דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. מולטימדיה לקורולה 2010

      מולטימדיה לקורולה 2010

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      12 פוסטים 6 כותבים 552 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • ה מנותק
        ה מנותק
        הכהן
        מייבין
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1

        מחפש המלצה לפאנל לטויוטה קורולה 2010,
        האם צריך גם קנבס?
        האם חייבים גם את הפלסטיק של המזגן

        מיישהמ 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • ה הכהן

          מחפש המלצה לפאנל לטויוטה קורולה 2010,
          האם צריך גם קנבס?
          האם חייבים גם את הפלסטיק של המזגן

          מיישהמ מנותק
          מיישהמ מנותק
          מיישה
          מאסטר
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          @הכהן כתב במולטימדיה לקורולה 2010:

          מחפש המלצה לפאנל לטויוטה קורולה 2010,
          האם צריך גם קנבס?
          האם חייבים גם את הפלסטיק של המזגן

          יש בעיה עם האתר של עליאקספרס, אבל 2 דברים:
          לא צריך קנבס, אבל צריך כבל עם חיבור רדיו.
          ויש לי כזה בבי"ש אם אתה רוצה.

          ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
          מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
          לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

          מיכאלושמ פתוח לשמועפ 2 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • מיישהמ מיישה

            @הכהן כתב במולטימדיה לקורולה 2010:

            מחפש המלצה לפאנל לטויוטה קורולה 2010,
            האם צריך גם קנבס?
            האם חייבים גם את הפלסטיק של המזגן

            יש בעיה עם האתר של עליאקספרס, אבל 2 דברים:
            לא צריך קנבס, אבל צריך כבל עם חיבור רדיו.
            ויש לי כזה בבי"ש אם אתה רוצה.

            מיכאלושמ מנותק
            מיכאלושמ מנותק
            מיכאלוש
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @מיישה כתב במולטימדיה לקורולה 2010:

            יש בעיה עם האתר של עליאקספרס

            טוב שאתה מעדכן חשבתי שרק אצלי…

            לא צריך להיות מאסטר בשביל לדעת שבלי לקרוא גם תשובות של אחרים, אי אפשר להיות אפילו מייבין.

            צילפינגיםצ תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • מיישהמ מיישה

              @הכהן כתב במולטימדיה לקורולה 2010:

              מחפש המלצה לפאנל לטויוטה קורולה 2010,
              האם צריך גם קנבס?
              האם חייבים גם את הפלסטיק של המזגן

              יש בעיה עם האתר של עליאקספרס, אבל 2 דברים:
              לא צריך קנבס, אבל צריך כבל עם חיבור רדיו.
              ויש לי כזה בבי"ש אם אתה רוצה.

              פתוח לשמועפ מחובר
              פתוח לשמועפ מחובר
              פתוח לשמוע
              מייבין
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              @מיישה כתב במולטימדיה לקורולה 2010:

              יש בעיה עם האתר של עליאקספרס,

              לא שלחתי בגלל שהבעיה…
              כאן מוטי ברנד הביא קישור במחיר פצצה וכמו שהוא כתב שגם שבדגם של ה3 גיגה וקופונים אין לך מס

              אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
              הם אלו שיודעים לשאול
              מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • מיכאלושמ מיכאלוש

                @מיישה כתב במולטימדיה לקורולה 2010:

                יש בעיה עם האתר של עליאקספרס

                טוב שאתה מעדכן חשבתי שרק אצלי…

                צילפינגיםצ מנותק
                צילפינגיםצ מנותק
                צילפינגים
                מאסטר
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                @מיכאלוש כתב במולטימדיה לקורולה 2010:

                @מיישה כתב במולטימדיה לקורולה 2010:

                יש בעיה עם האתר של עליאקספרס

                טוב שאתה מעדכן חשבתי שרק אצלי…

                איזה בעיה יש?

                התקנת מולטימדיות חסימות ואביזרי רכב.
                ירושלים והסביבה
                ליצירת קשר : a02532532@gmail.com

                מיכאלושמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • צילפינגיםצ צילפינגים

                  @מיכאלוש כתב במולטימדיה לקורולה 2010:

                  @מיישה כתב במולטימדיה לקורולה 2010:

                  יש בעיה עם האתר של עליאקספרס

                  טוב שאתה מעדכן חשבתי שרק אצלי…

                  איזה בעיה יש?

                  מיכאלושמ מנותק
                  מיכאלושמ מנותק
                  מיכאלוש
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  @צילפינגים כתב במולטימדיה לקורולה 2010:

                  @מיכאלוש כתב במולטימדיה לקורולה 2010:

                  @מיישה כתב במולטימדיה לקורולה 2010:

                  יש בעיה עם האתר של עליאקספרס

                  טוב שאתה מעדכן חשבתי שרק אצלי…

                  איזה בעיה יש?

                  לא היה אפשר להכנס לחשבון גם אחרי ניקוי מטמון או גלישה בסתר עכשיו אני רואה שהסתדר

                  לא צריך להיות מאסטר בשביל לדעת שבלי לקרוא גם תשובות של אחרים, אי אפשר להיות אפילו מייבין.

                  מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • מיכאלושמ מיכאלוש

                    @צילפינגים כתב במולטימדיה לקורולה 2010:

                    @מיכאלוש כתב במולטימדיה לקורולה 2010:

                    @מיישה כתב במולטימדיה לקורולה 2010:

                    יש בעיה עם האתר של עליאקספרס

                    טוב שאתה מעדכן חשבתי שרק אצלי…

                    איזה בעיה יש?

                    לא היה אפשר להכנס לחשבון גם אחרי ניקוי מטמון או גלישה בסתר עכשיו אני רואה שהסתדר

                    מיישהמ מנותק
                    מיישהמ מנותק
                    מיישה
                    מאסטר
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיישה
                    #7

                    @מיכאלוש כתב במולטימדיה לקורולה 2010:

                    @צילפינגים כתב במולטימדיה לקורולה 2010:

                    @מיכאלוש כתב במולטימדיה לקורולה 2010:

                    @מיישה כתב במולטימדיה לקורולה 2010:

                    יש בעיה עם האתר של עליאקספרס

                    טוב שאתה מעדכן חשבתי שרק אצלי…

                    איזה בעיה יש?

                    לא היה אפשר להכנס לחשבון גם אחרי ניקוי מטמון או גלישה בסתר עכשיו אני רואה שהסתדר

                    עדיין צולע

                    ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                    מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                    לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ה הכהן

                      מחפש המלצה לפאנל לטויוטה קורולה 2010,
                      האם צריך גם קנבס?
                      האם חייבים גם את הפלסטיק של המזגן

                      מיישהמ מנותק
                      מיישהמ מנותק
                      מיישה
                      מאסטר
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיישה
                      #8

                      @הכהן כתב במולטימדיה לקורולה 2010:

                      מחפש המלצה לפאנל לטויוטה קורולה 2010,
                      האם צריך גם קנבס?
                      האם חייבים גם את הפלסטיק של המזגן

                      פאנל כאן
                      https://s.click.aliexpress.com/e/_opBwP37
                      וודאי שעדיף את הפאנל כולל מזגן, כיון שלרוב זה נשבר.
                      כבל כאן
                      https://s.click.aliexpress.com/e/_omQXkYt
                      מערכת 9 אינץ’ כאן
                      https://s.click.aliexpress.com/e/_DDCyU9X

                      ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                      מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                      לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                      ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • מיישהמ מיישה

                        @הכהן כתב במולטימדיה לקורולה 2010:

                        מחפש המלצה לפאנל לטויוטה קורולה 2010,
                        האם צריך גם קנבס?
                        האם חייבים גם את הפלסטיק של המזגן

                        פאנל כאן
                        https://s.click.aliexpress.com/e/_opBwP37
                        וודאי שעדיף את הפאנל כולל מזגן, כיון שלרוב זה נשבר.
                        כבל כאן
                        https://s.click.aliexpress.com/e/_omQXkYt
                        מערכת 9 אינץ’ כאן
                        https://s.click.aliexpress.com/e/_DDCyU9X

                        ה מנותק
                        ה מנותק
                        הכהן
                        מייבין
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #9

                        @מיישה כתב במולטימדיה לקורולה 2010:

                        @הכהן כתב במולטימדיה לקורולה 2010:

                        מחפש המלצה לפאנל לטויוטה קורולה 2010,
                        האם צריך גם קנבס?
                        האם חייבים גם את הפלסטיק של המזגן

                        פאנל כאן
                        https://s.click.aliexpress.com/e/_opBwP37
                        וודאי שעדיף את הפאנל כולל מזגן, כיון שלרוב זה נשבר.
                        כבל כאן
                        https://s.click.aliexpress.com/e/_omQXkYt

                        תודה רבה!
                        באופן כללי אם רוצים שלא יהיה בעיה בכניסה לאלי אקספרס נכנסים בגלישה בסתר ובנוסף נכנסים למוצר שהכי מסתבר אף אחד לא נכנס אליו, ככה זה מביא את הריבועים הקטנים שמחלפים…

                        מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ה הכהן

                          @מיישה כתב במולטימדיה לקורולה 2010:

                          @הכהן כתב במולטימדיה לקורולה 2010:

                          מחפש המלצה לפאנל לטויוטה קורולה 2010,
                          האם צריך גם קנבס?
                          האם חייבים גם את הפלסטיק של המזגן

                          פאנל כאן
                          https://s.click.aliexpress.com/e/_opBwP37
                          וודאי שעדיף את הפאנל כולל מזגן, כיון שלרוב זה נשבר.
                          כבל כאן
                          https://s.click.aliexpress.com/e/_omQXkYt

                          תודה רבה!
                          באופן כללי אם רוצים שלא יהיה בעיה בכניסה לאלי אקספרס נכנסים בגלישה בסתר ובנוסף נכנסים למוצר שהכי מסתבר אף אחד לא נכנס אליו, ככה זה מביא את הריבועים הקטנים שמחלפים…

                          מיישהמ מנותק
                          מיישהמ מנותק
                          מיישה
                          מאסטר
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #10

                          @הכהן כתב במולטימדיה לקורולה 2010:

                          @מיישה כתב במולטימדיה לקורולה 2010:

                          @הכהן כתב במולטימדיה לקורולה 2010:

                          מחפש המלצה לפאנל לטויוטה קורולה 2010,
                          האם צריך גם קנבס?
                          האם חייבים גם את הפלסטיק של המזגן

                          פאנל כאן
                          https://s.click.aliexpress.com/e/_opBwP37
                          וודאי שעדיף את הפאנל כולל מזגן, כיון שלרוב זה נשבר.
                          כבל כאן
                          https://s.click.aliexpress.com/e/_omQXkYt

                          תודה רבה!
                          באופן כללי אם רוצים שלא יהיה בעיה בכניסה לאלי אקספרס נכנסים בגלישה בסתר ובנוסף נכנסים למוצר שהכי מסתבר אף אחד לא נכנס אליו, ככה זה מביא את הריבועים הקטנים שמחלפים…

                          זו לא היתה הבעיה, כל מוצר שנכנסתי כתב לי המוצר לא נמצא, גם עמוד ההזמנות שלי היה ריק משום מה…

                          ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                          מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                          לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                          מיוחדמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • פתוח לשמועפ פתוח לשמוע התייחס לנושא זה ב
                          • מיישהמ מיישה

                            @הכהן כתב במולטימדיה לקורולה 2010:

                            @מיישה כתב במולטימדיה לקורולה 2010:

                            @הכהן כתב במולטימדיה לקורולה 2010:

                            מחפש המלצה לפאנל לטויוטה קורולה 2010,
                            האם צריך גם קנבס?
                            האם חייבים גם את הפלסטיק של המזגן

                            פאנל כאן
                            https://s.click.aliexpress.com/e/_opBwP37
                            וודאי שעדיף את הפאנל כולל מזגן, כיון שלרוב זה נשבר.
                            כבל כאן
                            https://s.click.aliexpress.com/e/_omQXkYt

                            תודה רבה!
                            באופן כללי אם רוצים שלא יהיה בעיה בכניסה לאלי אקספרס נכנסים בגלישה בסתר ובנוסף נכנסים למוצר שהכי מסתבר אף אחד לא נכנס אליו, ככה זה מביא את הריבועים הקטנים שמחלפים…

                            זו לא היתה הבעיה, כל מוצר שנכנסתי כתב לי המוצר לא נמצא, גם עמוד ההזמנות שלי היה ריק משום מה…

                            מיוחדמ מנותק
                            מיוחדמ מנותק
                            מיוחד
                            מאסטר
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #11

                            @מיישה
                            וגם מצב גלישה בסתר לא עבד בתקלה הזאת

                            גמ''ח "והלכת בדרכיו".
                            כלי עבודה. ומחשב רכב. ושכפול מפתחות…
                            בדיקת מחשב מקצועית לפני קנייה.
                            special12323@gmail.com

                            מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • מיוחדמ מיוחד

                              @מיישה
                              וגם מצב גלישה בסתר לא עבד בתקלה הזאת

                              מיישהמ מנותק
                              מיישהמ מנותק
                              מיישה
                              מאסטר
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #12

                              @מיוחד כתב במולטימדיה לקורולה 2010:

                              @מיישה
                              וגם מצב גלישה בסתר לא עבד בתקלה הזאת

                              לא עזר

                              ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                              מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                              לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0

                              94

                              מחובר

                              3.0k

                              משתמשים

                              9.8k

                              נושאים

                              132.2k

                              פוסטים
                              • התחברות

                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                              • פוסט ראשון
                                פוסט אחרון
                              0
                              • דף הבית
                              • תקנון הפורום
                              • מילון מושגים המלא
                              • המדריך המלא למשתמש
                              • פוסטים אחרונים
                              • משתמשים
                              • חיפוש גוגל בפורום
                              • פנייה למנהל הפורום