דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. שאר נושאים
      3. אשכול סוכני ביטוח זולים, לכאורה אמינים וזולים....

      אשכול סוכני ביטוח זולים, לכאורה אמינים וזולים....

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר שאר נושאים
      213 פוסטים 69 כותבים 162.1k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • שישש שיש

        @שיש כתב באשכול סוכני ביטוח זולים, לכאורה אמינים וזולים....:

        דיברתי עם רחלי (אגב היא ממש מפחידה) והיא הביאה לי ב 6900! עם השתתפות עצמית של עד 2250 כולל גרירה שמשות פנסים וכו’… בתנאי שאני מביא אדם מבוגר בתור בעל הפוליסה ואני רק נרשם כנהג משני, אני מנסה להבין איפה הבעיה בזה היא טוענת שזה לא יוכל להזיק לו לעבר הביטוחי בשום מצב…
        מישהו יודע לומר לי על זה משהו?

        מישהו יודע לומר לי על זה משהו??
        רעיון טוב או שיש פה עוקץ או משהו שעלול לסבך??
        האם זה יכול לפגוע לו בעבר הביטוחי אם אני ח"ו יעשה תאונה…

        mik6868M מנותק
        mik6868M מנותק
        mik6868
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #194

        @שיש זה נשמע מוזר כי נראה לי רק בעל הפוליסה יכול להגיש תביעה ואז יש סוג של תביעה על שמו או שבתביעה יהיה כתוב שנהג משני עשה תאונה ואז אין בעיה ? מעניין…

        שישש תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • שישש מנותק
          שישש מנותק
          שיש
          כתב נערך לאחרונה על ידי שיש
          #195

          @mik6868 תעדכנניי מה יצא לך לגבי רק חובה אני שוקל לעשות חובה וג’ בשתי חברות נפרדות

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • mik6868M mik6868

            @שיש זה נשמע מוזר כי נראה לי רק בעל הפוליסה יכול להגיש תביעה ואז יש סוג של תביעה על שמו או שבתביעה יהיה כתוב שנהג משני עשה תאונה ואז אין בעיה ? מעניין…

            שישש מנותק
            שישש מנותק
            שיש
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #196

            @mik6868 כתב באשכול סוכני ביטוח זולים, לכאורה אמינים וזולים....:

            זה נשמע מוזר כי נראה לי רק בעל הפוליסה יכול להגיש תביעה ואז יש סוג של תביעה על שמו או שבתביעה יהיה כתוב שנהג משני עשה תאונה ואז אין בעיה ? מעניין…

            זה בדיוק מה שחשוד לי כאן
            התקשרתי עכשיו למוקד של ליברה ושאלתי את הסוכן שענה מה קורה במקרה כמו שהיא הציעה לי ואני עושה תאונה האם זה פוגע לבעל הפוליסה בעבר הביטוחי אז הוא עונה לי “בטח” אמרתי לו אבל רחלי אמרה שלא, אז הוא 2 שניות בהלם ואז הוא אמר לי חכה דקה היא תחזור אליך וניתק…

            נ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • שישש שיש

              @mik6868 כתב באשכול סוכני ביטוח זולים, לכאורה אמינים וזולים....:

              זה נשמע מוזר כי נראה לי רק בעל הפוליסה יכול להגיש תביעה ואז יש סוג של תביעה על שמו או שבתביעה יהיה כתוב שנהג משני עשה תאונה ואז אין בעיה ? מעניין…

              זה בדיוק מה שחשוד לי כאן
              התקשרתי עכשיו למוקד של ליברה ושאלתי את הסוכן שענה מה קורה במקרה כמו שהיא הציעה לי ואני עושה תאונה האם זה פוגע לבעל הפוליסה בעבר הביטוחי אז הוא עונה לי “בטח” אמרתי לו אבל רחלי אמרה שלא, אז הוא 2 שניות בהלם ואז הוא אמר לי חכה דקה היא תחזור אליך וניתק…

              נ מנותק
              נ מנותק
              נהג אלוף
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #197

              @שיש
              אני דיברתי עם רחלי גם בעבר,
              היא אמרה משהו אחד והנציג משהו אחר,
              וכשאמרתי לו מה היא אמרה הוא אמר לי אני אחזור אליך וכו’.
              לגופם של דברים: נהג ראשי שייך רק בחברות מסויימות,
              לא כולם מאפשרים את זה. יש חברות שדורשות שהנהג הראשי יהיה גם בעל הרכב.
              זה צובר לך עבר ביטוחי ואתה נחשב ממש כבעל הרכב לעניין זה.
              אבל! לגבי הביטוח אם יש תאונה זה על הנהג הראשי,
              אלא"כ אתה מוכיח שאתה נהגת ברכב ולא הוא.
              לסיכום זה שווה בתנאי שאתה בעל הרכב ורק לעניין הנהג המשני אתה רשום.
              אני עשיתי את זה שמשך שנתיים והיה בסדר גמור,
              חוצמיזה שהייתי חייב לרשום את הרכב על הנהג הראשי(אבא שלי במקרה).
              וזה גרם להרבה כאב ראש בגלל דוחות…
              וגם אם תרצה להעביר בעלות אח"כ, אתה צריך להוסיף עוד יד וזה כבר לא שווה.

              שישש תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • נ נהג אלוף

                @שיש
                אני דיברתי עם רחלי גם בעבר,
                היא אמרה משהו אחד והנציג משהו אחר,
                וכשאמרתי לו מה היא אמרה הוא אמר לי אני אחזור אליך וכו’.
                לגופם של דברים: נהג ראשי שייך רק בחברות מסויימות,
                לא כולם מאפשרים את זה. יש חברות שדורשות שהנהג הראשי יהיה גם בעל הרכב.
                זה צובר לך עבר ביטוחי ואתה נחשב ממש כבעל הרכב לעניין זה.
                אבל! לגבי הביטוח אם יש תאונה זה על הנהג הראשי,
                אלא"כ אתה מוכיח שאתה נהגת ברכב ולא הוא.
                לסיכום זה שווה בתנאי שאתה בעל הרכב ורק לעניין הנהג המשני אתה רשום.
                אני עשיתי את זה שמשך שנתיים והיה בסדר גמור,
                חוצמיזה שהייתי חייב לרשום את הרכב על הנהג הראשי(אבא שלי במקרה).
                וזה גרם להרבה כאב ראש בגלל דוחות…
                וגם אם תרצה להעביר בעלות אח"כ, אתה צריך להוסיף עוד יד וזה כבר לא שווה.

                שישש מנותק
                שישש מנותק
                שיש
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #198

                @נהג-אלוף זהו שהם אמרו שלא צריך לרשום את הרכב על אבא שלך אלא מספיק לדווח עליו כנהג עיקרי ואז הוא בעל הפוליסה השאלה אם יהיה תאונה ואני הנהג אם זה יפגע לו בעבר הביטוחי

                טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • פ פריוס אפור

                  דיברתי הרגע עם לוביט ואמרו שכל נהג שיש לו רישיון יכול לנהוג על הרכב,
                  (ואמרו לי עוד משהו שלא ידעתי, שאם אני עושה תאונה אז מי שנכנסתי בו יש לו את הביטוח שלי, אבל אני לא מקבל שום כיסוי. וכאן שאלתי? אם אני נכנס ברכב והלכו לגריטה שני הרכבים אז הוא יקבל ביטוח ואני לא יקבל כלום?)

                  ח מנותק
                  ח מנותק
                  חיים Y0737
                  מייבין
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #199

                  @פריוס-אפור כתב באשכול סוכני ביטוח זולים, לכאורה אמינים וזולים....:

                  אז הוא יקבל ביטוח ואני לא יקבל כלום?

                  בשביל זה יש מקיף.
                  צד ג’ מכסה רק את נזקו של הנפגע, ח’'ו

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • שישש שיש

                    @נהג-אלוף זהו שהם אמרו שלא צריך לרשום את הרכב על אבא שלך אלא מספיק לדווח עליו כנהג עיקרי ואז הוא בעל הפוליסה השאלה אם יהיה תאונה ואני הנהג אם זה יפגע לו בעבר הביטוחי

                    טוסוןט מחובר
                    טוסוןט מחובר
                    טוסון
                    מייבין
                    כתב נערך לאחרונה על ידי טוסון
                    #200

                    @שיש אני ביטחתי 3 נהגים נקובים, כשבעל הרכב היה בכלל מישהו רביעי ולא קשור
                    היה בעל הפוליסה, אחי הגדול, אני ואבא שלי
                    אני מניח שאם הפוליסה שבבעלות מישהו עושה תביעה אז העבר שלו נדפק (אם כי קרוב שלי שלח את העבר של הרכב השני שלו כשהבן שלו עשה תאונה ברכב האחד בלי התביעה, ולא העלו לו במחיר)

                    כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                    (מס"י פ"א)

                    נחייה ולא…

                    פתוח לשמועפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • טוסוןט טוסון

                      @שיש אני ביטחתי 3 נהגים נקובים, כשבעל הרכב היה בכלל מישהו רביעי ולא קשור
                      היה בעל הפוליסה, אחי הגדול, אני ואבא שלי
                      אני מניח שאם הפוליסה שבבעלות מישהו עושה תביעה אז העבר שלו נדפק (אם כי קרוב שלי שלח את העבר של הרכב השני שלו כשהבן שלו עשה תאונה ברכב האחד בלי התביעה, ולא העלו לו במחיר)

                      פתוח לשמועפ מנותק
                      פתוח לשמועפ מנותק
                      פתוח לשמוע
                      מייבין
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #201

                      @טוסון כתב באשכול סוכני ביטוח זולים, לכאורה אמינים וזולים....:

                      אם כי קרוב שלי שלח את העבר של הרכב השני שלו כשהבן שלו עשה תאונה ברכב האחד בלי התביעה, ולא העלו לו במחיר

                      זה בדיוק העניין [כתבתי כבר כמה פעמים]
                      כל עוד שיש לו עוד רכב ששם אין תאונות ותביעות המחיר לא עולה [בזמנו גם התווכחו אבל אצל מי שבררתי זה ככה]

                      אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
                      הם אלו שיודעים לשאול
                      מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • שישש מנותק
                        שישש מנותק
                        שיש
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #202

                        @mik6868 מה יצא לך ? אני גם מחפש כרגע רק חובה…
                        (אחרי שעשיתי צד ג בלוביט הכי זול שיצא לי מכולם)

                        mik6868M תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • שישש שיש

                          @mik6868 מה יצא לך ? אני גם מחפש כרגע רק חובה…
                          (אחרי שעשיתי צד ג בלוביט הכי זול שיצא לי מכולם)

                          mik6868M מנותק
                          mik6868M מנותק
                          mik6868
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #203

                          @שיש חיפשתי לחבר שעושה רק חובה גם צעיר וגם נהג חדש שלחתי לו כמה סוכנים לא שאלּתי אותו מה הוא סגר אתה באותו קטגוריה צעיר וחדש ורק על חובה?אם כן כמה יצא לך חובה לבד?
                          נ.ב. אני יעדכן בעז"ה כמה יצא לו…

                          שישש תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • mik6868M mik6868

                            @שיש חיפשתי לחבר שעושה רק חובה גם צעיר וגם נהג חדש שלחתי לו כמה סוכנים לא שאלּתי אותו מה הוא סגר אתה באותו קטגוריה צעיר וחדש ורק על חובה?אם כן כמה יצא לך חובה לבד?
                            נ.ב. אני יעדכן בעז"ה כמה יצא לו…

                            שישש מנותק
                            שישש מנותק
                            שיש
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #204

                            @mik6868 כן תודה

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ז זאב

                              תכלס,
                              יש איזשהו מסקנה מי הם הסוכנים הזולים והאמינים?
                              נעלמתי פה בתוך מבול ההמלצות…

                              nikolayakN מנותק
                              nikolayakN מנותק
                              nikolayak
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #205

                              @זאב
                              לא חייב גם סוכן במיוחד שהכל כבר נגיש באונליין ואפשר לעשות סקר שוק לבד ובירורים.
                              מה שחשוב זה פשוט לברר מול חברות ידועות ומתפקדות עם פוליסה טובה, הפניקס סמארט למשל מעולים ומרוצה מהם, יש להם אחלה של פוליסה ושירות טוב

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • אביהוא אביהו התייחס לנושא זה
                              • ל מנותק
                                ל מנותק
                                לחי
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #206

                                אני חושב שיהיה יותר נוח אם יפתחו אקסל שיתפוי ושם יהיה מסודר לפי סוג רכב, חברה וכו’ וכל אחד שמסתכל יהיה לו את כל המידע מסודר לפי איך שרוצה.

                                תודה לבורא עולם 0ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • ל לחי

                                  אני חושב שיהיה יותר נוח אם יפתחו אקסל שיתפוי ושם יהיה מסודר לפי סוג רכב, חברה וכו’ וכל אחד שמסתכל יהיה לו את כל המידע מסודר לפי איך שרוצה.

                                  תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                                  תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                                  תודה לבורא עולם 0
                                  מייבין
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #207

                                  @לחי כתב באשכול סוכני ביטוח זולים, לכאורה אמינים וזולים....:

                                  יפתחו אקסל שיתפוי

                                  אפשר גם טבלה בתוך הפורום.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • מ מנותק
                                    מ מנותק
                                    מוישי
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי מוישי
                                    #208

                                    שלום וברכה!
                                    אני בן 23 עם שנה רשיון ללא עבר ביטוחי
                                    האם מישהו יודע להמליץ לי איפה הכי זול ואמין לעשות פוליסת ביטוח חובה וצד ג’ ?

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • יהודה 5י מנותק
                                      יהודה 5י מנותק
                                      יהודה 5
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #209

                                      @לחי אני חושב שהרבה פה המליצו על ליברה, גם אני מבוטח שם לאחר שבדקתי המון מקומות, הם היו הכי זולים בתנאי שאתה יודע להתמקח, המחיר יורד בצורה משמעותית מאד!

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • Z מנותק
                                        Z מנותק
                                        ZEEV
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #210

                                        תנו לי המלצות אני נהג חדש קניתי רכב כעת ואני רוצה לעשות מקיף, אצל מי הכי זול?

                                        ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • Z ZEEV

                                          תנו לי המלצות אני נהג חדש קניתי רכב כעת ואני רוצה לעשות מקיף, אצל מי הכי זול?

                                          ח מנותק
                                          ח מנותק
                                          חיים Y0737
                                          מייבין
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #211

                                          @ZEEV כתב באשכול סוכני ביטוח זולים, לכאורה אמינים וזולים....:

                                          תנו לי המלצות אני נהג חדש קניתי רכב כעת ואני רוצה לעשות מקיף, אצל מי הכי זול?

                                          תנסה אצל רחלי מליברה ותבקש הנחה
                                          אם זה רכב ישן לא חייבים מקיף
                                          0528775929

                                          טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0
                                          • ח חיים Y0737

                                            @ZEEV כתב באשכול סוכני ביטוח זולים, לכאורה אמינים וזולים....:

                                            תנו לי המלצות אני נהג חדש קניתי רכב כעת ואני רוצה לעשות מקיף, אצל מי הכי זול?

                                            תנסה אצל רחלי מליברה ותבקש הנחה
                                            אם זה רכב ישן לא חייבים מקיף
                                            0528775929

                                            טוסוןט מחובר
                                            טוסוןט מחובר
                                            טוסון
                                            מייבין
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי טוסון
                                            #212

                                            @חיים-Y0737

                                            נ"ל הוא קנה mg s9, חייב מקיף…
                                            לפני שנה היה לו דונגפונג בוקס

                                            @ZEEV הדונגפונג היה שלך?
                                            מעניין אותי בכמה רכב כזה נמכר יד 2

                                            כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                                            (מס"י פ"א)

                                            נחייה ולא…

                                            Z תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            2
                                            • טוסוןט טוסון

                                              @חיים-Y0737

                                              נ"ל הוא קנה mg s9, חייב מקיף…
                                              לפני שנה היה לו דונגפונג בוקס

                                              @ZEEV הדונגפונג היה שלך?
                                              מעניין אותי בכמה רכב כזה נמכר יד 2

                                              Z מנותק
                                              Z מנותק
                                              ZEEV
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                                              #213

                                              @טוסון כתב באשכול סוכני ביטוח זולים, לכאורה אמינים וזולים....:

                                              הדונגפונג היה שלך?

                                              הוא היה מליסינג, והעברתי את הליסינג למישהו אחר.
                                              אמרו לי שהערך שלו ביד שניה הוא 70000 ש"ח

                                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              1

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 7
                                              • 8
                                              • 9
                                              • 10
                                              • 11

                                              26

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              131.5k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום