יישר כח על הפירוט. אני חסר נסיון והולך לנסות. רק כמה שאלות:
- החוט השחור, לחבר לגוף הרכב או שאין צורך?
- החוט הירוק לנתק גם אם מעוניין שיהיה רדיו?
- מצלמה אחורית (הזמנתי את האיכותית) היכן למקם? ואולי יש מדריך?
- ושאלה מאוד חשובה, האם אפשר לעבוד עם מנוע פועל? מזגן!!!
- וגם הסבר על איפה שמים את האנטנות ואיך משחילים את המיקרופון והאנטנות?
תודה רבה
