דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      MG S9 במבחן דרכים
      בגודל דומה להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. מערכת מולטימדיה לטויוטה קורולה היברידי 2019

      מערכת מולטימדיה לטויוטה קורולה היברידי 2019

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      19 פוסטים 7 כותבים 18.8k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • ד דניאל עמיצור

        שלום לכל החברים ותודה על התשובות!
        אני תקוע קצת
        מחפש כבר הרבה זמן מערכת טובה לרכב החדש שלי בע״ה, הבעיה שהקישור ששולחים פה בדרך כלל הוא din1 והבנתי שאני צריך din2 ואחרת זה סיבוכים ועניינים.

        אם יש למישהו הסבר עבורי, או איזה קישור מנוסה למסך טוב שיריץ וויז ויוטיוב פרוץ במקביל בע״ה, ממש אשמח לקבל!

        בנוסף אם צריך פאנל וכבל וכזה, אשמח גם לקישור והסבר איזה אחד ללחוץ

        ובנוסף לכל זה, המצלמה האחורית שהגיע עם הטויוטה על הפנים!! חייב לשדרג גם אותה אבל שתהיה מסונכרנת עם המסך החדש, מה עושים?

        סליחה על החפירה ותודה מראש!

        EBAE מנותק
        EBAE מנותק
        EBA
        מאסטר
        כתב נערך לאחרונה על ידי EBA
        #2

        @דניאל-עמיצור יש לי את הרכב הזה, והתקנתי עליו עוד כמה וכמה פעמים.

        יש לי את כל מה שצריך אצלי במודיעין עילית, אם אין לך כח להזמין ולחכות במלחמה תוכל לקחת ממני. וכמובן אפשר גם התקנה מלאה אצלי.

        אם תבחר לקנות לבד -

        פאנל וכבל - https://s.click.aliexpress.com/e/_c3es1hMF תזמין את האופציה האחרונה שם.
        מערכת - https://s.click.aliexpress.com/e/_c3C1FAzt תבחר דגם 9 TS10 4G 32G בשביל מהיר, או 9 TS18 2G 32G למהירות טובה סטנדרטית.

        לפרטים נוספים עיין כאן https://rechavimzelaze.ovh/topic/6915/רגע-לפני-שתבקש-קישור-למולטימדיה-לרכב-שלך-רשימת-קישורים-עדכנית?_=1764269771373

        מצלמה אחורית זה סיפור נפרד, קודם כל תנסה את המערכת החדשה עם המצלמה הקיימת.

        התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
        050-4133851
        מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

        ד 2 תגובות תגובה אחרונה
        1
        • EBAE EBA

          @דניאל-עמיצור יש לי את הרכב הזה, והתקנתי עליו עוד כמה וכמה פעמים.

          יש לי את כל מה שצריך אצלי במודיעין עילית, אם אין לך כח להזמין ולחכות במלחמה תוכל לקחת ממני. וכמובן אפשר גם התקנה מלאה אצלי.

          אם תבחר לקנות לבד -

          פאנל וכבל - https://s.click.aliexpress.com/e/_c3es1hMF תזמין את האופציה האחרונה שם.
          מערכת - https://s.click.aliexpress.com/e/_c3C1FAzt תבחר דגם 9 TS10 4G 32G בשביל מהיר, או 9 TS18 2G 32G למהירות טובה סטנדרטית.

          לפרטים נוספים עיין כאן https://rechavimzelaze.ovh/topic/6915/רגע-לפני-שתבקש-קישור-למולטימדיה-לרכב-שלך-רשימת-קישורים-עדכנית?_=1764269771373

          מצלמה אחורית זה סיפור נפרד, קודם כל תנסה את המערכת החדשה עם המצלמה הקיימת.

          ד מנותק
          ד מנותק
          דניאל עמיצור
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #3

          @EBA
          תודה!
          מה המספר שלך?
          ועוד, למה כתבת לי 9?
          הבנתי שצריך 10 אינצ לא?

          לגבי הקישור למערכת, זה מה שאני שואל, אמרו לי לא להתעסק עם din1
          מה דעתך?

          EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ד דניאל עמיצור

            @EBA
            תודה!
            מה המספר שלך?
            ועוד, למה כתבת לי 9?
            הבנתי שצריך 10 אינצ לא?

            לגבי הקישור למערכת, זה מה שאני שואל, אמרו לי לא להתעסק עם din1
            מה דעתך?

            EBAE מנותק
            EBAE מנותק
            EBA
            מאסטר
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #4

            @דניאל-עמיצור כתב במערכת מולטימדיה לטויוטה קורולה היברידי 2019:

            תודה!
            מה המספר שלך?

            כתוב מתחת לכל פוסט שלי. 050-4133851

            ועוד, למה כתבת לי 9?
            הבנתי שצריך 10 אינצ לא?

            צודק, טעות שלי. צריך את אותם דגמים ב10.

            לגבי הקישור למערכת, זה מה שאני שואל, אמרו לי לא להתעסק עם din1
            מה דעתך?

            לא יודע מה אמרו לך, עם הפאנל ששלחתי זה מתאים ויושב מדהים. מניסיון רב.

            התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
            050-4133851
            מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

            ד תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • EBAE EBA

              @דניאל-עמיצור כתב במערכת מולטימדיה לטויוטה קורולה היברידי 2019:

              תודה!
              מה המספר שלך?

              כתוב מתחת לכל פוסט שלי. 050-4133851

              ועוד, למה כתבת לי 9?
              הבנתי שצריך 10 אינצ לא?

              צודק, טעות שלי. צריך את אותם דגמים ב10.

              לגבי הקישור למערכת, זה מה שאני שואל, אמרו לי לא להתעסק עם din1
              מה דעתך?

              לא יודע מה אמרו לך, עם הפאנל ששלחתי זה מתאים ויושב מדהים. מניסיון רב.

              ד מנותק
              ד מנותק
              דניאל עמיצור
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #5

              @EBA
              מדהים אחי ממש תודה!
              אז אלך על זה בע״ה
              מצלם לך פה רק את הפאנל כדי להבין שהבנתי אותך נכון
              מה לקנות

              לגבי המסך, אקנה את האופציה היותר מהירה שכתבת
              אבל זה באמת מסך טוב? שמתחבר ישר לבלוטות ונקודה חמה? שיש לו מסך מפוצל לוויז ויוטיוב פרוץ יחד?!

              טוב לא כל כך מבין איך להעלות פה תמונות

              EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ד דניאל עמיצור

                @EBA
                מדהים אחי ממש תודה!
                אז אלך על זה בע״ה
                מצלם לך פה רק את הפאנל כדי להבין שהבנתי אותך נכון
                מה לקנות

                לגבי המסך, אקנה את האופציה היותר מהירה שכתבת
                אבל זה באמת מסך טוב? שמתחבר ישר לבלוטות ונקודה חמה? שיש לו מסך מפוצל לוויז ויוטיוב פרוץ יחד?!

                טוב לא כל כך מבין איך להעלות פה תמונות

                EBAE מנותק
                EBAE מנותק
                EBA
                מאסטר
                כתב נערך לאחרונה על ידי EBA
                #6

                @דניאל-עמיצור כתב במערכת מולטימדיה לטויוטה קורולה היברידי 2019:

                לגבי המסך, אקנה את האופציה היותר מהירה שכתבת

                מעולה, https://s.click.aliexpress.com/e/_c3oZcu5p דגם 10 TS10 4G 32G או 10 TS10 4G 64G
                אבל תחכה כמה ימים למבצעים כי המחיר עכשיו מוגזם קצת.

                אבל זה באמת מסך טוב? שמתחבר ישר לבלוטות ונקודה חמה? שיש לו מסך מפוצל לוויז ויוטיוב פרוץ יחד?!

                כן, עושה את העבודה.
                אם אתה רוצה פרימיום תמיד תוכל להגזים ולקנות את זה https://s.click.aliexpress.com/e/_c4PjS3Uj
                בכל מקרה, 10 אינצ’ כמובן, לא 9. גם לא עם מתאם.

                התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                050-4133851
                מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • מ מנותק
                  מ מנותק
                  משה קסקובסקי
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #7

                  אני התקנתי לפני כמה ימים מולטימדיה מחברת משהוו ZUTA 14 (משהו כזה אני מקווה שכתבתי טוב)
                  ואני רוצה למכור את זה אפילו בחצי מחיר (ממש כמו חדש)
                  אז אם משהו רוצה את זה אשמח שיכתוב לי פה בפורום
                  תודה רבה

                  EBAE אלוף העולם 1א 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • מ משה קסקובסקי

                    אני התקנתי לפני כמה ימים מולטימדיה מחברת משהוו ZUTA 14 (משהו כזה אני מקווה שכתבתי טוב)
                    ואני רוצה למכור את זה אפילו בחצי מחיר (ממש כמו חדש)
                    אז אם משהו רוצה את זה אשמח שיכתוב לי פה בפורום
                    תודה רבה

                    EBAE מנותק
                    EBAE מנותק
                    EBA
                    מאסטר
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #8

                    @משה-קסקובסקי מאיפה אתה בארץ

                    התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                    050-4133851
                    מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • מ משה קסקובסקי

                      אני התקנתי לפני כמה ימים מולטימדיה מחברת משהוו ZUTA 14 (משהו כזה אני מקווה שכתבתי טוב)
                      ואני רוצה למכור את זה אפילו בחצי מחיר (ממש כמו חדש)
                      אז אם משהו רוצה את זה אשמח שיכתוב לי פה בפורום
                      תודה רבה

                      אלוף העולם 1א מנותק
                      אלוף העולם 1א מנותק
                      אלוף העולם 1
                      מאסטר
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #9

                      @משה-קסקובסקי
                      מה הסיבה?

                      סמארט קאר מערכות לרכב.🚗
                      התקנות פרימיום לרכב-מולטימדיה,מצלמות ועוד…

                      ניתן ליצור קשר:
                      ehh3266@gmail.com

                      זמין באלעד, ירושלים והסביבה.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מ מנותק
                        מ מנותק
                        משה קסקובסקי
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #10

                        אני בביתר עילית
                        אני רוצה למכור את זה בגלל ששמעתי שאפשר לקנות קופסת אנריאוד ולהתקין את זה בUSB
                        והמסך ששל המולטימדיה נשאר המסך המקורי וזה עדיף בגלל המהירות עושה פחות בעיות
                        פשוט בשבילי זה חשוב אני רואה הרבה אחרים שהם נהנים מזה אז אולי מישהו רוצה את זה אפילו במחיר מוזל

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • EBAE EBA

                          @דניאל-עמיצור יש לי את הרכב הזה, והתקנתי עליו עוד כמה וכמה פעמים.

                          יש לי את כל מה שצריך אצלי במודיעין עילית, אם אין לך כח להזמין ולחכות במלחמה תוכל לקחת ממני. וכמובן אפשר גם התקנה מלאה אצלי.

                          אם תבחר לקנות לבד -

                          פאנל וכבל - https://s.click.aliexpress.com/e/_c3es1hMF תזמין את האופציה האחרונה שם.
                          מערכת - https://s.click.aliexpress.com/e/_c3C1FAzt תבחר דגם 9 TS10 4G 32G בשביל מהיר, או 9 TS18 2G 32G למהירות טובה סטנדרטית.

                          לפרטים נוספים עיין כאן https://rechavimzelaze.ovh/topic/6915/רגע-לפני-שתבקש-קישור-למולטימדיה-לרכב-שלך-רשימת-קישורים-עדכנית?_=1764269771373

                          מצלמה אחורית זה סיפור נפרד, קודם כל תנסה את המערכת החדשה עם המצלמה הקיימת.

                          ד מנותק
                          ד מנותק
                          דניאל עמיצור
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #11

                          @EBA
                          אחי היקר רציתי לשאול אם יש לך קישור למצלמה איכותית ורחבה? הקישור ששלחת במדריך שלך ראיתי שבאפליקציה AliHelper הוא לא כזה מומלץ אז אני חושש להזמין משם אלא אם תגיד אחרת
                          גם אני צריך לטויוטה קורולה 2019 אם יש משהו יייעודי יותר טוב לכאורה לא?
                          המסך שהמלצת לי מגיע בלי מצלמה נכון? אני כבר אנצל את ההנחות להזמין גם מצלמה כי המצלמה של טויוטה נוראית וגם לא רחבה

                          ממש תודה! אם יש לך קישור למצלמה לפי הקריטריונים הנ״ל אשמח ❤️

                          EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • EBAE EBA התייחס לנושא זה
                          • ד דניאל עמיצור

                            @EBA
                            אחי היקר רציתי לשאול אם יש לך קישור למצלמה איכותית ורחבה? הקישור ששלחת במדריך שלך ראיתי שבאפליקציה AliHelper הוא לא כזה מומלץ אז אני חושש להזמין משם אלא אם תגיד אחרת
                            גם אני צריך לטויוטה קורולה 2019 אם יש משהו יייעודי יותר טוב לכאורה לא?
                            המסך שהמלצת לי מגיע בלי מצלמה נכון? אני כבר אנצל את ההנחות להזמין גם מצלמה כי המצלמה של טויוטה נוראית וגם לא רחבה

                            ממש תודה! אם יש לך קישור למצלמה לפי הקריטריונים הנ״ל אשמח ❤️

                            EBAE מנותק
                            EBAE מנותק
                            EBA
                            מאסטר
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #12

                            @דניאל-עמיצור כתב במערכת מולטימדיה לטויוטה קורולה היברידי 2019:

                            ראיתי שבאפליקציה AliHelper הוא לא כזה מומלץ אז אני חושש להזמין משם אלא אם תגיד אחרת

                            אני אומר אחרת.

                            התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                            050-4133851
                            מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                            ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • EBAE EBA

                              @דניאל-עמיצור כתב במערכת מולטימדיה לטויוטה קורולה היברידי 2019:

                              ראיתי שבאפליקציה AliHelper הוא לא כזה מומלץ אז אני חושש להזמין משם אלא אם תגיד אחרת

                              אני אומר אחרת.

                              ד מנותק
                              ד מנותק
                              דניאל עמיצור
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #13

                              @EBA
                              תודה! אזמין
                              יכול להגיד לי איזה בדיוק אני צריך? יש שם כמה מוצרים

                              EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ד דניאל עמיצור

                                @EBA
                                תודה! אזמין
                                יכול להגיד לי איזה בדיוק אני צריך? יש שם כמה מוצרים

                                EBAE מנותק
                                EBAE מנותק
                                EBA
                                מאסטר
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #14

                                @דניאל-עמיצור אחד מאלה שכתוב עליו AHD 1080P, לא ממש הבנתי מה ההבדל ביניהם, אולי ברוחב.

                                התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                                050-4133851
                                מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                                ד 2 תגובות תגובה אחרונה
                                0
                                • EBAE EBA

                                  @דניאל-עמיצור אחד מאלה שכתוב עליו AHD 1080P, לא ממש הבנתי מה ההבדל ביניהם, אולי ברוחב.

                                  ד מנותק
                                  ד מנותק
                                  דניאל עמיצור
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #15

                                  @EBA תודה גדולה!

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • אילן פא מנותק
                                    אילן פא מנותק
                                    אילן פ
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #16

                                    האם מסך של קורולה היברידי מתאים גם לאוריס 2014

                                    יצחק רשטוני תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • אילן פא אילן פ

                                      האם מסך של קורולה היברידי מתאים גם לאוריס 2014

                                      יצחק רשטוני מנותק
                                      יצחק רשטוני מנותק
                                      יצחק רשטונ
                                      מאסטר
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי יצחק רשטונ
                                      #17

                                      @אילן-פ כתב במערכת מולטימדיה לטויוטה קורולה היברידי 2019:

                                      האם מסך של קורולה היברידי מתאים גם לאוריס 2014

                                      אתה צריך פאנל וכבל מכאן
                                      ומולטימדיה אוניברסלית 9 או 10 אינטש לפי הפאנל שבחרת.
                                      שים לב זה לא מנסיון אישי, פשוט ראיתי שכבר שאלת 4 פעמים אז חיפשתי לך .

                                      כל מולטימדיה מורכבת ממולטימדיה אוניברסלית ופאנל וכבל שמתאמים בין המולטימדיה הכללית לרכב הספציפי

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      2
                                      • EBAE EBA

                                        @דניאל-עמיצור אחד מאלה שכתוב עליו AHD 1080P, לא ממש הבנתי מה ההבדל ביניהם, אולי ברוחב.

                                        ד מנותק
                                        ד מנותק
                                        דניאל עמיצור
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #18

                                        @EBA
                                        היי אחי הצדיק!
                                        רציתי לשאול שתי שאלות
                                        אחת, אחרי שהסבירו לי שצריך לחתוך אחד מהחוטים במצלמה, אכן ההגדרה 1080p עובדת לי, שעד כה לא עבדה, שזה טוב, אבל , לא נראה כזה איכותי תכלס, לא רואה הבדל בין זה למצלמה המקורית של טויטה, אולי ברוחב כן שזה כבר שווה. קיצור רציתי לשאול אם זאת הכלה או שזו תקלה (;

                                        שאלה שניה, מאז שהתקנתי עוד לא נסעתי הרבה אבל יצא כבר פעמיים (גם לפני שנגעתי בחוטים ) שבפעם הראשונה ששמתי על רוורס המצלמה הייתה הפוכה, לא הכוונה למראה אלא הפוכה מלמעלה למטה ולמטה למעלה
                                        ‏ואחרי שהחזרתי לפארקינג ושוב פעם לרוורס זה יסתדר

                                        ‏האם זה באג שצריך לחיות איתו או שיש דרך לסדר את זה?

                                        מאירמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • ד דניאל עמיצור

                                          @EBA
                                          היי אחי הצדיק!
                                          רציתי לשאול שתי שאלות
                                          אחת, אחרי שהסבירו לי שצריך לחתוך אחד מהחוטים במצלמה, אכן ההגדרה 1080p עובדת לי, שעד כה לא עבדה, שזה טוב, אבל , לא נראה כזה איכותי תכלס, לא רואה הבדל בין זה למצלמה המקורית של טויטה, אולי ברוחב כן שזה כבר שווה. קיצור רציתי לשאול אם זאת הכלה או שזו תקלה (;

                                          שאלה שניה, מאז שהתקנתי עוד לא נסעתי הרבה אבל יצא כבר פעמיים (גם לפני שנגעתי בחוטים ) שבפעם הראשונה ששמתי על רוורס המצלמה הייתה הפוכה, לא הכוונה למראה אלא הפוכה מלמעלה למטה ולמטה למעלה
                                          ‏ואחרי שהחזרתי לפארקינג ושוב פעם לרוורס זה יסתדר

                                          ‏האם זה באג שצריך לחיות איתו או שיש דרך לסדר את זה?

                                          מאירמ מנותק
                                          מאירמ מנותק
                                          מאיר
                                          מנהל ראשי
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #19

                                          @דניאל-עמיצור כתב במערכת מולטימדיה לטויוטה קורולה היברידי 2019:

                                          לא נראה כזה איכותי תכלס, לא רואה הבדל בין זה למצלמה המקורית של טויטה

                                          אמור להיות יותר איכותי ממצלמה של טויוטה.

                                          ליצירת קשר לחץ כאן

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          25

                                          מחובר

                                          3.0k

                                          משתמשים

                                          9.7k

                                          נושאים

                                          130.4k

                                          פוסטים
                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • תקנון הפורום
                                          • מילון מושגים המלא
                                          • המדריך המלא למשתמש
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • פנייה למנהל הפורום