@אבו-ארבע בתא מטען בפנים יש חלון קטן מפלטסיק לגשת לכפתור
וכדי להחליף את הכפתור צריך לפרק את כל הפלסטיקה של התא מטען
קיה ריו
-
באגז' לא נפתח מבחוץ, -
רכב היברידי ידני? מסתבר שכן@נהג-צעיר נשמע כלאיים מאוד מפחידות
כי לי יש ידני וזה נותן בראש
וידוע שהייברידי הוא רכב מאוד עדין בפתיחות
אז איך הוא משתלב??? -
באגז' לא נפתח מבחוץ,@אבו-ארבע אני היה לי את אותו בעיה בקיה ריו
וכשפתחתי את הכפתור ראיתי שהחוט המחבר לכפתור היה פשוט קרוע
הזמנתי בעלי אקספרס כפתור חדש בעשר שקל
והתקנתי את זה בעזרת @שוקי-הצדיק -
האם ניתן להחליף צמיג לגלגל רכב לבד@ישראליי למה לא ?
יש לך גק ומפתח אומים בתא מטען
יאללה לעבודה!!!
אם אתה לא מסתדר יש את ידידים 1230 -
מיקום פילטר שמן בקיה ריו@יצחק-רשטונ 1 ל18
-
מיקום פילטר שמן בקיה ריויש סיכוי שזה זה?
-
מיקום פילטר שמן בקיה ריו@גיל ))) -
מיקום פילטר שמן בקיה ריואשמח אם מישהו יכול להגיד לי איפה נמצא הפילטר שמן בקיה ריו דיזל 2012
-
יעוץ ברכישת רכב חשמליבהמשך לייעוץ בעבר אני עכשיו מתלבט על אקספנג G6 השאלה הוא האם שווה לשלם עוד 26 אל"ש לתוספת טווח של 120 קילומטר?
-
קריאה חוזרת לקיה ריו@נוסע עכשיו התקשרתי והם נתנו לי תור לעוד חודשיים
-
קריאה חוזרת לקיה ריו@נוסע אני קיבלתי לקיה ריו 2012 מה עושים?
-
יעוץ ברכישת רכב חשמלי@ידני וואאווי אתה לא רציני כבר הלכתי היום לטיוטה להצעת מחיר והוא אמר לי שעדיין יש במלאי ואמרתי לו שאני יחזור מחר
-
יעוץ ברכישת רכב חשמלי@מאיר כתב ביעוץ ברכישת רכב חשמלי:
מציע שתפרט מהם הצרכים שלך מהרכב, לכמה זמן אתה מתכנן להחזיק אותו, מהי הנסיעה המשוערת שלך ולמה נחוץ לך חשמלי ועוד…
כל פרט שתוסיף יביא אותך לבחירה הטובה ביותר בעזרת ה’ יתברך.
אני נוסע כל יום אשדוד ירושלים הלוך חזור בערך ארבעים אלף קילומטר בשנה
אני מתכנן להחזיק את הרכב בין שלש לחמש שנים
ואני רוצה חשמלי כי יוצא לי סוף חודש אותו מחיר חשמלי חדש או קיה ישנה -
יעוץ ברכישת רכב חשמליאני מתלבט בקניית רכב חשמלי האם עדיף גילי מבחינת הטווח או עדיף בי ווי די אטו 3 מבחינת הרווח שתיהם באותו איזור מחיר 170000 ש"ח
-
מחירי הרכבים החשמליים יד שניה יעלו?@spider אני מתלבט אם כדי לי לקנות עכשיו אני חושב על גילי עד 30000 ק"מ מומלץ?
-
מחירי הרכבים החשמליים יד שניה יעלו?סוף החודש הלועזי עולה מחיר הרכב חשמלי בעשר אחוז האם זה ישפיע על שוק היד שניה?
-
סים גלישה לרכב@אלוף-העולם-1 יקר
-
סים גלישה לרכב@EBA כמה גיגה?
-
סים גלישה לרכב@YOLEVI איפה?
