דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      טוען כתבות...
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. שאר נושאים
      3. במוו

      במוו

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר שאר נושאים
      10 פוסטים 5 כותבים 497 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • קיה ריוק מנותק
        קיה ריוק מנותק
        קיה ריו
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1

        מישהו כאן יכול לעלות תמונות או סרטונים של במוו b218 קבריולט או מפרט טכני אני ישמח מאוד

        הכל בעזרת השםה תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מאירמ מאיר העביר נושא זה מ-סקירות רכבים ב-
        • קיה ריוק קיה ריו

          מישהו כאן יכול לעלות תמונות או סרטונים של במוו b218 קבריולט או מפרט טכני אני ישמח מאוד

          הכל בעזרת השםה מנותק
          הכל בעזרת השםה מנותק
          הכל בעזרת השם
          מאסטר
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          @קיה-ריו כתב בבמוו:

          במוו b218 קבריולט

          אתה בטוח בדגם?

          טוב ללמוד תורה לשמור על ארצנו

          קיה ריוק 2 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

            @קיה-ריו כתב בבמוו:

            במוו b218 קבריולט

            אתה בטוח בדגם?

            קיה ריוק מנותק
            קיה ריוק מנותק
            קיה ריו
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @הכל-בעז-ה מאה אחוז נהגתי על כזה בקפריסין

            הכל בעזרת השםה תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • קיה ריוק קיה ריו

              @הכל-בעז-ה מאה אחוז נהגתי על כזה בקפריסין

              הכל בעזרת השםה מנותק
              הכל בעזרת השםה מנותק
              הכל בעזרת השם
              מאסטר
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              @קיה-ריו 2.jpeg 1.jpeg

              טוב ללמוד תורה לשמור על ארצנו

              EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

                @קיה-ריו 2.jpeg 1.jpeg

                EBAE מנותק
                EBAE מנותק
                EBA
                מאסטר
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי EBA
                #5

                @הכל-בעז-ה

                תגידו, זה נעים בכלל לנסוע בדבר הזה? באוטו שלי אם יש סדק בחלון הרוח ממש מציקה שלי כשעוברים את ה70 קמ"ש, אז ברכב הזה שכולו פתוח, ואפעס נוסעים בו על קצת יותר קמ"ש??

                התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                050-4133851
                מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                אבי יםא KlonimoosK 2 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • EBAE EBA

                  @הכל-בעז-ה

                  תגידו, זה נעים בכלל לנסוע בדבר הזה? באוטו שלי אם יש סדק בחלון הרוח ממש מציקה שלי כשעוברים את ה70 קמ"ש, אז ברכב הזה שכולו פתוח, ואפעס נוסעים בו על קצת יותר קמ"ש??

                  אבי יםא מנותק
                  אבי יםא מנותק
                  אבי ים
                  מייבין
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  @EBA כתב בבמוו:

                  @הכל-בעז-ה

                  תגידו, זה נעים בכלל לנסוע בדבר הזה? באוטו שלי אם יש סדק בחלון הרוח ממש מציקה שלי כשעוברים את ה70 קמ"ש, אז ברכב הזה שכולו פתוח, ואפעס נוסעים בו על קצת יותר קמ"ש??

                  א. הרבה פעמים מה שמציק זה לתפוס את הכיפה שלא תעוף = בד"כ לא שייך בנוסעי הרכב הנ"ל
                  ב. יש אנשים רגישים יותר/פחות בנושא הזה. אני לדוגמה לא יכול לשרוד על אופנוע עם קסדה פתוחה
                  ג. לפעמים רוח מחרך צר יותר מציקה מחלון פתוח לגמרי

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  3
                  • EBAE EBA

                    @הכל-בעז-ה

                    תגידו, זה נעים בכלל לנסוע בדבר הזה? באוטו שלי אם יש סדק בחלון הרוח ממש מציקה שלי כשעוברים את ה70 קמ"ש, אז ברכב הזה שכולו פתוח, ואפעס נוסעים בו על קצת יותר קמ"ש??

                    KlonimoosK מנותק
                    KlonimoosK מנותק
                    Klonimoos
                    מייבין סיירת פיקוח
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי Klonimoos
                    #7

                    @EBA כתב בבמוו:

                    זה נעים בכלל לנסוע בדבר הזה

                    נעים בלב… ובפרט בתוך העיר… בפרט ששיש כאלו שלא שווה להם לשלם כזה מחיר על שופוני ואפי’ לא רואים אותם…


                    ''חכם לב, יקח מצוות!''
                    🖋כתבתי פוסט, 🧠כיוונתי לשם מצוות גמילות חסדים! 💰הרווחתי את הרווח האמיתי! 🙏

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

                      @קיה-ריו כתב בבמוו:

                      במוו b218 קבריולט

                      אתה בטוח בדגם?

                      קיה ריוק מנותק
                      קיה ריוק מנותק
                      קיה ריו
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #8

                      @הכל-בעז-ה כתב בבמוו:

                      @קיה-ריו כתב בבמוו:

                      20240514_035448.jpg 20240514_035454.jpg

                      קיה ריוק תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • קיה ריוק קיה ריו

                        @הכל-בעז-ה כתב בבמוו:

                        @קיה-ריו כתב בבמוו:

                        20240514_035448.jpg 20240514_035454.jpg

                        קיה ריוק מנותק
                        קיה ריוק מנותק
                        קיה ריו
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #9

                        @קיה-ריו כתב בבמוו:

                        @הכל-בעז-ה כתב בבמוו:

                        @קיה-ריו כתב בבמוו:
                        ![כיתוב בבעיות טעינה](873e3628-c754-4c83-ab3c-abed5e574fd4-20240514_035448.jpg כתובת תמונה)

                        KlonimoosK תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • קיה ריוק קיה ריו

                          @קיה-ריו כתב בבמוו:

                          @הכל-בעז-ה כתב בבמוו:

                          @קיה-ריו כתב בבמוו:
                          ![כיתוב בבעיות טעינה](873e3628-c754-4c83-ab3c-abed5e574fd4-20240514_035448.jpg כתובת תמונה)

                          KlonimoosK מנותק
                          KlonimoosK מנותק
                          Klonimoos
                          מייבין סיירת פיקוח
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #10

                          @קיה-ריו
                          א. לא הצלחת להעלות תמונות.
                          ולכן עיין פה
                          ב. אפשר לערוך פוסט קיים ב-3 הנקודות בצד שמאל למטה, יש עניין לא להרבות בפוסטים…
                          בהצלחה!!


                          ''חכם לב, יקח מצוות!''
                          🖋כתבתי פוסט, 🧠כיוונתי לשם מצוות גמילות חסדים! 💰הרווחתי את הרווח האמיתי! 🙏

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0

                          50

                          מחובר

                          3.0k

                          משתמשים

                          9.7k

                          נושאים

                          130.9k

                          פוסטים
                          • התחברות

                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון
                          0
                          • דף הבית
                          • תקנון הפורום
                          • מילון מושגים המלא
                          • המדריך המלא למשתמש
                          • פוסטים אחרונים
                          • משתמשים
                          • חיפוש גוגל בפורום
                          • פנייה למנהל הפורום