1.2.3.1
                                          וכותב אין אינטרנט אני לא יכול אפילו להשאיר פניה

                                          טוסוןט מנותק
                                          טוסוןט מנותק
                                          טוסון
                                          מייבין
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #18

                                          @אהרון-המלך כתב בנטפרי במערכת אנדוראיר:

                                          כן אבל אני כותב בגוגל 1.2.3.1
                                          וכותב אין אינטרנט אני לא יכול אפילו להשאיר פניה

                                          תכתוב 1.2.3.4

                                          כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                                          (מס"י פ"א)

                                          נחייה ולא…

                                          אהרון המלךא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1
                                          • טוסוןט טוסון

                                            @אהרון-המלך כתב בנטפרי במערכת אנדוראיר:

                                            כן אבל אני כותב בגוגל 1.2.3.1
                                            וכותב אין אינטרנט אני לא יכול אפילו להשאיר פניה

                                            תכתוב 1.2.3.4

                                            אהרון המלךא מנותק
                                            אהרון המלךא מנותק
                                            אהרון המלך
                                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                            #19

                                            @טוסון זה מה שכתבתי
                                            ולמה שלא יעבוד לי הדפדפן אם אני במחשב גולש רגיל?
                                            זה סים של נטפרי מסלול פתוח

                                            התכוונתי ל1.2.3.4 ולא נותן

                                            דני מערכותד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            0
                                            • אהרון המלךא אהרון המלך

                                              @טוסון זה מה שכתבתי
                                              ולמה שלא יעבוד לי הדפדפן אם אני במחשב גולש רגיל?
                                              זה סים של נטפרי מסלול פתוח

                                              התכוונתי ל1.2.3.4 ולא נותן

                                              דני מערכותד מנותק
                                              דני מערכותד מנותק
                                              דני מערכות
                                              מייבין
                                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                              #20

                                              @אהרון-המלך נטפרי בעקרון לא תומכים באנדרואיד
                                              יש דברים שעובד ויש לא
                                              אמור לעבוד לך רק הוויז ועוד כמה אליקציות וזהו
                                              דפדפן ייעבוד רק עם תעודת אבטחה ברמת מערכת
                                              לתוספ פירוט עיין פה

                                              ''מעדיף לעזור לך לעשות לבד מאשר לעשות את זה בשבילך…''
                                              לפני שאתה מזמין מערכת מהקישורים שלי
                                              https://did.li/MxyOf

                                              אהרון המלךא ד 2 תגובות תגובה אחרונה
                                              0

                                              • 1
                                              • 2

                                              3

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.8k

                                              נושאים

                                              132.1k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום