דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות
      3. כמה ההחברת ביטוח יכולה להוריד על החלקים

      כמה ההחברת ביטוח יכולה להוריד על החלקים

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות
      4 פוסטים 3 כותבים 772 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • הכהן הגדולה מנותק
        הכהן הגדולה מנותק
        הכהן הגדול
        כתב נערך לאחרונה על ידי הכהן הגדול
        #1

        עברתי תאונת דרכים והזמנתי שמאי שהעריך את הנזק לרכב והגיש את חוות הדעת. בחוות הדעת השמאי הפחית 8% מערך החלקים. לאחר מכן חברת הביטוח שילמה את התביעה, אך בפועל הפחיתה 11% מערך החלקים.

        השאלה שלי האם קיימות הוראות חוק, תקנות או הנחיות מסודרות בנושא שיעור ההפחתה שניתן לבצע על חלקי החילוף, והאם חברת הביטוח רשאית להפחית אחוז גבוה יותר מזה שקבע השמאי.
        בנוסף, אם ההפחתה שביצעה חברת הביטוח אינה מוצדקת, האם קיימת דרך לדרוש את ההפרש או להגיש תלונה ולקבל את הכסף ללא צורך בהליך משפטי ובבית משפט?

        ועוד שאלה השמאי לקח לי 1180 (600 על השמאות הוצאות נסיעה 150 הוצאות תקורה 250 מע"מ 180)
        והחברת ביטוח החליטה להחזיר לי על זה רק 900
        (הסוכנות ביטוח שלי (לוביט) אמרה לי שבדרך כלל שקורה כזה מקרה השמאי מסכים להחזיר תהפרש אבל פה הוא לא מסכים)
        זה תקין ?
        מה אני עושה?

        הכהן הגדולה יוניי מ 3 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • הכהן הגדולה הכהן הגדול

          עברתי תאונת דרכים והזמנתי שמאי שהעריך את הנזק לרכב והגיש את חוות הדעת. בחוות הדעת השמאי הפחית 8% מערך החלקים. לאחר מכן חברת הביטוח שילמה את התביעה, אך בפועל הפחיתה 11% מערך החלקים.

          השאלה שלי האם קיימות הוראות חוק, תקנות או הנחיות מסודרות בנושא שיעור ההפחתה שניתן לבצע על חלקי החילוף, והאם חברת הביטוח רשאית להפחית אחוז גבוה יותר מזה שקבע השמאי.
          בנוסף, אם ההפחתה שביצעה חברת הביטוח אינה מוצדקת, האם קיימת דרך לדרוש את ההפרש או להגיש תלונה ולקבל את הכסף ללא צורך בהליך משפטי ובבית משפט?

          ועוד שאלה השמאי לקח לי 1180 (600 על השמאות הוצאות נסיעה 150 הוצאות תקורה 250 מע"מ 180)
          והחברת ביטוח החליטה להחזיר לי על זה רק 900
          (הסוכנות ביטוח שלי (לוביט) אמרה לי שבדרך כלל שקורה כזה מקרה השמאי מסכים להחזיר תהפרש אבל פה הוא לא מסכים)
          זה תקין ?
          מה אני עושה?

          הכהן הגדולה מנותק
          הכהן הגדולה מנותק
          הכהן הגדול
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #2
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • הכהן הגדולה הכהן הגדול

            עברתי תאונת דרכים והזמנתי שמאי שהעריך את הנזק לרכב והגיש את חוות הדעת. בחוות הדעת השמאי הפחית 8% מערך החלקים. לאחר מכן חברת הביטוח שילמה את התביעה, אך בפועל הפחיתה 11% מערך החלקים.

            השאלה שלי האם קיימות הוראות חוק, תקנות או הנחיות מסודרות בנושא שיעור ההפחתה שניתן לבצע על חלקי החילוף, והאם חברת הביטוח רשאית להפחית אחוז גבוה יותר מזה שקבע השמאי.
            בנוסף, אם ההפחתה שביצעה חברת הביטוח אינה מוצדקת, האם קיימת דרך לדרוש את ההפרש או להגיש תלונה ולקבל את הכסף ללא צורך בהליך משפטי ובבית משפט?

            ועוד שאלה השמאי לקח לי 1180 (600 על השמאות הוצאות נסיעה 150 הוצאות תקורה 250 מע"מ 180)
            והחברת ביטוח החליטה להחזיר לי על זה רק 900
            (הסוכנות ביטוח שלי (לוביט) אמרה לי שבדרך כלל שקורה כזה מקרה השמאי מסכים להחזיר תהפרש אבל פה הוא לא מסכים)
            זה תקין ?
            מה אני עושה?

            יוניי מנותק
            יוניי מנותק
            יוני
            מגיה
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @הכהן-הגדול @מיכלין-שמאי-רכב

            רכב=ההכנסת אורחים כמעט היחידה שיש היום
            גמ"ח מוצרים להעברת דירה בעיר אופקים

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • הכהן הגדולה הכהן הגדול

              עברתי תאונת דרכים והזמנתי שמאי שהעריך את הנזק לרכב והגיש את חוות הדעת. בחוות הדעת השמאי הפחית 8% מערך החלקים. לאחר מכן חברת הביטוח שילמה את התביעה, אך בפועל הפחיתה 11% מערך החלקים.

              השאלה שלי האם קיימות הוראות חוק, תקנות או הנחיות מסודרות בנושא שיעור ההפחתה שניתן לבצע על חלקי החילוף, והאם חברת הביטוח רשאית להפחית אחוז גבוה יותר מזה שקבע השמאי.
              בנוסף, אם ההפחתה שביצעה חברת הביטוח אינה מוצדקת, האם קיימת דרך לדרוש את ההפרש או להגיש תלונה ולקבל את הכסף ללא צורך בהליך משפטי ובבית משפט?

              ועוד שאלה השמאי לקח לי 1180 (600 על השמאות הוצאות נסיעה 150 הוצאות תקורה 250 מע"מ 180)
              והחברת ביטוח החליטה להחזיר לי על זה רק 900
              (הסוכנות ביטוח שלי (לוביט) אמרה לי שבדרך כלל שקורה כזה מקרה השמאי מסכים להחזיר תהפרש אבל פה הוא לא מסכים)
              זה תקין ?
              מה אני עושה?

              מ מנותק
              מ מנותק
              מיכלין שמאי רכב
              שמאי עורך דין
              כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
              #4

              @הכהן-הגדול
              חוות דעת שמאי ניתן לסתור ע’‘י חוות דעת נגדית.
              חברת הביטוח יכולה להפחית בתשלום שרידי הרכב בהתאם לשמאות נגדית. במידה ואין שמאות נגדית חברת הביטוח עושה דין לעצמה, פועלת בשיטת המצליח.
              לא מכיר דרך לדרוש את ההפרש של שרידי רכב ללא הליך משפטי. הליך משפטי הינו פשוט ולא דורש טרחה מצד התובע (למעט תשלום מחצית ראשונה פתיחת תביעה בביהמ’‘ש שתחזור בסוף ההליך).
              לעניין שכ’‘ט שמאי גם כאן חברת הביטוח עושה דין לעצמה. ביחד עם תביעת הפרשים של שרידי רכב ניתן להגיש תביעת הפרשים של שכ’‘ט שמאי.
              לעניין החזרת שכ’‘ט שמאי מקובל להחזיר שכ’‘ט כאשר שמאות פרטית חוזרת לפוליסה ואז ע’‘פ תנאי הפוליסה שמאי מקבל את שכרו ישירות מחברת הביטוח או ביהמ’‘ש פוסק ששכ’‘ט מופרז ( שמעתי רק על מקרים בודדים כאשר ביהמ’‘ש פסק ששכ’‘ט שמאי מופרז והיה מדובר על שמאויות של אלפי שקלים).
              ממליץ לכולם לא לוותר על זכויותיכם, מאמין שהרבה תלוי בנו. לדעתי כאשר חברות הביטוח יצטרכו לשלם את מה שהם גוזלים בנוסף להוצאות משפט מאמין אני שאנחנו נראה פחות מקרים של גזל מצד חברות הביטוח.
              כמובן אני מכבד את זכותו ובחירתו של כל אחד לא למצות את זכויותיו אך במקרים כאשר לקוח מוותר על זכויותיו לדעתי אין זה נכון ואין זה צודק לבקש משמאי החזר שכ’'ט.

              שמאות רכב מקצועית 054-7531425.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1

              5

              מחובר

              3.0k

              משתמשים

              9.8k

              נושאים

              132.1k

              פוסטים
              • התחברות

              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
              • פוסט ראשון
                פוסט אחרון
              0
              • דף הבית
              • תקנון הפורום
              • מילון מושגים המלא
              • המדריך המלא למשתמש
              • פוסטים אחרונים
              • משתמשים
              • חיפוש גוגל בפורום
              • פנייה למנהל הפורום