אני רכשתי וייז של מהלכא עם מצלמה ב 880 כולל הסים למשך 5 שנים, פצצה של מכשיר וויז כולל פנגו, וסולופארק גלריה לתמונות (ווייז לכוהנים:)
המכשיר מתעדכן לבד עובד מהר תמיד יש קליטה
ממליץ בחום שווה
וכמובן שאפשר בלי מצלמה פחות 30 שח פתיחה וחסימה מרחוק)
@מאיר כתב בלקנות אאוטלנדר או גרנדיס או אולי רכב אחר גדול עם תא מטען גדול?:
חשבתי משום מה שהתכוונת לאאוטלנדר החדשות יותר (מ2013).
לאו דווקא
הייתי אולי שמח אבל זה כבר כן מחירים גבוהים
אלא רכבים עם הנעה כפולה וצריך לבדוק אם לא קרעו אותם בשטח.
כולם?
צריך לבדוק זמינות חלקים
דהיינו?
לגבי צריכת דלק אני חושב ששני הרכבים יקחו אותו הדבר פחות או יותר
אאוטלנדר לוקח כמו גרנדיס???
למעשה עברת על מה שהבאתי למעלה? מה אתה אומר עליהם?
@שמואל-ש כתב במולטימדיה לטויוטה סיינה:
@שמואל-ש כתב במולטימדיה לטויוטה סיינה:
@מיישה
@שמואל-ש כתב במולטימדיה לטויוטה סיינה:
ומה אתה אומר על מה שהבאתי?
זה נראה די טוב לפי התוסף
[image: 1728568240756-9191c792-ae01-4a4a-9bea-1be2f27003d7-image.png]
[image: 1728568243376-5dd1a3aa-e15a-4f3c-aa25-139cca1be031-image.png]
מה אתה אומר?
זה פשוט גם מתאים יותר
רב @מיישה מה אתה אומר למיישה?
@מוטי-ברנד
לא מכיר את המוכר ולא את המוצר ואני לא יודע להגיד לך על זה
@צילפינגים כתב במולטימדיה לקיה סיד 2016:
@שמואל-ש הסתדרת בסוף?
הזמנת?
פשוט אני רוצה להזמין לחבר כזו מערכת… גם לקיה סיד דיזל…
@מוטי-ברנד מה ההבדל בין המערכות שם הם מצלמים שם שני סוגי מערכות אחד עם מולטימדיה פשוטה כזו והם כותבים שזה לא מתאים והשני עם מערכת מקורית והם כותבים שזה כן מתאים אני לא רואה שום הבדל בפאנל פשוט לחבר שלי יש לו עם המולטימדיה לכן אני שואל אולי יש קישור אחר שיתאים בגלל שאצלו כן יש מולטימדיה דפוקה כזו…
לא נראה לי שיש הבדל
@אלי-0 כתב בקניית רכב מעולה אבל עם 146 אלף ק"מ, מומלץ?:
איך הרכב טופל
איך אתה יכול לדעת? נגיד הרדיאטור כתוב מתי הוחלף אבל שאר הדברים תצטרך לסמוך על המוכר אא"כ יש ספר טיפולים