דילוג לתוכן
לוגו
×

    פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

    כל מה שצריך מרגע הקנייה עד רגע ההתקנה
    מולטימדיות, מצלמות חנייה ופאנלים, מצלמות דרך והדרכות

    1.7k נושאים 23.8k פוסטים

    קטגוריות משנה


    • 64 נושאים
      3k פוסטים
      כ
      יישר כח על הפירוט. אני חסר נסיון והולך לנסות. רק כמה שאלות: החוט השחור, לחבר לגוף הרכב או שאין צורך? החוט הירוק לנתק גם אם מעוניין שיהיה רדיו? מצלמה אחורית (הזמנתי את האיכותית) היכן למקם? ואולי יש מדריך? ושאלה מאוד חשובה, האם אפשר לעבוד עם מנוע פועל? מזגן!!! וגם הסבר על איפה שמים את האנטנות ואיך משחילים את המיקרופון והאנטנות? תודה רבה
    • אפליקציה מומלצת עבור OBDII

      4
      0 הצבעות
      4 פוסטים
      198 צפיות
      הכל בעזרת השםה
      @aiib תדפיס לך את זה על דף
    • 0 הצבעות
      30 פוסטים
      1k צפיות
      מוטי ברנדמ
      יש סים של חברת על גלגלים של 50 גיגה ב185 שקל ל3 שנים אבל זה סים לא כשר
    • הפלפון מתחבר לבלוטוס אך אין אפשרות לבצע שיחות

      לא נפתר
      12
      0 הצבעות
      12 פוסטים
      425 צפיות
      מיישהמ
      @שמו כתב בהפלפון מתחבר לבלוטוס אך אין אפשרות לבצע שיחות: גם לי יש אותו בעיה שהפלאפון יאנג לא שומעי שיחות ניסתי לעשות את מה שכתבת ואין לי אפשרות של מובנה רק את 2 אחרים אם מישהו יכול לעזור לי בזה תודה תעשה עדכון מערכת עם אינרנט רגיל לא נטפרי
    • דחוףףף עזרה בהתקנת מולטימדיה לקאמרי 2008

      12
      0 הצבעות
      12 פוסטים
      374 צפיות
      מוטי ברנדמ
      @משה-הלוי את החוטים הכחולים הקטנים לא מחברים
    • סקר חנויות למולטימדיה חלק א'

      סקר
      2
      2 הצבעות
      2 פוסטים
      287 צפיות
      מיישהמ
      @שלמה כתב במולטימדיות מעלי אקספרס: חברים האם יש לכם השגות הארות והערות על החנויות שמוכרות את המולטימדיה ש @מיישה ממליץ תודה מוסיף כאן את כל החנויות שמוכרות את המערכת המבוקשת: חלק מחנויות אלה לא עברו בדיקה שלי, אז כל אחד יבדוק היטב בעצמו את השירות שהחנות נותנת. מה שחשוב מאד, לוודא שהמוכר אינו משתמש בשיטת משלוח של EMS. דבר נוסף, אין כאן ספק על איכות המוצר, כי כולם משווקים את אותו מוצר, מאותו יצרן. כמובן שממש נשמח אם תוכלו לעדכן כאן בקצרה אם קניתם, האם אתם ממליצים על אותה חנות. srnubi Official Store Srnubi Flagship Store Store Srnubi Exclusive Store srnubi franchise Store Srnubi Factory Store JMCQ Store JMCQ Autoradio Global JMCQ Official Store JMCQ Franchised Store JMCQ Factory Store Develuck Official Store Develuck Franchised Store Develuck Flagship Store Develuck Factory Store VTOPEK Autoradio Store Jansite Store Jansite Official Store Jansite Flagship Store Jansite Global Store מהחנות הזו אני מזהיר שלא לקנות בשום אופן!!! JMCQ Autoradio Store
    • מערכת מולטימדיה לא אנדרואיד

      6
      0 הצבעות
      6 פוסטים
      348 צפיות
      ישראלי
      @מוטי-ברנד @אני-אני-אני שימו לב שהמערכת הזו היא ככה"נ בלי עברית. אפשר לשאול את המוכר, אולי יש כן אפשרות אבל במפרט לא מופיע עברית.
    • 0 הצבעות
      17 פוסטים
      525 צפיות
      מוטי ברנדמ
      @klopkk כתב בפיג'ו 208..... שליטה מההגה ושאר דברים לא עובדים.... (פתיחת דלת צריכת דלק וכ'ו) לאחר התקנת מולטימדיה: @מוטי-ברנד וחוץ מזה היה אינטרנט כי אולי היה צריך להגדיר ידנית apn היה אינטרנט אל תעשה אותי כזה בור ואגב נתקלתי בזה ב2 מסכים על אותו סים עד שראית שכתוב באנגלית שאין אינטרנט
    • נושא זה נמחק!

      3
      0 הצבעות
      3 פוסטים
      3 צפיות
    • סינון למולטימדיה

      9
      0 הצבעות
      9 פוסטים
      2k צפיות
      נייטרון חפשינ
      @שמו כתב בסינון למולטימדיה: אם יש למישהו מושג איך חוסמים מולטימדיה לרכב https://rechavimzelaze.ovh/topic/29/חסימת-אאוטנט-למערכת-מולטימדיה/2
    • מולטימדיה לסוזוקי sx4

      7
      0 הצבעות
      7 פוסטים
      301 צפיות
      מיישהמ
      @דורש-טוב כולם מאותו יצרן, כולם עם עברית ברמה טיל, וכולם איכותיות, מבחינת המכשיר הוא מצויין, כל הנידון הוא על המוכר, ושיטת המשלוח. וS18 זה מצויין, זה הT10 של השני, אצלם T10 זה 4 ג’יגה. העיקר הוא שיש 8 ליבות וסים מובנה.
    • אפלקצייה לחיוג מהיר דרך בלוטוס

      1
      1 הצבעות
      1 פוסטים
      154 צפיות
      אין תגובות
    • נקרעה לי האנטנת GPS, ניתן לקנות בארץ?

      נפתר
      14
      1
      0 הצבעות
      14 פוסטים
      428 צפיות
      elazarE
      @מוטי-ברנד כתב בנקרעה לי האנטנת GPS, ניתן לקנות בארץ?: @elazar כתב בנקרעה לי האנטנת GPS, ניתן לקנות בארץ?: @מוטי-ברנד כתב בנקרעה לי האנטנת GPS, ניתן לקנות בארץ?: לי יש בביתר אם זה רלוונטי יש לך דרך להביא את זה לקרית ספר? יש לי חבר שעובד פה וגר בגרין פארק תעבור בבקשה לצאט במתמחים
    • מולטימדיה ליונדאי גטס 2006

      3
      0 הצבעות
      3 פוסטים
      180 צפיות
      מיישהמ
      @מוטי-ברנד כתב במולטימדיה ליונדאי גטס 2006: @שלמה כתב במולטימדיה ליונדאי גטס 2006: שואל בשביל חבר אשמח לקישור למולטימדיה לרכב הנל לוויז וחסימה בלבד תודה מראש @מיישה יש לך פה ואם אתה רוצה עם המולטימדיה מהסוג שמיישה ממליץ אז תקנה מסגרת וזה המולטימדיה קישור חדש כי המוכר שמיישה ממליץ לא שולח כרגע לישראל כמו שכתוב פה https://rechavimzelaze.ovh/topic/310/מולטימדיה-טויוטה-פריוס-פלוס/37?_=1704746796892 האוניברסלית הזולה ביותר שמצאתי מחנות מעולה, כבר הספקתי לדבר איתו, זה סניף של החנות הקודמת. https://s.click.aliexpress.com/e/_DDsySoN
    • הונדה FRV מולטימדיה

      10
      0 הצבעות
      10 פוסטים
      462 צפיות
      YKingsmartY
      @מוטי-ברנד זה לא הקישור שהבאתי לעיל?
    • עזרה בהתחברות לandroid auto

      20
      0 הצבעות
      20 פוסטים
      1k צפיות
      מוטי ברנדמ
      @admin כתב בעזרה בהתחברות לandroid auto: @elazar אני עדין לא מצאתי אבל המערכת יש בה עוד באגים כמו שכל מערכת שראיתי הקצה השמאלי של המסך חסר לו כחצי סנטימטר והמגע באזור השמאלי לא תקין כך שאני התייאשתי מלנסות לסדר זאת אולם אני לא מחזיק מעצמי מומחה למערכות אלו אתה צריך לעשות כיול מגע תנסה ללחוץ עם 5 אצבעות על המסך ואז לרדוף אחרי הנקודות
    • מולטימדיה לקאמרי

      9
      1 הצבעות
      9 פוסטים
      298 צפיות
      מיישהמ
      @שלמה כתב במולטימדיה לקאמרי: @מיישה ו2 ראם מספיק? בשביל החסימה? כן.
    • מולטימדיה ליונדאי i25 שנת 2012

      2
      0 הצבעות
      2 פוסטים
      131 צפיות
      שלמהש
      @יעקב5994 עיין במדריך של @מיישה מה שכן כמו שאמרתי בעבר מכיון שהדשבורד בכלליותו הוא שחור ובברירת המחדל של הפנאל שמוכרים בעלי אקספרס מקבלים צבע כסוף אפשרי ומומלץ לבקש מהמוכר פנאל בצבע שחור
    • נושא זה נמחק!

      1
      0 הצבעות
      1 פוסטים
      2 צפיות
      אין תגובות
    • בירור | יש כאן מישהו שיצא לו להתקין מערכת כזו עם קנבס??

      21
      1
      1 הצבעות
      21 פוסטים
      1k צפיות
      ק
      @מוטי-ברנד כתב בבירור | יש כאן מישהו שיצא לו להתקין מערכת כזו עם קנבס??: עוד לא ראיתי מערכת שלא עובדת עם קנבס עם הקנבס שיש בסקודה לא כל המערכות מסתדרות צריך לקנות מתאם מיוחד
    • עזרה דחופה בהתקנת מערכת מולטימדיה

      8
      0 הצבעות
      8 פוסטים
      253 צפיות
      שלמהש
      @klopkk שמח לשמוע שהגיע סוף סוף וש @מיישה עזר לך שלמה

    32

    מחובר

    3.0k

    משתמשים

    9.8k

    נושאים

    132.1k

    פוסטים