דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. עזרה בהתקנת מצלמת רוורס לוורסו

      עזרה בהתקנת מצלמת רוורס לוורסו

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      24 פוסטים 5 כותבים 1.2k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה פוצל מתוך הנושא שרשור מערכת מולטימדיה לכל רכב Klonimoos
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • מוטי ברנדמ מוטי ברנד

        @דנדי כתב בעזרה בהתקנת מצלמת רוורס לוורסו:

        @מיישה כתב בעזרה בהתקנת מצלמת רוורס לוורסו:

        https://s.click.aliexpress.com/e/_oEMhZOk

        זה נראה לי זה
        אבל אני לא בטוח
        האופציה היחידה היא לקנות ב 55 ש"ח?

        ומה זה הקופסה השחורה שם?

        יש מתאם מיוחד לזה ולא חייב את הממיר היקר אתה צריך את זה https://s.click.aliexpress.com/e/_olKeVyC
        fd10b2c6-2b5e-4f3c-8269-6ea6a606414b-image.png
        אם אתה רוצה יש לי כזה בביתר

        דנדיד מנותק
        דנדיד מנותק
        דנדי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #15

        @מוטי-ברנד @הכהן @מיישה
        אחרי שר’ מוטי הביא לי צמה אחרת שיש בה חיבור צהוב למצלמה
        חיברתי וזה לא עבד
        אני מצרץ תמונות של החיבורים באוטו
        להזכירכם 4 חיבורים התאימו לצמה וחיבור אחד חסר
        זה החיבורים שהתאימו
        IMG_3380.JPG IMG_3381.JPG IMG_3384.JPG IMG_3386.JPG

        וזה החיבור שנשאר מיותם [מלפנים ומאחור]
        IMG_3387.JPG IMG_3388.JPG

        מוטי ברנדמ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • דנדיד דנדי

          @מוטי-ברנד @הכהן @מיישה
          אחרי שר’ מוטי הביא לי צמה אחרת שיש בה חיבור צהוב למצלמה
          חיברתי וזה לא עבד
          אני מצרץ תמונות של החיבורים באוטו
          להזכירכם 4 חיבורים התאימו לצמה וחיבור אחד חסר
          זה החיבורים שהתאימו
          IMG_3380.JPG IMG_3381.JPG IMG_3384.JPG IMG_3386.JPG

          וזה החיבור שנשאר מיותם [מלפנים ומאחור]
          IMG_3387.JPG IMG_3388.JPG

          מוטי ברנדמ מנותק
          מוטי ברנדמ מנותק
          מוטי ברנד
          מייבין
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #16

          @דנדי כתב בעזרה בהתקנת מצלמת רוורס לוורסו:

          @מוטי-ברנד @הכהן @מיישה
          אחרי שר’ מוטי הביא לי צמה אחרת שיש בה חיבור צהוב למצלמה
          חיברתי וזה לא עבד
          אני מצרץ תמונות של החיבורים באוטו
          להזכירכם 4 חיבורים התאימו לצמה וחיבור אחד חסר
          זה החיבורים שהתאימו
          IMG_3380.JPG IMG_3381.JPG IMG_3384.JPG IMG_3386.JPG

          וזה החיבור שנשאר מיותם [מלפנים ומאחור]
          IMG_3387.JPG IMG_3388.JPG

          זה לכאורה של הUSB

          "מוטיקאר מערכות לרכב" התקנת מולטימדיות
          וסימים של נטפרי 0527661381
          דברו איתי 2086841@gmail.com
          ותצטרפו למעגל הלקוחות המרוצים שלי

          דנדיד תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מוטי ברנדמ מוטי ברנד

            @דנדי כתב בעזרה בהתקנת מצלמת רוורס לוורסו:

            @מוטי-ברנד @הכהן @מיישה
            אחרי שר’ מוטי הביא לי צמה אחרת שיש בה חיבור צהוב למצלמה
            חיברתי וזה לא עבד
            אני מצרץ תמונות של החיבורים באוטו
            להזכירכם 4 חיבורים התאימו לצמה וחיבור אחד חסר
            זה החיבורים שהתאימו
            IMG_3380.JPG IMG_3381.JPG IMG_3384.JPG IMG_3386.JPG

            וזה החיבור שנשאר מיותם [מלפנים ומאחור]
            IMG_3387.JPG IMG_3388.JPG

            זה לכאורה של הUSB

            דנדיד מנותק
            דנדיד מנותק
            דנדי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #17

            @מוטי-ברנד אז איך אני מחבר אותו?

            מוטי ברנדמ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • דנדיד דנדי

              @מוטי-ברנד אז איך אני מחבר אותו?

              מוטי ברנדמ מנותק
              מוטי ברנדמ מנותק
              מוטי ברנד
              מייבין
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #18

              @דנדי כתב בעזרה בהתקנת מצלמת רוורס לוורסו:

              @מוטי-ברנד אז איך אני מחבר אותו?

              תוותר עליו אין מתאם שקע תקע בשבילו (שאני מכיר)
              אם אתה ממש רוצה לנסות אז פשוט לנסות לחתוך ולחבר לו ראש שמתאים למולטימדיה

              "מוטיקאר מערכות לרכב" התקנת מולטימדיות
              וסימים של נטפרי 0527661381
              דברו איתי 2086841@gmail.com
              ותצטרפו למעגל הלקוחות המרוצים שלי

              דנדיד תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • מוטי ברנדמ מוטי ברנד

                @דנדי כתב בעזרה בהתקנת מצלמת רוורס לוורסו:

                @מוטי-ברנד אז איך אני מחבר אותו?

                תוותר עליו אין מתאם שקע תקע בשבילו (שאני מכיר)
                אם אתה ממש רוצה לנסות אז פשוט לנסות לחתוך ולחבר לו ראש שמתאים למולטימדיה

                דנדיד מנותק
                דנדיד מנותק
                דנדי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #19

                @מוטי-ברנד ומה לגבי המצלמה?
                האמת שאתמול ניסתי לחבר בחזרה את המערכת הישנה וגם שם המצלמה לא עבדה.
                מה יכול להיות הפתרון?

                מוטי ברנדמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • דנדיד דנדי

                  @מוטי-ברנד ומה לגבי המצלמה?
                  האמת שאתמול ניסתי לחבר בחזרה את המערכת הישנה וגם שם המצלמה לא עבדה.
                  מה יכול להיות הפתרון?

                  מוטי ברנדמ מנותק
                  מוטי ברנדמ מנותק
                  מוטי ברנד
                  מייבין
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #20

                  @דנדי יכול להיות שנשרף פיוז תבדוק אם החיישני רוורס עובדים
                  או שהתאורת רוורס עובדת

                  "מוטיקאר מערכות לרכב" התקנת מולטימדיות
                  וסימים של נטפרי 0527661381
                  דברו איתי 2086841@gmail.com
                  ותצטרפו למעגל הלקוחות המרוצים שלי

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • ה מנותק
                    ה מנותק
                    הכהן
                    מייבין
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #21

                    החוטים האלו לא קשורים למצלמה יש חוט בצבע כחול או שחור יחיד ולא בצמה?

                    דנדיד תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ה הכהן

                      החוטים האלו לא קשורים למצלמה יש חוט בצבע כחול או שחור יחיד ולא בצמה?

                      דנדיד מנותק
                      דנדיד מנותק
                      דנדי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #22

                      @הכהן זה החוטים שיש בלבד…

                      דנדיד תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • דנדיד דנדי

                        @הכהן זה החוטים שיש בלבד…

                        דנדיד מנותק
                        דנדיד מנותק
                        דנדי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #23

                        @מוטי-ברנד @הכהן @מיישה
                        כעבור 22 יום…
                        בדקתי עם בעל הרכב והמנורת רוורס כן עובדת
                        א"כ זה לא פיוז כמו שהציע הרב ברנד

                        יש למישהו רעיון מה יכול להיות
                        אני אתמצת שוב את הבעיה
                        החלפתי מולטימדיה לרכב שכבר היתה ו מותקנת מצלמת רוורס
                        ומאז שהתקנתי היא לא עובדת
                        וכשניסתי להחזיר את הישנה היא גם לא עובדת
                        אבל כשמעבירים לרוורס נהיה מסך שחור

                        נו…
                        מה הלומדעס…?

                        מיוחדמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • דנדיד דנדי

                          @מוטי-ברנד @הכהן @מיישה
                          כעבור 22 יום…
                          בדקתי עם בעל הרכב והמנורת רוורס כן עובדת
                          א"כ זה לא פיוז כמו שהציע הרב ברנד

                          יש למישהו רעיון מה יכול להיות
                          אני אתמצת שוב את הבעיה
                          החלפתי מולטימדיה לרכב שכבר היתה ו מותקנת מצלמת רוורס
                          ומאז שהתקנתי היא לא עובדת
                          וכשניסתי להחזיר את הישנה היא גם לא עובדת
                          אבל כשמעבירים לרוורס נהיה מסך שחור

                          נו…
                          מה הלומדעס…?

                          מיוחדמ מנותק
                          מיוחדמ מנותק
                          מיוחד
                          מאסטר
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #24

                          @דנדי
                          אולי תעבור על הנתיכים של 10 אמפר ו7.5.

                          גמ''ח "והלכת בדרכיו".
                          כלי עבודה. ומחשב רכב. ושכפול מפתחות…
                          בדיקת מחשב מקצועית לפני קנייה.
                          special12323@gmail.com

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2

                          • 1
                          • 2

                          63

                          מחובר

                          3.0k

                          משתמשים

                          9.8k

                          נושאים

                          132.1k

                          פוסטים
                          • התחברות

                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון
                          0
                          • דף הבית
                          • תקנון הפורום
                          • מילון מושגים המלא
                          • המדריך המלא למשתמש
                          • פוסטים אחרונים
                          • משתמשים
                          • חיפוש גוגל בפורום
                          • פנייה למנהל הפורום