דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      S

      shmuelk

      @shmuelk
      אודות
      פוסטים
      11
      נושאים
      4
      שיתופים
      0
      קבוצות
      0
      עוקבים
      0
      עוקב אחרי
      0

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • קצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2
        S shmuelk

        צילום מסך 2026-06-24 005717.png

        מדברים רכב

      • התייעצות לגבי קניית הונדה אינסייט
        S shmuelk

        @ראובי בוא לא נגזים, שלוש זה כמעט מגיע למחיר של פירוק
        ובתכלס זה נוסע מעולה הכל עובד פיקס, אז לכאורה זה כן שוה חמש פלוס, אגב ביד 2 ראיתי אנשים הזויים שמוכרים ק’'מ יותר גבוה מזה במחיר מפולפל ולא פלא שזה עומד שם כבר כמה שבועות…
        לכן אני מתלבט אם ב5-6 כן יקנו אותו, מה גם שהשוק של האינסייט מאד דליל ויש הרבה ביקוש ביחס להיצע

        עסקאות רכב

      • התייעצות לגבי קניית הונדה אינסייט
        S shmuelk

        @מאיר זה בדיוק הענין, שאני אחרי דוקטורט שלם שעשיתי סביב הנושא, וגם אני הגעתי למסקנה להוריד לאזור ה5-6, אבל אין עם מי לדבר…

        עסקאות רכב

      • התייעצות לגבי קניית הונדה אינסייט
        S shmuelk

        @מאיר ובמידה והכל תקין? אני שואל בעיקר על הק"מ הגבוה, האם יש שוק לכזה ק"מ במחיר של 6-7 אלף?

        עסקאות רכב

      • התייעצות לגבי קניית הונדה אינסייט
        S shmuelk

        שאלה לציבור המייבינים
        הונדה אינסייט 2010 יד 3 עם 414.000 ק’‘מ במצב מעולה (אחרי בדיקה) וכן טסט לשנה מלאה (עבר טסט שבוע שעבר), האם שווה להשקיע 8000-9000 ש’‘ח?
        השאלה היא בעיקר במבט קדימה, כשאחליט להיפרד ממנו, האם רכב כזה עם נניח 440.000 ק’‘מ יהיו לו קונים שישימו 6000-7000 ש’‘ח?
        או שרכב עם ק’‘מ כזה זה להיות הבעלים האחרון ואח’‘כ למכור לחלקים ב2000 ש’'ח… ואז העסקה כמובן לא כדאית.
        אשמח לחוות דעת
        תודה רבה!!

        עסקאות רכב

      • קניית גילי עם הרבה ק"מ
        S shmuelk

        כיום, לדעתי חשמלי עדיין לא שוה לקנות, מכיון שהחשמלי הכי זול שאפשר למצוא אוחז עדיין בכמה עשרות אלפים, ואם כן אחר כך במכירה תהיה ירידת ערך שתשחוק את כל החיסכון בדלק, ובכלל כיום שאף אחד לא יודע מה יהיה עם החשמליים כשהם יהיו בני עשר וכו’…

        עסקאות רכב

      • איפה מחפשים רכב לקניה - יד 2+
        S shmuelk

        @חיים-Y0737
        האתר הזה נדמה שהוא מעתיק אוטומטי מה שיש ביד 2, בדקתי כמה רכבים וכמה חיפושים הכל בול

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • אשמח לחוות דעת לגבי יונדאי I30 שנת 2010 עם 170.000 ק"מ ב9000 ש"ח, האם שוה לקחת לבדיקה?
        S shmuelk

        הכל עובד פיקס ועל פניו הכל מעולה, האם הנתונים טובים למחיר ששוה לקחת בדיקה?

        עסקאות רכב

      • יונדאי I30 או הונדה אינסייט
        S shmuelk

        מעונין לקנות רכב טוב ואמין, מציעים לי יונדאי I30 עם 170.000 ק"מ שנת 2010, אך כידוע שותה דלק, ומנגד, הונדה אינסייט 2011 (דגם שכבר מוכר לי מהעבר) עם 310.000 ק"מ, שניהם במצב מעולה ללא תקלות ועם טסט ארוך, האם עדיף את ההונדה שהוא חסכוני מאד או את היונדאי השותה, גם הבנתי שליונדאי יש רק 4 הילוכים, בניגוד לאינסייט שיש תיבה רציפה.
        אשמח לחוות דעת מהמייבינים החשובים דפה!

        עסקאות רכב

      • צריכת דלק אמיתית
        S shmuelk

        אני עם הונדה אינסייט, בינעירוני 1/22, עירוני +1/16, בינעירוני עם עליות ממושכות מאד - כמו עירוני
        ברכב הזה ספציפית החיסכון מאד תלוי בצורת הנהיגה

        מדברים רכב

      • מצלמת רוורס נדלקת, אמנם המסך לא מגיב
        S shmuelk

        יש לי הונדה אינסייט עם מולטימדיה ומצלמת רוורס, כשמעביר הילוך לרוורס המצלמה נדלקת מאחורה (יש לדים במצלמה שנדלקים) אולם במסך אין כל תגובה, אשמח לעזרה (אני ממודיעין עילית)

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      • 1 / 1
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום