ועוד הוצאה
זה תאונות קלות
שבד"כ לא מפעילים ביטוח
בגלל שאתה נהג חדש\ צעיר
לא עלינו ולא עליכם
מצוי בחניה לשפשף רכב של שכן וכו
ואז זה עלות נוספת
משה אייזנבאך
-
עלות קניית רכב והחזקתו -
בעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן@גיל כתב בבעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן:
הקירור מגיע ישר מהמיזוג, והעוצמה - כעוצמת המיזוג.
כלומר לא יותר מידי
כן יש בידוד טוב
להניח שם סנדוויץ’ -
בעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן@גיל יש לך מגירה מתחת לכיסא שליד הנהג ?
ומה רמת העוצמה של המקרר בתא כפפות ? -
בעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן@גיל כתב בבעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן:
סימן לחוסר גז, תבדוק את זה.
הולך לבדוק את זה אעדכן
-
בעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן@חובק-עולם לא
-
בעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאןאז מה עושים
-
בעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאןלגבי המזגן
האם יש דרך להגביר את זה
המזגן מרגיש לי קצת קטן מידי לרכב כזה גדול
יש דווקא משהו נורא מוזר
היושבים מאחורה עם חלונות מושחרים מרגישים את המזגן בסדר
אבל דווקא לנהג וליושב לצידו רותח אש ברכב
הוא פשוט לא משתלט על הקבינהאולי זה בגלל מושבי העור ?
ואם כן האם יש פתרון לזה ? -
בעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן@גיל כתב בבעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן:
אז המרים שמשות נפטר.
מה שמתברר שלאחד מהידים [מתוך 5]
נעלם המפתח והחליפו לו מפתח
וחלק מהחיבורים לא חזרו למקום
כמו הרמת חלונות או הכפתור הנעילה בפגאז [לא הנסתר] -
בעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאןיש לי רמת גימור טקנה
אבל החלונות לא עולים לי וגם המראות לא מתקפלים בעת נעילת הרכב
לגי צריכת הדלק @הבל-הבלים-הכל כתב שזה לוקח 1 ל 16 זה הגיוני
איך לי זה לוקח 1 ל 6
אולי זה עניין של להתרגל לרכב ? -
בעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן@גיל לגבי צריכת דלק אשמח לחוו"ד
כמו"כ קיפול מראות והרמת חלונות מה עם זה
או שאולי אני כבר דורש יותר מידי לרכב בשנתון כזה [2010] -
בעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן@ש.נ זה נורמלי שזה שותה הרבה
אגב האם יש לזה אפשרות שהמראות יתקפלו אטומטית כשנועלים את הרכב
כי קיפול מראות יש לו כבר בכפתור ייעודי -
סקר - איזה רכב הינך מחזיק? היברידי / בנזין טהור / חשמלי / פלאג אין / דיזל.@שלמה-א-0







דווקא לרכבים משנות ה 90 זה מתאים וטוב -
סקר - איזה רכב הינך מחזיק? היברידי / בנזין טהור / חשמלי / פלאג אין / דיזל.איך שכחנו את התדלוק בשמן משומש מציפס’ריות ודוכני פלאפל
איך יוכל להיות שאין כאן אף אחד בפורום שלא ניסה לרקוח משהו כזה
איך יוכל להיות שבציבור שלנו מוכה גזירות
לא היה מישהו שהרים את הכפפה הוסיף אתנול ועוד איזה חומר פירק דוד שמש ישן וחיבר מערבל בטון ויש לו דלק -
רכב יד 2 זול לנהג חדש, מיצובישי לנסר, סובארו, או משהו אחר?@עולה לא
לא מה שידוע לי בכל אופן
ראיתי חברים עם התקנה מעל 8 שנים וזה נסע ונסע
ולא הואיל בטובו למות -
רכב יד 2 זול לנהג חדש, מיצובישי לנסר, סובארו, או משהו אחר?חשוב ביותר
רק מערכת גז שהותקנה ב גי גז חיפה או מרכבת המשנה בבאר שבע
כל השאר … -
רכב יד 2 זול לנהג חדש, מיצובישי לנסר, סובארו, או משהו אחר?@טוסון אבל כל חיפוש בנפרד
וזה קצת מעצבן -
רכב במחיר 15K מה הכי מומלץהחזקתי את זה שנה +
טיפול 10 אלף כל 20
עשיתי הסבה לגז
הוא מאיץ יותר כשהוא על גז
רכב מאד פרקטי ושימושי
נוח במיוחד
פילטר שמן למערכת גז
ופעם אחת בעיית חשמל ב 500 שטופלה
יש לו מזגן חזק
בגדול 0 תקלות
רכב מאד אמין ומאד מאד נוח
יושב טוב על הכביש
קצת נמוך הקדימה שלו - משטפשף מפסי האטה
הוא לא בקטע של לעלות על מדרכות -
בעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן@מאיר-ג שהאורות של הרכב נשארים דולקים כמה דקות אחרי שכיביתם ונעלתם את הרכב
כדי שזה יאיר לכם את הדרך הבייתה
אחרי זמן מוגדר הוא נכבה לבד -
רכב במחיר 15K מה הכי מומלץ@מאיר-ג אבל אם יש שאלות אני כאן בשמחה
-
רכב במחיר 15K מה הכי מומלץ@מאיר-ג כתבתי את כל מה שהיה לי בשירשור מקביל לפני שעתיים
https://rechavimzelaze.ovh/post/130505
