דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      MG S9 במבחן דרכים
      בגודל דומה להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. הדרכות וטיפים - מולטימדיה ומצלמות דרך
      6. בשורה משמחת!!! קיידרואיד למערכת מולטימדיה!!!

      בשורה משמחת!!! קיידרואיד למערכת מולטימדיה!!!

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר הדרכות וטיפים - מולטימדיה ומצלמות דרך
      109 פוסטים 26 כותבים 25.3k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • מיישהמ מנותק
        מיישהמ מנותק
        מיישה
        מאסטר
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיישה
        #1

        עדיין לא להתלהב, זה מתאים בינתיים אך ורק למערכות החדשות שנראות כך: קישור למעוניינים
        bbd389b1-7c10-4df7-82a6-44d97b28d3da-image.png
        קודם כל תודה וקרדיט ל @לא-מתייאש ו @שניאור-שמח !
        אז ככה, מורידים את קיידרואיד ואת hackendebug מהתיקייה הזאת
        https://drive.google.com/drive/u/1/folders/1Y***********VIik8xEZrLD6_5Y7Q22IO8UYb_CWh9F
        מתקינים את שניהם.
        מוודאים כמובן שאין חשבונות משתמשים במכשיר.
        מחברים את המכשיר לוויפי כלשהו, גם בלי אינטרנט.
        נכנסים להגדרות>הגדרות מפעל>הגדרות מפתח שם הקוד הוא 7890+שעה, כלומר, אם עכשיו 9 בערב אז זה יהיה 789021.
        שם נכנסים לניפוי באגים אלחוטי, יקפוץ לכם בקשת אישור, תאשרו.
        כעת תפצלו את המסך לשניים, ותפתחו את האפליקצייה hackendebug
        יש כמו צורה של תקע בצד ימין למעלה, תלחצו, ייפתח לכם חלון חיבור, למטה באמצע תלחצו PAIR.
        תעברו לחלון השני, שם בניפוי באגים תבחרו באפשרות האחרונה חיבור ע"י קוד, ייפתח לכם חלון עם קוד, תוודאו שכל הספרות בחלון של הPAIR תואמות, הכניסו את הקוד, ותלחצו אישור, ייסגר החלון של הPAIR ושוב תלחצו אישור בחלון השני.
        כעת תלחצו על העיגול עם החיצים למטה, תיכנסו לADB ותכניסו את הפקודה:
        dpm set-device-owner com.kdroid.filter/.listener.AdminListener

        חשוב מאד!! צריך לשים את קיידרואיד במסך הפנימי שבמסך הבית כדי שקיידרואיד ייפעל כל הזמן ברקע, ולא ייפול, כי אם הוא נופל גם הוויז לא יעבוד.

        כמובן, למי שרוצה, יש בתיקייה הנ"ל סרטון הסבר
        https://drive.google.com/drive/u/1/folders/1Y***********VIik8xEZrLD6_5Y7Q22IO8UYb_CWh9F
        (אם נחוץ, אני אוכל להעלות תמונות הסבר)

        בהצלחה!

        ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
        מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
        לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

        T Y משהקפלןמ א יעקבי 6 תגובות תגובה אחרונה
        15
        • EBAE EBA התייחס לנושא זה ב
        • מיישהמ מיישה

          עדיין לא להתלהב, זה מתאים בינתיים אך ורק למערכות החדשות שנראות כך: קישור למעוניינים
          bbd389b1-7c10-4df7-82a6-44d97b28d3da-image.png
          קודם כל תודה וקרדיט ל @לא-מתייאש ו @שניאור-שמח !
          אז ככה, מורידים את קיידרואיד ואת hackendebug מהתיקייה הזאת
          https://drive.google.com/drive/u/1/folders/1Y***********VIik8xEZrLD6_5Y7Q22IO8UYb_CWh9F
          מתקינים את שניהם.
          מוודאים כמובן שאין חשבונות משתמשים במכשיר.
          מחברים את המכשיר לוויפי כלשהו, גם בלי אינטרנט.
          נכנסים להגדרות>הגדרות מפעל>הגדרות מפתח שם הקוד הוא 7890+שעה, כלומר, אם עכשיו 9 בערב אז זה יהיה 789021.
          שם נכנסים לניפוי באגים אלחוטי, יקפוץ לכם בקשת אישור, תאשרו.
          כעת תפצלו את המסך לשניים, ותפתחו את האפליקצייה hackendebug
          יש כמו צורה של תקע בצד ימין למעלה, תלחצו, ייפתח לכם חלון חיבור, למטה באמצע תלחצו PAIR.
          תעברו לחלון השני, שם בניפוי באגים תבחרו באפשרות האחרונה חיבור ע"י קוד, ייפתח לכם חלון עם קוד, תוודאו שכל הספרות בחלון של הPAIR תואמות, הכניסו את הקוד, ותלחצו אישור, ייסגר החלון של הPAIR ושוב תלחצו אישור בחלון השני.
          כעת תלחצו על העיגול עם החיצים למטה, תיכנסו לADB ותכניסו את הפקודה:
          dpm set-device-owner com.kdroid.filter/.listener.AdminListener

          חשוב מאד!! צריך לשים את קיידרואיד במסך הפנימי שבמסך הבית כדי שקיידרואיד ייפעל כל הזמן ברקע, ולא ייפול, כי אם הוא נופל גם הוויז לא יעבוד.

          כמובן, למי שרוצה, יש בתיקייה הנ"ל סרטון הסבר
          https://drive.google.com/drive/u/1/folders/1Y***********VIik8xEZrLD6_5Y7Q22IO8UYb_CWh9F
          (אם נחוץ, אני אוכל להעלות תמונות הסבר)

          בהצלחה!

          T מנותק
          T מנותק
          TESLA
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          @מיישה כתב בבשורה משמחת!!! קיידרואיד למערכת מולטימדיה!!!:

          כעת תפצלו את המסך לשניים,

          איך עושים את זה?

          מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • T TESLA

            @מיישה כתב בבשורה משמחת!!! קיידרואיד למערכת מולטימדיה!!!:

            כעת תפצלו את המסך לשניים,

            איך עושים את זה?

            מיישהמ מנותק
            מיישהמ מנותק
            מיישה
            מאסטר
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @TESLA כתב בבשורה משמחת!!! קיידרואיד למערכת מולטימדיה!!!:

            @מיישה כתב בבשורה משמחת!!! קיידרואיד למערכת מולטימדיה!!!:

            כעת תפצלו את המסך לשניים,

            איך עושים את זה?

            לחיצה על בורר האפליקציות, שם יש כיתוב מעל המסך ‘מסך מפוצל’

            ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
            מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
            לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • מיישהמ מיישה

              עדיין לא להתלהב, זה מתאים בינתיים אך ורק למערכות החדשות שנראות כך: קישור למעוניינים
              bbd389b1-7c10-4df7-82a6-44d97b28d3da-image.png
              קודם כל תודה וקרדיט ל @לא-מתייאש ו @שניאור-שמח !
              אז ככה, מורידים את קיידרואיד ואת hackendebug מהתיקייה הזאת
              https://drive.google.com/drive/u/1/folders/1Y***********VIik8xEZrLD6_5Y7Q22IO8UYb_CWh9F
              מתקינים את שניהם.
              מוודאים כמובן שאין חשבונות משתמשים במכשיר.
              מחברים את המכשיר לוויפי כלשהו, גם בלי אינטרנט.
              נכנסים להגדרות>הגדרות מפעל>הגדרות מפתח שם הקוד הוא 7890+שעה, כלומר, אם עכשיו 9 בערב אז זה יהיה 789021.
              שם נכנסים לניפוי באגים אלחוטי, יקפוץ לכם בקשת אישור, תאשרו.
              כעת תפצלו את המסך לשניים, ותפתחו את האפליקצייה hackendebug
              יש כמו צורה של תקע בצד ימין למעלה, תלחצו, ייפתח לכם חלון חיבור, למטה באמצע תלחצו PAIR.
              תעברו לחלון השני, שם בניפוי באגים תבחרו באפשרות האחרונה חיבור ע"י קוד, ייפתח לכם חלון עם קוד, תוודאו שכל הספרות בחלון של הPAIR תואמות, הכניסו את הקוד, ותלחצו אישור, ייסגר החלון של הPAIR ושוב תלחצו אישור בחלון השני.
              כעת תלחצו על העיגול עם החיצים למטה, תיכנסו לADB ותכניסו את הפקודה:
              dpm set-device-owner com.kdroid.filter/.listener.AdminListener

              חשוב מאד!! צריך לשים את קיידרואיד במסך הפנימי שבמסך הבית כדי שקיידרואיד ייפעל כל הזמן ברקע, ולא ייפול, כי אם הוא נופל גם הוויז לא יעבוד.

              כמובן, למי שרוצה, יש בתיקייה הנ"ל סרטון הסבר
              https://drive.google.com/drive/u/1/folders/1Y***********VIik8xEZrLD6_5Y7Q22IO8UYb_CWh9F
              (אם נחוץ, אני אוכל להעלות תמונות הסבר)

              בהצלחה!

              Y מנותק
              Y מנותק
              Yair
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              @מיישה כתב בבשורה משמחת!!! קיידרואיד למערכת מולטימדיה!!!:

              עדיין לא להתלהב, זה מתאים בינתיים אך ורק למערכות החדשות שנראות כך:

              מה הכוונה חדשות רק T10?

              יוסי לויי תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • Y Yair

                @מיישה כתב בבשורה משמחת!!! קיידרואיד למערכת מולטימדיה!!!:

                עדיין לא להתלהב, זה מתאים בינתיים אך ורק למערכות החדשות שנראות כך:

                מה הכוונה חדשות רק T10?

                יוסי לויי מנותק
                יוסי לויי מנותק
                יוסי לוי
                מייבין
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                @Yair לא כל T10 רק החדשות T10S שגירסת האנרדואיד היא 12 (אמיתי) ולא גירסה 10 כמו באחרות (מה שכתוב שהם 11 או 12 זה לא באמת)

                שמח לעזור

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • Y מנותק
                  Y מנותק
                  Yair
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  מעניין אם אפשר דרך זה לעשות רוט ולדחוף תעודות של נטפרי לסיסטם

                  מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • Y Yair

                    מעניין אם אפשר דרך זה לעשות רוט ולדחוף תעודות של נטפרי לסיסטם

                    מיישהמ מנותק
                    מיישהמ מנותק
                    מיישה
                    מאסטר
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיישה
                    #7

                    @Yair כתב בבשורה משמחת!!! קיידרואיד למערכת מולטימדיה!!!:

                    מעניין אם אפשר דרך זה לעשות רוט ולדחוף תעודות של נטפרי לסיסטם

                    אם אפשר לעשות את זה בלי מחשב, אז בתאורייה אפשר.

                    ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                    מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                    לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                    Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • מיישהמ מיישה

                      @Yair כתב בבשורה משמחת!!! קיידרואיד למערכת מולטימדיה!!!:

                      מעניין אם אפשר דרך זה לעשות רוט ולדחוף תעודות של נטפרי לסיסטם

                      אם אפשר לעשות את זה בלי מחשב, אז בתאורייה אפשר.

                      Y מנותק
                      Y מנותק
                      Yair
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי Yair
                      #8

                      @מיישה כתב בבשורה משמחת!!! קיידרואיד למערכת מולטימדיה!!!:

                      @Yair כתב בבשורה משמחת!!! קיידרואיד למערכת מולטימדיה!!!:

                      מעניין אם אפשר דרך זה לעשות רוט ולדחוף תעודות של נטפרי לסיסטם

                      אם אפשר לעשות את זה בלי מחשב, אז בתאורייה אפשר.

                      במחשב עושים את זה עם ADB אז לכאורה אפשר לדחוף את החבילה של הרוט דרך האפליקציה של ADB שהבאת למעלה
                      רק זה סיכון לנסות אלא א’'כ יש גיבוי לקושחה

                      יוסי לויי תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • Y Yair

                        @מיישה כתב בבשורה משמחת!!! קיידרואיד למערכת מולטימדיה!!!:

                        @Yair כתב בבשורה משמחת!!! קיידרואיד למערכת מולטימדיה!!!:

                        מעניין אם אפשר דרך זה לעשות רוט ולדחוף תעודות של נטפרי לסיסטם

                        אם אפשר לעשות את זה בלי מחשב, אז בתאורייה אפשר.

                        במחשב עושים את זה עם ADB אז לכאורה אפשר לדחוף את החבילה של הרוט דרך האפליקציה של ADB שהבאת למעלה
                        רק זה סיכון לנסות אלא א’'כ יש גיבוי לקושחה

                        יוסי לויי מנותק
                        יוסי לויי מנותק
                        יוסי לוי
                        מייבין
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #9

                        @Yair

                        @Yair כתב בבשורה משמחת!!! קיידרואיד למערכת מולטימדיה!!!:

                        רק זה סיכון לנסות אלא א’'כ יש גיבוי לקושחה

                        איך עושים גיבוי לקושחה?

                        שמח לעזור

                        Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • יוסי לויי יוסי לוי

                          @Yair

                          @Yair כתב בבשורה משמחת!!! קיידרואיד למערכת מולטימדיה!!!:

                          רק זה סיכון לנסות אלא א’'כ יש גיבוי לקושחה

                          איך עושים גיבוי לקושחה?

                          Y מנותק
                          Y מנותק
                          Yair
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #10

                          @יוסי-לוי כתב בבשורה משמחת!!! קיידרואיד למערכת מולטימדיה!!!:

                          @Yair

                          @Yair כתב בבשורה משמחת!!! קיידרואיד למערכת מולטימדיה!!!:

                          רק זה סיכון לנסות אלא א’'כ יש גיבוי לקושחה

                          איך עושים גיבוי לקושחה?

                          לכאורה אי אפשר בדרך הרגילה כי זה לא מתחבר למחשב
                          אפשר אולי לבקש מהמוכר
                          הבנתי שיש להם אפשרות התקנה דרך אונקי

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • מיישהמ מיישה

                            עדיין לא להתלהב, זה מתאים בינתיים אך ורק למערכות החדשות שנראות כך: קישור למעוניינים
                            bbd389b1-7c10-4df7-82a6-44d97b28d3da-image.png
                            קודם כל תודה וקרדיט ל @לא-מתייאש ו @שניאור-שמח !
                            אז ככה, מורידים את קיידרואיד ואת hackendebug מהתיקייה הזאת
                            https://drive.google.com/drive/u/1/folders/1Y***********VIik8xEZrLD6_5Y7Q22IO8UYb_CWh9F
                            מתקינים את שניהם.
                            מוודאים כמובן שאין חשבונות משתמשים במכשיר.
                            מחברים את המכשיר לוויפי כלשהו, גם בלי אינטרנט.
                            נכנסים להגדרות>הגדרות מפעל>הגדרות מפתח שם הקוד הוא 7890+שעה, כלומר, אם עכשיו 9 בערב אז זה יהיה 789021.
                            שם נכנסים לניפוי באגים אלחוטי, יקפוץ לכם בקשת אישור, תאשרו.
                            כעת תפצלו את המסך לשניים, ותפתחו את האפליקצייה hackendebug
                            יש כמו צורה של תקע בצד ימין למעלה, תלחצו, ייפתח לכם חלון חיבור, למטה באמצע תלחצו PAIR.
                            תעברו לחלון השני, שם בניפוי באגים תבחרו באפשרות האחרונה חיבור ע"י קוד, ייפתח לכם חלון עם קוד, תוודאו שכל הספרות בחלון של הPAIR תואמות, הכניסו את הקוד, ותלחצו אישור, ייסגר החלון של הPAIR ושוב תלחצו אישור בחלון השני.
                            כעת תלחצו על העיגול עם החיצים למטה, תיכנסו לADB ותכניסו את הפקודה:
                            dpm set-device-owner com.kdroid.filter/.listener.AdminListener

                            חשוב מאד!! צריך לשים את קיידרואיד במסך הפנימי שבמסך הבית כדי שקיידרואיד ייפעל כל הזמן ברקע, ולא ייפול, כי אם הוא נופל גם הוויז לא יעבוד.

                            כמובן, למי שרוצה, יש בתיקייה הנ"ל סרטון הסבר
                            https://drive.google.com/drive/u/1/folders/1Y***********VIik8xEZrLD6_5Y7Q22IO8UYb_CWh9F
                            (אם נחוץ, אני אוכל להעלות תמונות הסבר)

                            בהצלחה!

                            T מנותק
                            T מנותק
                            TESLA
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיישה
                            #11
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • T TESLA התייחס לנושא זה ב
                            • יוני 0י מנותק
                              יוני 0י מנותק
                              יוני 0
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #12

                              @מיישה האם יש דרך לשנות גירסה יש לי אנדרואיד 10 האם יש דרך לשדרג ל12 שנוכל לשים קיקרואיד

                              יוסי לויי תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • יוני 0י מנותק
                                יוני 0י מנותק
                                יוני 0
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #13

                                הקישורים לא עובדים

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • יוני 0י יוני 0

                                  @מיישה האם יש דרך לשנות גירסה יש לי אנדרואיד 10 האם יש דרך לשדרג ל12 שנוכל לשים קיקרואיד

                                  יוסי לויי מנותק
                                  יוסי לויי מנותק
                                  יוסי לוי
                                  מייבין
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #14

                                  @יוני-0 עד כמה שידוע אי אפשר לשנות מאנדרואיד 10 ל-12

                                  שמח לעזור

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • מיישהמ מיישה

                                    עדיין לא להתלהב, זה מתאים בינתיים אך ורק למערכות החדשות שנראות כך: קישור למעוניינים
                                    bbd389b1-7c10-4df7-82a6-44d97b28d3da-image.png
                                    קודם כל תודה וקרדיט ל @לא-מתייאש ו @שניאור-שמח !
                                    אז ככה, מורידים את קיידרואיד ואת hackendebug מהתיקייה הזאת
                                    https://drive.google.com/drive/u/1/folders/1Y***********VIik8xEZrLD6_5Y7Q22IO8UYb_CWh9F
                                    מתקינים את שניהם.
                                    מוודאים כמובן שאין חשבונות משתמשים במכשיר.
                                    מחברים את המכשיר לוויפי כלשהו, גם בלי אינטרנט.
                                    נכנסים להגדרות>הגדרות מפעל>הגדרות מפתח שם הקוד הוא 7890+שעה, כלומר, אם עכשיו 9 בערב אז זה יהיה 789021.
                                    שם נכנסים לניפוי באגים אלחוטי, יקפוץ לכם בקשת אישור, תאשרו.
                                    כעת תפצלו את המסך לשניים, ותפתחו את האפליקצייה hackendebug
                                    יש כמו צורה של תקע בצד ימין למעלה, תלחצו, ייפתח לכם חלון חיבור, למטה באמצע תלחצו PAIR.
                                    תעברו לחלון השני, שם בניפוי באגים תבחרו באפשרות האחרונה חיבור ע"י קוד, ייפתח לכם חלון עם קוד, תוודאו שכל הספרות בחלון של הPAIR תואמות, הכניסו את הקוד, ותלחצו אישור, ייסגר החלון של הPAIR ושוב תלחצו אישור בחלון השני.
                                    כעת תלחצו על העיגול עם החיצים למטה, תיכנסו לADB ותכניסו את הפקודה:
                                    dpm set-device-owner com.kdroid.filter/.listener.AdminListener

                                    חשוב מאד!! צריך לשים את קיידרואיד במסך הפנימי שבמסך הבית כדי שקיידרואיד ייפעל כל הזמן ברקע, ולא ייפול, כי אם הוא נופל גם הוויז לא יעבוד.

                                    כמובן, למי שרוצה, יש בתיקייה הנ"ל סרטון הסבר
                                    https://drive.google.com/drive/u/1/folders/1Y***********VIik8xEZrLD6_5Y7Q22IO8UYb_CWh9F
                                    (אם נחוץ, אני אוכל להעלות תמונות הסבר)

                                    בהצלחה!

                                    משהקפלןמ מנותק
                                    משהקפלןמ מנותק
                                    משהקפלן
                                    מייבין
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #15

                                    @מיישה

                                    (אם נחוץ, אני אוכל להעלות תמונות הסבר)

                                    בהצלחה!

                                    אכן נחוץ.
                                    תודה

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • א מנותק
                                      א מנותק
                                      איש אחד
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי איש אחד
                                      #16

                                      @מיישה הקישורים לאפליקציות בפוסט הראשון כבר לא עובדים

                                      אשמח אם תוכל להעלות מחדש את הקבצים

                                      עריכה: לתועלת המחפשים מצאתי כאן שהעלו את הקבצים

                                      מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • א איש אחד

                                        @מיישה הקישורים לאפליקציות בפוסט הראשון כבר לא עובדים

                                        אשמח אם תוכל להעלות מחדש את הקבצים

                                        עריכה: לתועלת המחפשים מצאתי כאן שהעלו את הקבצים

                                        מיישהמ מנותק
                                        מיישהמ מנותק
                                        מיישה
                                        מאסטר
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיישה
                                        #17

                                        @איש-אחד כתב בבשורה משמחת!!! קיידרואיד למערכת מולטימדיה!!!:

                                        @מיישה הקישורים לאפליקציות בפוסט הראשון כבר לא עובדים

                                        אשמח אם תוכל להעלות מחדש את הקבצים

                                        עריכה: לתועלת המחפשים מצאתי כאן שהעלו את הקבצים

                                        יש כאן הכל ביחד
                                        https://drive.google.com/drive/u/1/folders/********1YVIik8xEZrLD6_5Y7Q22IO8UYb_CWh9F
                                        להוריד כוכביות

                                        ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                                        מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                                        לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                                        א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • מיישהמ מיישה

                                          @איש-אחד כתב בבשורה משמחת!!! קיידרואיד למערכת מולטימדיה!!!:

                                          @מיישה הקישורים לאפליקציות בפוסט הראשון כבר לא עובדים

                                          אשמח אם תוכל להעלות מחדש את הקבצים

                                          עריכה: לתועלת המחפשים מצאתי כאן שהעלו את הקבצים

                                          יש כאן הכל ביחד
                                          https://drive.google.com/drive/u/1/folders/********1YVIik8xEZrLD6_5Y7Q22IO8UYb_CWh9F
                                          להוריד כוכביות

                                          א מנותק
                                          א מנותק
                                          איש אחד
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #18

                                          @מיישה זה מביא לבקשת גישה

                                          מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0
                                          • א איש אחד

                                            @מיישה זה מביא לבקשת גישה

                                            מיישהמ מנותק
                                            מיישהמ מנותק
                                            מיישה
                                            מאסטר
                                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                            #19

                                            @איש-אחד כתב בבשורה משמחת!!! קיידרואיד למערכת מולטימדיה!!!:

                                            @מיישה זה מביא לבקשת גישה

                                            סודר.

                                            ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                                            מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                                            לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            2
                                            • מיישהמ מיישה

                                              עדיין לא להתלהב, זה מתאים בינתיים אך ורק למערכות החדשות שנראות כך: קישור למעוניינים
                                              bbd389b1-7c10-4df7-82a6-44d97b28d3da-image.png
                                              קודם כל תודה וקרדיט ל @לא-מתייאש ו @שניאור-שמח !
                                              אז ככה, מורידים את קיידרואיד ואת hackendebug מהתיקייה הזאת
                                              https://drive.google.com/drive/u/1/folders/1Y***********VIik8xEZrLD6_5Y7Q22IO8UYb_CWh9F
                                              מתקינים את שניהם.
                                              מוודאים כמובן שאין חשבונות משתמשים במכשיר.
                                              מחברים את המכשיר לוויפי כלשהו, גם בלי אינטרנט.
                                              נכנסים להגדרות>הגדרות מפעל>הגדרות מפתח שם הקוד הוא 7890+שעה, כלומר, אם עכשיו 9 בערב אז זה יהיה 789021.
                                              שם נכנסים לניפוי באגים אלחוטי, יקפוץ לכם בקשת אישור, תאשרו.
                                              כעת תפצלו את המסך לשניים, ותפתחו את האפליקצייה hackendebug
                                              יש כמו צורה של תקע בצד ימין למעלה, תלחצו, ייפתח לכם חלון חיבור, למטה באמצע תלחצו PAIR.
                                              תעברו לחלון השני, שם בניפוי באגים תבחרו באפשרות האחרונה חיבור ע"י קוד, ייפתח לכם חלון עם קוד, תוודאו שכל הספרות בחלון של הPAIR תואמות, הכניסו את הקוד, ותלחצו אישור, ייסגר החלון של הPAIR ושוב תלחצו אישור בחלון השני.
                                              כעת תלחצו על העיגול עם החיצים למטה, תיכנסו לADB ותכניסו את הפקודה:
                                              dpm set-device-owner com.kdroid.filter/.listener.AdminListener

                                              חשוב מאד!! צריך לשים את קיידרואיד במסך הפנימי שבמסך הבית כדי שקיידרואיד ייפעל כל הזמן ברקע, ולא ייפול, כי אם הוא נופל גם הוויז לא יעבוד.

                                              כמובן, למי שרוצה, יש בתיקייה הנ"ל סרטון הסבר
                                              https://drive.google.com/drive/u/1/folders/1Y***********VIik8xEZrLD6_5Y7Q22IO8UYb_CWh9F
                                              (אם נחוץ, אני אוכל להעלות תמונות הסבר)

                                              בהצלחה!

                                              א מנותק
                                              א מנותק
                                              אלכסנדר
                                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                              #20

                                              @מיישה כתב בבשורה משמחת!!! קיידרואיד למערכת מולטימדיה!!!:

                                              חשוב מאד!! צריך לשים את קיידרואיד במסך הפנימי שבמסך הבית כדי שקיידרואיד ייפעל כל הזמן ברקע, ולא ייפול, כי אם הוא נופל גם הוויז לא יעבוד.

                                              תוכל בבקשה להסביר?
                                              יש לי את התצוגה הקלאסית של t10, אני צריך לשים את הקיידרואיד במקום הוויז שבמסך הראשי הקטן? אין דרך אחרת להפעיל קבוע את הקיידרואיד ברקע, ושהוייז הקטן ישאר במקום?

                                              מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              0

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 3
                                              • 4
                                              • 5
                                              • 6

                                              82

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              130.6k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום