דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      MG S9 במבחן דרכים
      בגודל דומה להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. תיקתוקים מההגה לא מהמסרק!!! טיוטה פריוס 2013

      תיקתוקים מההגה לא מהמסרק!!! טיוטה פריוס 2013

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפולים, אחזקה ותקלות
      103 פוסטים 10 כותבים 4.9k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • מיוחדמ מיוחד

        @ישראל-6
        קנית בארץ? מחיר?

        י מנותק
        י מנותק
        ישראל 6
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #67

        @מיוחד
        לא קניתי משהו שהזמין הביא לי

        מיוחדמ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • י ישראל 6

          @מיוחד
          לא קניתי משהו שהזמין הביא לי

          מיוחדמ מנותק
          מיוחדמ מנותק
          מיוחד
          מאסטר
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #68

          @ישראל-6
          הסתפקתי אולי להוסיף לגמ’'ח במחיר עלות מאליאקספרס

          י MENIM 2 תגובות תגובה אחרונה
          1
          • מיוחדמ מיוחד

            @ישראל-6
            הסתפקתי אולי להוסיף לגמ’'ח במחיר עלות מאליאקספרס

            י מנותק
            י מנותק
            ישראל 6
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #69

            @מיוחד
            נראה שזה יעזור להרבה אנשים הבעיה שלא כל אחד יכול להחליף את זה אבל עדיין אולי לבוא למשהו עם החלק ולבקש רק עבודה לפעמים זה משמעותי במחיר

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • מיוחדמ מיוחד

              @ישראל-6
              הסתפקתי אולי להוסיף לגמ’'ח במחיר עלות מאליאקספרס

              MENIM מנותק
              MENIM מנותק
              MENI
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי MENI
              #70

              @מיוחד לי יש גמ"ח של זה באזור הצפון והבאתי גם ל@ישראל-6 ולעוד כמה שחשבו שצריך להחליף מסרק… ולדעתי זה יעזור מאד לאנשים כי בארץ כמעט ואין להשיג… אלא רק בטויוטה עצמה…
              מה שכן חשוב לחזור ולהדגיש שהרעש של קופלונג ומסרק די דומה ועדיף לבדוק לפני ע"י ניתוק המסרק כדי להיות בטוח כי זה לא שאין בפריוס מסרק וכמו שst2411 שגם היה לו מקרה דומה ואכן זה היה מסרק וכדלעיל…
              לכן תדגיש לכל מי שבא לקחת ממך את החלק שחובה בדיקה לפני…

              י מיוחדמ 2 תגובות תגובה אחרונה
              2
              • MENIM MENI

                @מיוחד לי יש גמ"ח של זה באזור הצפון והבאתי גם ל@ישראל-6 ולעוד כמה שחשבו שצריך להחליף מסרק… ולדעתי זה יעזור מאד לאנשים כי בארץ כמעט ואין להשיג… אלא רק בטויוטה עצמה…
                מה שכן חשוב לחזור ולהדגיש שהרעש של קופלונג ומסרק די דומה ועדיף לבדוק לפני ע"י ניתוק המסרק כדי להיות בטוח כי זה לא שאין בפריוס מסרק וכמו שst2411 שגם היה לו מקרה דומה ואכן זה היה מסרק וכדלעיל…
                לכן תדגיש לכל מי שבא לקחת ממך את החלק שחובה בדיקה לפני…

                י מנותק
                י מנותק
                ישראל 6
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי ישראל 6
                #71

                @MENI
                באמת תודה לך מני על החלק עצמו ועל כל העזרה והסבלנות וההסבר המפורט בענין עזרת לי ממש במקום להתרוצץ בכל מיני מוסכים ולהעקץ בהרבה כסף
                ואגב טעיתי מי שאמר לי שהחליף מסרק ולא עזר לו זה שרגא

                ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • MENIM MENI

                  @מיוחד לי יש גמ"ח של זה באזור הצפון והבאתי גם ל@ישראל-6 ולעוד כמה שחשבו שצריך להחליף מסרק… ולדעתי זה יעזור מאד לאנשים כי בארץ כמעט ואין להשיג… אלא רק בטויוטה עצמה…
                  מה שכן חשוב לחזור ולהדגיש שהרעש של קופלונג ומסרק די דומה ועדיף לבדוק לפני ע"י ניתוק המסרק כדי להיות בטוח כי זה לא שאין בפריוס מסרק וכמו שst2411 שגם היה לו מקרה דומה ואכן זה היה מסרק וכדלעיל…
                  לכן תדגיש לכל מי שבא לקחת ממך את החלק שחובה בדיקה לפני…

                  מיוחדמ מנותק
                  מיוחדמ מנותק
                  מיוחד
                  מאסטר
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #72
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • י ישראל 6

                    @MENI
                    באמת תודה לך מני על החלק עצמו ועל כל העזרה והסבלנות וההסבר המפורט בענין עזרת לי ממש במקום להתרוצץ בכל מיני מוסכים ולהעקץ בהרבה כסף
                    ואגב טעיתי מי שאמר לי שהחליף מסרק ולא עזר לו זה שרגא

                    ש מנותק
                    ש מנותק
                    שרגא הלוי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #73

                    @ישראל-6
                    מסתבר שהרעש שהציק לי זה לא המסרק אלא החלק הנוכחי שמדובר כאן . מה גם שהחלפתי מסרק שבוודאות גם היה תקול וצריך החלפה .
                    אבל כרגע אני עדין אם הרעש של התיקתוק אשמח לשמוע ממי אני מקבל את החלק ? ומי יכול להתקין לי אותו

                    MENIM מיוחדמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • ש שרגא הלוי

                      @ישראל-6
                      מסתבר שהרעש שהציק לי זה לא המסרק אלא החלק הנוכחי שמדובר כאן . מה גם שהחלפתי מסרק שבוודאות גם היה תקול וצריך החלפה .
                      אבל כרגע אני עדין אם הרעש של התיקתוק אשמח לשמוע ממי אני מקבל את החלק ? ומי יכול להתקין לי אותו

                      MENIM מנותק
                      MENIM מנותק
                      MENI
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי MENI
                      #74

                      @שרגא-הלוי מאיפה החלטת שהמסרק היה תקול? אולי זה רק קופלונג?

                      ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • MENIM MENI

                        @שרגא-הלוי מאיפה החלטת שהמסרק היה תקול? אולי זה רק קופלונג?

                        ש מנותק
                        ש מנותק
                        שרגא הלוי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #75

                        @MENI
                        המוסכניק שלי אדם מאנ"ש וממש ישר והראה והסביר על התקלות שלו. מה גם שהרגשתי שהיו עוד רעשים בזמן סיבוב ההגה כשאוט עמד וגם ההגה נהיה קשה יותר ועוד מאפיינים
                        ואם סתם החלפתי כנראה משמים הכסף לא היה צריך להישאר אצלי … אבל לא נראה לי

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ש שרגא הלוי

                          @ישראל-6
                          מסתבר שהרעש שהציק לי זה לא המסרק אלא החלק הנוכחי שמדובר כאן . מה גם שהחלפתי מסרק שבוודאות גם היה תקול וצריך החלפה .
                          אבל כרגע אני עדין אם הרעש של התיקתוק אשמח לשמוע ממי אני מקבל את החלק ? ומי יכול להתקין לי אותו

                          מיוחדמ מנותק
                          מיוחדמ מנותק
                          מיוחד
                          מאסטר
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיוחד
                          #76

                          @שרגא-הלוי כתב בתיקתוקים מההגה לא מהמסרק!!! טיוטה פריוס 2013:

                          אבל כרגע אני עדין אם הרעש של התיקתוק אשמח לשמוע ממי אני מקבל את החלק ? ומי יכול להתקין לי אותו

                          תזמין את החלק מאלי אקספרס אם אתה לא בלחץ מאלי או ש@MENI יספק לך הוא בצפון

                          ש 2 תגובות תגובה אחרונה
                          0
                          • מיוחדמ מיוחד

                            @שרגא-הלוי כתב בתיקתוקים מההגה לא מהמסרק!!! טיוטה פריוס 2013:

                            אבל כרגע אני עדין אם הרעש של התיקתוק אשמח לשמוע ממי אני מקבל את החלק ? ומי יכול להתקין לי אותו

                            תזמין את החלק מאלי אקספרס אם אתה לא בלחץ מאלי או ש@MENI יספק לך הוא בצפון

                            ש מנותק
                            ש מנותק
                            שרגא הלוי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #77
                            פוסט זה נמחק!
                            MENIM מיוחדמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                            0
                            • ש שרגא הלוי

                              פוסט זה נמחק!

                              MENIM מנותק
                              MENIM מנותק
                              MENI
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #78
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ש שרגא הלוי

                                פוסט זה נמחק!

                                מיוחדמ מנותק
                                מיוחדמ מנותק
                                מיוחד
                                מאסטר
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיוחד
                                #79

                                @שרגא-הלוי

                                טקסט קישור

                                משהקפלןמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • מיוחדמ מיוחד

                                  @שרגא-הלוי כתב בתיקתוקים מההגה לא מהמסרק!!! טיוטה פריוס 2013:

                                  אבל כרגע אני עדין אם הרעש של התיקתוק אשמח לשמוע ממי אני מקבל את החלק ? ומי יכול להתקין לי אותו

                                  תזמין את החלק מאלי אקספרס אם אתה לא בלחץ מאלי או ש@MENI יספק לך הוא בצפון

                                  ש מנותק
                                  ש מנותק
                                  שרגא הלוי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #80
                                  פוסט זה נמחק!
                                  MENIM תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ש שרגא הלוי

                                    פוסט זה נמחק!

                                    MENIM מנותק
                                    MENIM מנותק
                                    MENI
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #81

                                    @שרגא-הלוי תבקש מאליהו אני לצערי אין לי זמן😢 😢
                                    אני מאד רוצה לעזור ותאמין לי שאם היה לי זמן הייתי עושה לך בחינם…

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • מיוחדמ מיוחד התייחס לנושא זה ב
                                    • י ישראל 6

                                      @שרגא-הלוי
                                      אני ב"ה החלפתי את אותו חלק קטן שנמצא במנוע חשמלי של ההגה ומאז לא יאומן נסיעה שקיטה כאילו אוטו חדש בעוד שבכמה מוסכים אמרו לי להחליף מסרק או הגה חדש, מה שקורה כשהוא נשחק נוצר רעש של כמין רקידה כאילו יש בורג רוקד והרעש נשמע ממש מתחת ההגה אם אתה יודע שזה לא מסרק והרעש נשמע בתוך האוטו סביר להניח שזה הבעיה הענין שלהחליף את החלק אמנם הוא קטן ופשוט אבל העבודה קצת קשה וצריך מישהו שיודע או שיש לו ידיים ממש טובות וגם צריך לזה כל מיני כלים
                                      לוודאות ממש אם זה הבעיה כבר כתב מני שממש עזר לי בענין שאפשר לפרק מתחת ההגה את הבורג שחבר את המפרק לגלגל שיניים של הגהה ולמשוך את המוט כלפי מטה ולבדוק אם עדיין יש רעש כשמזיזים את ההגה אם כן ודאי שזה מאותו חלק בכל מקרה אם אתה מרעיד את ההגה וגם שומע את הרעש כנראה זה זה מה שגם זה מחלה ידועה בפריוס

                                      ש מנותק
                                      ש מנותק
                                      שרגא הלוי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #82

                                      @ישראל-6
                                      אשמח אם תפנה אותי למישהו שיעשה לי גם את העבודה
                                      אני בטוח שגם אצלי זה הבעיה

                                      ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • מיוחדמ מיוחד

                                        @שרגא-הלוי

                                        טקסט קישור

                                        משהקפלןמ מנותק
                                        משהקפלןמ מנותק
                                        משהקפלן
                                        מייבין
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי משהקפלן
                                        #83

                                        @מיוחד כתב בתיקתוקים מההגה לא מהמסרק!!! טיוטה פריוס 2013:

                                        @שרגא-הלוי

                                        טקסט קישור

                                        בקישור מופיע לפריוס משנת 2016 ואילך, אני צריך לדור 3 שנת 2010
                                        אשמח להכוונה
                                        מספר החלק אמור להיות 4525328130

                                        דני מערכותד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • משהקפלןמ משהקפלן

                                          @מיוחד כתב בתיקתוקים מההגה לא מהמסרק!!! טיוטה פריוס 2013:

                                          @שרגא-הלוי

                                          טקסט קישור

                                          בקישור מופיע לפריוס משנת 2016 ואילך, אני צריך לדור 3 שנת 2010
                                          אשמח להכוונה
                                          מספר החלק אמור להיות 4525328130

                                          דני מערכותד מנותק
                                          דני מערכותד מנותק
                                          דני מערכות
                                          מייבין
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #84

                                          @משהקפלן כתב בתיקתוקים מההגה לא מהמסרק!!! טיוטה פריוס 2013:

                                          בקישור מופיע לפריוס משנת 2016 ואילך, אני צריך לדור 3 שנת 2010
                                          אשמח להכוונה

                                          זה החלק

                                          ''מעדיף לעזור לך לעשות לבד מאשר לעשות את זה בשבילך…''
                                          לפני שאתה מזמין מערכת מהקישורים שלי
                                          https://did.li/MxyOf

                                          משהקפלןמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1
                                          • דני מערכותד דני מערכות

                                            @משהקפלן כתב בתיקתוקים מההגה לא מהמסרק!!! טיוטה פריוס 2013:

                                            בקישור מופיע לפריוס משנת 2016 ואילך, אני צריך לדור 3 שנת 2010
                                            אשמח להכוונה

                                            זה החלק

                                            משהקפלןמ מנותק
                                            משהקפלןמ מנותק
                                            משהקפלן
                                            מייבין
                                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                            #85

                                            @דני-מערכות כתב בתיקתוקים מההגה לא מהמסרק!!! טיוטה פריוס 2013:

                                            @משהקפלן כתב בתיקתוקים מההגה לא מהמסרק!!! טיוטה פריוס 2013:

                                            בקישור מופיע לפריוס משנת 2016 ואילך, אני צריך לדור 3 שנת 2010
                                            אשמח להכוונה

                                            זה החלק

                                            יש שם 3 בחירות, מה ההבדל ?

                                            דני מערכותד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            0
                                            • משהקפלןמ משהקפלן

                                              @דני-מערכות כתב בתיקתוקים מההגה לא מהמסרק!!! טיוטה פריוס 2013:

                                              @משהקפלן כתב בתיקתוקים מההגה לא מהמסרק!!! טיוטה פריוס 2013:

                                              בקישור מופיע לפריוס משנת 2016 ואילך, אני צריך לדור 3 שנת 2010
                                              אשמח להכוונה

                                              זה החלק

                                              יש שם 3 בחירות, מה ההבדל ?

                                              דני מערכותד מנותק
                                              דני מערכותד מנותק
                                              דני מערכות
                                              מייבין
                                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                              #86

                                              @משהקפלן
                                              תשלח למוכר את המס’ שלדה שלך והוא ישלח לך את החלק בדיוק שמתאים לך

                                              ''מעדיף לעזור לך לעשות לבד מאשר לעשות את זה בשבילך…''
                                              לפני שאתה מזמין מערכת מהקישורים שלי
                                              https://did.li/MxyOf

                                              משהקפלןמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              0

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 3
                                              • 4
                                              • 5
                                              • 6

                                              13

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              130.4k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום