דילוג לתוכן
לוגו
×

    פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

    כל מה שצריך מרגע הקנייה עד רגע ההתקנה
    מולטימדיות, מצלמות חנייה ופאנלים, מצלמות דרך והדרכות

    1.7k נושאים 23.8k פוסטים

    קטגוריות משנה


    • 64 נושאים
      3k פוסטים
      כ
      יישר כח על הפירוט. אני חסר נסיון והולך לנסות. רק כמה שאלות: החוט השחור, לחבר לגוף הרכב או שאין צורך? החוט הירוק לנתק גם אם מעוניין שיהיה רדיו? מצלמה אחורית (הזמנתי את האיכותית) היכן למקם? ואולי יש מדריך? ושאלה מאוד חשובה, האם אפשר לעבוד עם מנוע פועל? מזגן!!! וגם הסבר על איפה שמים את האנטנות ואיך משחילים את המיקרופון והאנטנות? תודה רבה
    • שרשור מערכת מולטימדיה לכל רכב

      נעוץ הועבר
      2k
      3 הצבעות
      2k פוסטים
      2m צפיות
      מ
      @EBA אבל בדואר ישראל אפשר לשלם ישירות ברשות המיסים
    • 2 הצבעות
      500 פוסטים
      387k צפיות
      הנווטה
      קניתי מצלמה עכשיו z50 pro k4 מה זה האפשרות לקנות עם כרטיס או בלי בחרתי בלי אבל מה זה אומר? איפה ניתן לקנות כרטיסים? הקישורים באתר לא נותנים לא מהארץ ולא מחו"ל כותב לא עובד.אולי יש מחסור רציני דווקא עכשיו?
    • טבלה של מתקיני מולטימדיה לרכב מהפורום.

      נעוץ
      17
      12 הצבעות
      17 פוסטים
      6k צפיות
      י
      @אלוף-העולם-1 כתבתי מייל
    • הבהרה לפני קניית מערכת T10 & שרשור עדכונים חיים מרוכשים!

      נעוץ
      72
      4
      13 הצבעות
      72 פוסטים
      20k צפיות
      Y
      @מנסה-להבין-0 כתב בהבהרה לפני קניית מערכת T10 & שרשור עדכונים חיים מרוכשים!: @amitg מוזר כי אני שמתי במערכת מיקרפון נוסף ובדקתי בשיחת טלפון ושומעים אותי גם מהמיקרפון הישן וגם מהחדש כך שהשמיעה נעשתה הרבה יותר טובה בד"כ המובנה רק מגרע כשיש חיצוני
    • לפני קניית/התקנת מערכת מולטימדיה? חובת קריאה!!

      נעוץ נעול
      1
      29 הצבעות
      1 פוסטים
      2k צפיות
      אין תגובות
    • התקנת מגבר למערכת מקורית

      7
      0 הצבעות
      7 פוסטים
      724 צפיות
      אלוף העולם 1א
      @ישראל-מאיר-1 הכי קל שיש! אתה מוזמן לפנות בפרטי… אסביר לך בשמחה!
    • מולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?

      49
      15 הצבעות
      49 פוסטים
      679 צפיות
      אלוף העולם 1א
      @ראובן-שבתי אני באופן אישי עניתי לך בפרטי לפני כמה ימים שאני יכול למכור לך מכשיר TS10 של זטה ב750… ועכשיו נשאל את החברים היקרים אם זה נשמע מחיר הוגן… Spoiler ואם אתה חושב שזה מחיר יקר אז אתה מוזמן לפנות לאלי מתן ולהציע לו שת’'פ עם הפורום…
    • כרטיס זיכרון

      11
      0 הצבעות
      11 פוסטים
      1k צפיות
      ק
      @קיה-פיקנטו נקנה מKSP
    • בשביל חבר, צריך מולטימדיה לטויוטה קורולה 2011 gli

      7
      0 הצבעות
      7 פוסטים
      10k צפיות
      מיישהמ
      @זוטא כתב בבשביל חבר, צריך מולטימדיה לטויוטה קורולה 2011 gli: @מיישה הקישור מתאים גם לקורולה 2010? כן
    • סינון למולטימדיה

      18
      0 הצבעות
      18 פוסטים
      2k צפיות
      פתוח לשמועפ
      @משתמש-מתחיל יש ל019 סים שאפשר להתיר שימוש בו רק ב5 אפליקציות הבעיה היא שאפשר להיכנס לאיזור האישי ולבטל את המגבלה אולי פתרון לרשום מספר טלפון של חבר ואשראי שלך ככה שלא יהיה לך גישה ישירה
    • מצלמת רוורס לדייהטסו סיריון + מסך.

      הועבר
      21
      0 הצבעות
      21 פוסטים
      464 צפיות
      יצחק רשטוני
      אם אתה רוצה מערכת משומשת תקינה לחלוטין 2-32 עם כניסה לסים [חבר החליט להחליף בגלל שלא תמך לו באנדרואיד אוטו] כולל התקנה בסיסית עם מצלמת רוורס ללא פאנל אלא חיתוך והדבקה מעל הפאנל המקורי ב700 תכתוב
    • סורק OBD לבלוטוס במולטימדיה

      לא נפתר
      4
      0 הצבעות
      4 פוסטים
      9k צפיות
      mik6868M
      @המחדש עשיתי גם את זה ולא נתן לי שיניתי גם ל BC6 כנראה אצלי עקרו מהשורש
    • שאלה | רנו קליאו, מערכת מקורית או להחליף?

      7
      1
      0 הצבעות
      7 פוסטים
      510 צפיות
      צילפינגיםצ
      @טוסון אני גם לא מוצלח בזה לכן עושים חשבון סנדלרים [ק"מ ללטרים] ומגיעים לתוצאה הכי נכונה
    • מערכת מולטימדיה לטיוטה פריוס 2010

      15
      0 הצבעות
      15 פוסטים
      12k צפיות
      זוטאז
      @EBA שאפו ענק על המדריך!!! אחרי בלבול של חודשים, עושה לי סדר…
    • waze להורדה למולטימדיה

      20
      0 הצבעות
      20 פוסטים
      995 צפיות
      אליהו בן יוסףא
      @תודה-לבורא-עולם-0 תודה רבה על המאמץ והתמיכה
    • מולטימדיה להונדה גאז 2005

      6
      0 הצבעות
      6 פוסטים
      370 צפיות
      מ
      @EBA כתב במולטימדיה להונדה גאז 2005: בכל מקרה לא נהוג לכתוב מחירים בפורום לא הכרתי את הכלל הזה אבל יש הגיון בזה תודה על הארה
    • מיקרופון איכותי למערכת מאלי אקספרס

      2
      0 הצבעות
      2 פוסטים
      373 צפיות
      המאעסטרה
      @דניאל-עמיצור כתב במיקרופון איכותי למערכת מאלי אקספרס: ‏קניתי והתקנתי את המערכת המומלצת פה לטויוטה 2019 T S 10 ‏סך הכל עובדת מצוין אבל המיקרופון שהגיע איתה וגם מיקרופון אחר שהזמנתי בכמה שקלים מ-AliExpress פשוט גרועים וכל הזמן מתלוננים שלא שומעים אותי טוב ‏האם יש פה המלצה למיקרופון בדוק הוא עושה שהוא איכותי ושומעים טוב את מי שמדבר? זה לא עניין של המיקרופון הדפוק אלא המיקרפון של המולטימדיה דפוק וצריך לנתק אותו יש פה בפורום כמה מדריכים מפורטים שמפרטים איך לנתק את המיקרופון הפנימי של המולטימדיה
    • עזרה במולטידמיה סוזוקי אלטו 2011

      20
      1 הצבעות
      20 פוסטים
      12k צפיות
      פתוח לשמועפ
      @יהודה-המנגן תוכל לצלם את האודות?
    • הסרת מולטימדיה יונדאי i20 2018

      2
      1
      0 הצבעות
      2 פוסטים
      545 צפיות
      EBAE
      @יניב-שלום הכי פשוט בעולם, זה ממש שחור ולבן… תכניס פלסטיק שטוח או סכין מריחה בזהירות מתחת החלק השחור ושלוף אותו החוצה, זה רק קליפסים שם בלי ברגים.
    • מולטימדיה וריפודים לקורולה סטיישן

      24
      0 הצבעות
      24 פוסטים
      1k צפיות
      שלמה א 0ש
      @מאיר-ג לא באתי לכיוון הזה אלא לכיוון השני , שלאשתי מציק העור בספה אפילו בבית

    54

    מחובר

    3.0k

    משתמשים

    9.8k

    נושאים

    132.1k

    פוסטים