כשהרכב הופך לתנור חימום
-
@טוסון כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:
אתה מתכוון לווילון הכסוף הזה שהשמלאנים שמים בשמשות?
או למשהו אחר, איזה גימיק מאליאקספרס?אם אני מאבחן נכון יש בזה שני סוגים, א׳ שהוא סתם חוצץ אטום שמונע מקרני השמש להיכנס.
והסוג השני שמן הסתם יותר יעיל, הוא שהצד החיצוני שלו הוא כמין נייר כסף שמחזיר את קרני השמש חזרה למלאכי צבקות, יש לו גם בהרבה מקרים שכבה קטנה שמבודדת חום.באלי אקספרס אתה יכול למצוא כזה שעשוי כמין טרסקל הפוך (מטריה - פאראסול), שמתקפל וחוסך את בעיית האיחסון.
@טוסון כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:
ועדיף בחנייה תת קרקעית
רק תגלה ל @EBA איפה יש כזה מוצר בק״ס חוץ ממתחת ל״שדרה״ או במרכז מסחרי בכניסה לעיר…
@איש-גמזו כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:
@טוסון כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:
אתה מתכוון לווילון הכסוף הזה שהשמלאנים שמים בשמשות?
או למשהו אחר, איזה גימיק מאליאקספרס?אם אני מאבחן נכון יש בזה שני סוגים, א׳ שהוא סתם חוצץ אטום שמונע מקרני השמש להיכנס.
והסוג השני שמן הסתם יותר יעיל, הוא שהצד החיצוני שלו הוא כמין נייר כסף שמחזיר את קרני השמש חזרה למלאכי צבקות, יש לו גם בהרבה מקרים שכבה קטנה שמבודדת חום.באלי אקספרס אתה יכול למצוא כזה שעשוי כמין טרסקל הפוך (מטריה - פאראסול), שמתקפל וחוסך את בעיית האיחסון.
דיברו מזה פעם, שמה יקרה כאשר חלילה זה ייפתח תוך כדי נסיעה
@טוסון כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:
ועדיף בחנייה תת קרקעית
רק תגלה ל @EBA איפה יש כזה מוצר בק״ס חוץ ממתחת ל״שדרה״ או במרכז מסחרי בכניסה לעיר…
לא מכיר ק"ס
אבל בעפולה בטח יש
איפה שאני מסתובב היום (אזור גאולה) אין בכלל חנייה (אם מישהו רוצה להשכיר, לזמן סד"א בלבד, עדיפות לאזור דוד ילין אשמח לשמוע) אבל גם אין שמש, וכן בבני ברק
בזמנו (לפני 7-8 שנים) שהסתובבתי באלעד אמרו שאין שם חניות עם צל,.כי העצים עוד לא גדלואגב, אתה @איש-גמזו הידוע מביהמ"ד פורום לתורה?
כמובן

-
@איש-גמזו כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:
@טוסון כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:
אתה מתכוון לווילון הכסוף הזה שהשמלאנים שמים בשמשות?
או למשהו אחר, איזה גימיק מאליאקספרס?אם אני מאבחן נכון יש בזה שני סוגים, א׳ שהוא סתם חוצץ אטום שמונע מקרני השמש להיכנס.
והסוג השני שמן הסתם יותר יעיל, הוא שהצד החיצוני שלו הוא כמין נייר כסף שמחזיר את קרני השמש חזרה למלאכי צבקות, יש לו גם בהרבה מקרים שכבה קטנה שמבודדת חום.באלי אקספרס אתה יכול למצוא כזה שעשוי כמין טרסקל הפוך (מטריה - פאראסול), שמתקפל וחוסך את בעיית האיחסון.
דיברו מזה פעם, שמה יקרה כאשר חלילה זה ייפתח תוך כדי נסיעה
@טוסון כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:
ועדיף בחנייה תת קרקעית
רק תגלה ל @EBA איפה יש כזה מוצר בק״ס חוץ ממתחת ל״שדרה״ או במרכז מסחרי בכניסה לעיר…
לא מכיר ק"ס
אבל בעפולה בטח יש
איפה שאני מסתובב היום (אזור גאולה) אין בכלל חנייה (אם מישהו רוצה להשכיר, לזמן סד"א בלבד, עדיפות לאזור דוד ילין אשמח לשמוע) אבל גם אין שמש, וכן בבני ברק
בזמנו (לפני 7-8 שנים) שהסתובבתי באלעד אמרו שאין שם חניות עם צל,.כי העצים עוד לא גדלואגב, אתה @איש-גמזו הידוע מביהמ"ד פורום לתורה?
כמובן

@טוסון כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:
דיברו מזה פעם, שמה יקרה כאשר חלילה זה ייפתח תוך כדי נסיעה
לא הבנתי כל כך מה החשש הגדול
@טוסון כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:
אגב, אתה @איש-גמזו הידוע מביהמ"ד פורום לתורה?
אם אני לא מפספס משהו, אז כן, אבל מעולם לא חשבתי שאני ״ידוע״ למישהו, פעם ב- אני מבליח וכותב איזה הגיג, לא איזה איש תלמודי.
-
@טוסון כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:
דיברו מזה פעם, שמה יקרה כאשר חלילה זה ייפתח תוך כדי נסיעה
לא הבנתי כל כך מה החשש הגדול
@טוסון כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:
אגב, אתה @איש-גמזו הידוע מביהמ"ד פורום לתורה?
אם אני לא מפספס משהו, אז כן, אבל מעולם לא חשבתי שאני ״ידוע״ למישהו, פעם ב- אני מבליח וכותב איזה הגיג, לא איזה איש תלמודי.
@איש-גמזו כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:
@טוסון כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:
דיברו מזה פעם, שמה יקרה כאשר חלילה זה ייפתח תוך כדי נסיעה
לא הבנתי כל כך מה החשש הגדול
יסתיר לך את החלון, אלא אם אנחנו מדברים על שני דברים שונים
@טוסון כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:
אגב, אתה @איש-גמזו הידוע מביהמ"ד פורום לתורה?
אם אני לא מפספס משהו, אז כן, אבל מעולם לא חשבתי שאני ״ידוע״ למישהו, פעם ב- אני מבליח וכותב איזה הגיג, לא איזה איש תלמודי.
ידוע זה עניין יחסי, זכור לי השם (אני משתדל להמנע מהאתר הנ"ל)
-
@איש-גמזו כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:
@טוסון כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:
דיברו מזה פעם, שמה יקרה כאשר חלילה זה ייפתח תוך כדי נסיעה
לא הבנתי כל כך מה החשש הגדול
יסתיר לך את החלון, אלא אם אנחנו מדברים על שני דברים שונים
@טוסון כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:
אגב, אתה @איש-גמזו הידוע מביהמ"ד פורום לתורה?
אם אני לא מפספס משהו, אז כן, אבל מעולם לא חשבתי שאני ״ידוע״ למישהו, פעם ב- אני מבליח וכותב איזה הגיג, לא איזה איש תלמודי.
ידוע זה עניין יחסי, זכור לי השם (אני משתדל להמנע מהאתר הנ"ל)
אני עברתי לאחרונה מרכב שחור לרכב לבן - ההבדל שמים וארץ מבחינת החום
השחור היה רותח ממש והלבן הרבה הרבה פחות
אגב, עוד טיפ, כשנכנסים בהתחלה לפתוח את החלונות לכדקה ואז להדליק את המזגן, זה יעזור למזגן לקרר הרבה יותר מהר
כמו"כ, כיסוי להגה יעזור לקבל כוויה פחות חזקה
מה דעת המומחים לעניין לכבות את הרכב כשהלחצן של המזגן דולק? האם צריך לכבות אותו כל פעם שמכבים את הרכב? כי שמעתי פעם שזה הורס איזה משהו
-
אני עברתי לאחרונה מרכב שחור לרכב לבן - ההבדל שמים וארץ מבחינת החום
השחור היה רותח ממש והלבן הרבה הרבה פחות
אגב, עוד טיפ, כשנכנסים בהתחלה לפתוח את החלונות לכדקה ואז להדליק את המזגן, זה יעזור למזגן לקרר הרבה יותר מהר
כמו"כ, כיסוי להגה יעזור לקבל כוויה פחות חזקה
מה דעת המומחים לעניין לכבות את הרכב כשהלחצן של המזגן דולק? האם צריך לכבות אותו כל פעם שמכבים את הרכב? כי שמעתי פעם שזה הורס איזה משהו
@חיים-ברזל כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:
לכבות את הרכב כשהלחצן של המזגן דולק?
אני עושה, מכבה מזגן ואז מנוע, אומרים ששומר על המדחס והמפוח, מפי השמועה…
-
@חיים-ברזל כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:
לכבות את הרכב כשהלחצן של המזגן דולק?
אני עושה, מכבה מזגן ואז מנוע, אומרים ששומר על המדחס והמפוח, מפי השמועה…
@חיים-Y0737 אני שמעתי שהורס המצבר/סטארטר
@חיים-ברזל כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:
אגב, עוד טיפ, כשנכנסים בהתחלה לפתוח את החלונות לכדקה ואז להדליק את המזגן, זה יעזור למזגן לקרר הרבה יותר מהר
לכאורה ברכב עם מזגן חזק יוצאים ידי חובה בביטול השאיבה במזגן מפנים הרכב, והכנסת אוויר מבחוץ
@חיים-ברזל כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:
@טוסון ועדיין החום שיש בתוך הרכב שמור וסגור יותר מאשר לפתוח חלון שהחום ברובו יעשה ‘ויברח’
לכן סייגתי, ברכבים עם מזגן חזק
לענ"ד יש לחלק מהאנשים רתיעה מסוימת מלסוע בחלונות פתוחים -
@חיים-Y0737 אני שמעתי שהורס המצבר/סטארטר
@חיים-ברזל כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:
אגב, עוד טיפ, כשנכנסים בהתחלה לפתוח את החלונות לכדקה ואז להדליק את המזגן, זה יעזור למזגן לקרר הרבה יותר מהר
לכאורה ברכב עם מזגן חזק יוצאים ידי חובה בביטול השאיבה במזגן מפנים הרכב, והכנסת אוויר מבחוץ
@חיים-ברזל כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:
@טוסון ועדיין החום שיש בתוך הרכב שמור וסגור יותר מאשר לפתוח חלון שהחום ברובו יעשה ‘ויברח’
לכן סייגתי, ברכבים עם מזגן חזק
לענ"ד יש לחלק מהאנשים רתיעה מסוימת מלסוע בחלונות פתוחים -
אני עברתי לאחרונה מרכב שחור לרכב לבן - ההבדל שמים וארץ מבחינת החום
השחור היה רותח ממש והלבן הרבה הרבה פחות
אגב, עוד טיפ, כשנכנסים בהתחלה לפתוח את החלונות לכדקה ואז להדליק את המזגן, זה יעזור למזגן לקרר הרבה יותר מהר
כמו"כ, כיסוי להגה יעזור לקבל כוויה פחות חזקה
מה דעת המומחים לעניין לכבות את הרכב כשהלחצן של המזגן דולק? האם צריך לכבות אותו כל פעם שמכבים את הרכב? כי שמעתי פעם שזה הורס איזה משהו
@חיים-ברזל כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:
מה דעת המומחים לעניין לכבות את הרכב כשהלחצן של המזגן דולק? האם צריך לכבות אותו כל פעם שמכבים את הרכב? כי שמעתי פעם שזה הורס איזה משהו
אני עושה כך משום סברת קרסי
והיא
שהמנוע מתחיל לפעול לא צריך לתת לו מכת עבודה על ההתחלה
אני מתניע פותח חלון חצי דקה או דקה ואז מפעיל מזגןאבל לא שמעתי את מה ש @טוסון ו @חיים-Y0737 כתבו
הודה אם תבארו ותפשטו את ההגיון מאחורי הדברים -
@חיים-Y0737 אני שמעתי שהורס המצבר/סטארטר
@חיים-ברזל כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:
אגב, עוד טיפ, כשנכנסים בהתחלה לפתוח את החלונות לכדקה ואז להדליק את המזגן, זה יעזור למזגן לקרר הרבה יותר מהר
לכאורה ברכב עם מזגן חזק יוצאים ידי חובה בביטול השאיבה במזגן מפנים הרכב, והכנסת אוויר מבחוץ
@חיים-ברזל כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:
@טוסון ועדיין החום שיש בתוך הרכב שמור וסגור יותר מאשר לפתוח חלון שהחום ברובו יעשה ‘ויברח’
לכן סייגתי, ברכבים עם מזגן חזק
לענ"ד יש לחלק מהאנשים רתיעה מסוימת מלסוע בחלונות פתוחים@טוסון כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:
שמעתי שהורס המצבר/סטארטר
כלומר עדיף להתניע עם כמה שפחות חשמל? מזגן, אורות וכו’ ורק אחרי הנעה להפעיל הכל
הבנתי נכון? -
אני עברתי לאחרונה מרכב שחור לרכב לבן - ההבדל שמים וארץ מבחינת החום
השחור היה רותח ממש והלבן הרבה הרבה פחות
אגב, עוד טיפ, כשנכנסים בהתחלה לפתוח את החלונות לכדקה ואז להדליק את המזגן, זה יעזור למזגן לקרר הרבה יותר מהר
כמו"כ, כיסוי להגה יעזור לקבל כוויה פחות חזקה
מה דעת המומחים לעניין לכבות את הרכב כשהלחצן של המזגן דולק? האם צריך לכבות אותו כל פעם שמכבים את הרכב? כי שמעתי פעם שזה הורס איזה משהו
@חיים-ברזל כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:
מה דעת המומחים לעניין לכבות את הרכב כשהלחצן של המזגן דולק? האם צריך לכבות אותו כל פעם שמכבים את הרכב? כי שמעתי פעם שזה הורס איזה משהו
ואני שמעתי שזה מיתוס מרכבים של שנות ה90 והיום אין חשש בכלל כי הרכב קצת יותר חכם ומנתק בהתנעה את המדחס וכו’
ויל"ע וכל אחד יעשה כדעת רבותיו, ובכל אופן ברכבים חדשים ודאי שאין חשש.מי שמכיר את דרעי מזגנים במפרץ חיפה, ידוע כמקום מקצועי(תיקן לנו ל-2 רכבי עבודה בהצטיינות) - שאלתי אותו בעניין וענה שאפילו סיריון 99 אפשר ולכבות/להתניע עם המזגן פועל.
הועתק מקארספורום
-
@טוסון כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:
שמעתי שהורס המצבר/סטארטר
כלומר עדיף להתניע עם כמה שפחות חשמל? מזגן, אורות וכו’ ורק אחרי הנעה להפעיל הכל
הבנתי נכון?
