דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות
      3. כמה עולה כזה תיקון?

      כמה עולה כזה תיקון?

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות
      11 פוסטים 6 כותבים 7.0k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • צ מנותק
        צ מנותק
        צ'וקי
        כתב נערך לאחרונה על ידי צ'וקי
        #1

        שלום
        אשתי עשתה תאונה לצערינו, מצורף התמונה של הרכב שנפגע
        השאלה אם יש מה לנסות לקחת לבד לתיקון, או שעדיף להפעיל את הביטוח (2500 ש"ח השתתפות עצמית). והאם תהיה עליית פוליסה בכזה תיקון. תודה.
        אציין שהרכב הוא רכב ממשלתי.
        תודה
        0.jpg

        חיים ברזלח אריאלושא מ מאירמ מ 5 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • צ צ'וקי

          שלום
          אשתי עשתה תאונה לצערינו, מצורף התמונה של הרכב שנפגע
          השאלה אם יש מה לנסות לקחת לבד לתיקון, או שעדיף להפעיל את הביטוח (2500 ש"ח השתתפות עצמית). והאם תהיה עליית פוליסה בכזה תיקון. תודה.
          אציין שהרכב הוא רכב ממשלתי.
          תודה
          0.jpg

          חיים ברזלח מנותק
          חיים ברזלח מנותק
          חיים ברזל
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          @צ-וקי איזה רכב הנפגע?
          אחרי שנדע כמה שווה התיקון זה שיקול שלך אם להפעיל את הביטוח
          אם תפעיל אמור להיות עלייה בפוליסה

          צ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • חיים ברזלח חיים ברזל

            @צ-וקי איזה רכב הנפגע?
            אחרי שנדע כמה שווה התיקון זה שיקול שלך אם להפעיל את הביטוח
            אם תפעיל אמור להיות עלייה בפוליסה

            צ מנותק
            צ מנותק
            צ'וקי
            כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
            #3

            @חיים-ברזל
            הרכב שבתמונה הוא הרכב של הנפגע
            התאונה היתה ביום חמישי, מאז הביטוח של הנפגע לא יצר קשר.
            יכול להיות שהם יתקנו ואז יתבעו אותי או שהם מחוייבים קודם להסכמה שלי?

            צ חיים ברזלח 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • צ צ'וקי

              @חיים-ברזל
              הרכב שבתמונה הוא הרכב של הנפגע
              התאונה היתה ביום חמישי, מאז הביטוח של הנפגע לא יצר קשר.
              יכול להיות שהם יתקנו ואז יתבעו אותי או שהם מחוייבים קודם להסכמה שלי?

              צ מנותק
              צ מנותק
              צ'וקי
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              @צ-וקי
              זה מיצובישי אאוטלנדר

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • צ צ'וקי

                @חיים-ברזל
                הרכב שבתמונה הוא הרכב של הנפגע
                התאונה היתה ביום חמישי, מאז הביטוח של הנפגע לא יצר קשר.
                יכול להיות שהם יתקנו ואז יתבעו אותי או שהם מחוייבים קודם להסכמה שלי?

                חיים ברזלח מנותק
                חיים ברזלח מנותק
                חיים ברזל
                כתב נערך לאחרונה על ידי חיים ברזל
                #5

                @צ-וקי @מיכלין-שמאי-רכב יוכל לעזור בעז"ה

                צ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • חיים ברזלח חיים ברזל

                  @צ-וקי @מיכלין-שמאי-רכב יוכל לעזור בעז"ה

                  צ מנותק
                  צ מנותק
                  צ'וקי
                  כתב נערך לאחרונה על ידי צ'וקי
                  #6

                  @חיים-ברזל
                  כמה הבנידודים לקוחים על כזה תיקון?

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • צ צ'וקי

                    שלום
                    אשתי עשתה תאונה לצערינו, מצורף התמונה של הרכב שנפגע
                    השאלה אם יש מה לנסות לקחת לבד לתיקון, או שעדיף להפעיל את הביטוח (2500 ש"ח השתתפות עצמית). והאם תהיה עליית פוליסה בכזה תיקון. תודה.
                    אציין שהרכב הוא רכב ממשלתי.
                    תודה
                    0.jpg

                    אריאלושא מנותק
                    אריאלושא מנותק
                    אריאלוש
                    מייבין
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    @צ-וקי זה נראה הרבה יותר מאלפיים חמש מאות, אז אולי כן כדאי להפעיל את הביטוח, והפוליסה לא תעלה משמעותית (לענ"ד…)

                    צ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • אריאלושא אריאלוש

                      @צ-וקי זה נראה הרבה יותר מאלפיים חמש מאות, אז אולי כן כדאי להפעיל את הביטוח, והפוליסה לא תעלה משמעותית (לענ"ד…)

                      צ מנותק
                      צ מנותק
                      צ'וקי
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #8

                      @אריאל-קמחי
                      תודה על המשוב
                      אם יש למישהו משהו להחכימני אני אשמח

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • צ צ'וקי

                        שלום
                        אשתי עשתה תאונה לצערינו, מצורף התמונה של הרכב שנפגע
                        השאלה אם יש מה לנסות לקחת לבד לתיקון, או שעדיף להפעיל את הביטוח (2500 ש"ח השתתפות עצמית). והאם תהיה עליית פוליסה בכזה תיקון. תודה.
                        אציין שהרכב הוא רכב ממשלתי.
                        תודה
                        0.jpg

                        מ מנותק
                        מ מנותק
                        מאיר ג
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #9

                        @צ-וקי יש נזק גם בבסיס הדלת או רק בחלק החיצוני?

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • צ צ'וקי

                          שלום
                          אשתי עשתה תאונה לצערינו, מצורף התמונה של הרכב שנפגע
                          השאלה אם יש מה לנסות לקחת לבד לתיקון, או שעדיף להפעיל את הביטוח (2500 ש"ח השתתפות עצמית). והאם תהיה עליית פוליסה בכזה תיקון. תודה.
                          אציין שהרכב הוא רכב ממשלתי.
                          תודה
                          0.jpg

                          מאירמ מנותק
                          מאירמ מנותק
                          מאיר
                          מנהל ראשי
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #10

                          @צ-וקי כתב בכמה עולה כזה תיקון?:

                          אציין שהרכב הוא רכב ממשלתי.

                          קשה לי להאמין שיתנו לך את האפשרות לתקן בעצמך רכב ממשלתי

                          ליצירת קשר לחץ כאן

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • צ צ'וקי

                            שלום
                            אשתי עשתה תאונה לצערינו, מצורף התמונה של הרכב שנפגע
                            השאלה אם יש מה לנסות לקחת לבד לתיקון, או שעדיף להפעיל את הביטוח (2500 ש"ח השתתפות עצמית). והאם תהיה עליית פוליסה בכזה תיקון. תודה.
                            אציין שהרכב הוא רכב ממשלתי.
                            תודה
                            0.jpg

                            מ מנותק
                            מ מנותק
                            מיכלין שמאי רכב
                            שמאי עורך דין
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #11

                            @צ-וקי
                            דלת להחלפה. תפעיל פוליסה.

                            שמאות רכב מקצועית 054-7531425.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1

                            4

                            מחובר

                            3.0k

                            משתמשים

                            9.8k

                            נושאים

                            132.1k

                            פוסטים
                            • התחברות

                            • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                            • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                            • פוסט ראשון
                              פוסט אחרון
                            0
                            • דף הבית
                            • תקנון הפורום
                            • מילון מושגים המלא
                            • המדריך המלא למשתמש
                            • פוסטים אחרונים
                            • משתמשים
                            • חיפוש גוגל בפורום
                            • פנייה למנהל הפורום