@טוסון המסלול המהיר הוא רק לתכולה ונזקים בבית, איך שנראה מהפרסומים שלהם זה לא מיועד לנזקי רכב.
מגשש באפילה
-
רכב שנפגע בעת מלחמה כתוצאה מירי / רסיסים ועוד, ממי תובעים את הנזק? -
שטיפה רכב יסודית באזור ירושלים@אבי-KIA כתב בשטיפה רכב יסודית באזור ירושלים:
@תגיענו-לשלום
השאלה איך הנקיון חפיף או יסודיאני שוטף שם מפעם לפעם, הניקיון מעולה, לא יודע להגיד אם שותלים שבבים [למה אני מרגיש חיסון?
].הייתי שם בזמן המלחמה עם איראן, התקבלה התראה, והם הראו לנו איפה יורדים אם יש אזעקה, הייתי עם הילדים כך שלא יכולתי להתעלם… ומה מאד התפלאתי לראת את בני דודנו רצים אחוזי בהלה יחד איתנו למקלט, - לא לפני שהוא זכר לנעול את האוטו שלי שהיה באמצע שטיפה, ולהוציא את המפתח.
-
סקר לנהגים העריקים שבינינו, כמה אתם משנים מהרגלי החיים מפחד המשטרה@Y.M כתב בסקר לנהגים העריקים שבינינו, כמה אתם משנים מהרגלי החיים מפחד המשטרה:
אני רואה כאן שכולם מחוברים לצבע שחור
יש להם 90 אלף מחוברים, זה נראה לי ממש לא הרבה כי רק עריקים יש מאה אלף לא כולל בני משפחה ואנשים שרוצים להיות מעודכנים, נראה לי אמורים להירשם לפחות 300 אלף, או שאני טועה בחישובלא כל מי שרשום במערכת כעריק, נרשם גם לקבלת צינתוק במקרה מעצר חלילה.
זה שתי רשימות נפרדות, מומלץ לכל עריק להירשם שם על מנת שיהיו את פרטיו מייד ש[לא] יצטרכו, מלבד זאת, מי שמוכן לצאת להתרעות יכול להרשם גם לקבלת צינתוק, אבל אין קשר בין הדברים.
