דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      יעקב 5י

      יעקב 5

      @יעקב 5
      אודות
      פוסטים
      86
      נושאים
      4
      שיתופים
      0
      קבוצות
      0
      עוקבים
      0
      עוקב אחרי
      0

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • שימוש בטלפון בנהיגה קנס 10,000 ש"ח
        יעקב 5י יעקב 5

        לאחר שבעבר קיבלתי קנס שיקרי לחלוטין על נייד בנהיגה ממליץ לבטל את החוק,
        שייתן כח הזוי לכל שוטר שיוכל לתפור קנס לכל אחד

        מדברים רכב

      • ''תחנת דלק'' חדשה באלעד, גמ''ח?! תעדכנו...
        יעקב 5י יעקב 5

        @יאנג-בוי

        יש תחנה בנחשונים לחברי הקיבוץ בלבד כך שמעתי

        מדברים רכב

      • ''תחנת דלק'' חדשה באלעד, גמ''ח?! תעדכנו...
        יעקב 5י יעקב 5

        @Lexus האם מישהו תתדלק שם כבר?

        נראה לי שאין אחד מאלעד שלא נתקע לו פעם האוטו בדרך לראש העין

        מדברים רכב

      • המלצה למשפץ גירים במזדה 5
        יעקב 5י יעקב 5

        @yosi
        בחשבונית כתוב החלפת ssd שמן ומסנן
        מסתבר שזה הייתה התקלה

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • המלצה למשפץ גירים במזדה 5
        יעקב 5י יעקב 5

        במזדה חמש שלי 2010 הייתה תקלה בגיר שלא נסע אחורה וקפץ בהילוך שלוש לאחר שלא עזר להחליף מחשב שמעתי מהרבה שצריך להחליף גיר
        וכיון שזה בעיה ידועה ברכב זה חשוב שהציבור ידע שהרבה פעמים אפשר לתקן את הגיר במחיר סביר (כ2000),
        נתתי את הרכב למוסך גירים בפ"ת ומיד אמר לי שזה תקלה ידועה ותיקן אותה
        ולכן לא למהר להחליף גיר אלא לבדוק תיקון

        שמו יניב 053-456-1723 זה הטלפון שלו הוא עונה (כ"כ הוא מעריך אברכים)

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • גיר בעייתי
        יעקב 5י יעקב 5

        שלום
        אני טיפלתי בגיר אצלו
        https://gearsegula.co.il/
        053-456-1723
        הוא עונה לטלפונים ועושה רושם מקצועי
        וגם יש לו הרבה תגובות טובות בגוגל
        (כמובן שאני לא מכיר אותו אישית או את רמת העבודה וכו’ וכתבתי את ההתרשמות שלי בלבד)

        טיפולים, אחזקה ותקלות
      • 1 / 1
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום