@מאיר כשעושים כיוונים בבאר שבע
המערכת נדלקתת ישר על גז ברגע שהרכב בטמפרטורה של 30 מעלות ומעלה
שמואל קליין
-
ראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור -
ראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבורנשמע מעניין
-
יונדאי טוסון 2.0 אמין??.אותו רעיון
-
יונדאי טוסון 2.0 אמין??.דווקא לדעתי מנוע 2000
רכב די טוב
ובטח תמורה טובה למחיר
לאבא שלי הבאתי ספורטאז’ 2000 לפני כמה שנים
והיא אפס תקלות
דיזל לא לקחת -
שמן מנוע שחור קיה פורטה 2015רוץ להחליף
ולשמן איכותי
המנועים של יונדאי וקיה רגישים מאוד -
רכב משומש שהוחלף לו מנועזה תלוי למה הוחלף
זה יכול להעיד על הזנחה
ואז אסור להתקרב… -
עזרה בקנית רכב משומש בסביבות 20000 ש"חעיין כאן
-
חו"ד על סובארו אימפרזה 2013 ומעלה@מאיר משתנה כרגע קורלה סטיישן
-
חו"ד על סובארו אימפרזה 2013 ומעלה@Klonimoos נסעתי ליתר דיוק
אכן רכב טוב ומומלץ מה שכן אתמול כבר ראיתי את המודעה הזאת
משהו מסריח שם לא יודע למה -
ראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבורהמחיר לא כזה זול לק’'מ
-
רעש בעת סיבוב ההגהיכול להיות משאבת הגה
איזה רכב -
רעש בעת סיבוב ההגה@moshe-1 תתאר את הרעש
תקתוק?
צרימה?
זמזום? -
+10K מעל המחירון?@קיהסיד זה סוללות ליתיום שלא צריכות אחריות ולא מתקלקלות גם בק’'מ האלו
בשונה מהפריוס הישנותוהאוריס -
+10K מעל המחירון?@קיהסיד ק’'מ שאני ראיתי במוניות קורולה כולם 2019 ומעלה
220.000
280.000
320.000
360.000
410.000
535.000
640.000
749.000
כולם מנוע גיר וסוללה מקוריים -
+10K מעל המחירון?@קיהסיד 2019
240 ק’'מ
דגם מפואר ב55
אחרי מיסים אחרי הכל
זה גם רכבים שמורים מאוד כי זה הפרנסה שלהם והם לא יכולים להזניח אותם -
+10K מעל המחירון?אפשר למצוא קורולות הייבריד שהיו מוניות מחירים ממש טובים ואל רכים שמורים במיוחד
ניתן להשיג אצל… -
המלצה לרכב מסחרי (כמו ברלינגו) ב40 אלף@TDI כתב בהמלצה לרכב מסחרי (כמו ברלינגו) ב40 אלף:
@שמואל-קליין כתב בהמלצה לרכב מסחרי (כמו ברלינגו) ב40 אלף:
@ידני בקנגו אין מח גיר
היא באה פלנטרי בנזין או ידני דיזל
בברלינגו
הולך קלאצ (לא קלאצים כי זה מצמד יחיד) בערך ב150 תלוי בסגנון נהיגה
אם שומרים עליו מחזיק ממש יפהבקנגו יש גם יש מוח גיר.
כמו שכתבתי לעיל, יש קנגו דיזל רובוטית דו מצמדית, ולמיטב ידיעתי מדובר ברכב אמין בהחלט.@TDI כתב בהמלצה לרכב מסחרי (כמו ברלינגו) ב40 אלף:
@שמואל-קליין כתב בהמלצה לרכב מסחרי (כמו ברלינגו) ב40 אלף:
@ידני בקנגו אין מח גיר
היא באה פלנטרי בנזין או ידני דיזל
בברלינגו
הולך קלאצ (לא קלאצים כי זה מצמד יחיד) בערך ב150 תלוי בסגנון נהיגה
אם שומרים עליו מחזיק ממש יפהבקנגו יש גם יש מוח גיר.
כמו שכתבתי לעיל, יש קנגו דיזל רובוטית דו מצמדית, ולמיטב ידיעתי מדובר ברכב אמין בהחלט.עכשיו בדקתי
אכן הגיעו לארץ מלאי מצומצם מאוד של דיזל אוטומט
נמכרו בעיקר לחברת החשמל -
המלצה לרכב מסחרי (כמו ברלינגו) ב40 אלף@ידני בקנגו אין מח גיר
היא באה פלנטרי בנזין או ידני דיזל
בברלינגו
הולך קלאצ (לא קלאצים כי זה מצמד יחיד) בערך ב150 תלוי בסגנון נהיגה
אם שומרים עליו מחזיק ממש יפה
