@חילי
אין לי שום עניין לסנגר עליהם
אבל בפרוש כתוב באתר שחובה לבדוק את הרכב לפני הנסיעה
כדי שידעו לחייב את הנהג הקודם
ומי שלא יבדוק החיובים יהיו עליו
(במידה ולפני כמה דקות הוחזר רכב עם פנצ’ר אין להם איך לדעת ולנהג החדש כן)
וכן כתוב באתר בפרוש שעמידה ללא נסיעה יותר מ10 דקות מחייבת כסף,
וכיון שכל הקשר איתם הוא דרך האתר (אין נציג שנותן לך את האוטו) מתבקש שמי שלוקח מהם רכב יקרא את התנאים של ההשכרה.
יעקב 5
-
סיטי קאר פתחו אשכול בפרוג -
התשובה האמיתית לזלזול בתח"צ!!!!!!!!יש עוד אפליה מעצבנת בתשלום
בעוד מי שמשלם דרך הטלפון ה"חכם" מקבל את התשלום בסוף החודש לפי החוזה המשתלם ביותר
מי שמשלם ברב קו צריך לדעת מראש מה החוזה שיהיה לו הכי משתלם ולפעמים משלם יותר ממה שהיה צריך כגון שלא תכנן לנסוע הרבה ולא קנה חופשי.
מי שיוכל לעשות משהו בנידון יבורך
בטוח שזה אפשרי טכני .עריכה אח"כ שמעתי שר’ אורי מקלב ניסה להסדיר את נושא זה
-
התשובה האמיתית לזלזול בתח"צ!!!!!!!!לא קראתי את כל מה שכתבו
אבל מה שוודאי יכול לעזור זה תלונות באתר משרד התחבורה
על כל איחור חיסור התנהגות לא ראויה
ניתן גם דרך נדרים
וכן במקרה של הפסד כספי כגון שהיה צריך לקחת מונית וכו’
ניתן לאחר שאלת רב לפנות לבית משפט לתביעות קטנותלא כ"כ נעים לדבר על זה אבל כיון שיש הרבה כאלו שעולים בלי לתקף רב קו,
במשרד התחבורה רשומים על קווים מסוימים שיש בהם פחות נוסעים מהאמת ולכן אין תגבור וכו’ (אני לא אוהב לדבר סרה בציבור שלנו אבל ראיתי כך בעיני ממתי שהתחלתי להשתמש בתח"צ)
-
סיטי קאר פתחו אשכול בפרוגhttps://maps.app.goo.gl/1yGo8gNm3v5c3tN38
סיפור דומה מלפני שנה
מסתבר שלוקחים רכב באזור עמוס צריך לקחת את זה בחשבון -
השכרת רכב מאדם פרטי@אברך-פשוט
מבחינה הלכתית אני לא יודע,
וגם לא מבחינה מציאותית
מה שכן החברות הביטוח מעסיקות חוקרים שבודקים את זה טובאולי אם יש משהו שעבר תאונה בהשכרה בשחור שיכתוב
-
השכרת רכב מאדם פרטי@אברך-פשוט
בביטוח חובה (שלי ונראה לי של כולם) כתוב שהביטוח לא חל במצב של חוזה שכירות על הרכב
כך שוודאי שזה לא חוקי.במקרה של תאונה בהשכרה בשחור מסתבר שהביטוח חוקר האם הקשר בן בעל הרכב לנהג מצדיק השאלה של הרכב ואם לא זה מזוהה כהשכרה
-
דו"ח חניה ישן מעיריית ראש העין@אלעדי
לא פניתי אליהם עוד -
דו"ח חניה ישן מעיריית ראש העין@אלעדי
בסוף עדכנו אותי שבאמת הייתה כתובת שלי על המכתב
והורידו לי את כל הרביות
ולא היה לי כוח יותר ושילמתי להם -
המדריך לחסכן - שרשור טיפים לחיסכון בדלקאני כעת משתמש בעיקר בתחבורה ציבורית ביום יום…
-
פגיעה ברכב השכרה והפוגע ברח מה עושים?אני חושב שיש חיוב בחוזה להודיע מידית לחברה בכל מקרה של תאונה ואם לא משלמים קנס גדול, (כך זה בסיטי קאר) וא"כ צריך קודם כל להודיע לחברה ולא לסמוך שהם לא ישימו לב.
כ"כ ככל הזכור לי גם מי שלא עשה ביטול השתתפות עצמית א"א לחייב אותו יותר מסכום מסוים.
-
דיווח למשטרה על גניבה במקרה שהרכב לא חוזר מתיקון@מזדמן
מזל"ט -
הבו עצה - חסימות חניה קבועות@איש-גמזו
זה אמיתי ?! -
הפקת לקחים בנהיגה (מדור וידאו)@תודה-לבורא-עולם-0
צריך לשים לב לאוטו השחור הגדול
שחוסם את הראיה לילד ולנהג -
איך להפוך למתקין מולטימדיה@אמיר
קודם כל אתה צודק
כוונתי היא שאדם שלא נמצא בתחום מסוים פשוט לא יודע כמה צריך/נהוג לשלם
בשונה מטכנאי/מוסכניק שיודעים שהם רוצים כסף ורק מחכים לדעת כמהוכן כמובן שמי שמקבל שרות או טובה שישאל כמה צריך לשלם על זה
וכן אני כמו כולם יכול לכתוב סיפורים מהתחום שבו אני עוסק בבין הסדרים…
-
איך להפוך למתקין מולטימדיהאני כעת כותב את הצד השני
אז כך אנחנו לא יודעים כמה זמן למדת
ולא כמה אמורים לשלם על זה
והאם בכלל צריך לשלם (כן יש דברים שלא עולים כסף)
וכשאתה לא מבקש אין לנו הרבה איך לדעת כמה לשלם
פשוט ברגע הראשון תאמרו כמה אתם לוקחים על כזו עבודה או על כזה זמן
ויהיה טוב לכולם
