דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. עסקאות רכב
      3. דיון ממוקד על ניסאן קשקאי 2010-2013

      דיון ממוקד על ניסאן קשקאי 2010-2013

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר עסקאות רכב
      124 פוסטים 20 כותבים 4.7k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • טוסוןט טוסון

        @צפוני-פשוט כתב בדיון ממוקד על ניסאן קשקאי 2010-2013:

        @משה-אייזנבאך
        כמה קילומטרז’?
        מושבים גמורים זה לכאורה סימן לרכב שהשתמשו בו הרבה…
        ובנוגע לקפיצה אני אישית הייתי בהחלט מוטרד מכזה דבר
        בודאי ובודאי כשידוע שהגיר בניסאן הוא רגיש, לשיקולך.
        גם הנתונים שההם שלחו לכאורה קצת בעייתיים כי זה נראה שהחליפו רק 2 ליטר של השמן גיר
        מה שאומר החלפה חלקית מאוד…

        הוא מדבר כבר על רכב אחר לכאורה

        שה’ ינחה אותך בעצה טובה.

        אמן

        צ מנותק
        צ מנותק
        צפוני פשוט
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #107

        @טוסון
        כשכתבתי “שההם שלחו” התכוונתי לראשון -[שהעליתי את הקישור שלו]
        אולי לא הייתי מספיק ברור.

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • משה אייזנבאךמ מנותק
          משה אייזנבאךמ מנותק
          משה אייזנבאך
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #108
          פוסט זה נמחק!
          אבי יםא טוסוןט 2 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • משה אייזנבאךמ משה אייזנבאך

            פוסט זה נמחק!

            אבי יםא מנותק
            אבי יםא מנותק
            אבי ים
            מייבין
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #109

            @משה-אייזנבאך כתב בדיון ממוקד על ניסאן קשקאי 2010-2013:

            מה אתם אומרים ?

            חפש אותו עוד שנה כשהגיר ילך…

            טרנטעט תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • אבי יםא אבי ים

              @משה-אייזנבאך כתב בדיון ממוקד על ניסאן קשקאי 2010-2013:

              מה אתם אומרים ?

              חפש אותו עוד שנה כשהגיר ילך…

              טרנטעט מנותק
              טרנטעט מנותק
              טרנטע
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #110

              @אבי-ים שיוריד במחיר עכשיו

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • משה אייזנבאךמ משה אייזנבאך

                פוסט זה נמחק!

                טוסוןט מנותק
                טוסוןט מנותק
                טוסון
                מייבין
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #111

                @משה-אייזנבאך אמרת שאתה לא מוכן להתעסקות

                כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                (מס"י פ"א)

                נחייה ולא…

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • משה אייזנבאךמ מנותק
                  משה אייזנבאךמ מנותק
                  משה אייזנבאך
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #112

                  ירדתי מזה
                  זה נראה לי הזוי להתעסק עם זה
                  מצאתי 2 אחרים הרבה יותר נורמלים בניראות

                  משה אייזנבאךמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • משה אייזנבאךמ משה אייזנבאך

                    ירדתי מזה
                    זה נראה לי הזוי להתעסק עם זה
                    מצאתי 2 אחרים הרבה יותר נורמלים בניראות

                    משה אייזנבאךמ מנותק
                    משה אייזנבאךמ מנותק
                    משה אייזנבאך
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #113

                    @משה-אייזנבאך איפה יש מוסך טוב בירושלים
                    שאפשר לבדוק רכב כזה

                    טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • משה אייזנבאךמ משה אייזנבאך

                      @משה-אייזנבאך איפה יש מוסך טוב בירושלים
                      שאפשר לבדוק רכב כזה

                      טוסוןט מנותק
                      טוסוןט מנותק
                      טוסון
                      מייבין
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #114

                      @משה-אייזנבאך יחד נאמן ברח’ אהליהב כהמלצת @צילפינגים (לא זול מדי, אבל גם לא יקרן, וממש בסדר, לא עשיתי אצלו בדיקה אלא תיקון)
                      או אולי כרמל, תחפש בפורום

                      כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                      (מס"י פ"א)

                      נחייה ולא…

                      משה אייזנבאךמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • טוסוןט טוסון

                        @משה-אייזנבאך יחד נאמן ברח’ אהליהב כהמלצת @צילפינגים (לא זול מדי, אבל גם לא יקרן, וממש בסדר, לא עשיתי אצלו בדיקה אלא תיקון)
                        או אולי כרמל, תחפש בפורום

                        משה אייזנבאךמ מנותק
                        משה אייזנבאךמ מנותק
                        משה אייזנבאך
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #115

                        @טוסון כתב בדיון ממוקד על ניסאן קשקאי 2010-2013:

                        תחפש בפורום

                        חיפשתי
                        לא מצאתי משהו טוב

                        טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • משה אייזנבאךמ משה אייזנבאך

                          @טוסון כתב בדיון ממוקד על ניסאן קשקאי 2010-2013:

                          תחפש בפורום

                          חיפשתי
                          לא מצאתי משהו טוב

                          טוסוןט מנותק
                          טוסוןט מנותק
                          טוסון
                          מייבין
                          כתב נערך לאחרונה על ידי טוסון
                          #116

                          @משה-אייזנבאך תחפש כרמל בפורום, יש שהמליצו עליו לדוגמא
                          250 ש"ח, לדעתי צריך קצת ללחוץ עליו לבדוק דברים, אבל אני כותב מהתרשמות רחוקה, ולא בטוח בזה

                          כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                          (מס"י פ"א)

                          נחייה ולא…

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • צ מנותק
                            צ מנותק
                            צפוני פשוט
                            כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
                            #117

                            @משה-אייזנבאך כתב בדיון ממוקד על ניסאן קשקאי 2010-2013:

                            “הלכתי לראות את המיועדת”

                            סתם בשביל הסקרנות
                            איזו מיועדת? זו מליד הבית?

                            משה אייזנבאךמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • צ צפוני פשוט

                              @משה-אייזנבאך כתב בדיון ממוקד על ניסאן קשקאי 2010-2013:

                              “הלכתי לראות את המיועדת”

                              סתם בשביל הסקרנות
                              איזו מיועדת? זו מליד הבית?

                              משה אייזנבאךמ מנותק
                              משה אייזנבאךמ מנותק
                              משה אייזנבאך
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #118

                              @צפוני-פשוט לא
                              עוד אחת
                              מתברר שהמצב בשוק אינו מרנין כלל
                              אגב ההוא ליד הבית ירדתי ממנו כרגע כי אני רוצה טקנה ויש לו אסטנה

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • משה אייזנבאךמ מנותק
                                משה אייזנבאךמ מנותק
                                משה אייזנבאך
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #119

                                מה אתם אומרים מצאתי משהו
                                יד 5
                                245 אלף
                                דגם טקנה
                                2010
                                אבל שמור בקפדנות
                                הכל במקום ריפודים תאורה וכו
                                זה נראה נקי ומתוחזק מבפנים
                                גם המוסכניק לא ראה כלל בעיות הוא אומר לי שהרכב בסדר גמור
                                גם השמן גיר שלו צלול ובצבע טוב
                                הוא רוצה 16 אלף
                                שווה ?
                                זה יחזיק לי שנה + בלי תקלות ?

                                צ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • משה אייזנבאךמ משה אייזנבאך

                                  מה אתם אומרים מצאתי משהו
                                  יד 5
                                  245 אלף
                                  דגם טקנה
                                  2010
                                  אבל שמור בקפדנות
                                  הכל במקום ריפודים תאורה וכו
                                  זה נראה נקי ומתוחזק מבפנים
                                  גם המוסכניק לא ראה כלל בעיות הוא אומר לי שהרכב בסדר גמור
                                  גם השמן גיר שלו צלול ובצבע טוב
                                  הוא רוצה 16 אלף
                                  שווה ?
                                  זה יחזיק לי שנה + בלי תקלות ?

                                  צ מנותק
                                  צ מנותק
                                  צפוני פשוט
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי צפוני פשוט
                                  #120

                                  @משה-אייזנבאך
                                  יד 5 זה ממש הרבה אם יש לו הסבר ברור לאיזה 3 ידיים כגון שעבר מאביו אליו ולאשתו וכדו’
                                  אולי זה באמת שוה אבל סתם יד 5 לא נראה לי ששווה ברכב שידוע שרגיש להזנחה,
                                  בנוסף מן הסתם הטקנה מדבר הרבה פעמים יותר לצעירים שנהנים לקרוע את הרכב
                                  וזה ג"כ משהו שצריך להילקח בחשבון כשזה יד 5 שכנראה זה עבר גם ערס אחד באמצע…
                                  זו ענד"י בהצלחה.

                                  משה אייזנבאךמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • צ צפוני פשוט

                                    @משה-אייזנבאך
                                    יד 5 זה ממש הרבה אם יש לו הסבר ברור לאיזה 3 ידיים כגון שעבר מאביו אליו ולאשתו וכדו’
                                    אולי זה באמת שוה אבל סתם יד 5 לא נראה לי ששווה ברכב שידוע שרגיש להזנחה,
                                    בנוסף מן הסתם הטקנה מדבר הרבה פעמים יותר לצעירים שנהנים לקרוע את הרכב
                                    וזה ג"כ משהו שצריך להילקח בחשבון כשזה יד 5 שכנראה זה עבר גם ערס אחד באמצע…
                                    זו ענד"י בהצלחה.

                                    משה אייזנבאךמ מנותק
                                    משה אייזנבאךמ מנותק
                                    משה אייזנבאך
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #121

                                    @צפוני-פשוט מצד שני הגיר נראה בסדר גמור
                                    אם הוא יחזיק שנה + זה יכול להיות מצוין

                                    צ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • משה אייזנבאךמ משה אייזנבאך

                                      @צפוני-פשוט מצד שני הגיר נראה בסדר גמור
                                      אם הוא יחזיק שנה + זה יכול להיות מצוין

                                      צ מנותק
                                      צ מנותק
                                      צפוני פשוט
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #122

                                      @משה-אייזנבאך
                                      רכב שעשה 245000 +קצת הזנחה אתה אף פעם לא יודע מה יכול לקרות לו מחר,
                                      אז נכון, יש סיכוי שהוא לא הוזנח כלל וטופל תמיד כמו שצריך והכל דבש
                                      אבל יש גם סיכוי לא רע שזה לא ככה וזה פשוט סיכון מול סיכוי
                                      [וגם זה צריך לבדוק עד כמה זה מציאה אפי’ בהנחה שהוא במצב מצוין יתכן שאם תלך ע"ז אתה יכול להוריד אותו עוד]
                                      מכאן ואילך זה חשבון שלך שרק אתה יכול לדעת כמה שווה לך כזה סיכון
                                      [נניח, כמה הבוס יתעצבן אם תוך חודש הולך איזה גיר או אפי’ “רק” רדיאטור ל"ע או כמה עצבים יש לך לתקלות וכדו’]
                                      מול כזה סיכוי [7 מקומות, טקנה, מחיר זול,]
                                      שורת סיכום: סיכוי טוב ש0 תקלות בשנה הקרובה זה לא יהיה [ולו בלאי טבעי]
                                      מצד שני יש דברים שהוא נותן לך ואחרים לא תשקלל ותחליט,
                                      בהצלחה.

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • משה אייזנבאךמ מנותק
                                        משה אייזנבאךמ מנותק
                                        משה אייזנבאך
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #123

                                        טוב
                                        קניתי משהו
                                        אני צריך את הברכות שלכם
                                        וגם את העצות שלכם איך לטפל בזה
                                        אני רוצה לשמור על זה

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • ראוביר מנותק
                                          ראוביר מנותק
                                          ראובי
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #124

                                          מזל טוב תתחדש
                                          סע בדרכים ישרות…

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0
                                          • מ מאיר ג התייחס לנושא זה

                                          • 1
                                          • 2
                                          • 3
                                          • 4
                                          • 5
                                          • 6
                                          • 7

                                          77

                                          מחובר

                                          3.0k

                                          משתמשים

                                          9.8k

                                          נושאים

                                          131.9k

                                          פוסטים
                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • תקנון הפורום
                                          • מילון מושגים המלא
                                          • המדריך המלא למשתמש
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • פנייה למנהל הפורום