דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. עזרה בהתקנת מצלמת רוורס לוורסו

      עזרה בהתקנת מצלמת רוורס לוורסו

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      24 פוסטים 5 כותבים 1.2k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה פוצל מתוך הנושא שרשור מערכת מולטימדיה לכל רכב Klonimoos
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • מוטי ברנדמ מוטי ברנד

        @פתוח-לשמוע כתב במדריך: מערכת מולטימדיה לכל רכב - מדריך מתעדכן!!:

        אני רוצה להזמין פאנל פה אבל לא כ"כ ברור לי ההבדל בין הדגמים @מיישה @מוטי-ברנד [כמובן עם השליטה מההגה]

        אני לא רואה הבדל משמעותי בין שתי הפאנלים אבל בדר’כ בארץ ז LHD וגם תבדוק איזה מתאם אתה צריך כי יש 2 סוגי צמות

        דנדיד מנותק
        דנדיד מנותק
        דנדי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי Klonimoos
        #1

        @מיישה
        התקנתי שוב את המערכת המומלצת שלך…
        בטויוטה ורסו 2013
        והכל עובד פצצה…
        חוץ מהמצלמת רוורס שלא עובדת
        ואין חיבורים שמתאימים למצלמה קלאסית כמו הצהוב הזה וכו
        יש צמה אחת ברכב שהוא בערך 5 חוטים ואין לי לאיפה לחבר אותו
        נראה לך לחתוך אותו ולנסות לחבר חוטים ידנית?
        @EBA

        דני מערכותד EBAE מיישהמ 3 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • דנדיד דנדי

          @מיישה
          התקנתי שוב את המערכת המומלצת שלך…
          בטויוטה ורסו 2013
          והכל עובד פצצה…
          חוץ מהמצלמת רוורס שלא עובדת
          ואין חיבורים שמתאימים למצלמה קלאסית כמו הצהוב הזה וכו
          יש צמה אחת ברכב שהוא בערך 5 חוטים ואין לי לאיפה לחבר אותו
          נראה לך לחתוך אותו ולנסות לחבר חוטים ידנית?
          @EBA

          מיישהמ מחובר
          מיישהמ מחובר
          מיישה
          מאסטר
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          @דנדי כתב בעזרה בהתקנת מצלמת רוורס לוורסו:

          @מיישה
          התקנתי שוב את המערכת המומלצת שלך…
          בטויוטה ורסו 2013
          והכל עובד פצצה…
          חוץ מהמצלמת רוורס שלא עובדת
          ואין חיבורים שמתאימים למצלמה קלאסית כמו הצהוב הזה וכו
          יש צמה אחת ברכב שהוא בערך 5 חוטים ואין לי לאיפה לחבר אותו
          נראה לך לחתוך אותו ולנסות לחבר חוטים ידנית?
          @EBA

          תעלה תמונות

          ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
          מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
          לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

          דנדיד תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מיישהמ מיישה

            @דנדי כתב בעזרה בהתקנת מצלמת רוורס לוורסו:

            @מיישה
            התקנתי שוב את המערכת המומלצת שלך…
            בטויוטה ורסו 2013
            והכל עובד פצצה…
            חוץ מהמצלמת רוורס שלא עובדת
            ואין חיבורים שמתאימים למצלמה קלאסית כמו הצהוב הזה וכו
            יש צמה אחת ברכב שהוא בערך 5 חוטים ואין לי לאיפה לחבר אותו
            נראה לך לחתוך אותו ולנסות לחבר חוטים ידנית?
            @EBA

            תעלה תמונות

            דנדיד מנותק
            דנדיד מנותק
            דנדי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @מיישה זה קצת מסובך לי להביא תמונות כי אני מתקין לאח שלי והוא לא גר לידי
            אני ינסה בכ"ז להסביר
            קניתי בהמלצתך פנאל וצמה לטויוטה וורסו 2013
            הכל תואם פיקס, חוץ מקליפס אחד שאין לי לאן לחבר אותו
            בקליפס הזה יש בערך 5 חוטים שמחוברים אליו
            עכשיו…
            יש כבר מצלמה מותקנת ברכב והיא עבדה במערכת הקודמת
            לכן, אם המצלמה שעד עכשיו עבדה, לא עובדת במערכת החדשה
            כנראה שהקליפס הנ"ל הוא הבעייתי והוא שייך למצלמה
            אז נראה לי שצריך לחתוך את החוטים של הקליפס הזה [שהם כנראה החוטים של המצלמה] ולחבר אותם למולטימדיה, השאלה היא איפה בדיוק לחבר?
            תודה מראש…

            מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • דנדיד דנדי

              @מיישה זה קצת מסובך לי להביא תמונות כי אני מתקין לאח שלי והוא לא גר לידי
              אני ינסה בכ"ז להסביר
              קניתי בהמלצתך פנאל וצמה לטויוטה וורסו 2013
              הכל תואם פיקס, חוץ מקליפס אחד שאין לי לאן לחבר אותו
              בקליפס הזה יש בערך 5 חוטים שמחוברים אליו
              עכשיו…
              יש כבר מצלמה מותקנת ברכב והיא עבדה במערכת הקודמת
              לכן, אם המצלמה שעד עכשיו עבדה, לא עובדת במערכת החדשה
              כנראה שהקליפס הנ"ל הוא הבעייתי והוא שייך למצלמה
              אז נראה לי שצריך לחתוך את החוטים של הקליפס הזה [שהם כנראה החוטים של המצלמה] ולחבר אותם למולטימדיה, השאלה היא איפה בדיוק לחבר?
              תודה מראש…

              מיישהמ מחובר
              מיישהמ מחובר
              מיישה
              מאסטר
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              @דנדי כתב בעזרה בהתקנת מצלמת רוורס לוורסו:

              @מיישה זה קצת מסובך לי להביא תמונות כי אני מתקין לאח שלי והוא לא גר לידי
              אני ינסה בכ"ז להסביר
              קניתי בהמלצתך פנאל וצמה לטויוטה וורסו 2013
              הכל תואם פיקס, חוץ מקליפס אחד שאין לי לאן לחבר אותו
              בקליפס הזה יש בערך 5 חוטים שמחוברים אליו

              זה גיבוי לראש אחר שמסתמא כן התחבר, בכל מקרה בצמה הזו אין חיבור למצלמה.

              עכשיו…
              יש כבר מצלמה מותקנת ברכב והיא עבדה במערכת הקודמת
              לכן, אם המצלמה שעד עכשיו עבדה, לא עובדת במערכת החדשה
              כנראה שהקליפס הנ"ל הוא הבעייתי והוא שייך למצלמה
              אז נראה לי שצריך לחתוך את החוטים של הקליפס הזה [שהם כנראה החוטים של המצלמה] ולחבר אותם למולטימדיה, השאלה היא איפה בדיוק לחבר?
              תודה מראש…

              כנ"ל, זה לא קשור, אתה צריך לחפש ראש צהוב שהוא שייך למצלמה.

              ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
              מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
              לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

              דנדיד תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • מיישהמ מיישה

                @דנדי כתב בעזרה בהתקנת מצלמת רוורס לוורסו:

                @מיישה זה קצת מסובך לי להביא תמונות כי אני מתקין לאח שלי והוא לא גר לידי
                אני ינסה בכ"ז להסביר
                קניתי בהמלצתך פנאל וצמה לטויוטה וורסו 2013
                הכל תואם פיקס, חוץ מקליפס אחד שאין לי לאן לחבר אותו
                בקליפס הזה יש בערך 5 חוטים שמחוברים אליו

                זה גיבוי לראש אחר שמסתמא כן התחבר, בכל מקרה בצמה הזו אין חיבור למצלמה.

                עכשיו…
                יש כבר מצלמה מותקנת ברכב והיא עבדה במערכת הקודמת
                לכן, אם המצלמה שעד עכשיו עבדה, לא עובדת במערכת החדשה
                כנראה שהקליפס הנ"ל הוא הבעייתי והוא שייך למצלמה
                אז נראה לי שצריך לחתוך את החוטים של הקליפס הזה [שהם כנראה החוטים של המצלמה] ולחבר אותם למולטימדיה, השאלה היא איפה בדיוק לחבר?
                תודה מראש…

                כנ"ל, זה לא קשור, אתה צריך לחפש ראש צהוב שהוא שייך למצלמה.

                דנדיד מנותק
                דנדיד מנותק
                דנדי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי דנדי
                #5

                @מיישה אבל מערכת המקורית לא היה חיבור צהוב כלשהו, והמצלמה עבדה

                מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • דנדיד דנדי

                  @מיישה אבל מערכת המקורית לא היה חיבור צהוב כלשהו, והמצלמה עבדה

                  מיישהמ מחובר
                  מיישהמ מחובר
                  מיישה
                  מאסטר
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  @דנדי כתב בעזרה בהתקנת מצלמת רוורס לוורסו:

                  @מיישה אבל מערכת המקורית לא היה חיבור צהוב כלשהו, והמצלמה עבדה

                  אז צריך לבדוק מה כן היה החיבור.

                  ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                  מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                  לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                  דנדיד תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • מיישהמ מיישה

                    @דנדי כתב בעזרה בהתקנת מצלמת רוורס לוורסו:

                    @מיישה אבל מערכת המקורית לא היה חיבור צהוב כלשהו, והמצלמה עבדה

                    אז צריך לבדוק מה כן היה החיבור.

                    דנדיד מנותק
                    דנדיד מנותק
                    דנדי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    @מיישה
                    עריכה…
                    נראה לי שבכ"ז לא הצלחתי להסביר את עצמי
                    בצמה החדשה מעלי אקספרס כל הקליפסים היו נצרכים
                    אבל בצמה מקורית של הרכב היה עוד אחת שהיא פנויה
                    ונראה לי שהיא המצלמה, ואותה צריך לחבר לחוט הצהוב במולטימדיה

                    מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • דנדיד דנדי

                      @מיישה
                      עריכה…
                      נראה לי שבכ"ז לא הצלחתי להסביר את עצמי
                      בצמה החדשה מעלי אקספרס כל הקליפסים היו נצרכים
                      אבל בצמה מקורית של הרכב היה עוד אחת שהיא פנויה
                      ונראה לי שהיא המצלמה, ואותה צריך לחבר לחוט הצהוב במולטימדיה

                      מיישהמ מחובר
                      מיישהמ מחובר
                      מיישה
                      מאסטר
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיישה
                      #8

                      @דנדי כתב בעזרה בהתקנת מצלמת רוורס לוורסו:

                      @מיישה
                      עריכה…
                      נראה לי שבכ"ז לא הצלחתי להסביר את עצמי
                      בצמה החדשה מעלי אקספרס כל הקליפסים היו נצרכים
                      אבל בצמה מקורית של הרכב היה עוד אחת שהיא פנויה
                      ונראה לי שהיא המצלמה, ואותה צריך לחבר לחוט הצהוב במולטימדיה

                      אני חייב תמונה של הצמה הזו
                      כזה?
                      https://s.click.aliexpress.com/e/_on9vh64
                      או כזה?
                      https://s.click.aliexpress.com/e/_oEMhZOk

                      ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                      מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                      לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                      דנדיד תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מיישהמ מיישה

                        @דנדי כתב בעזרה בהתקנת מצלמת רוורס לוורסו:

                        @מיישה
                        עריכה…
                        נראה לי שבכ"ז לא הצלחתי להסביר את עצמי
                        בצמה החדשה מעלי אקספרס כל הקליפסים היו נצרכים
                        אבל בצמה מקורית של הרכב היה עוד אחת שהיא פנויה
                        ונראה לי שהיא המצלמה, ואותה צריך לחבר לחוט הצהוב במולטימדיה

                        אני חייב תמונה של הצמה הזו
                        כזה?
                        https://s.click.aliexpress.com/e/_on9vh64
                        או כזה?
                        https://s.click.aliexpress.com/e/_oEMhZOk

                        דנדיד מנותק
                        דנדיד מנותק
                        דנדי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי דנדי
                        #9

                        @מיישה כתב בעזרה בהתקנת מצלמת רוורס לוורסו:

                        https://s.click.aliexpress.com/e/_oEMhZOk

                        זה נראה לי זה
                        אבל אני לא בטוח
                        האופציה היחידה היא לקנות ב 55 ש"ח?

                        ומה זה הקופסה השחורה שם?

                        מיישהמ מוטי ברנדמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • דנדיד דנדי

                          @מיישה כתב בעזרה בהתקנת מצלמת רוורס לוורסו:

                          https://s.click.aliexpress.com/e/_oEMhZOk

                          זה נראה לי זה
                          אבל אני לא בטוח
                          האופציה היחידה היא לקנות ב 55 ש"ח?

                          ומה זה הקופסה השחורה שם?

                          מיישהמ מחובר
                          מיישהמ מחובר
                          מיישה
                          מאסטר
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #10

                          @דנדי כתב בעזרה בהתקנת מצלמת רוורס לוורסו:

                          @מיישה כתב בעזרה בהתקנת מצלמת רוורס לוורסו:

                          https://s.click.aliexpress.com/e/_oEMhZOk

                          זה נראה לי זה
                          אבל אני לא בטוח
                          האופציה היחידה היא לקנות ב 55 ש"ח?

                          ומה זה הקופסה השחורה שם?

                          ממיר

                          ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                          מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                          לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ה מנותק
                            ה מנותק
                            הכהן
                            מייבין
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #11

                            אני התקנתי על 5 ורסו מערכות,
                            פשוט יש שם חיבור שונה מהרגיל וצריך לפצל משם את החיובי שמגיע מהמצלמה ולחבר אותו לחוט BAKE ולחבר את החוט הצהוב לצהוב/

                            מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • ה הכהן

                              אני התקנתי על 5 ורסו מערכות,
                              פשוט יש שם חיבור שונה מהרגיל וצריך לפצל משם את החיובי שמגיע מהמצלמה ולחבר אותו לחוט BAKE ולחבר את החוט הצהוב לצהוב/

                              מיישהמ מחובר
                              מיישהמ מחובר
                              מיישה
                              מאסטר
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #12

                              @הכהן תוכל לפרט יותר?
                              אני אישית לא הבנתי…

                              ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                              מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                              לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                              ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • דנדיד דנדי

                                @מיישה כתב בעזרה בהתקנת מצלמת רוורס לוורסו:

                                https://s.click.aliexpress.com/e/_oEMhZOk

                                זה נראה לי זה
                                אבל אני לא בטוח
                                האופציה היחידה היא לקנות ב 55 ש"ח?

                                ומה זה הקופסה השחורה שם?

                                מוטי ברנדמ מנותק
                                מוטי ברנדמ מנותק
                                מוטי ברנד
                                מייבין
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #13

                                @דנדי כתב בעזרה בהתקנת מצלמת רוורס לוורסו:

                                @מיישה כתב בעזרה בהתקנת מצלמת רוורס לוורסו:

                                https://s.click.aliexpress.com/e/_oEMhZOk

                                זה נראה לי זה
                                אבל אני לא בטוח
                                האופציה היחידה היא לקנות ב 55 ש"ח?

                                ומה זה הקופסה השחורה שם?

                                יש מתאם מיוחד לזה ולא חייב את הממיר היקר אתה צריך את זה https://s.click.aliexpress.com/e/_olKeVyC
                                fd10b2c6-2b5e-4f3c-8269-6ea6a606414b-image.png
                                אם אתה רוצה יש לי כזה בביתר

                                "מוטיקאר מערכות לרכב" התקנת מולטימדיות
                                וסימים של נטפרי 0527661381
                                דברו איתי 2086841@gmail.com
                                ותצטרפו למעגל הלקוחות המרוצים שלי

                                דנדיד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                4
                                • מיישהמ מיישה

                                  @הכהן תוכל לפרט יותר?
                                  אני אישית לא הבנתי…

                                  ה מנותק
                                  ה מנותק
                                  הכהן
                                  מייבין
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #14

                                  @מיישה כתב בעזרה בהתקנת מצלמת רוורס לוורסו:

                                  @הכהן תוכל לפרט יותר?
                                  אני אישית לא הבנתי…

                                  צודק לא הסברתי מספיק, אבל אין לי דרך להסביר יותר,
                                  יש כבל שמגיע מהמצלמה והוא בצבע כחול נראה לי וצריך לפצל אותו ממה שהוא מחובר ולחבר אותו למה שכתבתי.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • מוטי ברנדמ מוטי ברנד

                                    @דנדי כתב בעזרה בהתקנת מצלמת רוורס לוורסו:

                                    @מיישה כתב בעזרה בהתקנת מצלמת רוורס לוורסו:

                                    https://s.click.aliexpress.com/e/_oEMhZOk

                                    זה נראה לי זה
                                    אבל אני לא בטוח
                                    האופציה היחידה היא לקנות ב 55 ש"ח?

                                    ומה זה הקופסה השחורה שם?

                                    יש מתאם מיוחד לזה ולא חייב את הממיר היקר אתה צריך את זה https://s.click.aliexpress.com/e/_olKeVyC
                                    fd10b2c6-2b5e-4f3c-8269-6ea6a606414b-image.png
                                    אם אתה רוצה יש לי כזה בביתר

                                    דנדיד מנותק
                                    דנדיד מנותק
                                    דנדי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #15

                                    @מוטי-ברנד @הכהן @מיישה
                                    אחרי שר’ מוטי הביא לי צמה אחרת שיש בה חיבור צהוב למצלמה
                                    חיברתי וזה לא עבד
                                    אני מצרץ תמונות של החיבורים באוטו
                                    להזכירכם 4 חיבורים התאימו לצמה וחיבור אחד חסר
                                    זה החיבורים שהתאימו
                                    IMG_3380.JPG IMG_3381.JPG IMG_3384.JPG IMG_3386.JPG

                                    וזה החיבור שנשאר מיותם [מלפנים ומאחור]
                                    IMG_3387.JPG IMG_3388.JPG

                                    מוטי ברנדמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • דנדיד דנדי

                                      @מוטי-ברנד @הכהן @מיישה
                                      אחרי שר’ מוטי הביא לי צמה אחרת שיש בה חיבור צהוב למצלמה
                                      חיברתי וזה לא עבד
                                      אני מצרץ תמונות של החיבורים באוטו
                                      להזכירכם 4 חיבורים התאימו לצמה וחיבור אחד חסר
                                      זה החיבורים שהתאימו
                                      IMG_3380.JPG IMG_3381.JPG IMG_3384.JPG IMG_3386.JPG

                                      וזה החיבור שנשאר מיותם [מלפנים ומאחור]
                                      IMG_3387.JPG IMG_3388.JPG

                                      מוטי ברנדמ מנותק
                                      מוטי ברנדמ מנותק
                                      מוטי ברנד
                                      מייבין
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #16

                                      @דנדי כתב בעזרה בהתקנת מצלמת רוורס לוורסו:

                                      @מוטי-ברנד @הכהן @מיישה
                                      אחרי שר’ מוטי הביא לי צמה אחרת שיש בה חיבור צהוב למצלמה
                                      חיברתי וזה לא עבד
                                      אני מצרץ תמונות של החיבורים באוטו
                                      להזכירכם 4 חיבורים התאימו לצמה וחיבור אחד חסר
                                      זה החיבורים שהתאימו
                                      IMG_3380.JPG IMG_3381.JPG IMG_3384.JPG IMG_3386.JPG

                                      וזה החיבור שנשאר מיותם [מלפנים ומאחור]
                                      IMG_3387.JPG IMG_3388.JPG

                                      זה לכאורה של הUSB

                                      "מוטיקאר מערכות לרכב" התקנת מולטימדיות
                                      וסימים של נטפרי 0527661381
                                      דברו איתי 2086841@gmail.com
                                      ותצטרפו למעגל הלקוחות המרוצים שלי

                                      דנדיד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • מוטי ברנדמ מוטי ברנד

                                        @דנדי כתב בעזרה בהתקנת מצלמת רוורס לוורסו:

                                        @מוטי-ברנד @הכהן @מיישה
                                        אחרי שר’ מוטי הביא לי צמה אחרת שיש בה חיבור צהוב למצלמה
                                        חיברתי וזה לא עבד
                                        אני מצרץ תמונות של החיבורים באוטו
                                        להזכירכם 4 חיבורים התאימו לצמה וחיבור אחד חסר
                                        זה החיבורים שהתאימו
                                        IMG_3380.JPG IMG_3381.JPG IMG_3384.JPG IMG_3386.JPG

                                        וזה החיבור שנשאר מיותם [מלפנים ומאחור]
                                        IMG_3387.JPG IMG_3388.JPG

                                        זה לכאורה של הUSB

                                        דנדיד מנותק
                                        דנדיד מנותק
                                        דנדי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #17

                                        @מוטי-ברנד אז איך אני מחבר אותו?

                                        מוטי ברנדמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • דנדיד דנדי

                                          @מוטי-ברנד אז איך אני מחבר אותו?

                                          מוטי ברנדמ מנותק
                                          מוטי ברנדמ מנותק
                                          מוטי ברנד
                                          מייבין
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #18

                                          @דנדי כתב בעזרה בהתקנת מצלמת רוורס לוורסו:

                                          @מוטי-ברנד אז איך אני מחבר אותו?

                                          תוותר עליו אין מתאם שקע תקע בשבילו (שאני מכיר)
                                          אם אתה ממש רוצה לנסות אז פשוט לנסות לחתוך ולחבר לו ראש שמתאים למולטימדיה

                                          "מוטיקאר מערכות לרכב" התקנת מולטימדיות
                                          וסימים של נטפרי 0527661381
                                          דברו איתי 2086841@gmail.com
                                          ותצטרפו למעגל הלקוחות המרוצים שלי

                                          דנדיד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1
                                          • מוטי ברנדמ מוטי ברנד

                                            @דנדי כתב בעזרה בהתקנת מצלמת רוורס לוורסו:

                                            @מוטי-ברנד אז איך אני מחבר אותו?

                                            תוותר עליו אין מתאם שקע תקע בשבילו (שאני מכיר)
                                            אם אתה ממש רוצה לנסות אז פשוט לנסות לחתוך ולחבר לו ראש שמתאים למולטימדיה

                                            דנדיד מנותק
                                            דנדיד מנותק
                                            דנדי
                                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                            #19

                                            @מוטי-ברנד ומה לגבי המצלמה?
                                            האמת שאתמול ניסתי לחבר בחזרה את המערכת הישנה וגם שם המצלמה לא עבדה.
                                            מה יכול להיות הפתרון?

                                            מוטי ברנדמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            0
                                            • דנדיד דנדי

                                              @מוטי-ברנד ומה לגבי המצלמה?
                                              האמת שאתמול ניסתי לחבר בחזרה את המערכת הישנה וגם שם המצלמה לא עבדה.
                                              מה יכול להיות הפתרון?

                                              מוטי ברנדמ מנותק
                                              מוטי ברנדמ מנותק
                                              מוטי ברנד
                                              מייבין
                                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                              #20

                                              @דנדי יכול להיות שנשרף פיוז תבדוק אם החיישני רוורס עובדים
                                              או שהתאורת רוורס עובדת

                                              "מוטיקאר מערכות לרכב" התקנת מולטימדיות
                                              וסימים של נטפרי 0527661381
                                              דברו איתי 2086841@gmail.com
                                              ותצטרפו למעגל הלקוחות המרוצים שלי

                                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              1

                                              • 1
                                              • 2

                                              83

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.8k

                                              נושאים

                                              132.1k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום