דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      מושמ

      מוש

      @מוש
      אודות
      פוסטים
      20
      נושאים
      5
      שיתופים
      0
      קבוצות
      0
      עוקבים
      0
      עוקב אחרי
      0

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • מיזם שוטרי הדרך יוצא לדרך
        מושמ מוש

        להעביר עכשיו על שם האשה מה ההשלכות של זה בהקשר לבעלות רכב זה נקרא שזה עוד יד?

        תודה רבה לכולם

        שאר נושאים

      • בעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.
        מושמ מוש

        האם מישהו יכול לסכם
        אם איזה שאלות ובקשות לבוא לביטוחים.
        על מה להתעקש ועל מה לא.

        יש כמובן את חובה
        אבל אחרי זה יש את צד ג’
        שמשות.
        מראות.
        גרירה
        השתתפות עצמית

        אני חושב שזה יותר יעיל לבוא עם מה אנחנו רוצים.
        ועל זה לעשות הצעות.

        אני גם צריך לחדש את הביטוח
        בסוף החודש.
        והייתי רוצה להגיע למקסימום במינימום.

        תודה רבה.

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • משאית -זבל פגעה בי
        מושמ מוש

        יש שאלה שצריך לשאול
        ולא יודע למה לא שאלו אותה

        האם הרכב חנה במקום מותר או לא
        אם חנה במקום מותר למה לא לתבוע
        אם חנה במקום אסור העירייה ישר תגיד שמגיע לך קנס.
        לא יודע אם אני צודק.
        נקודה למחשבה

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • האם דחוף לעשות העברת בעלות?
        מושמ מוש

        @aiib
        אוקיי

        איך עושים את זה
        דרך איפוא?

        שאר נושאים

      • האם דחוף לעשות העברת בעלות?
        מושמ מוש

        @DanielC
        מנסיון מר קצת
        אני מכרתי רכב לפירוק
        עד לפני לא הרבה זמן היה אפשרות לבטל את האוטו רק במשרד הרישוי
        כך שקיבלתי לפני חודש בערך לשלם טסט של 1890 בגלל שלא הלכתי לבטל פיזית

        היום יש אפשרות לעשות דרך האתר בשניות

        ולענין זה שהוא לא מסכים
        במכירת רכב אם זה לפירוק
        הוא צריך להחתים אותך על מסמך שהוא קנה ממך את הרכב לפירוק
        וחייבים באותו מעמד לגזור את הלוחית רישוי
        שהוא לא יעלה את זה אח"כ שוב.

        יכול להיות שאתה צריך את המסמך הזה בשביל להוריד את האוטו מהכביש.

        בהצלחה לכולם.

        שאר נושאים

      • תאונה עם מונית
        מושמ מוש

        @פשוטער-איד

        תודה רבה לכולם

        אחרי שעזרו פה כולם עם העצות
        הזמנתי שמאי רכב שיתן דו"ח גלובלי
        אני מבין שזה לוקח איזה חודשיים

        ובעז"ה נראה מה יצא

        ושוב תודה לכזה פורום מוצלח

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • תאונה עם מונית
        מושמ מוש

        @מוש IMG_9765.JPG IMG_9762.JPG

        אלו התמונות.

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • תאונה עם מונית
        מושמ מוש

        @יוני
        תודה רבה על המענה.

        אם אני לוקח ומוציא מהביטוח
        הם לא ירצו לקבל קבלות על העלות של התיקון.

        ושוב תודה.

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • תאונה עם מונית
        מושמ מוש

        @יוני
        יסכים?

        במקום לפתוח את הפוליסה שלו
        ולשלם יותר בשלוש שנים הבאות

        השאלה
        היא מבחינת ירידת ערך של הרכב.

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • תאונה עם מונית
        מושמ מוש

        כן.
        הנהג מונית ניזוק גם בצורה רצינית
        אבל הוא הודה
        שהוא חיפש את המשקפיים תוך כדי נסיעה
        הוא גם אמר את זה לחבר שלו שעבר שם

        הרכב הוא הונדה אקורד 2008

        תודה רבה על כל העזרה כאן בפורום

        עכשיו אחד הציע לי לתקן את האוטו בשטחים ב 2000 ש"ח
        שווה או לא?

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • תאונה עם מונית
        מושמ מוש

        ביום שישי האחרון אני נוסע
        וממולי אני רואה מונית שסוטה לכיווני
        אני צופר לו שישים לב מה הולך לקרות כאן
        הוא לא שם לב ונכנס בי לכל צד שמאל של האוטו
        אני אומר לו מה עשית לי
        הוא אומר סליחה
        חיפשתי את המשקפיים שלי.
        לקחנו פרטים
        יפה מצדו הוא כבר התקשר אלי על הבוקר ביום ראשון ואמר לי שהוא דיבר עם הביטוח שלו
        ואני ילך לסדר והם ישלמו

        עכשיו אני צריך את עצתכם
        אני קניתי
        במחיר של 20000 לפני שנה וחצי
        הלכתי לפחח
        הוא אומר לי שלפי מחירון לוי יצחק האוטו שווה רק 11800
        כך שלדעתו שוה לי להשבית את האוטו ולקבל 11800
        הבעיה היא שעם 11800 אין אוטו לקנות
        במיוחד אם רציתי לשדרג ל7 מק’

        מה עושים?
        ללכת לערבי ולומר למונית בא נסגור את הסיפור במזומן
        או להשבית את האוטו.

        אשמח לתשובות

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • קיפול מראות אוטומטי הונדה אקורד
        מושמ מוש

        מקפל מראות הונדה אקורד 2008
        יש למישהו קישור.

        תודה

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • בעיות בהתנעה חוזרות ונישנות.
        מושמ מוש

        @מיוחד
        אוקיי

        תודה רבה
        יבדוק מחר בעז"ה ויחזור עם תשובה

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • בעיות בהתנעה חוזרות ונישנות.
        מושמ מוש

        @מיוחד
        מה עושים בקורוזיה
        צריך ללכת למוסך או שאפשר לסדר לבד?

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • בעיות בהתנעה חוזרות ונישנות.
        מושמ מוש

        @מיוחד
        אין לי רב מודד
        יכול להשיג מחבר
        כשהרכב מכובה שום דבר לא עובד
        בדקתי.
        איפוא יכול להיות קורוזיה?

        תודה רבה

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • בעיות בהתנעה חוזרות ונישנות.
        מושמ מוש

        יש לי הונדה אקורד 2008
        לאחרונה החלפתי מצבר
        לאחר כמה זמן הרכב התחיל לעשות בעיות בהנעה
        הלכתי לחברה החליפו לי מצבר
        ושוב פעם אותו סרט התחיל לעשות בעיות בהנעה
        כל יום ראשון אחרי שבשבת האוטו נח כמובן.
        צריך להתניע עם כבלים או עם בוסטר
        ועובד למשך שבוע
        ושוב
        הכלתי לחשמלאי רכב אמר לי שהאילטנטור הלך צריך להחליף
        החלפתי ושוב אותו בעיה

        מה עושים???

        תודה רבה מראש

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • שרשור מערכת מולטימדיה לכל רכב
        מושמ מוש

        שנה 2012
        קיה קארנס
        מספר שילדה KNAHG811BC7374116
        מולטמדיה
        יש לכזה אוטו.

        תודה רבה

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • תא כפפות להונדה אקורד
        מושמ מוש

        התא כפפות שלי נשבר מהפלסטיקים שלו בחיבור למטה
        יש אפשרות לסדר את זה.

        תודה רבה

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • חיפוש מצבר יד 2
        מושמ מוש

        0505314117
        מצברים חדשים יד 2
        של שנפ
        מגיע ומחליף
        במחיר ה 260 +/-
        אמין

        החוק אומר שלחנות/מוסך אסור להחזיק יותר מ 3 חודשים מצבר ואפשר לתת לו הארכה של עוד 3 חודשים והוא קונה את זה לאחר מכן במחיר מוזל
        יש על זה אחריות של 6 חודשים
        במקרה ויש בעיה אפשר לגשת לכל חנות של שנפ ולהחליף

        אנחנו החלפנו אצלו בסוכות ועובד מצוין

        חלקי חילוף

      • יוטיוב התקנת מולטימדיה להונדה אקורד 2008
        מושמ מוש

        אם למישהו יש או מי מתקין באיזור בני ברק
        או מודיעין עילית או לוד.

        תודה רבה

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      • 1 / 1
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום