
shmuelk
-
קצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2 -
התייעצות לגבי קניית הונדה אינסייט@ראובי בוא לא נגזים, שלוש זה כמעט מגיע למחיר של פירוק
ובתכלס זה נוסע מעולה הכל עובד פיקס, אז לכאורה זה כן שוה חמש פלוס, אגב ביד 2 ראיתי אנשים הזויים שמוכרים ק’'מ יותר גבוה מזה במחיר מפולפל ולא פלא שזה עומד שם כבר כמה שבועות…
לכן אני מתלבט אם ב5-6 כן יקנו אותו, מה גם שהשוק של האינסייט מאד דליל ויש הרבה ביקוש ביחס להיצע -
התייעצות לגבי קניית הונדה אינסייט@מאיר זה בדיוק הענין, שאני אחרי דוקטורט שלם שעשיתי סביב הנושא, וגם אני הגעתי למסקנה להוריד לאזור ה5-6, אבל אין עם מי לדבר…
-
התייעצות לגבי קניית הונדה אינסייט@מאיר ובמידה והכל תקין? אני שואל בעיקר על הק"מ הגבוה, האם יש שוק לכזה ק"מ במחיר של 6-7 אלף?
-
התייעצות לגבי קניית הונדה אינסייטשאלה לציבור המייבינים
הונדה אינסייט 2010 יד 3 עם 414.000 ק’‘מ במצב מעולה (אחרי בדיקה) וכן טסט לשנה מלאה (עבר טסט שבוע שעבר), האם שווה להשקיע 8000-9000 ש’‘ח?
השאלה היא בעיקר במבט קדימה, כשאחליט להיפרד ממנו, האם רכב כזה עם נניח 440.000 ק’‘מ יהיו לו קונים שישימו 6000-7000 ש’‘ח?
או שרכב עם ק’‘מ כזה זה להיות הבעלים האחרון ואח’‘כ למכור לחלקים ב2000 ש’'ח… ואז העסקה כמובן לא כדאית.
אשמח לחוות דעת
תודה רבה!! -
קניית גילי עם הרבה ק"מכיום, לדעתי חשמלי עדיין לא שוה לקנות, מכיון שהחשמלי הכי זול שאפשר למצוא אוחז עדיין בכמה עשרות אלפים, ואם כן אחר כך במכירה תהיה ירידת ערך שתשחוק את כל החיסכון בדלק, ובכלל כיום שאף אחד לא יודע מה יהיה עם החשמליים כשהם יהיו בני עשר וכו’…
-
איפה מחפשים רכב לקניה - יד 2+@חיים-Y0737
האתר הזה נדמה שהוא מעתיק אוטומטי מה שיש ביד 2, בדקתי כמה רכבים וכמה חיפושים הכל בול -
אשמח לחוות דעת לגבי יונדאי I30 שנת 2010 עם 170.000 ק"מ ב9000 ש"ח, האם שוה לקחת לבדיקה?הכל עובד פיקס ועל פניו הכל מעולה, האם הנתונים טובים למחיר ששוה לקחת בדיקה?
-
יונדאי I30 או הונדה אינסייטמעונין לקנות רכב טוב ואמין, מציעים לי יונדאי I30 עם 170.000 ק"מ שנת 2010, אך כידוע שותה דלק, ומנגד, הונדה אינסייט 2011 (דגם שכבר מוכר לי מהעבר) עם 310.000 ק"מ, שניהם במצב מעולה ללא תקלות ועם טסט ארוך, האם עדיף את ההונדה שהוא חסכוני מאד או את היונדאי השותה, גם הבנתי שליונדאי יש רק 4 הילוכים, בניגוד לאינסייט שיש תיבה רציפה.
אשמח לחוות דעת מהמייבינים החשובים דפה! -
צריכת דלק אמיתיתאני עם הונדה אינסייט, בינעירוני 1/22, עירוני +1/16, בינעירוני עם עליות ממושכות מאד - כמו עירוני
ברכב הזה ספציפית החיסכון מאד תלוי בצורת הנהיגה -
מצלמת רוורס נדלקת, אמנם המסך לא מגיביש לי הונדה אינסייט עם מולטימדיה ומצלמת רוורס, כשמעביר הילוך לרוורס המצלמה נדלקת מאחורה (יש לדים במצלמה שנדלקים) אולם במסך אין כל תגובה, אשמח לעזרה (אני ממודיעין עילית)
