@אנונימוס שלח לי למייל את התמונה והפרטים
שמואל קליין
-
למכירה סט בוקסות 94 חלקים חדש ב150 ש''ח -
למכירה סט בוקסות 94 חלקים חדש ב150 ש''חנמכר?
-
התייעצות על עסקת רכב וההשלכותואו
תודה על המילים החמות אבל ודאי שהוא חתם על טופס גילוי נאות ועל טופס אחריות ובדיוק מה שהוא כולל
והוא לא באמת בא לבטל עיסקה אבל אני לא מסוגל להתמודד עם אנשים שמוציאים אותי לא ישר על דברים כאלוהיה לי שבוע שעבר לקוח מטבריה שרצה רכב 7 מקו’ אמין חסכוני ובתקציב של עד 40 אל’'ש עדיפות לידני
הצעתי לו דאציה לודגי דיזל כמובן
אמר לי אני סומך עליך אבל קח לבדיקה ואני ישלם בשביל הרוגע שלי
אמרתי לו עדיף בדיקת מוסך כי בבדיקת מכון ובטח בקמפויטסט הם מכסתחים לריק
אז הוא אומר לי אני סומך עליך אתה תפענח את הבדיקה מה שתגיד בסוף יצא בדיקה ממש טובה אני מצרף אותה כאן
הלקוח נעלם ליום יומיים אני שואל אותו מה?
הוא אומר לי שמע נראה לי ירדתי מהרכב
אמרתי לו אז תשלם את הבדיקה
נעלם לעוד יומיים ואז הוא כותב לי
“אמרת שאם יש דברים מהותיים בבדיקה אתה משלם אותה ויש דברים חמורים”
אמרתי לו סמכת עלי נכון?
הזהרתי אותך מראש?
לא מגיב לי בנתייםאין לי כח לאנשים…
סריקה_20260120.pdf -
התייעצות על עסקת רכב וההשלכות@aiib לא חושב שזה נקרא מקח טעות @הכל-בעזרת-השם
-
התייעצות על עסקת רכב וההשלכותאני אמור לחבר אינטרנט לבדוק שהוויז עובד?
לא הבנתי את התגובות… -
התייעצות על עסקת רכב וההשלכותכידוע אני עוסק בתיווך רכבים
לפני כמה חודשים מכרתי לאברך יונדאי איי 25 2018
במחיר ממש טוב
לקח לבדיקה במכון לא נעים לומר שחט אבל זה מה שהיה נתתי לו מחיר ממש נמוך
בזמן הרכישה ציינתי לו שיש מערכת מולטימדיה ברכב ואכן היה מערכת אנדרואיד
ברור שאף מוכר לא הולך לחבר רשת למערכת ולבדוק האם הוויז מעודכן או לא
לאחר חודשיים שלוש מהרכישה הוא מתקשר אלי בטענה שמכרתי לו רכב בלי וייז כי המערכת קצת מיושנת והוא דורש בתוקף שאני ייתן לו מערכת חדשה ומתקדמת כי זה היה חלק ממה שהצגתי לו במכירה שיש מערכת לרכב
הבן אדם לא עוזב אותי מתקשר אלי ופורט לי על הנשמה שהוא אברך וכו’
מזמן הייתי נותן לו אבל בגלל הגישה שאני חייב לו שזה חלק מהרכישה והצורה שבא הוא שחט במחיר בזמן הרכישה אני מרגיש קשה מאוד לתת לו את זה
מה דעתכם?
ומה אני אמור לענות לו? -
רכישת מיצובישי אאוטלנדריש לי 2018
190 ק’'מ
דגם אינסטייל
ב68 -
רכבים מוצלחים מחברות פחות מוצלחות@צילפינגים יש לי קליאו דיזל בתקציבים האלו
-
שרשור סוכני רכבים@shine פנחס רייס
בחור בסדר גמור -
שרשור סוכני רכבים@shine כן מכיר
-
שרשור "חיות על הכביש"@נהג-צעיר זה סיפור ישן
זה שכן שלי בבניין מתחת לבית שלי -
ייעוץ קנית רכב עד 15000ד’‘א
הטיפו האמורה לעיל נמכרה לדוד שלי שלא גומר לברך והמכונאי שלו כנ’'ל -
דיון בנושא סוחרי רכב@הכל-בעזרת-השם ד’'א טיפו הוא מנוע קוריאני וגיר אייסין יפני
-
דיון בנושא סוחרי רכב@הכל-בעזרת-השם אין להכניס למשוואה פיאט טיפו וסיטרואן C4
היתה לי טיפו שלא עשתה טיפול 3 שנים ושרדה!! -
שרשור סוכני רכבים@הכל-בעזרת-השם מה יש לך נגד פיאט טיפו?
-
ייעוץ קנית רכב עד 15000@בסד כתב בייעוץ קנית רכב עד 15000:
@שמואל-קליין איפה שהוא זכור לי שכתבת שהחלפים שלו יקרים לא?
תודהכתבתי את זה כשהרכב היה יותר יקר ולא היה עיסקה יותר מידי משתלמת היום כשהמחירים שלו נמוכים ובגדול יש שם רק מחלה של משאבת מים שעולה כולל עבודה 1000 ש’'ח
זה שווה מאוד -
קרניבל 2016 60K ק"מ - לעשות מערכת גז?@ישראליק כתב בקרניבל 2016 60K ק"מ - לעשות מערכת גז?:
@שמואל-קליין כתב בקרניבל 2016 60K ק"מ - לעשות מערכת גז?:
ואם אתה רוצה לשמור על המנוע הזה
תעשה טיפול כל 9000 ק’'מ
ורק בשמן קסטרול
מנועים רגישים שם מאודדווקא אם אני מסב לגז או שכוונתך בכל מקרה?
בכל מקרה
-
ייעוץ קנית רכב עד 15000@shine כתב בייעוץ קנית רכב עד 15000:
@שמואל-קליין כתב בייעוץ קנית רכב עד 15000:
יש לי למשל אחת כזאת 2018 עם 250 ק’'מ
רכב נוסע חדששלדעתי האטרז’ נוסע ומרגיש יותר טוב, (הטיפו מאוד כבד בהרגשה)
סתם שאלה,
את מה את מעלה ליד 2 ואת מה לא?ממש לא האטרז’ מרגיש עגלה הטיפו רכב גדול יציב ומרווח
-
קרניבל 2016 60K ק"מ - לעשות מערכת גז?מומלץ מאוד
אבל תעשה רק אצל ערן בבאר שבע
ואם אתה רוצה לשמור על המנוע הזה
תעשה טיפול כל 9000 ק’'מ
ורק בשמן קסטרול
מנועים רגישים שם מאוד -
קורולה 2019 שעשתה 500000, יש סיכוי ששוה?לא יותר מ35 על דבר כזה
