דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      MG S9 במבחן דרכים
      בגודל דומה להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      מגשש באפילהמ

      מגשש באפילה

      @מגשש באפילה
      אודות
      פוסטים
      6
      נושאים
      0
      שיתופים
      0
      קבוצות
      0
      עוקבים
      0
      עוקב אחרי
      0

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • רכב שנפגע בעת מלחמה כתוצאה מירי / רסיסים ועוד, ממי תובעים את הנזק?
        מגשש באפילהמ מגשש באפילה

        @טוסון המסלול המהיר הוא רק לתכולה ונזקים בבית, איך שנראה מהפרסומים שלהם זה לא מיועד לנזקי רכב.

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • שטיפה רכב יסודית באזור ירושלים
        מגשש באפילהמ מגשש באפילה

        @אבי-KIA כתב בשטיפה רכב יסודית באזור ירושלים:

        @תגיענו-לשלום
        השאלה איך הנקיון חפיף או יסודי

        אני שוטף שם מפעם לפעם, הניקיון מעולה, לא יודע להגיד אם שותלים שבבים [למה אני מרגיש חיסון? 🙂 ].

        הייתי שם בזמן המלחמה עם איראן, התקבלה התראה, והם הראו לנו איפה יורדים אם יש אזעקה, הייתי עם הילדים כך שלא יכולתי להתעלם… ומה מאד התפלאתי לראת את בני דודנו רצים אחוזי בהלה יחד איתנו למקלט, - לא לפני שהוא זכר לנעול את האוטו שלי שהיה באמצע שטיפה, ולהוציא את המפתח.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • סקר לנהגים העריקים שבינינו, כמה אתם משנים מהרגלי החיים מפחד המשטרה
        מגשש באפילהמ מגשש באפילה

        @Y.M כתב בסקר לנהגים העריקים שבינינו, כמה אתם משנים מהרגלי החיים מפחד המשטרה:

        אני רואה כאן שכולם מחוברים לצבע שחור
        יש להם 90 אלף מחוברים, זה נראה לי ממש לא הרבה כי רק עריקים יש מאה אלף לא כולל בני משפחה ואנשים שרוצים להיות מעודכנים, נראה לי אמורים להירשם לפחות 300 אלף, או שאני טועה בחישוב

        לא כל מי שרשום במערכת כעריק, נרשם גם לקבלת צינתוק במקרה מעצר חלילה.

        זה שתי רשימות נפרדות, מומלץ לכל עריק להירשם שם על מנת שיהיו את פרטיו מייד ש[לא] יצטרכו, מלבד זאת, מי שמוכן לצאת להתרעות יכול להרשם גם לקבלת צינתוק, אבל אין קשר בין הדברים.

        טיפולים, אחזקה ותקלות
      • 1 / 1
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום