דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      S

      SD565656

      @SD565656
      אודות
      פוסטים
      44
      נושאים
      14
      שיתופים
      0
      קבוצות
      0
      עוקבים
      3
      עוקב אחרי
      1

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • שימוש בנכה בלי התג
        S SD565656

        כמו שכבר אמרו כאן מיד לאחר שפתחתי את הנושא שאלתי פקח בגן סקר ואמר לי שאין צורך בתג העיקר שרשום

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • פניה לטיפול ברמזור
        S SD565656

        רוצה לדבר כם גורם ממשלתי לגבי רמזור שלא מהבהב בירוק עם מי מדברים?
        מי שמכיר את הרמזור בגוחדה מאיר מינץ אולי מבין על מה אני מדבר

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • טמבון קדמי BYDאטו 3
        S SD565656

        כמה לדעתכם יעלה במוסך רשמי של החברה

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • שימוש בנכה בלי התג
        S SD565656

        יש לי נכה אבל לזמן קצר אין לי את התג אני יכול לחנות בפנגו ובמדרכה? אל יש מידע ספיציםי לגבי ירושלים

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • תביעה לביטוח לנהג צעיר חדש
        S SD565656

        בטופס של התביעה מבקשים את פרטי המבוטח ואת פרטי הנהג את האמת מי שנהג זו אשתי השאלה היא אם יש בעיה לכתוב את השם שלי או לא

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • תביעה לביטוח לנהג צעיר חדש
        S SD565656

        @א.ב. רכב של בן זוג או הורים יכול להועיל כעבר ביטוחי אם אתה מצהיר שנהגת עליו- למיטב ידיעתי מסבב השיחות שעשיתי עם חברות ביטוח

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • תביעה לביטוח לנהג צעיר חדש
        S SD565656

        המצב כרגע הוא שהביטוח והרכב על שמי ואשתי שהיא פחות ממני בגיל ובוותק הרשיון רשומה כנהגת נוספת כך שאני משלם את המחיר שלה. כשיגמר הביטוח אני ארשום את הרכב והביטוח על שמה ולה יהיה עבר ביטוחי מהרכב של ההורים שלה ואני אנהג על הרכב כי הנתונים שלי יותר ממנה וגם יהיה לי עבר ביטוחי מדין הרכב של הבן זוג- אני מחשבן נכון?

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • תביעה לביטוח לנהג צעיר חדש
        S SD565656

        תביעה מעל 15 אלף שח יש מה לחשוב אולי לא להפעיל ביטוח? יש לציין שהנהג פחות משנתיים רשיון פחות מ24 וללא עבר ביטוחי

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • חניית נכה על מדרכה
        S SD565656

        @aiib בקיצור מה הייתם ממליצים
        לקחת את התו ולחנות ככה או להסתחב באוטובוסים בהרבה יותר זמן?

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • חניית נכה על מדרכה
        S SD565656

        @שמואל10 לך תוכיח…

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • חניית נכה על מדרכה
        S SD565656

        @aiib בקיצור אני מבין שהם לא מוותרים הם מחפשים לתת דוחות גם לנכה רק לא תמיד מצליחים
        אז צריך לשמור על הכללים וללמוד אותם קודם כמו תאוריה ורק אז בזהירות רבה אפשר לחנות

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • חניית נכה על מדרכה
        S SD565656

        @מיכאלb לדעתי בנושא הזה אין דרגות נכה רק בנתצ למשל יש דרגות נכה

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • חניית נכה על מדרכה
        S SD565656

        @aiib כתב בחנית נכה על מדרכה:

        זה שקיבלתי כמה וכמה דוחות על חניה עם תג נכה לא הופך אותי למומחה…

        למה קבלת עם תו נכה ? בגל הסיבות שהזכרת? או בגלל מה שנאמר לי שהם לא אוהבים לעקוף על תו נכה?

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • חניית נכה על מדרכה
        S SD565656

        אשתי עובדת ליד התחנה המרכזית בי-ם איזור איחוד הצלה הבעיה עם החניות ידועה אין כמעט שום אופציה למצוא שם חניה בעז’'ה אני אמור לקבל זכאות לתו נכה וכך לכאורא אוכל לחנות על המדרכה אבל אמרו לי לא לעשות את זה באופן קבוע כי הם נותנים דוחות בכל אופן ואז צריכים להסתבך עם ערעורים
        מה דעתכם?

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • המלצה למולטימדיה לאינסייט
        S SD565656

        @EBA לא שמתי לב שהגבת
        אפשר לחסום אותם? הם עם כניסת סים מובנית?
        ומה עם מצלמת רוורס?

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • המלצה למולטימדיה לאינסייט
        S SD565656

        @SD565656 אם אני רוצה גם מצלמת רוורס אפשר קישור מומלץ?

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • המלצה למולטימדיה לאינסייט
        S SD565656

        @EBA ממש ממש תודה
        אם אני רוצה לוויז פנגו ולפעמים קצת מוזיקה שיעורים וכדו’ להזמין 2 G ו32G או 4G ו64G?
        והאם אפשר לחסום אותם והאם הם עם כניסת סים מובנית

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • המלצה למולטימדיה לאינסייט
        S SD565656

        @EBA איך אני בודק אם יש כניסת סים מובנית?
        כמה המקסימום שלא יהיה בעיות במכס?

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      • 1
      • 2
      • 3
      • 2 / 3
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום