דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      טוען כתבות...
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. מדברים רכב
      3. מה קרה להילה התכולה מהסמל ברכבים היברידיים של טויוטה?

      מה קרה להילה התכולה מהסמל ברכבים היברידיים של טויוטה?

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר מדברים רכב
      15 פוסטים 7 כותבים 631 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • מאירמ מאיר

        עד היום טויוטה הייתה עושה כמין הילה תכולה בתוך הסמל כהכר שמדוברברכב היברידי כגון זה:

        IMG_20240530_221648_130.jpg

        טויוטה התחילה עם זה באיזור 2010 וכנראה כיום החליטה שתם עידן.

        כך נראית למשל טויוטה chr החדשה:
        IMG_20240530_220925_673.jpg

        אני לא יודע אם זה גלובלי על כל הרכבים ההיברידיים של החברה או שזה רק בדגם הספציפי.

        צילפינגיםצ מנותק
        צילפינגיםצ מנותק
        צילפינגים
        מאסטר
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2

        @מאיר השערה שלי שכשטויוטה התחילו עם ההילה הכחולה בסמל שלה זה היה בכדי לייחד את הדגמים ההיברידם מול שאר הדגמים וכן שאר החברות שאין להם מנוע הייבריד אבל כיום שכול רכבי טויוטה הייברידים וכן כבר רוב החברות מייצרים כמעט רק הייבריד/ חשמלי אין להם את מה לייחד יחסית למתחרות אז פשוט הורידו את זה…
        או ששינו מעצב עם טעם אחר…

        התקנת מערכות מולטימדיה ואביזרי רכב.
        איזור ירושלים
        ליצירת קשר : a02532532@gmail.com

        EBAE שלמהש 2 תגובות תגובה אחרונה
        4
        • צילפינגיםצ צילפינגים

          @מאיר השערה שלי שכשטויוטה התחילו עם ההילה הכחולה בסמל שלה זה היה בכדי לייחד את הדגמים ההיברידם מול שאר הדגמים וכן שאר החברות שאין להם מנוע הייבריד אבל כיום שכול רכבי טויוטה הייברידים וכן כבר רוב החברות מייצרים כמעט רק הייבריד/ חשמלי אין להם את מה לייחד יחסית למתחרות אז פשוט הורידו את זה…
          או ששינו מעצב עם טעם אחר…

          EBAE מנותק
          EBAE מנותק
          EBA
          מאסטר
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #3

          @צילפינגים כתב במה קרה להילה התכולה מהסמל ברכבים היברידיים של טויוטה?:

          או ששינו מעצב עם טעם אחר…

          זה הכיוון, עברו שנים, השתנו עיצובים.

          התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
          050-4133851
          מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • צילפינגיםצ צילפינגים

            @מאיר השערה שלי שכשטויוטה התחילו עם ההילה הכחולה בסמל שלה זה היה בכדי לייחד את הדגמים ההיברידם מול שאר הדגמים וכן שאר החברות שאין להם מנוע הייבריד אבל כיום שכול רכבי טויוטה הייברידים וכן כבר רוב החברות מייצרים כמעט רק הייבריד/ חשמלי אין להם את מה לייחד יחסית למתחרות אז פשוט הורידו את זה…
            או ששינו מעצב עם טעם אחר…

            שלמהש מנותק
            שלמהש מנותק
            שלמה
            מאסטר
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי שלמה
            #4

            @צילפינגים כתב במה קרה להילה התכולה מהסמל ברכבים היברידיים של טויוטה?:

            @מאיר השערה שלי שכשטויוטה התחילו עם ההילה הכחולה בסמל שלה זה היה בכדי לייחד את הדגמים ההיברידם מול שאר הדגמים וכן שאר החברות שאין להם מנוע הייבריד אבל כיום שכול רכבי טויוטה הייברידים וכן כבר רוב החברות מייצרים כמעט רק הייבריד/ חשמלי אין להם את מה לייחד יחסית למתחרות אז פשוט הורידו את זה…
            או ששינו מעצב עם טעם אחר…

            אני מצדד לטעם ראשון והוא נראה עיקר
            היו עוד חברות שעשו הילה כזו מעניין לראות מה אצלם היום BMW לדוגמא

            כאן בשביל לעזור :)

            מאירמ תגובה 1 תגובה אחרונה
            4
            • שלמהש שלמה

              @צילפינגים כתב במה קרה להילה התכולה מהסמל ברכבים היברידיים של טויוטה?:

              @מאיר השערה שלי שכשטויוטה התחילו עם ההילה הכחולה בסמל שלה זה היה בכדי לייחד את הדגמים ההיברידם מול שאר הדגמים וכן שאר החברות שאין להם מנוע הייבריד אבל כיום שכול רכבי טויוטה הייברידים וכן כבר רוב החברות מייצרים כמעט רק הייבריד/ חשמלי אין להם את מה לייחד יחסית למתחרות אז פשוט הורידו את זה…
              או ששינו מעצב עם טעם אחר…

              אני מצדד לטעם ראשון והוא נראה עיקר
              היו עוד חברות שעשו הילה כזו מעניין לראות מה אצלם היום BMW לדוגמא

              מאירמ מנותק
              מאירמ מנותק
              מאיר
              מנהל ראשי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #5

              @שלמה כתב במה קרה להילה התכולה מהסמל ברכבים היברידיים של טויוטה?:

              אני מצדד לטעם ראשון והוא נראה עיקר

              מסכים. בעבר היו רכבים שמסומן בהם ABS וכל מיני טכנולוגיות חדשניות אליבא דאז…

              ליצירת קשר לחץ כאן

              שלמהש צילפינגיםצ 2 תגובות תגובה אחרונה
              1
              • מאירמ מאיר

                @שלמה כתב במה קרה להילה התכולה מהסמל ברכבים היברידיים של טויוטה?:

                אני מצדד לטעם ראשון והוא נראה עיקר

                מסכים. בעבר היו רכבים שמסומן בהם ABS וכל מיני טכנולוגיות חדשניות אליבא דאז…

                שלמהש מנותק
                שלמהש מנותק
                שלמה
                מאסטר
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #6

                @מאיר כתב במה קרה להילה התכולה מהסמל ברכבים היברידיים של טויוטה?:

                בעבר היו רכבים שמסומן בהם ABS

                בזיכרוני הבולט שבהם קורולה 2002

                כאן בשביל לעזור :)

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • מאירמ מאיר

                  @שלמה כתב במה קרה להילה התכולה מהסמל ברכבים היברידיים של טויוטה?:

                  אני מצדד לטעם ראשון והוא נראה עיקר

                  מסכים. בעבר היו רכבים שמסומן בהם ABS וכל מיני טכנולוגיות חדשניות אליבא דאז…

                  צילפינגיםצ מנותק
                  צילפינגיםצ מנותק
                  צילפינגים
                  מאסטר
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #7

                  @מאיר מזכיר לי את היונדאי אקסנט באזור השנים 1995 עד 2000 שהיה שם מדבקה של ABS כאילו היה מדובר באחד השכלולים הטובים בעולם (כמובן לזמנו זה היה רלוונטי והיום אנחנו צוחקים… אז מי חלם שיהיה דבר כזה בלימה אוטונומית??)
                  וכמו שהונדה אינסייט שיצאה לאוויר העולם למי שראה תמונות של רכבי ההדגמה של הונדה הראשונים שיצאו בכדי להשוויץ בזה שזה “הייברידי” ושומר על איכות הסביבה כל האוטו היה מודבק עליו כמין פרחים ירוקים שהאוטו היה נראה יותר רכב של משווק מוצרים ירוקים… מאשר רכב הדגמה והיום כמה צוחקים על ההיבריד הזה…

                  התקנת מערכות מולטימדיה ואביזרי רכב.
                  איזור ירושלים
                  ליצירת קשר : a02532532@gmail.com

                  EBAE ט 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • צילפינגיםצ צילפינגים

                    @מאיר מזכיר לי את היונדאי אקסנט באזור השנים 1995 עד 2000 שהיה שם מדבקה של ABS כאילו היה מדובר באחד השכלולים הטובים בעולם (כמובן לזמנו זה היה רלוונטי והיום אנחנו צוחקים… אז מי חלם שיהיה דבר כזה בלימה אוטונומית??)
                    וכמו שהונדה אינסייט שיצאה לאוויר העולם למי שראה תמונות של רכבי ההדגמה של הונדה הראשונים שיצאו בכדי להשוויץ בזה שזה “הייברידי” ושומר על איכות הסביבה כל האוטו היה מודבק עליו כמין פרחים ירוקים שהאוטו היה נראה יותר רכב של משווק מוצרים ירוקים… מאשר רכב הדגמה והיום כמה צוחקים על ההיבריד הזה…

                    EBAE מנותק
                    EBAE מנותק
                    EBA
                    מאסטר
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #8

                    @צילפינגים כתב במה קרה להילה התכולה מהסמל ברכבים היברידיים של טויוטה?:

                    שהיה שם מדבקה של ABS

                    לא סתם אלא 4 !! ABS

                    התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                    050-4133851
                    מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • צילפינגיםצ צילפינגים

                      @מאיר מזכיר לי את היונדאי אקסנט באזור השנים 1995 עד 2000 שהיה שם מדבקה של ABS כאילו היה מדובר באחד השכלולים הטובים בעולם (כמובן לזמנו זה היה רלוונטי והיום אנחנו צוחקים… אז מי חלם שיהיה דבר כזה בלימה אוטונומית??)
                      וכמו שהונדה אינסייט שיצאה לאוויר העולם למי שראה תמונות של רכבי ההדגמה של הונדה הראשונים שיצאו בכדי להשוויץ בזה שזה “הייברידי” ושומר על איכות הסביבה כל האוטו היה מודבק עליו כמין פרחים ירוקים שהאוטו היה נראה יותר רכב של משווק מוצרים ירוקים… מאשר רכב הדגמה והיום כמה צוחקים על ההיבריד הזה…

                      ט מנותק
                      ט מנותק
                      טכנולוג
                      מאסטר
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי טכנולוג
                      #9

                      @צילפינגים כתב במה קרה להילה התכולה מהסמל ברכבים היברידיים של טויוטה?:

                      @מאיר מזכיר לי את היונדאי אקסנט באזור השנים 1995 עד 2000 שהיה שם מדבקה של ABS כאילו היה מדובר באחד השכלולים הטובים בעולם (כמובן לזמנו זה היה רלוונטי והיום אנחנו צוחקים… אז מי חלם שיהיה דבר כזה בלימה אוטונומית??)
                      וכמו שהונדה אינסייט שיצאה לאוויר העולם למי שראה תמונות של רכבי ההדגמה של הונדה הראשונים שיצאו בכדי להשוויץ בזה שזה “הייברידי” ושומר על איכות הסביבה כל האוטו היה מודבק עליו כמין פרחים ירוקים שהאוטו היה נראה יותר רכב של משווק מוצרים ירוקים… מאשר רכב הדגמה והיום כמה צוחקים על ההיבריד הזה…

                      אוטוטו גם הסימון של תקע חשמלי או 100% electric ברכבים חשמליים יהיה חלק מהבדיחה 😁

                      ניתן ליצור קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

                      צילפינגיםצ KlonimoosK Y 3 תגובות תגובה אחרונה
                      4
                      • ט טכנולוג

                        @צילפינגים כתב במה קרה להילה התכולה מהסמל ברכבים היברידיים של טויוטה?:

                        @מאיר מזכיר לי את היונדאי אקסנט באזור השנים 1995 עד 2000 שהיה שם מדבקה של ABS כאילו היה מדובר באחד השכלולים הטובים בעולם (כמובן לזמנו זה היה רלוונטי והיום אנחנו צוחקים… אז מי חלם שיהיה דבר כזה בלימה אוטונומית??)
                        וכמו שהונדה אינסייט שיצאה לאוויר העולם למי שראה תמונות של רכבי ההדגמה של הונדה הראשונים שיצאו בכדי להשוויץ בזה שזה “הייברידי” ושומר על איכות הסביבה כל האוטו היה מודבק עליו כמין פרחים ירוקים שהאוטו היה נראה יותר רכב של משווק מוצרים ירוקים… מאשר רכב הדגמה והיום כמה צוחקים על ההיבריד הזה…

                        אוטוטו גם הסימון של תקע חשמלי או 100% electric ברכבים חשמליים יהיה חלק מהבדיחה 😁

                        צילפינגיםצ מנותק
                        צילפינגיםצ מנותק
                        צילפינגים
                        מאסטר
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #10

                        @טכנולוג כתב במה קרה להילה התכולה מהסמל ברכבים היברידיים של טויוטה?:

                        @צילפינגים כתב במה קרה להילה התכולה מהסמל ברכבים היברידיים של טויוטה?:

                        @מאיר מזכיר לי את היונדאי אקסנט באזור השנים 1995 עד 2000 שהיה שם מדבקה של ABS כאילו היה מדובר באחד השכלולים הטובים בעולם (כמובן לזמנו זה היה רלוונטי והיום אנחנו צוחקים… אז מי חלם שיהיה דבר כזה בלימה אוטונומית??)
                        וכמו שהונדה אינסייט שיצאה לאוויר העולם למי שראה תמונות של רכבי ההדגמה של הונדה הראשונים שיצאו בכדי להשוויץ בזה שזה “הייברידי” ושומר על איכות הסביבה כל האוטו היה מודבק עליו כמין פרחים ירוקים שהאוטו היה נראה יותר רכב של משווק מוצרים ירוקים… מאשר רכב הדגמה והיום כמה צוחקים על ההיבריד הזה…

                        אוטוטו גם הסימון של תקע חשמלי או 100% electric ברכבים חשמליים יהיה חלק מהבדיחה 😁

                        זה יהפוך לשיגרה לא לצחוק…

                        התקנת מערכות מולטימדיה ואביזרי רכב.
                        איזור ירושלים
                        ליצירת קשר : a02532532@gmail.com

                        ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • צילפינגיםצ צילפינגים

                          @טכנולוג כתב במה קרה להילה התכולה מהסמל ברכבים היברידיים של טויוטה?:

                          @צילפינגים כתב במה קרה להילה התכולה מהסמל ברכבים היברידיים של טויוטה?:

                          @מאיר מזכיר לי את היונדאי אקסנט באזור השנים 1995 עד 2000 שהיה שם מדבקה של ABS כאילו היה מדובר באחד השכלולים הטובים בעולם (כמובן לזמנו זה היה רלוונטי והיום אנחנו צוחקים… אז מי חלם שיהיה דבר כזה בלימה אוטונומית??)
                          וכמו שהונדה אינסייט שיצאה לאוויר העולם למי שראה תמונות של רכבי ההדגמה של הונדה הראשונים שיצאו בכדי להשוויץ בזה שזה “הייברידי” ושומר על איכות הסביבה כל האוטו היה מודבק עליו כמין פרחים ירוקים שהאוטו היה נראה יותר רכב של משווק מוצרים ירוקים… מאשר רכב הדגמה והיום כמה צוחקים על ההיבריד הזה…

                          אוטוטו גם הסימון של תקע חשמלי או 100% electric ברכבים חשמליים יהיה חלק מהבדיחה 😁

                          זה יהפוך לשיגרה לא לצחוק…

                          ט מנותק
                          ט מנותק
                          טכנולוג
                          מאסטר
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #11

                          @צילפינגים נכון ובגלל שזה יהיה משהו קלאסי ולא חריג לכן אף חברה לא תטרח להדגיש את זה ואז כולם יזכרו בחיוך איך פעם התרגשו והדגישו שזה רכב על חשמל

                          ניתן ליצור קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • ט טכנולוג

                            @צילפינגים כתב במה קרה להילה התכולה מהסמל ברכבים היברידיים של טויוטה?:

                            @מאיר מזכיר לי את היונדאי אקסנט באזור השנים 1995 עד 2000 שהיה שם מדבקה של ABS כאילו היה מדובר באחד השכלולים הטובים בעולם (כמובן לזמנו זה היה רלוונטי והיום אנחנו צוחקים… אז מי חלם שיהיה דבר כזה בלימה אוטונומית??)
                            וכמו שהונדה אינסייט שיצאה לאוויר העולם למי שראה תמונות של רכבי ההדגמה של הונדה הראשונים שיצאו בכדי להשוויץ בזה שזה “הייברידי” ושומר על איכות הסביבה כל האוטו היה מודבק עליו כמין פרחים ירוקים שהאוטו היה נראה יותר רכב של משווק מוצרים ירוקים… מאשר רכב הדגמה והיום כמה צוחקים על ההיבריד הזה…

                            אוטוטו גם הסימון של תקע חשמלי או 100% electric ברכבים חשמליים יהיה חלק מהבדיחה 😁

                            KlonimoosK מנותק
                            KlonimoosK מנותק
                            Klonimoos
                            מייבין סיירת פיקוח
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #12

                            @טכנולוג כתב במה קרה להילה התכולה מהסמל ברכבים היברידיים של טויוטה?:

                            אוטוטו גם הסימון של תקע חשמלי או 100% electric ברכבים חשמליים יהיה חלק מהבדיחה

                            והאוטובוסים הצווחים בכל פינה וצד ‘חשמלי’…
                            זה מזכיר לי עוד המון דברים… כמו חלב ‘טרי’… זה נשאר כתוב גם אחרי שבועיים ושנתיים… מנהגו של עולם.


                            ''חכם לב, יקח מצוות!''
                            🖋כתבתי פוסט, 🧠כיוונתי לשם מצוות גמילות חסדים! 💰הרווחתי את הרווח האמיתי! 🙏

                            EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • KlonimoosK Klonimoos

                              @טכנולוג כתב במה קרה להילה התכולה מהסמל ברכבים היברידיים של טויוטה?:

                              אוטוטו גם הסימון של תקע חשמלי או 100% electric ברכבים חשמליים יהיה חלק מהבדיחה

                              והאוטובוסים הצווחים בכל פינה וצד ‘חשמלי’…
                              זה מזכיר לי עוד המון דברים… כמו חלב ‘טרי’… זה נשאר כתוב גם אחרי שבועיים ושנתיים… מנהגו של עולם.

                              EBAE מנותק
                              EBAE מנותק
                              EBA
                              מאסטר
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי מאיר
                              #13

                              @Klonimoos כתב במה קרה להילה התכולה מהסמל ברכבים היברידיים של טויוטה?:

                              כמו חלב ‘טרי’… זה נשאר כתוב גם אחרי שבועיים ושנתיים… מנהגו של עולם.

                              לא רק נשאר כתוב… זה גם נהיה כתוב ביותר גדול [כי השקית מתחילה להתנפח חח]

                              התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                              050-4133851
                              מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              3
                              • ט טכנולוג

                                @צילפינגים כתב במה קרה להילה התכולה מהסמל ברכבים היברידיים של טויוטה?:

                                @מאיר מזכיר לי את היונדאי אקסנט באזור השנים 1995 עד 2000 שהיה שם מדבקה של ABS כאילו היה מדובר באחד השכלולים הטובים בעולם (כמובן לזמנו זה היה רלוונטי והיום אנחנו צוחקים… אז מי חלם שיהיה דבר כזה בלימה אוטונומית??)
                                וכמו שהונדה אינסייט שיצאה לאוויר העולם למי שראה תמונות של רכבי ההדגמה של הונדה הראשונים שיצאו בכדי להשוויץ בזה שזה “הייברידי” ושומר על איכות הסביבה כל האוטו היה מודבק עליו כמין פרחים ירוקים שהאוטו היה נראה יותר רכב של משווק מוצרים ירוקים… מאשר רכב הדגמה והיום כמה צוחקים על ההיבריד הזה…

                                אוטוטו גם הסימון של תקע חשמלי או 100% electric ברכבים חשמליים יהיה חלק מהבדיחה 😁

                                Y מנותק
                                Y מנותק
                                YOLEVI
                                מייבין
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #14

                                @טכנולוג כתב במה קרה להילה התכולה מהסמל ברכבים היברידיים של טויוטה?:

                                @צילפינגים כתב במה קרה להילה התכולה מהסמל ברכבים היברידיים של טויוטה?:

                                @מאיר מזכיר לי את היונדאי אקסנט באזור השנים 1995 עד 2000 שהיה שם מדבקה של ABS כאילו היה מדובר באחד השכלולים הטובים בעולם (כמובן לזמנו זה היה רלוונטי והיום אנחנו צוחקים… אז מי חלם שיהיה דבר כזה בלימה אוטונומית??)
                                וכמו שהונדה אינסייט שיצאה לאוויר העולם למי שראה תמונות של רכבי ההדגמה של הונדה הראשונים שיצאו בכדי להשוויץ בזה שזה “הייברידי” ושומר על איכות הסביבה כל האוטו היה מודבק עליו כמין פרחים ירוקים שהאוטו היה נראה יותר רכב של משווק מוצרים ירוקים… מאשר רכב הדגמה והיום כמה צוחקים על ההיבריד הזה…

                                אוטוטו גם הסימון של תקע חשמלי או 100% electric ברכבים חשמליים יהיה חלק מהבדיחה 😁

                                הבנתי שרכב חשמלי חובה על פי חוק לסמן כי זה נפק"מ בעת שריפה חלילה איך להתנהג (חשוב שהמכבה אש ידע מיד אם זה חשמלי או לא)

                                התקנת ומכירת מולטימדיות, פאנלים ועוד
                                חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
                                סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
                                3276568@gmail.com
                                0583276568

                                KlonimoosK תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • Y YOLEVI

                                  @טכנולוג כתב במה קרה להילה התכולה מהסמל ברכבים היברידיים של טויוטה?:

                                  @צילפינגים כתב במה קרה להילה התכולה מהסמל ברכבים היברידיים של טויוטה?:

                                  @מאיר מזכיר לי את היונדאי אקסנט באזור השנים 1995 עד 2000 שהיה שם מדבקה של ABS כאילו היה מדובר באחד השכלולים הטובים בעולם (כמובן לזמנו זה היה רלוונטי והיום אנחנו צוחקים… אז מי חלם שיהיה דבר כזה בלימה אוטונומית??)
                                  וכמו שהונדה אינסייט שיצאה לאוויר העולם למי שראה תמונות של רכבי ההדגמה של הונדה הראשונים שיצאו בכדי להשוויץ בזה שזה “הייברידי” ושומר על איכות הסביבה כל האוטו היה מודבק עליו כמין פרחים ירוקים שהאוטו היה נראה יותר רכב של משווק מוצרים ירוקים… מאשר רכב הדגמה והיום כמה צוחקים על ההיבריד הזה…

                                  אוטוטו גם הסימון של תקע חשמלי או 100% electric ברכבים חשמליים יהיה חלק מהבדיחה 😁

                                  הבנתי שרכב חשמלי חובה על פי חוק לסמן כי זה נפק"מ בעת שריפה חלילה איך להתנהג (חשוב שהמכבה אש ידע מיד אם זה חשמלי או לא)

                                  KlonimoosK מנותק
                                  KlonimoosK מנותק
                                  Klonimoos
                                  מייבין סיירת פיקוח
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי Klonimoos
                                  #15

                                  @YOLEVI כתב במה קרה להילה התכולה מהסמל ברכבים היברידיים של טויוטה?:

                                  הבנתי שרכב חשמלי חובה על פי חוק לסמן כי זה נפק"מ בעת שריפה חלילה איך להתנהג (חשוב שהמכבה אש ידע מיד אם זה חשמלי או לא)

                                  בידיוק בגלל זה החוק ישתנה שיצטרכו לרשום על הבנזין שהוא בנזין…וד’'ל.


                                  ''חכם לב, יקח מצוות!''
                                  🖋כתבתי פוסט, 🧠כיוונתי לשם מצוות גמילות חסדים! 💰הרווחתי את הרווח האמיתי! 🙏

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • ראובן שבתיר ראובן שבתי העביר נושא זה מ-מדברים רכב
                                  • EBAE EBA התייחס לנושא זה
                                  • מאירמ מאיר העביר נושא זה מ-עיתונאות רכב

                                  21

                                  מחובר

                                  3.0k

                                  משתמשים

                                  9.7k

                                  נושאים

                                  130.8k

                                  פוסטים
                                  • התחברות

                                  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                  • פוסט ראשון
                                    פוסט אחרון
                                  0
                                  • דף הבית
                                  • תקנון הפורום
                                  • מילון מושגים המלא
                                  • המדריך המלא למשתמש
                                  • פוסטים אחרונים
                                  • משתמשים
                                  • חיפוש גוגל בפורום
                                  • פנייה למנהל הפורום