דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. עסקאות רכב
      3. הונדה סיוויק

      הונדה סיוויק

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר עסקאות רכב
      29 פוסטים 5 כותבים 504 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • אברוםא מנותק
        אברוםא מנותק
        אברום
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #4

        תודה רבה על התגובות
        רק רציתי לדעת עם השנת היצור של הרכב גבוה יותר למשל 2007 או יותר זה כ שווה את המחיר הזה.

        א תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • אברוםא אברום

          תודה רבה על התגובות
          רק רציתי לדעת עם השנת היצור של הרכב גבוה יותר למשל 2007 או יותר זה כ שווה את המחיר הזה.

          א מנותק
          א מנותק
          א.ב.
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #5

          @אברום ברור שסיוויק 2007 עם 240K ק"מ שווה 4000
          זה הצורה החדשה

          נייטרון חפשינ ח 2 תגובות תגובה אחרונה
          1
          • א א.ב.

            @אברום ברור שסיוויק 2007 עם 240K ק"מ שווה 4000
            זה הצורה החדשה

            נייטרון חפשינ מנותק
            נייטרון חפשינ מנותק
            נייטרון חפשי
            מאסטר
            כתב נערך לאחרונה על ידי נייטרון חפשי
            #6

            @א.ב. כתב בהונדה סיוויק:

            ברור שסיוויק 2007 עם 240K ק"מ שווה 4000
            זה הצורה החדשה

            רק לבדוק תושבות מנוע! (בנוסף לגיר)

            pikolinou@gmail.com

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

              @אברום רכב מומלץ מאוד (מנוע 1.6?) רק תבדוק את מערכת הקירור, וכמו כל רכב ישן גיר-מנוע-תושבות-צמיגים-מזגן-וכו’ כי הדברים ה’קטנים’ הללו יכולים להגיע לסכום גדול.
              מתי הוחלף טיימינג?
              יש טסט? עד מתי?
              בקשר למחיר זה לא זול אא"כ הרכב באמת תקין לגמרי, לשם הדוגמה- אני קניתי כזה לפני כ4 שנים ב3,000 ש"ח (אחרי תקופה הרכב נכבה באמצע נסיעה, כנראה הלך טיימינג, ואז בא אוטובוס ונכנס בי וקיבלתי מחירון).
              רכב לגריטה לא שווה יותר מ300 ש"ח!!! פעם היה עידוד מהמדינה לגריטת רכבים ישנים והם נתנו 3,000 (לפני איזה 20 שנה) אבל מעולם זה לא היה המחיר, כיום מחיר הברזל נמוך ו300 זה הכי הרבה.

              ח מנותק
              ח מנותק
              חיים Y0737
              מייבין
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #7

              @נייטרון-חפשי כתב בהונדה סיוויק:

              רכב לגריטה

              לא מדוייק, אם יש מנוע גיר וממיר יכול להגיע ל 1500
              ללא ממיר 1000
              ללא מנוע 700
              מנסיון!

              נייטרון חפשינ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • א א.ב.

                @אברום ברור שסיוויק 2007 עם 240K ק"מ שווה 4000
                זה הצורה החדשה

                ח מנותק
                ח מנותק
                חיים Y0737
                מייבין
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #8

                @א.ב. כתב בהונדה סיוויק:

                ברור שסיוויק 2007 עם 240K

                נכון, הוא מדבר על 2005
                רכב שפתאום התחמם לי ללא התראה…

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ח חיים Y0737

                  @נייטרון-חפשי כתב בהונדה סיוויק:

                  רכב לגריטה

                  לא מדוייק, אם יש מנוע גיר וממיר יכול להגיע ל 1500
                  ללא ממיר 1000
                  ללא מנוע 700
                  מנסיון!

                  נייטרון חפשינ מנותק
                  נייטרון חפשינ מנותק
                  נייטרון חפשי
                  מאסטר
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #9

                  @חיים-Y0737 כתב בהונדה סיוויק:

                  רכב לגריטה

                  לא מדוייק, אם יש מנוע גיר וממיר יכול להגיע ל 1500
                  ללא ממיר 1000
                  ללא מנוע 700
                  מנסיון!

                  בכיף! לא נתבזבז כאן על וויכוחי סרק.
                  אבל, ממתי הנסיון שלך? כי זה היה נכון לפני כמה שנים.
                  ואם יש לך מישהו כזה תספר לי מי זה, זה מאוד יכול לעזור.

                  @חיים-Y0737 כתב בהונדה סיוויק:

                  רכב שפתאום התחמם לי ללא התראה…

                  אין ללמוד ממקרה ספציפי, וכ"ש בלי לדעת רקע.

                  pikolinou@gmail.com

                  ח ShebsaleS 4 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

                    @חיים-Y0737 כתב בהונדה סיוויק:

                    רכב לגריטה

                    לא מדוייק, אם יש מנוע גיר וממיר יכול להגיע ל 1500
                    ללא ממיר 1000
                    ללא מנוע 700
                    מנסיון!

                    בכיף! לא נתבזבז כאן על וויכוחי סרק.
                    אבל, ממתי הנסיון שלך? כי זה היה נכון לפני כמה שנים.
                    ואם יש לך מישהו כזה תספר לי מי זה, זה מאוד יכול לעזור.

                    @חיים-Y0737 כתב בהונדה סיוויק:

                    רכב שפתאום התחמם לי ללא התראה…

                    אין ללמוד ממקרה ספציפי, וכ"ש בלי לדעת רקע.

                    ח מנותק
                    ח מנותק
                    חיים Y0737
                    מייבין
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #10

                    @נייטרון-חפשי כתב בהונדה סיוויק:

                    ואם יש לך מישהו כזה תספר לי מי זה, זה מאוד יכול לעזור.

                    צריך סבלנות, מפרסם ביד 2 ומגיעים סוחרי פירוק ערבים

                    תאמין או לא היה לי לחודש… לפני כשנתיים C4 בנזין 2009 עם טחינה בשמן, הגיר והמזגן היו תקינים (הבית פיוזים ברכב הזה יקר ומבוקש מאוד אגב) ובא סוחר מהשטחים ביקש לבא לכניסה לניעלין ואח’‘כ שלח לי במייל תמונה של המספרים חתוכים לפני הפירוק כמה שילם? 1600 שקל! המס’ שלו אם תרצה 0522780797 אם איני טועה

                    בק’'ס יש את כנפו שקנה ממני רכב גמור לברזל ב 800 שקל 0542364110

                    ShebsaleS תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

                      @חיים-Y0737 כתב בהונדה סיוויק:

                      רכב לגריטה

                      לא מדוייק, אם יש מנוע גיר וממיר יכול להגיע ל 1500
                      ללא ממיר 1000
                      ללא מנוע 700
                      מנסיון!

                      בכיף! לא נתבזבז כאן על וויכוחי סרק.
                      אבל, ממתי הנסיון שלך? כי זה היה נכון לפני כמה שנים.
                      ואם יש לך מישהו כזה תספר לי מי זה, זה מאוד יכול לעזור.

                      @חיים-Y0737 כתב בהונדה סיוויק:

                      רכב שפתאום התחמם לי ללא התראה…

                      אין ללמוד ממקרה ספציפי, וכ"ש בלי לדעת רקע.

                      ח מנותק
                      ח מנותק
                      חיים Y0737
                      מייבין
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #11

                      @נייטרון-חפשי כתב בהונדה סיוויק:

                      אין ללמוד ממקרה ספציפי, וכ"ש בלי לדעת רקע.

                      תבא לעלייה לפני מירון, וכן לשורש לפני ירושלים, סטטיסטית רוב הרכבים התקועים עקב התחממות הם יפניות ישנות (לרוב ששמו מי ברז במקום נוזל קירור)
                      מבחינתי הסטיגמה מספיקה
                      אגב קרה לחבר שלי בסיויק 2008
                      על סוזוקי ליאנה וSX4 אין מה לדבר בכלל… פחד.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ח חיים Y0737

                        @נייטרון-חפשי כתב בהונדה סיוויק:

                        ואם יש לך מישהו כזה תספר לי מי זה, זה מאוד יכול לעזור.

                        צריך סבלנות, מפרסם ביד 2 ומגיעים סוחרי פירוק ערבים

                        תאמין או לא היה לי לחודש… לפני כשנתיים C4 בנזין 2009 עם טחינה בשמן, הגיר והמזגן היו תקינים (הבית פיוזים ברכב הזה יקר ומבוקש מאוד אגב) ובא סוחר מהשטחים ביקש לבא לכניסה לניעלין ואח’‘כ שלח לי במייל תמונה של המספרים חתוכים לפני הפירוק כמה שילם? 1600 שקל! המס’ שלו אם תרצה 0522780797 אם איני טועה

                        בק’'ס יש את כנפו שקנה ממני רכב גמור לברזל ב 800 שקל 0542364110

                        ShebsaleS מנותק
                        ShebsaleS מנותק
                        Shebsale
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #12

                        @חיים-Y0737 כתב בהונדה סיוויק:

                        @נייטרון-חפשי כתב בהונדה סיוויק:

                        ואם יש לך מישהו כזה תספר לי מי זה, זה מאוד יכול לעזור.

                        צריך סבלנות, מפרסם ביד 2 ומגיעים סוחרי פירוק ערבים

                        תאמין או לא היה לי לחודש… לפני כשנתיים C4 בנזין 2009 עם טחינה בשמן, הגיר והמזגן היו תקינים (הבית פיוזים ברכב הזה יקר ומבוקש מאוד אגב) ובא סוחר מהשטחים ביקש לבא לכניסה לניעלין ואח’‘כ שלח לי במייל תמונה של המספרים חתוכים לפני הפירוק כמה שילם? 1600 שקל! המס’ שלו אם תרצה 0522780797 אם איני טועה

                        כן, זה המספר
                        אני מכרתי לו פולקסווגן פסאט 1999 רכב מתפורר עם גיר בעייתי ב3000 ש’'ח בדיר קדיס,
                        ועוד פעם שכמעט שילם לי 1800 על פיג’ו 206 גמורה רק שהרכב נתקע לי בדרך למחסום חיזמה…
                        לטענתו הוא מכונאי ויש לו מגרש פירוק איפשהו באזור צומת תפוח, מה שבטוח שהוא פראייר רציני שיכול לתת מחירים טובים על רכבים לפירוק.

                        תיווך רכבים זולים
                        ‏‪052-817-9859‬‏

                        ח 2 תגובות תגובה אחרונה
                        1
                        • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

                          @חיים-Y0737 כתב בהונדה סיוויק:

                          רכב לגריטה

                          לא מדוייק, אם יש מנוע גיר וממיר יכול להגיע ל 1500
                          ללא ממיר 1000
                          ללא מנוע 700
                          מנסיון!

                          בכיף! לא נתבזבז כאן על וויכוחי סרק.
                          אבל, ממתי הנסיון שלך? כי זה היה נכון לפני כמה שנים.
                          ואם יש לך מישהו כזה תספר לי מי זה, זה מאוד יכול לעזור.

                          @חיים-Y0737 כתב בהונדה סיוויק:

                          רכב שפתאום התחמם לי ללא התראה…

                          אין ללמוד ממקרה ספציפי, וכ"ש בלי לדעת רקע.

                          ח מנותק
                          ח מנותק
                          חיים Y0737
                          מייבין
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #13

                          @נייטרון-חפשי כתב בהונדה סיוויק:

                          ממתי הנסיון שלך?

                          אני לא ותיק בפורום (ותקופה ארוכה לא הצלחתי להתחבר)
                          אבל במכוניות יש לי נסיון של כמה שנים (בגדול היו לי הרבה הרבה)
                          ואני לומד גם כל הזמן

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • ShebsaleS Shebsale

                            @חיים-Y0737 כתב בהונדה סיוויק:

                            @נייטרון-חפשי כתב בהונדה סיוויק:

                            ואם יש לך מישהו כזה תספר לי מי זה, זה מאוד יכול לעזור.

                            צריך סבלנות, מפרסם ביד 2 ומגיעים סוחרי פירוק ערבים

                            תאמין או לא היה לי לחודש… לפני כשנתיים C4 בנזין 2009 עם טחינה בשמן, הגיר והמזגן היו תקינים (הבית פיוזים ברכב הזה יקר ומבוקש מאוד אגב) ובא סוחר מהשטחים ביקש לבא לכניסה לניעלין ואח’‘כ שלח לי במייל תמונה של המספרים חתוכים לפני הפירוק כמה שילם? 1600 שקל! המס’ שלו אם תרצה 0522780797 אם איני טועה

                            כן, זה המספר
                            אני מכרתי לו פולקסווגן פסאט 1999 רכב מתפורר עם גיר בעייתי ב3000 ש’'ח בדיר קדיס,
                            ועוד פעם שכמעט שילם לי 1800 על פיג’ו 206 גמורה רק שהרכב נתקע לי בדרך למחסום חיזמה…
                            לטענתו הוא מכונאי ויש לו מגרש פירוק איפשהו באזור צומת תפוח, מה שבטוח שהוא פראייר רציני שיכול לתת מחירים טובים על רכבים לפירוק.

                            ח מנותק
                            ח מנותק
                            חיים Y0737
                            מייבין
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #14

                            @Shebsale כתב בהונדה סיוויק:

                            לטענתו הוא מכונאי ויש לו מגרש פירוק איפשהו באזור צומת תפוח

                            כן, נכון. הוא אמר גם שמשפץ מנועים וכו’ מה אכפת לי העיקר שזה עזר לי באותה נקודת זמן.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ShebsaleS Shebsale

                              @חיים-Y0737 כתב בהונדה סיוויק:

                              @נייטרון-חפשי כתב בהונדה סיוויק:

                              ואם יש לך מישהו כזה תספר לי מי זה, זה מאוד יכול לעזור.

                              צריך סבלנות, מפרסם ביד 2 ומגיעים סוחרי פירוק ערבים

                              תאמין או לא היה לי לחודש… לפני כשנתיים C4 בנזין 2009 עם טחינה בשמן, הגיר והמזגן היו תקינים (הבית פיוזים ברכב הזה יקר ומבוקש מאוד אגב) ובא סוחר מהשטחים ביקש לבא לכניסה לניעלין ואח’‘כ שלח לי במייל תמונה של המספרים חתוכים לפני הפירוק כמה שילם? 1600 שקל! המס’ שלו אם תרצה 0522780797 אם איני טועה

                              כן, זה המספר
                              אני מכרתי לו פולקסווגן פסאט 1999 רכב מתפורר עם גיר בעייתי ב3000 ש’'ח בדיר קדיס,
                              ועוד פעם שכמעט שילם לי 1800 על פיג’ו 206 גמורה רק שהרכב נתקע לי בדרך למחסום חיזמה…
                              לטענתו הוא מכונאי ויש לו מגרש פירוק איפשהו באזור צומת תפוח, מה שבטוח שהוא פראייר רציני שיכול לתת מחירים טובים על רכבים לפירוק.

                              ח מנותק
                              ח מנותק
                              חיים Y0737
                              מייבין
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #15

                              @Shebsale כתב בהונדה סיוויק:

                              רק שהרכב נתקע לי בדרך למחסום חיזמה…

                              הוא גם שולח גרר אם צריך ומשקלל במחיר

                              ShebsaleS תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ח חיים Y0737

                                @Shebsale כתב בהונדה סיוויק:

                                רק שהרכב נתקע לי בדרך למחסום חיזמה…

                                הוא גם שולח גרר אם צריך ומשקלל במחיר

                                ShebsaleS מנותק
                                ShebsaleS מנותק
                                Shebsale
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #16

                                @חיים-Y0737
                                כן, אבל בדרך כלל זה לא יוצא משתלם.

                                תיווך רכבים זולים
                                ‏‪052-817-9859‬‏

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ח מנותק
                                  ח מנותק
                                  חיים Y0737
                                  מייבין
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #17

                                  @Shebsale את ה C4 הנ’‘ל הוא לקח על גרר, ועדיין נכנס לי לכיס 1600 ש’'ח על רכב עם טחינה במנוע שגם בתור תקין שווה אולי 2700

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

                                    @חיים-Y0737 כתב בהונדה סיוויק:

                                    רכב לגריטה

                                    לא מדוייק, אם יש מנוע גיר וממיר יכול להגיע ל 1500
                                    ללא ממיר 1000
                                    ללא מנוע 700
                                    מנסיון!

                                    בכיף! לא נתבזבז כאן על וויכוחי סרק.
                                    אבל, ממתי הנסיון שלך? כי זה היה נכון לפני כמה שנים.
                                    ואם יש לך מישהו כזה תספר לי מי זה, זה מאוד יכול לעזור.

                                    @חיים-Y0737 כתב בהונדה סיוויק:

                                    רכב שפתאום התחמם לי ללא התראה…

                                    אין ללמוד ממקרה ספציפי, וכ"ש בלי לדעת רקע.

                                    ShebsaleS מנותק
                                    ShebsaleS מנותק
                                    Shebsale
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #18

                                    @נייטרון-חפשי כתב בהונדה סיוויק:

                                    @חיים-Y0737 כתב בהונדה סיוויק:

                                    רכב לגריטה

                                    לא מדוייק, אם יש מנוע גיר וממיר יכול להגיע ל 1500
                                    ללא ממיר 1000
                                    ללא מנוע 700
                                    מנסיון!

                                    בכיף! לא נתבזבז כאן על וויכוחי סרק.
                                    אבל, ממתי הנסיון שלך? כי זה היה נכון לפני כמה שנים.
                                    ואם יש לך מישהו כזה תספר לי מי זה, זה מאוד יכול לעזור.

                                    @חיים-Y0737 כתב בהונדה סיוויק:

                                    רכב שפתאום התחמם לי ללא התראה…

                                    אין ללמוד ממקרה ספציפי, וכ"ש בלי לדעת רקע.

                                    יש לחלק בין רכב לגריטה (ברזל) ששווה 300 שקל בערך, לבין רכב לחלקים/משטובה שאפשר לקבל עליו 1500 וצפונה אם הרכב נוסע עם מנוע גיר תקינים, תלוי איזה רכב.

                                    תיווך רכבים זולים
                                    ‏‪052-817-9859‬‏

                                    ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • ShebsaleS Shebsale

                                      @נייטרון-חפשי כתב בהונדה סיוויק:

                                      @חיים-Y0737 כתב בהונדה סיוויק:

                                      רכב לגריטה

                                      לא מדוייק, אם יש מנוע גיר וממיר יכול להגיע ל 1500
                                      ללא ממיר 1000
                                      ללא מנוע 700
                                      מנסיון!

                                      בכיף! לא נתבזבז כאן על וויכוחי סרק.
                                      אבל, ממתי הנסיון שלך? כי זה היה נכון לפני כמה שנים.
                                      ואם יש לך מישהו כזה תספר לי מי זה, זה מאוד יכול לעזור.

                                      @חיים-Y0737 כתב בהונדה סיוויק:

                                      רכב שפתאום התחמם לי ללא התראה…

                                      אין ללמוד ממקרה ספציפי, וכ"ש בלי לדעת רקע.

                                      יש לחלק בין רכב לגריטה (ברזל) ששווה 300 שקל בערך, לבין רכב לחלקים/משטובה שאפשר לקבל עליו 1500 וצפונה אם הרכב נוסע עם מנוע גיר תקינים, תלוי איזה רכב.

                                      ח מנותק
                                      ח מנותק
                                      חיים Y0737
                                      מייבין
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #19

                                      @Shebsale כתב בהונדה סיוויק:

                                      יש לחלק בין רכב לגריטה (ברזל) ששווה 300

                                      כנפו הנ’'ל שילם לי על רכב סטיישן לגריטה 800, המצבר היה חדש ואמר לי ששווה לו 300, ועל השאר הוסיף 500

                                      ShebsaleS תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ח חיים Y0737

                                        @Shebsale כתב בהונדה סיוויק:

                                        יש לחלק בין רכב לגריטה (ברזל) ששווה 300

                                        כנפו הנ’'ל שילם לי על רכב סטיישן לגריטה 800, המצבר היה חדש ואמר לי ששווה לו 300, ועל השאר הוסיף 500

                                        ShebsaleS מנותק
                                        ShebsaleS מנותק
                                        Shebsale
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #20

                                        @חיים-Y0737 איזה רכב?

                                        תיווך רכבים זולים
                                        ‏‪052-817-9859‬‏

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ח מנותק
                                          ח מנותק
                                          חיים Y0737
                                          מייבין
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי חיים Y0737
                                          #21

                                          אסטרה דיזל סטיישן, מנוע מת וגיר בועט רק המזגן היה בסדר חח

                                          נייטרון חפשינ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1
                                          • ח חיים Y0737

                                            אסטרה דיזל סטיישן, מנוע מת וגיר בועט רק המזגן היה בסדר חח

                                            נייטרון חפשינ מנותק
                                            נייטרון חפשינ מנותק
                                            נייטרון חפשי
                                            מאסטר
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                                            #22

                                            @חיים-Y0737
                                            א. אני מגיב רק כדי שלא יטעו אחרים, אבל רכב לגריטה פירושו לברזל ומחירו כיום 200-300 ש"ח (הגיוני שאם אתה מביא אותו למקום תקבל עוד קצת).
                                            ב. אם מצאת מישהו דרך יד 2 שקנה ביותר יקר זה בד"כ בגלל שהיה צריך חלקים ספציפיים ולכן היה שווה לו אישית לשלם יותר, זה לא גריטה, ולא תמיד מצליח, רבים ניסו ולא…
                                            ג. לפני שנתיים המחירים היו אחרים, (כיום כפי מה שהסבירו לי טורקיה לא קונה ברזל מישראל וזו הסיבה), וכן, פעם היו משלמים על סוגים מסויימים של ממירים יותר מ1,000 ש"ח, אבל כיום מי שומע על גניבת ממירים?
                                            ד.אם ערבי קונה לשטחים ייתכן מאוד שהרכב שווה לו לנסיעה לתקופה, הוא לא צריך טסט ורישוי וכל השטויות האלו.
                                            ה. המידע שנתת על כנפו הנ"ל זהו מידע חשוב, תודה!

                                            ו. אני לא הולך להכנס גם לוויכוח על ה’סטיגמה’ (שאתה יצרת!) יפניות=מתחממות.

                                            ושב, לא טרחתי לענות אלא רק בשביל שלא תטעה אחרים, זה ניכר שיש לך הרבה ידע בתחום אבל כדאי להזהר להבדיל בין עובדות לבין תובנות ומסקנות אישיות על סמך נסיון אישי.
                                            אני ממליץ לך לברר מה מחיר המתכות כיום ולפני שנתיים/5 שנים.

                                            pikolinou@gmail.com

                                            ח 3 תגובות תגובה אחרונה
                                            3
                                            • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

                                              @חיים-Y0737
                                              א. אני מגיב רק כדי שלא יטעו אחרים, אבל רכב לגריטה פירושו לברזל ומחירו כיום 200-300 ש"ח (הגיוני שאם אתה מביא אותו למקום תקבל עוד קצת).
                                              ב. אם מצאת מישהו דרך יד 2 שקנה ביותר יקר זה בד"כ בגלל שהיה צריך חלקים ספציפיים ולכן היה שווה לו אישית לשלם יותר, זה לא גריטה, ולא תמיד מצליח, רבים ניסו ולא…
                                              ג. לפני שנתיים המחירים היו אחרים, (כיום כפי מה שהסבירו לי טורקיה לא קונה ברזל מישראל וזו הסיבה), וכן, פעם היו משלמים על סוגים מסויימים של ממירים יותר מ1,000 ש"ח, אבל כיום מי שומע על גניבת ממירים?
                                              ד.אם ערבי קונה לשטחים ייתכן מאוד שהרכב שווה לו לנסיעה לתקופה, הוא לא צריך טסט ורישוי וכל השטויות האלו.
                                              ה. המידע שנתת על כנפו הנ"ל זהו מידע חשוב, תודה!

                                              ו. אני לא הולך להכנס גם לוויכוח על ה’סטיגמה’ (שאתה יצרת!) יפניות=מתחממות.

                                              ושב, לא טרחתי לענות אלא רק בשביל שלא תטעה אחרים, זה ניכר שיש לך הרבה ידע בתחום אבל כדאי להזהר להבדיל בין עובדות לבין תובנות ומסקנות אישיות על סמך נסיון אישי.
                                              אני ממליץ לך לברר מה מחיר המתכות כיום ולפני שנתיים/5 שנים.

                                              ח מנותק
                                              ח מנותק
                                              חיים Y0737
                                              מייבין
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                                              #23

                                              @נייטרון-חפשי כתב בהונדה סיוויק:

                                              המידע שנתת על כנפו הנ"ל זהו מידע חשוב, תודה!

                                              הוא בעל גרר פרטי ועובד עם מגרשים, מסתובב במודיעין עילית
                                              הוא אמר שמשתדל תמיד לתת מחיר מקסימלי לפי הרווח שלו, בזמנו הציעו לי בין 500 ל 700 והוא שנתן 800 קיבל.

                                              נייטרון חפשינ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              0

                                              • 1
                                              • 2

                                              69

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              131.3k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום