דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. מדברים רכב
      3. צריכת דלק אמיתית

      צריכת דלק אמיתית

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר מדברים רכב
      107 פוסטים 36 כותבים 7.2k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • 1451 מנותק
        1451 מנותק
        145
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #63

        היי גם לי יש מיצבושי לנסר 2007 , שמתי לב שהוא לוקח הרבה מאוד דלק משהו כמו 1.30 שקל לקילומטר , פלגים וקהלים תקינים לחלוטין , משיהו יכול להמליץ לי למה זה קורה?

        KlonimoosK Y 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • 1451 145

          היי גם לי יש מיצבושי לנסר 2007 , שמתי לב שהוא לוקח הרבה מאוד דלק משהו כמו 1.30 שקל לקילומטר , פלגים וקהלים תקינים לחלוטין , משיהו יכול להמליץ לי למה זה קורה?

          KlonimoosK מנותק
          KlonimoosK מנותק
          Klonimoos
          מייבין סיירת פיקוח
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #64

          @145 כתב בצריכת דלק אמיתית:

          היי גם לי יש מיצבושי לנסר 2007 , שמתי לב שהוא לוקח הרבה מאוד דלק משהו כמו 1.30 שקל לקילומטר , פלגים וקהלים תקינים לחלוטין , משיהו יכול להמליץ לי למה זה קורה?

          כדאי שתבדוק כמה ליטר הוא לוקח לק’‘מ, ע’‘י בדיקה מתידלוק פול לפול באותה משאבה וחישוב הק’‘מ, תוך ציון מרחב הנסיעה - עירוני- בין עירוני ואיפה, ע’'מ שנוכל לענות לך.


          ''חכם לב, יקח מצוות!''
          🖋כתבתי פוסט, 🧠כיוונתי לשם מצוות גמילות חסדים! 💰הרווחתי את הרווח האמיתי! 🙏

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • 1451 מנותק
            1451 מנותק
            145
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #65

            נסעתי 45 קילומטר , וירד לי פס אחד במד דלק,

            KlonimoosK תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • 1451 145

              נסעתי 45 קילומטר , וירד לי פס אחד במד דלק,

              KlonimoosK מנותק
              KlonimoosK מנותק
              Klonimoos
              מייבין סיירת פיקוח
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #66

              @145 כתב בצריכת דלק אמיתית:

              נסעתי 45 קילומטר , וירד לי פס אחד במד דלק,

              שוב, כדי שנוכל לעזור לך, אתה חייב לבדוק כמו שכתבתי לך, זה לא מספיק כל הנתונים הללו.


              ''חכם לב, יקח מצוות!''
              🖋כתבתי פוסט, 🧠כיוונתי לשם מצוות גמילות חסדים! 💰הרווחתי את הרווח האמיתי! 🙏

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • 1461 146

                מישהו מכיר איפה לעשות לימצבושי לנסר הכי זול?

                צבי דורש ציוןצ מנותק
                צבי דורש ציוןצ מנותק
                צבי דורש ציון
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #67
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • מאירמ מאיר פיצל נושא זה ב
                • 1451 145

                  היי גם לי יש מיצבושי לנסר 2007 , שמתי לב שהוא לוקח הרבה מאוד דלק משהו כמו 1.30 שקל לקילומטר , פלגים וקהלים תקינים לחלוטין , משיהו יכול להמליץ לי למה זה קורה?

                  Y מנותק
                  Y מנותק
                  YOLEVI
                  מייבין
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #68

                  @145 כתב בצריכת דלק אמיתית:

                  היי גם לי יש מיצבושי לנסר 2007 , שמתי לב שהוא לוקח הרבה מאוד דלק משהו כמו 1.30 שקל לקילומטר , פלגים וקהלים תקינים לחלוטין , משיהו יכול להמליץ לי למה זה קורה?

                  זה רכב שאוכל דלק אין מה לעשות חוץ מלהסב לגז,
                  אם תרצה לדעת האם הצריכה חריגה יחסית לרכב אז תבדוק בצורה שאמרו לך פה

                  התקנת ומכירת מולטימדיות, פאנלים ועוד
                  חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
                  סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
                  3276568@gmail.com
                  0583276568

                  פתוח לשמועפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • Y YOLEVI

                    @145 כתב בצריכת דלק אמיתית:

                    היי גם לי יש מיצבושי לנסר 2007 , שמתי לב שהוא לוקח הרבה מאוד דלק משהו כמו 1.30 שקל לקילומטר , פלגים וקהלים תקינים לחלוטין , משיהו יכול להמליץ לי למה זה קורה?

                    זה רכב שאוכל דלק אין מה לעשות חוץ מלהסב לגז,
                    אם תרצה לדעת האם הצריכה חריגה יחסית לרכב אז תבדוק בצורה שאמרו לך פה

                    פתוח לשמועפ מנותק
                    פתוח לשמועפ מנותק
                    פתוח לשמוע
                    מייבין
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #69

                    @YOLEVI כתב בצריכת דלק אמיתית:

                    זה רכב שאוכל דלק אין מה לעשות חוץ מלהסב לגז,

                    היה לי אותו במשך שבוע עד שנרצח ב7.10 הי"ד
                    אבל 1.30 לק"מ זה המון גם לרכב הזה הוא לקח לי מחוץ לעיר 1-10 בערך

                    אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
                    הם אלו שיודעים לשאול
                    מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

                    י תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • פתוח לשמועפ פתוח לשמוע

                      @YOLEVI כתב בצריכת דלק אמיתית:

                      זה רכב שאוכל דלק אין מה לעשות חוץ מלהסב לגז,

                      היה לי אותו במשך שבוע עד שנרצח ב7.10 הי"ד
                      אבל 1.30 לק"מ זה המון גם לרכב הזה הוא לקח לי מחוץ לעיר 1-10 בערך

                      י מנותק
                      י מנותק
                      ישראל10
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #70

                      @פתוח-לשמוע הרכב?
                      השארת אותנו במתח…

                      פתוח לשמועפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • י ישראל10

                        @פתוח-לשמוע הרכב?
                        השארת אותנו במתח…

                        פתוח לשמועפ מנותק
                        פתוח לשמועפ מנותק
                        פתוח לשמוע
                        מייבין
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #71

                        @ישראל10 כתב בצריכת דלק אמיתית:

                        @פתוח-לשמוע הרכב?

                        ברור שהרכב הי"ד
                        נפל בנתיבות ברחוב הרב צבאן

                        אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
                        הם אלו שיודעים לשאול
                        מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • 1461 מנותק
                          1461 מנותק
                          146
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #72

                          היי עשיתי בדיקה מחוץ לעיר , והוא לוקח 1 ל 11.4 קילומטר , נשמע סביר

                          לך תדעל יוניי 2 תגובות תגובה אחרונה
                          0
                          • 1461 146

                            היי עשיתי בדיקה מחוץ לעיר , והוא לוקח 1 ל 11.4 קילומטר , נשמע סביר

                            לך תדעל מנותק
                            לך תדעל מנותק
                            לך תדע
                            מייבין
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #73

                            @146
                            אתה מדבר על הלנסר של @145?
                            כי @147 תיכף יטען שהיא לוקחת 1/10, או שלא…

                            1 לא רק פוסטים משתבחים עם הזמן, גם יין!..

                            ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • לך תדעל לך תדע

                              @146
                              אתה מדבר על הלנסר של @145?
                              כי @147 תיכף יטען שהיא לוקחת 1/10, או שלא…

                              ט מנותק
                              ט מנותק
                              טכנולוג
                              מאסטר
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי טכנולוג
                              #74
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • 1451 מנותק
                                1451 מנותק
                                145
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #75

                                145 ו 146 אותו דבר פשוט פתחתי חשבון נוסף אחר שפעם לא הצלחתי להיכנס דרך איזה מחשב

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • 1461 146

                                  היי עשיתי בדיקה מחוץ לעיר , והוא לוקח 1 ל 11.4 קילומטר , נשמע סביר

                                  יוניי מנותק
                                  יוניי מנותק
                                  יוני
                                  מגיה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #76

                                  @146 כתב בצריכת דלק אמיתית:

                                  היי עשיתי בדיקה מחוץ לעיר , והוא לוקח 1 ל 11.4 קילומטר , נשמע סביר

                                  לנסר?
                                  גם אצלי זה מה שלוקח פלוס מינוס

                                  רכב=ההכנסת אורחים כמעט היחידה שיש היום
                                  גמ"ח מוצרים להעברת דירה בעיר אופקים

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ר מנותק
                                    ר מנותק
                                    רפאל יהושע
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי רפאל יהושע
                                    #77

                                    לפני חודשיים קניתי ורסו ידני 2017
                                    בדקתי כמה פעמים, צריכת הדלק בדיוק כמו שכתוב במחשב רכב - 1 ל 12.8 .
                                    בדר"כ נוסע רק בין עירוני. ולפעמים יש תוצאה יותר טובה.
                                    בהשוואה לוורסו הקודמת שהייתה לי (אוטו’ 2009) אלו נתונים מצוינים, יש לי לפחות עוד 160 ק"מ למיכל מלא יותר מהוורסו הקודמת. (מיכל מלא היום - המחשב רושם 680)

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    3
                                    • SMGOS מנותק
                                      SMGOS מנותק
                                      SMGO
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי SMGO
                                      #78

                                      גילי גיאומטרי C חשמלי טעינה ביתית [60 אגורות לקילו וואט * 70 ק"ו בבטריה / 380 ק"מ (בנהיגה לא רגועה…) =] - 11 אגורות לק"מ

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      2
                                      • SMGOS מנותק
                                        SMGOS מנותק
                                        SMGO
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #79

                                        מהמצחיק ?
                                        לכל אלה שמדברים נגד רכבים חשמליים - חשוב שתדעו גם את הצד החיובי של זה - לא עושים חשבון לפני הנסיעה כמה אני הולך לשלם עליה בסוף!

                                        הכל בעזרת השםה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • SMGOS SMGO

                                          מהמצחיק ?
                                          לכל אלה שמדברים נגד רכבים חשמליים - חשוב שתדעו גם את הצד החיובי של זה - לא עושים חשבון לפני הנסיעה כמה אני הולך לשלם עליה בסוף!

                                          הכל בעזרת השםה מנותק
                                          הכל בעזרת השםה מנותק
                                          הכל בעזרת השם
                                          מאסטר
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #80

                                          @SMGO כתב בצריכת דלק אמיתית:

                                          לא עושים חשבון לפני הנסיעה כמה אני הולך לשלם עליה בסוף!

                                          אבל עושים חשבון כמה זמן אני הולך לבזבז על לעמות בתחנות טעינה
                                          בוא נדבר עוד חצי שנה שיהיה לך נסיעות מחוץ לשיגרה

                                          טוב ללמוד תורה לשמור על ארצנו

                                          SMGOS תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1
                                          • הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

                                            @SMGO כתב בצריכת דלק אמיתית:

                                            לא עושים חשבון לפני הנסיעה כמה אני הולך לשלם עליה בסוף!

                                            אבל עושים חשבון כמה זמן אני הולך לבזבז על לעמות בתחנות טעינה
                                            בוא נדבר עוד חצי שנה שיהיה לך נסיעות מחוץ לשיגרה

                                            SMGOS מנותק
                                            SMGOS מנותק
                                            SMGO
                                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                            #81

                                            @הכל-בעזרת-השם אני עם הרכב שנתיים.
                                            בנסיעה של פחות מ 400 ק"מ (רוב הנסיעות של כולנו) הזמן שאני בתחנת טעינה הוא 0 דקות בדיוק.
                                            לגבי השאר - אתה צודק, ולכן בדיוק הרכב הזה לא מתאים לכל אחד

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            4
                                            • דדון משה חייםד מנותק
                                              דדון משה חייםד מנותק
                                              דדון משה חיים
                                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                              #82

                                              טויוטה קורולה 2007
                                              1 ל 10
                                              עם מזגן 1 ל 7
                                              בדיקה שלי וגם חבר אמר לי כך
                                              אגב רוב השנה צריך מזגן
                                              במיוחד בערי החוף

                                              ק יוניי 2 תגובות תגובה אחרונה
                                              1

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 3
                                              • 4
                                              • 5
                                              • 6

                                              30

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              131.2k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום