בכל מה שקשור למעבר חציה תמיד הנהג אשם
ש.נ
-
שרשור "חיות על הכביש" -
שרשור "חיות על הכביש" -
שרשור "חיות על הכביש" -
האם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?יוצא לי לנסוע הרבה שבתות לצפון וכביש 6 חוסך לפחות חצי שעה ובימי שישי אפילו יותר ואפילו שמבחינת ק"מ לפעמים זה יותר ארוך
אבל במוצ"ש ובלילות אין כמעט הבדל וחבל על הכסף
וחוצה צפון חוסך אולי שתי דקות אבל זה עולה 4 ש"ח ודרך יוקנעם זה קצת מעצבן כי יש שם שלוש או ארבע רמזורים -
בעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאןגם לי האוטו שותה ככה וגם חבר שלי קנה עכשיו וגם לו זה שותה אותו דבר
אני פשוט הסבתי לגז -
בעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן@משה-אייזנבאך מתחת לפאג’ז
-
בית משפט - נהיגה ללא רשיון@יוני תלוי מי אתה לוקח אני מכיר מישהו שלקח מהם ויצא כמעט בלי כלום על משהו מאוד חמור (פלילי) שאף אחד לא האמין שהוא יצא ככה
-
בית משפט - נהיגה ללא רשיון@G0548567 אתה יכול לקחת מהסנגוריה הציבורית שאז אתה משלם רק עמלה קטנה
-
בית משפט - נהיגה ללא רשיוןאני גם נתפסתי בלי רשיון אי שם לפני 10 שנים קודם כל לא צריך להילחץ כל מי שהיה פעם בבית משפט לתעבורה יגיד לך שזה “שכונה” ואם יש לך עו"ד טוב אתה יכול לצאת מזה כמעט בלי כלום אני אישית יצאתי עם קנס של 750 ש"ח ופסילה של 11 חודש מלהוציא רשיון אבל בזמנו העו"ד שלי המליץ לי כן לעשות רשיון לפני המשפט ואז הייתי מקבל שלילה ל89 יום (לא עשיתי כי לא רציתי לעוף מהישיבה) אז אני חושב שאפילו שאין הגיון בזה בכ"ז שווה לך לנסות לעבור טסט לפני המשפט
-
יש פה הזדמנות שווה? המודעה הזו היא מציאה? השרשור המרכזי | כנסו לשאול ולענות! (בלי דיונים ארוכים)אם הפרטים נכונים זה נשמע טוב רק נראה לי שזה קצת יקר @גיל
-
סקר לנהגים העריקים שבינינו, כמה אתם משנים מהרגלי החיים מפחד המשטרהאני משתדל לא לצאת מחוץ לעיר בלי אחד הילדים בא נראה שוטר משאיר ילד לבד בכביש
-
שרשור "חיות על הכביש" -
ניקוי שמן מנוע שנשפך בתא מטעןזה קרה לי פעם והלכתי לשטיפה רגילה והם עשו לי קיטור ואחרי זה גרניק והכל ירד
-
דוח חניה@MEM זה לא רשום על שמו ואם הוא יערער יכולים להסב את זה על שמו
-
דוח חניה@st2411 נראה לי שבגלל שהפקח כתב מספר רכב לא נכון לכן הוא נתן דו"ח כי הוא לא ראה שיש תו נכה אבל כמו שכתבו פה בעבר אין צורך להתייחס לזה
-
שרשור "חיות על הכביש" -
שרשור "חיות על הכביש"
המענינים -
איפה אפשר לשכפל מפתח רכב בבית שמש@בית-שמש-0 זה הוא מנחל לכיש לא זכרתי את השם של הרחוב ובוויז זה נקרא כאר בי אס
ואין לי מושג כמה זה עולה -
איפה אפשר לשכפל מפתח רכב בבית שמשיש את אבינועם וירוחם ברמה א’ בוויז זה נקרא כאר בי אס ויש את עידן מערכות ליד הביג
