דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. מערכת רכבים זה לזה
      3. הצעות יעול
      4. הערות ובאגים

      הערות ובאגים

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר הצעות יעול
      28 פוסטים 11 כותבים 959 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • תלת אופןת תלת אופן
        1. אולי כדאי לפתוח קטגוריה לתקלות ובאגים,
          למשל אני ואולי עוד לא קיבלתי את האימות למייל

        2. בכפתור ‘פוסטים אחרונים’, הוא כנראה מנסה להציג לי איזה פוסטים שלא קראתי, ולא הפוסטים האחרונים שנכנסו לפורום

        3.מה זה הכפתור בדמות WI FI שמופיע בשורה למעלה בכל מקום?

        1. חלק מוסתר
          890649e7-ee78-4b84-893d-6a2d47585834-image.png
        פראריפ מנותק
        פראריפ מנותק
        פרארי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2

        @תלת-אופן כתב בהערות ובאגים:

        למשל אני ואולי עוד לא קיבלתי את האימות למייל

        כנ"ל
        אבל אני יכול לכתוב פוסטים וליצור נושאים?
        כנראה עכשיו ביטלו את ההגבלה הזאת עקב שגיאה טכנית.

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • תלת אופןת תלת אופן
          1. אולי כדאי לפתוח קטגוריה לתקלות ובאגים,
            למשל אני ואולי עוד לא קיבלתי את האימות למייל

          2. בכפתור ‘פוסטים אחרונים’, הוא כנראה מנסה להציג לי איזה פוסטים שלא קראתי, ולא הפוסטים האחרונים שנכנסו לפורום

          3.מה זה הכפתור בדמות WI FI שמופיע בשורה למעלה בכל מקום?

          1. חלק מוסתר
            890649e7-ee78-4b84-893d-6a2d47585834-image.png
          תלת אופןת מנותק
          תלת אופןת מנותק
          תלת אופן
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #3
          פוסט זה נמחק!
          פראריפ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • תלת אופןת תלת אופן

            פוסט זה נמחק!

            פראריפ מנותק
            פראריפ מנותק
            פרארי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #4

            @תלת-אופן כתב בהערות ובאגים:

            1. כמו כן אני לא מקבל התראות בדפדפן [בפעמון בצד שמאל]

            קיבלתי הרגע התראה על מה שכתבת עכשיו🤣

            תלת אופןת תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • פראריפ פרארי

              @תלת-אופן כתב בהערות ובאגים:

              1. כמו כן אני לא מקבל התראות בדפדפן [בפעמון בצד שמאל]

              קיבלתי הרגע התראה על מה שכתבת עכשיו🤣

              תלת אופןת מנותק
              תלת אופןת מנותק
              תלת אופן
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #5
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • יעקבי מנותק
                יעקבי מנותק
                יעקב
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #6

                גם אני לא קיבלתי אימות למייל

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • MazdaM מנותק
                  MazdaM מנותק
                  Mazda
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #7

                  כנ"ל בקטע של המייל

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • YKingsmartY מנותק
                    YKingsmartY מנותק
                    YKingsmart
                    מייבין
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #8

                    בקשר למייל, מאיר אמר שיסודר בהמשך בעז"ה, כרגע זה לא עושה הגבלה כלשהי מלבד שחזור סיסמא למי ששכח.

                    אני מייבין שאם לא אסתכל על תשובות של אחרים בפורום, לא אהיה מייבין… לא צריך להיות גאון, מספיק להיות נבון.

                    מייל
                    Ykingsmart1@gmail.com

                    מאירמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • YKingsmartY YKingsmart

                      בקשר למייל, מאיר אמר שיסודר בהמשך בעז"ה, כרגע זה לא עושה הגבלה כלשהי מלבד שחזור סיסמא למי ששכח.

                      מאירמ מנותק
                      מאירמ מנותק
                      מאיר
                      מנהל ראשי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #9

                      @YKingsmart כתב בהערות ובאגים:

                      מלבד שחזור סיסמא למי ששכח.

                      מי ששכח סיסמא שיפנה אלי למייל (מופיע בשם משתמש) ואני יאפס לו

                      ליצירת קשר לחץ כאן

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • תלת אופןת תלת אופן
                        1. אולי כדאי לפתוח קטגוריה לתקלות ובאגים,
                          למשל אני ואולי עוד לא קיבלתי את האימות למייל

                        2. בכפתור ‘פוסטים אחרונים’, הוא כנראה מנסה להציג לי איזה פוסטים שלא קראתי, ולא הפוסטים האחרונים שנכנסו לפורום

                        3.מה זה הכפתור בדמות WI FI שמופיע בשורה למעלה בכל מקום?

                        1. חלק מוסתר
                          890649e7-ee78-4b84-893d-6a2d47585834-image.png
                        מוטי טבקמ מנותק
                        מוטי טבקמ מנותק
                        מוטי טבק
                        ניהול טכני
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #10

                        @תלת-אופן כתב בהערות ובאגים:

                        3.מה זה הכפתור בדמות WI FI שמופיע בשורה למעלה בכל מקום?

                        RSS, לא רלוונטי למי שלא יודע

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • א מנותק
                          א מנותק
                          אוהב ספר
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #11

                          אני קיבלתי אימות למייל, כנראה סודר.

                          לאחר האימות זה ניתק אותי והייתי צריך להתחבר מחדש,
                          כך זה אמור להיות?

                          a0533057932A תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • א אוהב ספר

                            אני קיבלתי אימות למייל, כנראה סודר.

                            לאחר האימות זה ניתק אותי והייתי צריך להתחבר מחדש,
                            כך זה אמור להיות?

                            a0533057932A מנותק
                            a0533057932A מנותק
                            a0533057932
                            ניהול טכני
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #12

                            @אוהב-ספר אכן
                            לאחר שסידרתי את שרת המיילים ניתקתי את כולם עד לאימות של כתובת המייל
                            כך שגם מי ש @מאיר אישר אותו
                            נותק ונאלץ לאשר מחדש

                            YKingsmartY תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • MazdaM מנותק
                              MazdaM מנותק
                              Mazda
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #13

                              פג תוקפו של דואר האישור

                              a0533057932A תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • MazdaM Mazda

                                פג תוקפו של דואר האישור

                                a0533057932A מנותק
                                a0533057932A מנותק
                                a0533057932
                                ניהול טכני
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #14

                                @Mazda נשלח שוב

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • a0533057932A a0533057932

                                  @אוהב-ספר אכן
                                  לאחר שסידרתי את שרת המיילים ניתקתי את כולם עד לאימות של כתובת המייל
                                  כך שגם מי ש @מאיר אישר אותו
                                  נותק ונאלץ לאשר מחדש

                                  YKingsmartY מנותק
                                  YKingsmartY מנותק
                                  YKingsmart
                                  מייבין
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #15

                                  @admin כנל. פג

                                  אני מייבין שאם לא אסתכל על תשובות של אחרים בפורום, לא אהיה מייבין… לא צריך להיות גאון, מספיק להיות נבון.

                                  מייל
                                  Ykingsmart1@gmail.com

                                  a0533057932A תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • YKingsmartY YKingsmart

                                    @admin כנל. פג

                                    a0533057932A מנותק
                                    a0533057932A מנותק
                                    a0533057932
                                    ניהול טכני
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #16

                                    @YKingsmart לא קיבלת מייל נוסף?

                                    YKingsmartY תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • a0533057932A a0533057932

                                      @YKingsmart לא קיבלת מייל נוסף?

                                      YKingsmartY מנותק
                                      YKingsmartY מנותק
                                      YKingsmart
                                      מייבין
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #17

                                      @admin לא

                                      אני מייבין שאם לא אסתכל על תשובות של אחרים בפורום, לא אהיה מייבין… לא צריך להיות גאון, מספיק להיות נבון.

                                      מייל
                                      Ykingsmart1@gmail.com

                                      a0533057932A תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • YKingsmartY YKingsmart

                                        @admin לא

                                        a0533057932A מנותק
                                        a0533057932A מנותק
                                        a0533057932
                                        ניהול טכני
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #18

                                        @YKingsmart כתב בהערות ובאגים:

                                        @admin לא

                                        תבדוק כעת

                                        מיכאלושמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        1
                                        • a0533057932A a0533057932

                                          @YKingsmart כתב בהערות ובאגים:

                                          @admin לא

                                          תבדוק כעת

                                          מיכאלושמ מנותק
                                          מיכאלושמ מנותק
                                          מיכאלוש
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #19

                                          @admin
                                          אני קיבלתי אבל עוד פעם פג תוקף…

                                          לא צריך להיות מאסטר בשביל לדעת שבלי לקרוא גם תשובות של אחרים, אי אפשר להיות אפילו מייבין.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0
                                          • a0533057932A a0533057932

                                            @YKingsmart כתב בהערות ובאגים:

                                            @admin לא

                                            תבדוק כעת

                                            מיכאלושמ מנותק
                                            מיכאלושמ מנותק
                                            מיכאלוש
                                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                            #20

                                            @admin כתב בהערות ובאגים:

                                            תבדוק כעת

                                            @מיכאלוש כתב בהערות ובאגים:

                                            אני קיבלתי אבל עוד פעם פג תוקף…

                                            עכשיו הצלחתי
                                            תודה

                                            לא צריך להיות מאסטר בשביל לדעת שבלי לקרוא גם תשובות של אחרים, אי אפשר להיות אפילו מייבין.

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            0
                                            • תלת אופןת מנותק
                                              תלת אופןת מנותק
                                              תלת אופן
                                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                              #21

                                              אני לא קיבלתי שוב אימות למייל
                                              נ.ב. האם אני יכול להחליף את הכתובת שרשמתי בהתחלה? @מאיר

                                              a0533057932A תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              0

                                              • 1
                                              • 2

                                              6

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.8k

                                              נושאים

                                              132.1k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום