דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. טיפול 10/15,000 לבד/מדרכה/מורשה/חברה?, קליאו דיזל

      טיפול 10/15,000 לבד/מדרכה/מורשה/חברה?, קליאו דיזל

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפולים, אחזקה ותקלות
      8 פוסטים 5 כותבים 100 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • טוסוןט מנותק
        טוסוןט מנותק
        טוסון
        מייבין
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #1

        לאחר שהקב"ה זימן לידנו רנו קליאו דיזל, אני רוצה לעשות לה טיפול שנתי/10/15 בשביל השקט
        כמה זה קשה לעשות לבד, והאם חשוב ללכת למוסך ספציפי, או שאני יכול לתת לחבר לעשות
        ומה ואיפה אני צריך לקנות, (ירושלים-בני ברק, והציר שביניהם)
        (לגבי טיפולים גדולים, הרכב טופל לפי הספר עד היום, ואוחז ב273k כן ירבו, ונראה ממש חדש ( @שמואל-קליין 😀 👊 ) אם כי אין לי את היסטוריית הטיפולים שלו, אז אם יש משהו שצריך לבדוק שבוצע, אני אשמח לשמוע, אין לי תוכניות לעבור איתו את ה15k בשנה הקרובה)
        @צילפינגים (אני כבר ממש מנג׳ז לך, אני לא שואל במייל, כי זה יועיל לכולם מן הסתם)

        כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
        (מס"י פ"א)

        נחייה ולא…

        ח צילפינגיםצ 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • טוסוןט טוסון

          לאחר שהקב"ה זימן לידנו רנו קליאו דיזל, אני רוצה לעשות לה טיפול שנתי/10/15 בשביל השקט
          כמה זה קשה לעשות לבד, והאם חשוב ללכת למוסך ספציפי, או שאני יכול לתת לחבר לעשות
          ומה ואיפה אני צריך לקנות, (ירושלים-בני ברק, והציר שביניהם)
          (לגבי טיפולים גדולים, הרכב טופל לפי הספר עד היום, ואוחז ב273k כן ירבו, ונראה ממש חדש ( @שמואל-קליין 😀 👊 ) אם כי אין לי את היסטוריית הטיפולים שלו, אז אם יש משהו שצריך לבדוק שבוצע, אני אשמח לשמוע, אין לי תוכניות לעבור איתו את ה15k בשנה הקרובה)
          @צילפינגים (אני כבר ממש מנג׳ז לך, אני לא שואל במייל, כי זה יועיל לכולם מן הסתם)

          ח מחובר
          ח מחובר
          חיים Y0737
          מייבין
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          @טוסון כתב בטיפול 10/15,000 לבד/מדרכה/מורשה/חברה?, קליאו דיזל:

          ללכת למוסך ספציפי,

          רצוי מוסך שמכיר רכבי רנו בדווקא
          כך לענ’'ד
          בוודאי לא מוסך מדרכה

          חובק עולםח תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • ח חיים Y0737

            @טוסון כתב בטיפול 10/15,000 לבד/מדרכה/מורשה/חברה?, קליאו דיזל:

            ללכת למוסך ספציפי,

            רצוי מוסך שמכיר רכבי רנו בדווקא
            כך לענ’'ד
            בוודאי לא מוסך מדרכה

            חובק עולםח מנותק
            חובק עולםח מנותק
            חובק עולם
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @חיים-Y0737 לא להגזים על טיפול תקופתי.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • Y מנותק
              Y מנותק
              yso
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              הייתי פעם ליד מוסך מדרכה בשעת טיפול ברנו, הוא הסתבך כהוגן כמעט פירק חצי אוטו…

              חובק עולםח תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • Y yso

                הייתי פעם ליד מוסך מדרכה בשעת טיפול ברנו, הוא הסתבך כהוגן כמעט פירק חצי אוטו…

                חובק עולםח מנותק
                חובק עולםח מנותק
                חובק עולם
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                @yso הבעיה ברנו. זה לאבחן בעיות. טיפול תקופתי- זה שטויות. מקסימום לשאול את מוסך המדרכה אם יודע מראש.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                4
                • טוסוןט טוסון

                  לאחר שהקב"ה זימן לידנו רנו קליאו דיזל, אני רוצה לעשות לה טיפול שנתי/10/15 בשביל השקט
                  כמה זה קשה לעשות לבד, והאם חשוב ללכת למוסך ספציפי, או שאני יכול לתת לחבר לעשות
                  ומה ואיפה אני צריך לקנות, (ירושלים-בני ברק, והציר שביניהם)
                  (לגבי טיפולים גדולים, הרכב טופל לפי הספר עד היום, ואוחז ב273k כן ירבו, ונראה ממש חדש ( @שמואל-קליין 😀 👊 ) אם כי אין לי את היסטוריית הטיפולים שלו, אז אם יש משהו שצריך לבדוק שבוצע, אני אשמח לשמוע, אין לי תוכניות לעבור איתו את ה15k בשנה הקרובה)
                  @צילפינגים (אני כבר ממש מנג׳ז לך, אני לא שואל במייל, כי זה יועיל לכולם מן הסתם)

                  צילפינגיםצ מנותק
                  צילפינגיםצ מנותק
                  צילפינגים
                  מאסטר
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  @טוסון כתב בטיפול 10/15,000 לבד/מדרכה/מורשה/חברה?, קליאו דיזל:

                  כמה זה קשה לעשות לבד

                  לא קשה בכלל על גבול הקל מאוד פילטר שמן נמצא למעלה בין הרדיאטור למנוע למטה יש לך רק לרוקן את השמן עשיתי לא מזמן קל מאוד רק צריך חלפים מקוריים ושמן בתקן RN720 או C4 של חברה טובה ומוכרת לא לזלזל חשוב מאוד!

                  @טוסון כתב בטיפול 10/15,000 לבד/מדרכה/מורשה/חברה?, קליאו דיזל:

                  ומה ואיפה אני צריך לקנות,

                  פילטר אוויר ופילטר שמן ושמן מה עוד אתה רוצה יש לך גם פילטר סולר שצריך להחליף ומה עם טיימינג מתי בוצע?

                  @טוסון כתב בטיפול 10/15,000 לבד/מדרכה/מורשה/חברה?, קליאו דיזל:

                  אני לא שואל במייל

                  אני יש לי משהו לשאול אותך במייל תוכל ליצור איתי קשר? אני ישמח!

                  התקנת מולטימדיות חסימות ואביזרי רכב.
                  ירושלים והסביבה
                  ליצירת קשר : a02532532@gmail.com

                  ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • צילפינגיםצ צילפינגים

                    @טוסון כתב בטיפול 10/15,000 לבד/מדרכה/מורשה/חברה?, קליאו דיזל:

                    כמה זה קשה לעשות לבד

                    לא קשה בכלל על גבול הקל מאוד פילטר שמן נמצא למעלה בין הרדיאטור למנוע למטה יש לך רק לרוקן את השמן עשיתי לא מזמן קל מאוד רק צריך חלפים מקוריים ושמן בתקן RN720 או C4 של חברה טובה ומוכרת לא לזלזל חשוב מאוד!

                    @טוסון כתב בטיפול 10/15,000 לבד/מדרכה/מורשה/חברה?, קליאו דיזל:

                    ומה ואיפה אני צריך לקנות,

                    פילטר אוויר ופילטר שמן ושמן מה עוד אתה רוצה יש לך גם פילטר סולר שצריך להחליף ומה עם טיימינג מתי בוצע?

                    @טוסון כתב בטיפול 10/15,000 לבד/מדרכה/מורשה/חברה?, קליאו דיזל:

                    אני לא שואל במייל

                    אני יש לי משהו לשאול אותך במייל תוכל ליצור איתי קשר? אני ישמח!

                    ח מחובר
                    ח מחובר
                    חיים Y0737
                    מייבין
                    כתב נערך לאחרונה על ידי חיים Y0737
                    #7

                    @צילפינגים כתב בטיפול 10/15,000 לבד/מדרכה/מורשה/חברה?, קליאו דיזל:

                    יש לך גם פילטר סולר שצריך להחליף

                    זה מסובך מאוד אם זה זהה לפלואנס (הגיוני מאוד שכן)
                    היה לי בפלואנס עשיתי במוסך לא מומחה והדליק לי נורת מים בסולר…
                    יש שם חתיכת עבודה מדוייקת ומורכבת, בפלואנס עולה מקורי ותחליפי 220 רק הפילטר עצמו (שונה מאוד מאוד מגרמניות, לא לקנות בשום אופן סיני ב 50 ש’‘ח!!) אם אין מוסך מומחה פשוט לא להחליף אם אין הכרח לענ’'ד

                    צילפינגיםצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ח חיים Y0737

                      @צילפינגים כתב בטיפול 10/15,000 לבד/מדרכה/מורשה/חברה?, קליאו דיזל:

                      יש לך גם פילטר סולר שצריך להחליף

                      זה מסובך מאוד אם זה זהה לפלואנס (הגיוני מאוד שכן)
                      היה לי בפלואנס עשיתי במוסך לא מומחה והדליק לי נורת מים בסולר…
                      יש שם חתיכת עבודה מדוייקת ומורכבת, בפלואנס עולה מקורי ותחליפי 220 רק הפילטר עצמו (שונה מאוד מאוד מגרמניות, לא לקנות בשום אופן סיני ב 50 ש’‘ח!!) אם אין מוסך מומחה פשוט לא להחליף אם אין הכרח לענ’'ד

                      צילפינגיםצ מנותק
                      צילפינגיםצ מנותק
                      צילפינגים
                      מאסטר
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #8

                      @חיים-Y0737 כתב בטיפול 10/15,000 לבד/מדרכה/מורשה/חברה?, קליאו דיזל:

                      זה מסובך מאוד אם זה זהה לפלואנס (הגיוני מאוד שכן)

                      דיברתי על טיפול שיגרתי שהוא קל על פילטר סולר אתה צודק במאה אחוז לא חלקתי
                      אבל באמת שקרה לך שנדלק לך נורת מים בפילטר איך פתרת את זה? זה קרה לאבא שלי

                      התקנת מולטימדיות חסימות ואביזרי רכב.
                      ירושלים והסביבה
                      ליצירת קשר : a02532532@gmail.com

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0

                      64

                      מחובר

                      3.0k

                      משתמשים

                      9.8k

                      נושאים

                      132.0k

                      פוסטים
                      • התחברות

                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                      • פוסט ראשון
                        פוסט אחרון
                      0
                      • דף הבית
                      • תקנון הפורום
                      • מילון מושגים המלא
                      • המדריך המלא למשתמש
                      • פוסטים אחרונים
                      • משתמשים
                      • חיפוש גוגל בפורום
                      • פנייה למנהל הפורום