דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      יעקב 5י

      יעקב 5

      @יעקב 5
      אודות
      פוסטים
      86
      נושאים
      4
      שיתופים
      0
      קבוצות
      0
      עוקבים
      0
      עוקב אחרי
      0

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • סיטי קאר פתחו אשכול בפרוג
        יעקב 5י יעקב 5

        @חילי
        אין לי שום עניין לסנגר עליהם
        אבל בפרוש כתוב באתר שחובה לבדוק את הרכב לפני הנסיעה
        כדי שידעו לחייב את הנהג הקודם
        ומי שלא יבדוק החיובים יהיו עליו
        (במידה ולפני כמה דקות הוחזר רכב עם פנצ’ר אין להם איך לדעת ולנהג החדש כן)
        וכן כתוב באתר בפרוש שעמידה ללא נסיעה יותר מ10 דקות מחייבת כסף,
        וכיון שכל הקשר איתם הוא דרך האתר (אין נציג שנותן לך את האוטו) מתבקש שמי שלוקח מהם רכב יקרא את התנאים של ההשכרה.

        שאר נושאים

      • התשובה האמיתית לזלזול בתח"צ!!!!!!!!
        יעקב 5י יעקב 5

        יש עוד אפליה מעצבנת בתשלום
        בעוד מי שמשלם דרך הטלפון ה"חכם" מקבל את התשלום בסוף החודש לפי החוזה המשתלם ביותר
        מי שמשלם ברב קו צריך לדעת מראש מה החוזה שיהיה לו הכי משתלם ולפעמים משלם יותר ממה שהיה צריך כגון שלא תכנן לנסוע הרבה ולא קנה חופשי.
        מי שיוכל לעשות משהו בנידון יבורך
        בטוח שזה אפשרי טכני .

        עריכה אח"כ שמעתי שר’ אורי מקלב ניסה להסדיר את נושא זה

        מדברים רכב

      • התשובה האמיתית לזלזול בתח"צ!!!!!!!!
        יעקב 5י יעקב 5

        לא קראתי את כל מה שכתבו
        אבל מה שוודאי יכול לעזור זה תלונות באתר משרד התחבורה
        על כל איחור חיסור התנהגות לא ראויה
        ניתן גם דרך נדרים
        וכן במקרה של הפסד כספי כגון שהיה צריך לקחת מונית וכו’
        ניתן לאחר שאלת רב לפנות לבית משפט לתביעות קטנות

        לא כ"כ נעים לדבר על זה אבל כיון שיש הרבה כאלו שעולים בלי לתקף רב קו,
        במשרד התחבורה רשומים על קווים מסוימים שיש בהם פחות נוסעים מהאמת ולכן אין תגבור וכו’ (אני לא אוהב לדבר סרה בציבור שלנו אבל ראיתי כך בעיני ממתי שהתחלתי להשתמש בתח"צ)

        מדברים רכב

      • סיטי קאר פתחו אשכול בפרוג
        יעקב 5י יעקב 5

        https://maps.app.goo.gl/1yGo8gNm3v5c3tN38
        סיפור דומה מלפני שנה
        מסתבר שלוקחים רכב באזור עמוס צריך לקחת את זה בחשבון

        שאר נושאים

      • השכרת רכב מאדם פרטי
        יעקב 5י יעקב 5

        @אברך-פשוט
        מבחינה הלכתית אני לא יודע,
        וגם לא מבחינה מציאותית
        מה שכן החברות הביטוח מעסיקות חוקרים שבודקים את זה טוב

        אולי אם יש משהו שעבר תאונה בהשכרה בשחור שיכתוב

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • השכרת רכב מאדם פרטי
        יעקב 5י יעקב 5

        @אברך-פשוט
        בביטוח חובה (שלי ונראה לי של כולם) כתוב שהביטוח לא חל במצב של חוזה שכירות על הרכב
        כך שוודאי שזה לא חוקי.

        במקרה של תאונה בהשכרה בשחור מסתבר שהביטוח חוקר האם הקשר בן בעל הרכב לנהג מצדיק השאלה של הרכב ואם לא זה מזוהה כהשכרה

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • דו"ח חניה ישן מעיריית ראש העין
        יעקב 5י יעקב 5

        @אלעדי
        לא פניתי אליהם עוד

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • דו"ח חניה ישן מעיריית ראש העין
        יעקב 5י יעקב 5

        @אלעדי
        בסוף עדכנו אותי שבאמת הייתה כתובת שלי על המכתב
        והורידו לי את כל הרביות
        ולא היה לי כוח יותר ושילמתי להם

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • המדריך לחסכן - שרשור טיפים לחיסכון בדלק
        יעקב 5י יעקב 5

        אני כעת משתמש בעיקר בתחבורה ציבורית ביום יום…

        הדרכות וטיפים - טיפולים, אחזקה ותקלות

      • פגיעה ברכב השכרה והפוגע ברח מה עושים?
        יעקב 5י יעקב 5

        אני חושב שיש חיוב בחוזה להודיע מידית לחברה בכל מקרה של תאונה ואם לא משלמים קנס גדול, (כך זה בסיטי קאר) וא"כ צריך קודם כל להודיע לחברה ולא לסמוך שהם לא ישימו לב.

        כ"כ ככל הזכור לי גם מי שלא עשה ביטול השתתפות עצמית א"א לחייב אותו יותר מסכום מסוים.

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • דיווח למשטרה על גניבה במקרה שהרכב לא חוזר מתיקון
        יעקב 5י יעקב 5

        @מזדמן
        מזל"ט

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • הבו עצה - חסימות חניה קבועות
        יעקב 5י יעקב 5

        @איש-גמזו
        זה אמיתי ?!

        שאר נושאים

      • הפקת לקחים בנהיגה (מדור וידאו)
        יעקב 5י יעקב 5

        @תודה-לבורא-עולם-0
        צריך לשים לב לאוטו השחור הגדול
        שחוסם את הראיה לילד ולנהג

        מדברים רכב

      • איך להפוך למתקין מולטימדיה
        יעקב 5י יעקב 5

        @אמיר
        קודם כל אתה צודק
        כוונתי היא שאדם שלא נמצא בתחום מסוים פשוט לא יודע כמה צריך/נהוג לשלם
        בשונה מטכנאי/מוסכניק שיודעים שהם רוצים כסף ורק מחכים לדעת כמה

        וכן כמובן שמי שמקבל שרות או טובה שישאל כמה צריך לשלם על זה

        וכן אני כמו כולם יכול לכתוב סיפורים מהתחום שבו אני עוסק בבין הסדרים…

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • איך להפוך למתקין מולטימדיה
        יעקב 5י יעקב 5

        אני כעת כותב את הצד השני
        אז כך אנחנו לא יודעים כמה זמן למדת
        ולא כמה אמורים לשלם על זה
        והאם בכלל צריך לשלם (כן יש דברים שלא עולים כסף)
        וכשאתה לא מבקש אין לנו הרבה איך לדעת כמה לשלם
        פשוט ברגע הראשון תאמרו כמה אתם לוקחים על כזו עבודה או על כזה זמן
        ויהיה טוב לכולם

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      • 1 / 1
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום