דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. מדברים רכב
      3. לוחית רישוי עם סיומת 9X +סקרנות והתערבות

      לוחית רישוי עם סיומת 9X +סקרנות והתערבות

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר מדברים רכב
      29 פוסטים 10 כותבים 849 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • L מנותק
        L מנותק
        LF9
        כתב נערך לאחרונה על ידי Klonimoos
        #1

        שלום שמי ליה,

        ידוע שבסוף שנות ה80 הפסיקו עם שיטת המספור שה2 ספרות אחרונות הן שנת הייצור, עכשיו מה שגם אמור להיות שהמשיכו עם זה ממש בקטנה בתחילת שנות ה90 כלומר קיימות מכוניות עם לוחית רישוי של 7 ספרות שהסיומת שלהן היא 9X ואז ישר הפסיקו ועברו לפי היצרן.

        שימו לב אבל שלא רואים כאלה בשום מקום

        עשיתי בדיקה קטנה עם משרד התחבורה (בעקבות התערבות)ומתברר שיש רק 400 כאלה בערך אבל הן מאוד ישנות והם בונקרים ולא רוצים לתת מידע.

        רציתי לשאול האם מישהו אי פעם נתקל בלוחית רישוי שכזאת, אם כן אשמח לתגובה, אני רוצה לנצח בהתערבות ולראות בעיניי לוחית רישוי כזאת.

        בתודה,

        ליה

        פתוח לשמועפ ש יוניי מיכאלbמ 4 תגובות תגובה אחרונה
        2
        • L LF9

          שלום שמי ליה,

          ידוע שבסוף שנות ה80 הפסיקו עם שיטת המספור שה2 ספרות אחרונות הן שנת הייצור, עכשיו מה שגם אמור להיות שהמשיכו עם זה ממש בקטנה בתחילת שנות ה90 כלומר קיימות מכוניות עם לוחית רישוי של 7 ספרות שהסיומת שלהן היא 9X ואז ישר הפסיקו ועברו לפי היצרן.

          שימו לב אבל שלא רואים כאלה בשום מקום

          עשיתי בדיקה קטנה עם משרד התחבורה (בעקבות התערבות)ומתברר שיש רק 400 כאלה בערך אבל הן מאוד ישנות והם בונקרים ולא רוצים לתת מידע.

          רציתי לשאול האם מישהו אי פעם נתקל בלוחית רישוי שכזאת, אם כן אשמח לתגובה, אני רוצה לנצח בהתערבות ולראות בעיניי לוחית רישוי כזאת.

          בתודה,

          ליה

          פתוח לשמועפ מנותק
          פתוח לשמועפ מנותק
          פתוח לשמוע
          מייבין
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          @LF9 ברוכים הבאים לפורום
          תראי פה את התהליך האבולוציוני

          אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
          הם אלו שיודעים לשאול
          מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

          L תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • L LF9

            שלום שמי ליה,

            ידוע שבסוף שנות ה80 הפסיקו עם שיטת המספור שה2 ספרות אחרונות הן שנת הייצור, עכשיו מה שגם אמור להיות שהמשיכו עם זה ממש בקטנה בתחילת שנות ה90 כלומר קיימות מכוניות עם לוחית רישוי של 7 ספרות שהסיומת שלהן היא 9X ואז ישר הפסיקו ועברו לפי היצרן.

            שימו לב אבל שלא רואים כאלה בשום מקום

            עשיתי בדיקה קטנה עם משרד התחבורה (בעקבות התערבות)ומתברר שיש רק 400 כאלה בערך אבל הן מאוד ישנות והם בונקרים ולא רוצים לתת מידע.

            רציתי לשאול האם מישהו אי פעם נתקל בלוחית רישוי שכזאת, אם כן אשמח לתגובה, אני רוצה לנצח בהתערבות ולראות בעיניי לוחית רישוי כזאת.

            בתודה,

            ליה

            ש מנותק
            ש מנותק
            שמואל 2
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @LF9 בעיקרון סיומות 9x (וגם 4x) הוקצו לרש״פ בשביל לשמור שלא יהיו מספרים מקבילים ביו״ש
            עם הזמן זה לא בדיוק נשמר אבל בכל אופן מעניין אם אכן יש לוחיות ישראליות שכן זכו לקבל את הסיומת הנדירה.

            L תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • L LF9

              שלום שמי ליה,

              ידוע שבסוף שנות ה80 הפסיקו עם שיטת המספור שה2 ספרות אחרונות הן שנת הייצור, עכשיו מה שגם אמור להיות שהמשיכו עם זה ממש בקטנה בתחילת שנות ה90 כלומר קיימות מכוניות עם לוחית רישוי של 7 ספרות שהסיומת שלהן היא 9X ואז ישר הפסיקו ועברו לפי היצרן.

              שימו לב אבל שלא רואים כאלה בשום מקום

              עשיתי בדיקה קטנה עם משרד התחבורה (בעקבות התערבות)ומתברר שיש רק 400 כאלה בערך אבל הן מאוד ישנות והם בונקרים ולא רוצים לתת מידע.

              רציתי לשאול האם מישהו אי פעם נתקל בלוחית רישוי שכזאת, אם כן אשמח לתגובה, אני רוצה לנצח בהתערבות ולראות בעיניי לוחית רישוי כזאת.

              בתודה,

              ליה

              יוניי מנותק
              יוניי מנותק
              יוני
              מגיה
              כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
              #4

              @LF9 כזה?
              6a1ad9f4-b3c7-4a18-b0f5-d59f0846e451-image.png
              https://www.yad2.co.il/vehicles/item/jsoetk1h?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=36&pagination=2#galleryModal-grid-item-0

              רכב=ההכנסת אורחים כמעט היחידה שיש היום
              גמ"ח מוצרים להעברת דירה בעיר אופקים

              פתוח לשמועפ טוסוןט L 3 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • יוניי יוני

                @LF9 כזה?
                6a1ad9f4-b3c7-4a18-b0f5-d59f0846e451-image.png
                https://www.yad2.co.il/vehicles/item/jsoetk1h?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=36&pagination=2#galleryModal-grid-item-0

                פתוח לשמועפ מנותק
                פתוח לשמועפ מנותק
                פתוח לשמוע
                מייבין
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                @יוני תעלה רק תמונה של הרכב או את הקישור

                אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
                הם אלו שיודעים לשאול
                מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • יוניי יוני

                  @LF9 כזה?
                  6a1ad9f4-b3c7-4a18-b0f5-d59f0846e451-image.png
                  https://www.yad2.co.il/vehicles/item/jsoetk1h?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=36&pagination=2#galleryModal-grid-item-0

                  טוסוןט מנותק
                  טוסוןט מנותק
                  טוסון
                  מייבין
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  @יוני זה נגמר ב19?
                  כי אני לא מצליח לראות
                  כי אם כן, יצאו הרבה כאלו

                  כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                  (מס"י פ"א)

                  נחייה ולא…

                  תודה לבורא עולם 0ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • טוסוןט טוסון

                    @יוני זה נגמר ב19?
                    כי אני לא מצליח לראות
                    כי אם כן, יצאו הרבה כאלו

                    תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                    תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                    תודה לבורא עולם 0
                    מייבין
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    @טוסון f36554c8-dd0d-4304-8dc9-bf45bf456c71-image.png

                    טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • תודה לבורא עולם 0ת תודה לבורא עולם 0

                      @טוסון f36554c8-dd0d-4304-8dc9-bf45bf456c71-image.png

                      טוסוןט מנותק
                      טוסוןט מנותק
                      טוסון
                      מייבין
                      כתב נערך לאחרונה על ידי טוסון
                      #8

                      @תודה-לבורא-עולם-0 הוא אשר אמרתי
                      סיומת רגילה, של רכב רגיל
                      והנה הרשימה לדוגמא
                      1000000173.png

                      כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                      (מס"י פ"א)

                      נחייה ולא…

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • ר מנותק
                        ר מנותק
                        רפאל יהושע
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #9

                        לי היה טויוטה קורולה ידני שנת 97 שהסתיים ב 19

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • פתוח לשמועפ פתוח לשמוע

                          @LF9 ברוכים הבאים לפורום
                          תראי פה את התהליך האבולוציוני

                          L מנותק
                          L מנותק
                          LF9
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #10

                          @פתוח-לשמוע
                          ראיתי,כתבו שהיה תהליך ייצור בתחילת שנות ה90 ואז זה הופסק. משמע שכן נוצרו כאלה,זה מאוד מעניין.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • יוניי יוני

                            @LF9 כזה?
                            6a1ad9f4-b3c7-4a18-b0f5-d59f0846e451-image.png
                            https://www.yad2.co.il/vehicles/item/jsoetk1h?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=36&pagination=2#galleryModal-grid-item-0

                            L מנותק
                            L מנותק
                            LF9
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #11

                            @יוני לא, משהו כמו 12-345-94
                            או 13-456-91

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ש שמואל 2

                              @LF9 בעיקרון סיומות 9x (וגם 4x) הוקצו לרש״פ בשביל לשמור שלא יהיו מספרים מקבילים ביו״ש
                              עם הזמן זה לא בדיוק נשמר אבל בכל אופן מעניין אם אכן יש לוחיות ישראליות שכן זכו לקבל את הסיומת הנדירה.

                              L מנותק
                              L מנותק
                              LF9
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #12

                              @שמואל-2
                              אני שלחתי הודעה לאתר שקוראים לו “אוטובום” והם טוענים שיש להם את הלוחיות רישוי המצורפות, אני לא יודעת אם זה נכון אבל

                              152103b5-a426-4f17-abbf-7484fdc74390-image.png

                              טוסוןט א ש 3 תגובות תגובה אחרונה
                              0
                              • L LF9

                                @שמואל-2
                                אני שלחתי הודעה לאתר שקוראים לו “אוטובום” והם טוענים שיש להם את הלוחיות רישוי המצורפות, אני לא יודעת אם זה נכון אבל

                                152103b5-a426-4f17-abbf-7484fdc74390-image.png

                                טוסוןט מנותק
                                טוסוןט מנותק
                                טוסון
                                מייבין
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #13

                                @LF9 לפחות חלק, זה רכבים לא פעילים

                                Screenshot_20260312-023243.png

                                כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                                (מס"י פ"א)

                                נחייה ולא…

                                אושר מתקרבא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • טוסוןט טוסון

                                  @LF9 לפחות חלק, זה רכבים לא פעילים

                                  Screenshot_20260312-023243.png

                                  אושר מתקרבא מנותק
                                  אושר מתקרבא מנותק
                                  אושר מתקרב
                                  מייבין
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #14

                                  @טוסון במשומשת הוא לא מופיע (את האירופאיות אפילו לא ניסיתי לבדוק😂 )

                                  @LF9 כתב בלוחית רישוי עם סיומת 9X +סקרנות והתערבות:

                                  עשיתי בדיקה קטנה עם משרד התחבורה (בעקבות התערבות עם חבר)ומתברר שיש רק 400 כאלה בערך אבל הן מאוד ישנות והם בונקרים ולא רוצים לתת מידע.

                                  לכאורה ניתן להגיש בקשה לקבלת מידע ע"פ חוק חופש המידע, והמשרד מחויב למסור אותו, זה עולה כמה שקלים, לפי שעות עבודה, כדלהלן:
                                  24 ש"ח ל3 השעות הראשונות
                                  36 ש"ח לכל שעה נוספת
                                  0.24 ש"ח לכל עמוד מודפס
                                  2.96 ש"ח לכל תקליטור מחשב (אלה העגולים המבריקים מפעם)


                                  מי שהעביר ביקורת בפומבי - הוא בעצם גינה ציבורית? 🤔

                                  L תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • אושר מתקרבא אושר מתקרב

                                    @טוסון במשומשת הוא לא מופיע (את האירופאיות אפילו לא ניסיתי לבדוק😂 )

                                    @LF9 כתב בלוחית רישוי עם סיומת 9X +סקרנות והתערבות:

                                    עשיתי בדיקה קטנה עם משרד התחבורה (בעקבות התערבות עם חבר)ומתברר שיש רק 400 כאלה בערך אבל הן מאוד ישנות והם בונקרים ולא רוצים לתת מידע.

                                    לכאורה ניתן להגיש בקשה לקבלת מידע ע"פ חוק חופש המידע, והמשרד מחויב למסור אותו, זה עולה כמה שקלים, לפי שעות עבודה, כדלהלן:
                                    24 ש"ח ל3 השעות הראשונות
                                    36 ש"ח לכל שעה נוספת
                                    0.24 ש"ח לכל עמוד מודפס
                                    2.96 ש"ח לכל תקליטור מחשב (אלה העגולים המבריקים מפעם)

                                    L מנותק
                                    L מנותק
                                    LF9
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי Klonimoos
                                    #15

                                    @אושר-מתקרב
                                    וואלה אתה יודע במקרה איפה בדיוק מגישים בקשה?
                                    כיאלו באתר של משרד התחבורה? ותחת איזה בקשה?

                                    אושר מתקרבא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • L LF9

                                      @שמואל-2
                                      אני שלחתי הודעה לאתר שקוראים לו “אוטובום” והם טוענים שיש להם את הלוחיות רישוי המצורפות, אני לא יודעת אם זה נכון אבל

                                      152103b5-a426-4f17-abbf-7484fdc74390-image.png

                                      א מנותק
                                      א מנותק
                                      אלעדי
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #16

                                      @LF9 רק לי זה מוזר שכל הרכבים מתחילים ב-97 ?

                                      L תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • א אלעדי

                                        @LF9 רק לי זה מוזר שכל הרכבים מתחילים ב-97 ?

                                        L מנותק
                                        L מנותק
                                        LF9
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #17

                                        @אלעדי
                                        בהחלט לא רק לך, אני מנסה להבין את הדפוס אבל לא חושבת שיש
                                        אבל אם הספיקו לייצר רק 400 כאלה בערך אז היה חייב להיות דפוס או משהו

                                        א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • L LF9

                                          @אלעדי
                                          בהחלט לא רק לך, אני מנסה להבין את הדפוס אבל לא חושבת שיש
                                          אבל אם הספיקו לייצר רק 400 כאלה בערך אז היה חייב להיות דפוס או משהו

                                          א מנותק
                                          א מנותק
                                          אלעדי
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי אלעדי
                                          #18

                                          @LF9 השאלה מאיפה אוטובום לוקחים את הנתונים שאין במשומשת ושות’, הרי כל האתרים משתמשים באותו מאגר נתונים, אבל אין להם את הרכבים הישנים שלא נמצאים במאגר, ובאוטובום יש (בדקתי שם רכב משנת 81 שהיה לנו לפני 30 שנה). אם הם אמינים אז הרווחת בהתערבות.

                                          L תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0
                                          • L LF9

                                            @שמואל-2
                                            אני שלחתי הודעה לאתר שקוראים לו “אוטובום” והם טוענים שיש להם את הלוחיות רישוי המצורפות, אני לא יודעת אם זה נכון אבל

                                            152103b5-a426-4f17-abbf-7484fdc74390-image.png

                                            ש מנותק
                                            ש מנותק
                                            שמואל 2
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי שמואל 2
                                            #19

                                            @LF9 Screenshot 2026-03-12 at 11.25.04.png
                                            היה לו עוד מספר אחר לפני זה???

                                            רעיון מוזר-
                                            אולי זה רכבים שירדו מהכביש ובשביל שלא לתפוס מספרים שינו להם את המספר אחרי, כי הרי כל הרעיון הוא שלא יהיה רכבים עם מספרים מקבילים ביו״ש וממילא הם ירדו מהכביש.

                                            טוסוןט L א 3 תגובות תגובה אחרונה
                                            0
                                            • ש שמואל 2

                                              @LF9 Screenshot 2026-03-12 at 11.25.04.png
                                              היה לו עוד מספר אחר לפני זה???

                                              רעיון מוזר-
                                              אולי זה רכבים שירדו מהכביש ובשביל שלא לתפוס מספרים שינו להם את המספר אחרי, כי הרי כל הרעיון הוא שלא יהיה רכבים עם מספרים מקבילים ביו״ש וממילא הם ירדו מהכביש.

                                              טוסוןט מנותק
                                              טוסוןט מנותק
                                              טוסון
                                              מייבין
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי טוסון
                                              #20

                                              @שמואל-2 לפי ה00 כנראה זה היה רכב ממשלתי או משהו
                                              גם הקידומת 97 מצביעה על מספר מיוחד, כמו מונית לשעבר

                                              שווער של חבר שלי מחזיק מרצדס סדאן 3 ספסלים, עם 00 בסוף
                                              רכב ממשלתי לשעבר

                                              כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                                              (מס"י פ"א)

                                              נחייה ולא…

                                              L תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              3

                                              • 1
                                              • 2

                                              17

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.8k

                                              נושאים

                                              132.1k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום