דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      טוען כתבות...
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      קיה ריוק

      קיה ריו

      @קיה ריו
      אודות
      פוסטים
      159
      נושאים
      20
      שיתופים
      0
      קבוצות
      0
      עוקבים
      1
      עוקב אחרי
      3

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • סים גלישה לרכב
        קיה ריוק קיה ריו

        @YOLEVI למעשה מתברר שזה אם הגבלה של חודש השאלה אני יכול להשיג אם תוקף יותר ארוך

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • סים גלישה לרכב
        קיה ריוק קיה ריו

        קניתי לפני חצי שנה סים דאטה לרכב ללא הגבלת זמן(הגבלה של שנתיים) של חברת 019 וכשהחבילה נגמרה הטענתי דרך האתר של 019 חבילת גלישה שהיה כתוב שזה ללא הגבלת זמן למייעשה אחרי חודש נגמר החבילה יש למישהו מושג איפה אני יכול להטעין עוד פעם חבילה ללא הגבלת זמן?

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מולטימדיה תקועה על סמל ההפעלה.
        קיה ריוק קיה ריו

        @מיישה תודה רבה ל @מיישה על ההעזרה במולטימדיה

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מולטימדיה תקועה על סמל ההפעלה.
        קיה ריוק קיה ריו

        @טכנולוג אז מה כן אפשר לעשות?

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מולטימדיה תקועה על סמל ההפעלה.
        קיה ריוק קיה ריו

        @טכנולוג 5872c9b1-a645-4eaa-b135-80d5be61d971-image.png נקנה מזמן בפבואר

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מולטימדיה תקועה על סמל ההפעלה.
        קיה ריוק קיה ריו

        אם אתה רוצה תעבור מחר דרך בית שמש אנסה להציץ.

        נראה איך נסתדר בלי וייז😝
        מה המספר שלך?

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מולטימדיה תקועה על סמל ההפעלה.
        קיה ריוק קיה ריו

        @הכהן זה לא וינדרוס אלא אנדרואיד בטעות כתבתי

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מולטימדיה תקועה על סמל ההפעלה.
        קיה ריוק קיה ריו

        @מיישה אשדוד ועובד בירושלים
        לא לחצתי על הכפור אם קיסם אלא על המסך

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מולטימדיה תקועה על סמל ההפעלה.
        קיה ריוק קיה ריו

        @מיישה חלון גליה למעלה יש כפתור איפוס הגדרות יצרן

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מולטימדיה תקועה על סמל ההפעלה.
        קיה ריוק קיה ריו

        @מיישה העלתי תמנה מהקניה
        איפה עוד אפשר לבדוק פרטים?

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מולטימדיה תקועה על סמל ההפעלה.
        קיה ריוק קיה ריו

        @קיה-ריו 1b2286f0-db22-4ad3-834e-062853133119-image.png

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מולטימדיה תקועה על סמל ההפעלה.
        קיה ריוק קיה ריו

        @מיישה https://www.aliexpress.com/item/1005004478832540.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.549.5f32586ad2tEU8

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מולטימדיה תקועה על סמל ההפעלה.
        קיה ריוק קיה ריו

        אתמול לחצתי בטעוס איפוס הגדרות יצרן ומאז נדלק הסמל של הוינדרוס ונכבה כל  כמה שניות אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • דוח מהירות
        קיה ריוק קיה ריו

        מה זה הסבה לאזהרה?

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • תאורה בתא מטען
        קיה ריוק קיה ריו

        אשמח אם מישהו יכול לעזור לי אם החלפת תאורה בתא מטען לקיה ריו 2012 לשים מנורה רגילה או לשדרג לפס לד איך עושים את זה ואיפה קונים (עדיף מעלי אקספרס) תודה רבה

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • מורה נהיגה ידני אשדוד
        קיה ריוק קיה ריו

        @שמעון-0 כתב במורה נהיגה ידני אשדוד:

        @מאן-דאמר יש באשדוד את רועי משרקי שהוא מורה מצוין לדעתי (ולדעת עוד כמה שלמדו אצלו)
        הוא איתך לאורך כל הדרך, כנה ואמיתי איתך. וכן לא מפחד להכניס לך אם עשית טעות מסוכנת…
        אני למדתי אצלו אוטומט אבל הוא גם מורה לידני (מעודכן עד לפני כשנה לא יודע מה המצב כיום)
        המספר שלו הוא 0547422890
        בהצלחה

        אני למדתי אצלו ידני ומאוד נהנתי ממליץ בחום והוא עדיין מלמד ידני

        רישיון נהיגה ידני אשדוד

      • דוח מהירות
        קיה ריוק קיה ריו

        @קיה-ריו תכלס יש מישהו שיכול לעזור לי למצוא איזה חוצניק שמוענין לעזור לי אפילו בתשלום סמלי??? כי כבר מתקרב תאריך התשלום

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • דוח מהירות
        קיה ריוק קיה ריו

        @מיכאלוש תודה רבה על הרעיון
        אני פונה לכל חברי הקבוצה אם יש מישהו שיכול להמציא לי חוצניק אשמח מאוד

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • דוח מהירות
        קיה ריוק קיה ריו

        @מאיר מצלמה

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • דוח מהירות
        קיה ריוק קיה ריו

        קיבלתי דוח מהירות על סך 750 ש"ח ו8 נקודות אשמח לעזרה מה אני יכול לעשות כדי לבטל את הנקודות כי אני נהג חדש תודה רבה

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5
      • 6
      • 7
      • 8
      • 7 / 8
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום