דילוג לתוכן
לוגו
×
    טוען כתבות...
    🔈 שמע כבוי
    ⏱️ טוען...
    1

    מדברים רכב

    627 נושאים 11.4k פוסטים

    קטגוריות משנה


    • 18 נושאים
      372 פוסטים
      קורולה אברכיםק
      @חובק-עולם אכתוב לך אח’'כ בפרטי
    • כביש מעניין וחריג בדרך לירושלים

      הועבר
      37
      2 הצבעות
      37 פוסטים
      3k צפיות
      א
      לחובבי הזאנר כבישים נדירים באזור ירושלים מאחורי קרייית היובל יש שם 2 כבישים 386 ו395 אם באתה מ35 זה 386 395 יותר צר ויש קטע בתוך היער א’ היפים וא’‘א לעבור בו 2 רכבים. זה כבישים נדירים כל הרכבי ספורט חוגגים שם, הם משאירים הרבה עקבות של הצמיגים לי אישית יש רכב חזק אני שם המון אבל הרבה רכבים יתקשו בעליה של 395 מאשתאול לירושלים, לפני היער א’ העליות המטורפות…
    • תקלות קטנות ונזקים גדולים

      הועבר
      13
      6 הצבעות
      13 פוסטים
      1k צפיות
      נייטרון חפשינ
      לארונה ראיתי טויוטה הייאס והערתי לבעל הרכב על כך שיש שם צינור וואקום מצינור היניקה שלא מחובר טוב, המלצתי לו לעטוף אותו באיזולירבנד כדי לחסוך דלק ולהוסיף כח וכו’ אחרי כמה זמן טיפלתי ברכב וראיתי שהוא לא טרח להדביק אז עשיתי את זה בעצמי, מאז הוא קורא לי קוסם, ובכל פעם שפוגש אותי הוא מודה לי על כך שהמזגן שלו חזר לעבוד גם בסרק ועד אז היה עובד רק בנסיעה מהירה.
    • רישיון נהיגה d1

      הועבר רישיון שיקול דעת
      18
      1 הצבעות
      18 פוסטים
      978 צפיות
      יוניי
      Spoiler @טוסון כתב ברישיון נהיגה d1: אבא שלי טוען בכל תוקף, שהוא יכול לנהוג בכל רכב עד 4 טון ולהסיע נוסעים לפי מס’ החגורות (רישיון b ישן) אבל טכנית זה אף פעם לא יצא לו לי דוד שלי (בעל הטיוטה הייאס 11 מקומות לשעבר) אמר שבזמנו הוא לא יכל להסיע יותר מ-9 ופעם אחת עצר אותו שוטר ואמר לו איך אתה מסיע מעל המותר? אז הוא ענה לו איפה מעל המותר, ברכב מותר 11 ולי מותר לנהוג ברכב השוטר הסתבך התבלבל ושיחרר אותו, כיום הוא כבר יכול לנהוג על הרכב עם 11 אנשים הוא עשה את הרישיון אבל א’ הרכב ירד ל-7 מקומות (רכב מיושן) ב’ המנוע מת (מנוע מקורי 890,000 ק"מ)
    • האם אתר יד 2 אוהב להספים?

      הועבר
      5
      0 הצבעות
      5 פוסטים
      274 צפיות
      ת
      @לוחצגז ראיתי כמה פעמים מודעה שכתוב בתמונה (אאל’'ט) מודעה לבדיקה\ בקרה מערכת יד2 או משהו כזה. אולי לזה התכוון הסוכן
    • טויוטה פריוס 2026 וגם חשמלית

      הועבר
      11
      0 הצבעות
      11 פוסטים
      740 צפיות
      מ
      @שלמה כתב בטויוטה פריוס 2026 וגם חשמלית: @יצחק-רשטונ כתב בטויוטה פריוס 2026 וגם חשמלית: בארצות הברית [ולאחרונה גם באירופה] יש דור חדש לגמרי שיצא לפני בערך שנתיים עם שפת העיצוב החדשה של טויוטה ואין לי מושג אם ומתי יגיע לישראל בגדול בהדרכות שיווק לעובדי טויוטה בארץ הסבירו שהפסיקו לייבא את הפריוס כי זה לא ריווחי לטויוטה לשווק את הרכב הזה לארץ עקב עלויות שינוע גבוהות, (לדעתי כי הדגם מיוצר ביפן) יש במקום את הקורולה שמגיע מטורקיה. ולא מזמן אמרו להם שבגלל הבלאגן עם טורקיה מנסים כן לקבל אישור לייבא את ההפריודס וכן את הקורולה שמיוצרת ביפן. כך אמר לי עובד בטויוטה. אגב מנסים לייבא גם את הקוסטר, שזו ממש בשורה למפעילי ההסעים בארץ, זה רכב טויוטה גלאט אמין בטירוף שיש מצב לדעתי שישבור כאן בארץ את הספרינטר הלא אמין במיוחד והאמין מבין רכבי ההסעות שקיימים כאן בארץ (פולקסווגאן קרפטר, שברולט סוואנה, מאן DGE, איווקו דולפין, פיאט דוקאטו, פורד טרנזיט, רנו מאסטר) לפחות יצא משהו טוב מהחרם הטורקי, היפני הרבה יותר אמין מהטורקי
    • משהו חדש (?) בווייז -התרעה על "פֶּגֶר" בעוד XXX מ' ממיקומך.

      הועבר
      22
      1
      0 הצבעות
      22 פוסטים
      720 צפיות
      תודה לבורא עולם 0ת
      @לוחצגז אין אצלי, איזה גרסת ווייז יש לך? תוכל לבדוק?
    • דיון המשך מ"מהפקת לקחים בנהיגה"

      הועבר
      8
      1 הצבעות
      8 פוסטים
      489 צפיות
      צבי דורש ציוןצ
      @MEM לא לגמרי… אבל זה נכון שהרבה פעמים זה ככה Spoiler זה נכון שהם מתנהלים כמו איזה מאפיה וכו’, ואוהבים שקט, אבל זה לא לגמרי כמו שכתבתי אבל לא כדאי לפתוח פה את הויכוח הזה, הוא ארוך וישן…
    • עדכון לתושבי רכסים (והאורחים בביה"ז) בנושא דו"חות חניה

      הועבר
      7
      12 הצבעות
      7 פוסטים
      501 צפיות
      ג
      @SHALOM-CHAIM כתב בעדכון לתושבי רכסים (והאורחים בביה"ז) בנושא דו"חות חניה: @גיל ולא לשכוח את המשטרות שמפטרלות בלי סוף ועוצרות כל רכב ובודקות כל תקלה אפשרית לא ברכסים…
    • 0 הצבעות
      1 פוסטים
      94 צפיות
      אין תגובות
    • חידוש גדול שהתחדש לי בהבדל בין מים ירוקים לרגילים

      הועבר
      9
      9 הצבעות
      9 פוסטים
      670 צפיות
      Y
      @יענקי אין לי כ"כ זמן אז אני יגיד בשתי מילים 1 זה הורס את הלאגרים (וזה הכוונה שאומרים שנסיעה עם מנוע קר גורמת בלאי למנוע אין לי זמן כרגע להסביר למה ואיך, אבל זה קשור להתכווצות והתרחבות בקור וחום) 2 ברגע שיש טרמוסטט יש לחץ במערכת ואז גם בטורים נמוכים (כגון בעמידה) יש זרימה של מים, אבל בלי טרמוסטט אין לחץ ממילא יתכן שכמעט לא תהיה סירקולציה של מים ואז אפילו לא תדע שחום מנוע עולה כי החיישן מודד את המים שיוצאים, הדבר מתעצם כשיש בועות במערכת (טיפה קשה להבנה אבל דו"ק ותשכח)
    • נושא זה נמחק!

      הועבר
      1
      0 הצבעות
      1 פוסטים
      42 צפיות
      אין תגובות
    • שירשור חוקים ותקנות שאולי לא ידעתם

      הועבר
      34
      9 הצבעות
      34 פוסטים
      2k צפיות
      ג
      @צילפינגים כתב בשירשור חוקים ותקנות שאולי לא ידעתם: @רכבניק פעם ראשונה בחיי שאני שומע דבר כזה ובעלי עסקים זה בסדר? איזה חוק מטופש! גרניקים למיניהם ידועים כחסכוניים במים בגלל העובדה שהם מוציאים (אל תתפסו אותי על המספרים, עד כמה שזכור לי) כ-80% אוויר על 20% מים. לגבי עסקים זכור לי שזה כבר בוטל.
    • מישהו יודע איך מוחקים פרופיל מהאתר הזה?

      הועבר
      4
      0 הצבעות
      4 פוסטים
      267 צפיות
      ראובן שבתיר
      @מצויין-101 כתב במישהו יודע איך מוחקים פרופיל מהאתר הזה?: אני רוצה למחוק את הפרופיל שלי מסיבות אישיות אני חייב דחוף דרך למחוק את הפרופיל אני פשוט לא מצליח בעקרון אין מחיקת פרופילים תפנה אלי באישי ונבחן את הבקשה יש פתרונות לזה.
    • תגובות ודיונים לשירשור חוקים ותקנות שאולי לא ידעתם

      הועבר
      54
      0 הצבעות
      54 פוסטים
      2k צפיות
      ר
      @מאיר כתב בשירשור חוקים ותקנות שאולי לא ידעתם: שימוש בפנסי ערפל שלא לצורך - קנס 250 ש"ח. אגב (צילום מספר רכב יונדאי i30): [image: 1754434004413-bf041ddd-a66c-4f9d-becc-1924a783abbd-cleanshot-2025-08-06-at-01.46.30@2x.png]
    • 4 הצבעות
      15 פוסטים
      1k צפיות
      יהושעי
      @תודה-לבורא-עולם-0 אם יהיה חוק כזה תמצא את עצמך מתקשר לחניון שלם שחסם אותך רק כי יש לו מס’ על השמשה.
    • נושא זה נמחק!

      הועבר
      1
      0 הצבעות
      1 פוסטים
      7 צפיות
      אין תגובות
    • מי מדווח קילומטרז' למשומשת?

      הועבר
      8
      0 הצבעות
      8 פוסטים
      446 צפיות
      I
      חיובי
    • זהירות מצלמות חדשות בבני ברק!!!

      הועבר
      33
      11 הצבעות
      33 פוסטים
      2k צפיות
      Y
      @טוסון כתב בזהירות מצלמות חדשות בבני ברק!!!: והתכוונתי שבבני ברק זה רק ברמזורים אם מישהו יודע לענות על זה לאחרונה זה לא רק ברמזורים @טוסון כתב בזהירות מצלמות חדשות בבני ברק!!!: והאם יש למישהו מידע עד איזה שעה המצלמות חניה עובדות? כאן כתוב שעות האכיפה ימים א-ה בין השעות 7:00 - 24:00. בימי שישי וערבי חג מ-7:00 בבוקר עד שעה לפני כניסת שבת/חג. במוצש"ק וחג משעה אחרי צאת שבת/חג עד 24:00.
    • האם מצלמת דרך עם קיט חניה תרוקן את המצבר ותפסיק לעבוד

      הועבר
      9
      0 הצבעות
      9 פוסטים
      759 צפיות
      ט
      @רכבניק זה כ48 שעות -+ תלוי במצב המצבר בכל מקרה מצלמה עם סוללה מחזיקה שעות ואולי אפי’ דקות בודדות זה לא מיועד לצילום חניה אלא רק לכיבוי בטוח של המצלמה במקרה שאספקת החשמל נותקה בפתאומיות (תאונה ח"ו או שהמצבר מתרוקן)
    • סקירה מקצועית על מערכות נהיגה אוטונומיות

      הועבר
      7
      4 הצבעות
      7 פוסטים
      926 צפיות
      הכל מלמעלהה
      לדעתי זה לא רק להגיד שהמפתחים נכשלו כי יש שם בעיות מהותיות כמו למשל שרכב חוצה מנתיב ימין לנתיב הכי שמאלי כל המערכות בהתחלה סבבה עם זה שהוא עובר נתיב (בלי לאותת) כי הם חושבות שהוא ישאר באמצעי לעומת נהג אנושי שישר יזהה כאן סכנה, זה בעיה קיצונית של לוגיקה וכמו שרכבים של אותו יצרן מספקים תוצאות שונות באותם סכנות לדעתי זה לא רק בעיה של מצלמות וכדומה אלא יותר בעיה בפיתוח

    32

    מחובר

    3.0k

    משתמשים

    9.7k

    נושאים

    130.8k

    פוסטים