דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      יודי וייןי

      יודי ויין

      @יודי ויין
      אודות
      פוסטים
      83
      נושאים
      8
      שיתופים
      0
      קבוצות
      0
      עוקבים
      0
      עוקב אחרי
      0

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • מנוע חשמלי של ההגה פריוס 2015
        יודי וייןי יודי ויין

        @מאיר-ג @נתי-2

        מה הכונה? קופולנג?

        לא,
        ניסיתי להחליף לא עזר הרעש יוצא מעל הקופולנג ממש מתוך ההגה
        וכשפרקתי ביחד עם חבר את הקופולג עדיין היה רעש

        חלקי חילוף

      • מנוע חשמלי של ההגה פריוס 2015
        יודי וייןי יודי ויין

        יש לי איזה שבר קטן בתוך המנוע של ההגה זה לא משפיע עם עצם הנהגה אבל זה מרעיש ממש במיוחד אם יש איזה בור בכביש או בבמפר
        בכל מקרה אשמח לשמוע האם יש מי שהחליף כזה דבר וכמה עלה לו
        או אם יש משהו שיש לו את החלק מרכב לפרוק או שיש לו קישור להזמין את זה
        [הבנתי ש"א לתקן אלא להחליף אבל אם יש משהו שיש לו רעיון אשמח לשמוע]
        אשמח לכל עזרה בנושא
        תודה רבה.

        חלקי חילוף

      • היברדי VS חשמלי
        יודי וייןי יודי ויין

        @השלך-על-ה-יהבך
        שים לב שאם אין לך עמדת טעינה מתחת לבית יצא שכרו בהפסדו …

        טיפולים, אחזקה ותקלות עזרה התייעצות רכב חשמלי קניית רכב

      • החלפת סוללה בפריוס
        יודי וייןי יודי ויין

        @אופק
        כמדוני שיש כאן התכתבות בנושא
        עין כאן
        ועין כאן
        הרבה הצלחה !!!

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • מוצץ לחגורה שלא יתקע במכס
        יודי וייןי יודי ויין

        @מאיר-עלי-באבא מוזר כי אני הזמנתי כמה פעמים וזה לא נתקע במכס אולי זה נתקע בלי קשר [בגלל המלחמה]
        רק שים לב שאתה מזמין שהיה משהו טוב שאפשר במקרה הצורך להכניס אליו את החגורה ולא משהו פשוט שהחגורה לא נתפסת בו

        @שרולצ-ה כתב במוצץ לחגורה שלא יתקע במכס:

        אפשרות נוספת ללכת לפירוקייה ולקחת מרכב קיים,

        לא ממולץ כי אז א"א לחגור במקרה הצורך

        שאר נושאים

      • חברת ההשכרה טו קאר
        יודי וייןי יודי ויין

        מצטרף אמינים נוחים ולא עושים בעיות
        לגבי המחיר אחרי שאתה לקוח שלהם כמה פעמים אפשר להסתדר איתם על מחיר טוב יותר מהרגיל
        הרבה הצלחה!

        עסקאות רכב

      • תקלה בגיר/אקטואטור סיטרואן C4 פיקאסו (גיר רובוטי CFC300P)
        יודי וייןי יודי ויין

        @simon
        היה לי חבר שהיה לו את סוג התקלות שאתה מתאר וגילה שזה תקלת חשמל אחרת שגרמה לזה אצלו זה חזר בכמה מקמות הבעיה הרצינית הייתה אצלו בפנס האחורי נכנס מים שגרמו לקצר לאחר שהוא יבש או ניתק ואיפס את התקלות הכול חזר לעבוד וכן היה לו בעיות חשמל
        תנסה אולי זה רק בעיית חשמל
        הרבה הצלחה!!!

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • וויז לא עובד
        יודי וייןי יודי ויין

        @יניב-שלום
        תנסה להתקין גירסה ישנה יותר
        בהצלחה!

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • ניקוי פיח? כן, זה עובד! בדקנו
        יודי וייןי יודי ויין

        אשמח אם משהו יוכל לעשות סדר מה באמת כדאי ומה צריך ואצל מי וכמה עולה ומה ההבדל בין עני למוטי ליחייא ולטאקי ואצל מי הייתה התוצאה הטובה ביותר
        @MENI אתה עושה ניקוי ?
        תודה רבה.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • עשיתי תאונה:( לא ברור מי אשם ומה הלאה
        יודי וייןי יודי ויין

        @Lexus כתב בעשיתי תאונה:( לא ברור מי אשם ומה הלאה:

        בדקתי בעירייה אין להם ברחוב הזה
        החנות הסמוכה גם היא לא מכסה את אזור התאונה
        נבדוק אצל הרב ליוש, בכל מקרה סיכמנו לגשת אליו בנידון שבינינו
        אשתדל בלנ"ד לעדכן

        אני לא מכיר את המקום מקרוב אבל מניסיון אישי תלך למקום ותעשה סיבוב ביום וגם בלילה פתאום אתה רואה על איזה בית מצלמה מזווית שלא חשבת קודם לי פעם זה עזר מאוד וזה היה מכיון שלא חשבתי
        הרבה הצלחה !!!

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • ניקוי פיח? כן, זה עובד! בדקנו
        יודי וייןי יודי ויין

        נכון שזה שרשור ישן אבל אם כבר הקפיצו אשמח לשמוע מה יצא לגבי הפריוס
        תודה רבה.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • פסק הדין מפתיע: האם אזעקות מצדיקות מהירות מופרזת?
        יודי וייןי יודי ויין

        @Shebsale כתב בפסק הדין מפתיע: האם אזעקות מצדיקות מהירות מופרזת?:

        יש לך מקור?
        שלחתי את זה לעורך דין תעבורה,
        הוא טוען שבתי המשפט דנו בסוגיה בעבר ופסקו שזה לא מצדיק אלא מגביר סיכון.
        כנראה הכל תלוי בקריזה של השופט שכידוע זה הדבר הכמעט יחיד (חוץ מעוד אינטרסים אישיים) שמכריע במשפטים במדינה ה"נאורה" שלנו.

        אין לי מקור מוסמך זה עבר ברשת
        מה שכן שלחתי לחבר והוא הזכיר לי שגם היה לו סיפור דומה באחד הסבבים הקודמים הוא נתפס בכביש 6 בקטע שמותר 110 על 183 [כמדומני] ובמשפט הוא טען שהיה התראות שיש מאות טילים בדרך מאירן ולכן נסע מהר והשופטת לא כל כך רצתה להקל בסוף רק בגלל המצב[אפילו שהיה לו הרשאות קודמות] הורידה לו חלק גדול מהקנס בנקודות לא הסכימה לשנות וכן הורידה לו ימים מהשלילה

        לסיכום סעו בזהירות בכל מצב

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • מנוע מאתר גלגלים
        יודי וייןי יודי ויין

        @הצפוני-הממורכז-בדרום
        אני ברוך ה’ לא הייתי צריך להחליף מנוע אז אין לי נסיון בזה מה שכן זה

        @הצפוני-הממורכז-בדרום כתב במנוע מאתר גלגלים:

        מה שמעלה עוד שאלה: איך זה שכל רכב בחו״ל שמגיע ל-50–60 אלף ק״מ פתאום שולחים את המנוע שלו אלינו לארץ?
        יש שם מפעל מיוחד שמפרק מנועים חצי חדשים ושולח אותם לישראל?

        שכן בגדול רכב בחו"ל עולה הרבה פחות בהפרש גדול כך שבהרבה מקמות לא עושים תיקונים גדולים פשוט קונים חדש או משומש בזול אז יש חברות שמנצלות את זה ומפרקות שם מנועים ושולחים לארץ [לא מתוך ידע על המנוע הזה אבל הרבה פעמים זה מנועים מתוחזקים מאוד]

        @אושר-מתקרב כתב במנוע מאתר גלגלים:

        אני שואל שאלה אחרת
        לאיזה חו"ל שולחים את המנועים שלנו עם 350KKM?

        בדרך כלל המנוע שלך עם 350א ומעלה לא שווה יותר מברזל כי הם לא מתוחזקים
        אבל היה לי חבר שעבד במכירת אוטובוסים שעברו את המיליון או שכבר א"א להשתמש בהם בארץ כי יש כללים עד כמה שנים אפשר להשתמש לתח"צ וכן להסעות לבתי ספר וכד"ו הם מכרו אותם לירדן או למדינות עולם שלישי ששם הם עדיין ממשיכם ליסוע
        אל תתפלא אם תבקר פעם בירדן או באיזה אפריקה ותראה פירסומת אין כמו במבה 😇

        שאר נושאים

      • פסק הדין מפתיע: האם אזעקות מצדיקות מהירות מופרזת?
        יודי וייןי יודי ויין

        פסק הדין מפתיע: האם אזעקות מצדיקות מהירות מופרזת?

        בית המשפט לתעבורה הכיר בנסיבות מבצע “שאגת הארי” כשיקול מקל בעבירת מהירות, למרות התנגדות המשטרה ועברו התעבורתי של הנהג | הרישיון נפסל ל-20 יום בלבד
        בפסק דין שעשוי להשפיע על אופן ההתייחסות לעבירות תעבורה בתקופת מלחמה, קיבל שופט בית המשפט לתעבורה את טענות ההגנה והכיר בנסיבות הביטחוניות כשיקול מקל, תוך קיצור פסילת הרישיון ל-20 יום בלבד.
        המקרה התרחש בכביש 1 בשעות הצהריים, במהלך מבצע “שאגת הארי”. הנהג נתפס כשהוא נוהג במהירות של 157 קמ”ש - כ-75% מעל המהירות המותרת של 90 קמ”ש. במהלך הנסיעה נשמעו שתי אזעקות, ובכל אחת מהן עצר את רכבו. עם זאת, בין האזעקות, כשהוא נמצא בכביש פתוח וללא מרחב מוגן, האיץ את נסיעתו בניסיון לצמצם את זמן החשיפה.
        עו”ד אילון אורון, לשעבר יו”ר ועדת התעבורה הארצית בלשכת עורכי הדין ומחבר האנציקלופדיה לתעבורה, ייצג את הנהג וטען כי בתקופת חירום אין להחיל את אמות המידה הרגילות של דיני התעבורה. לדבריו, רצף האזעקות יצר מצב שבו הנהג, שניסה להגיע במהירות למקום מוגן, לא היה מודע למהירות נסיעתו.
        עוד נטען כי יש להבחין בין נהיגה פזיזה הנובעת מזלזול בבטיחות לבין נהיגה מואצת שמקורה בתחושת סכנה ממשית, וכי על בית המשפט לקחת זאת בחשבון.
        מנגד, התביעה המשטרתית התנגדה להתחשבות בנסיבות, וטענה כי אין לאפשר חריגה ממגבלות המהירות גם בתקופות חירום במיוחד כאשר מדובר בנהג עם עבר תעבורתי בעייתי. למרות זאת, השופט קיבל את עמדת ההגנה וקבע כי יש לייחס משקל לנסיבות הביטחוניות, וגזר על הנהג פסילת רישיון של 20 יום בלבד, למרות עברו התעבורתי.

        כמובן אין לראות בנאמר לעיל הצדקה לעבור על חוקי התנועה

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • פריוס פלאג אין
        יודי וייןי יודי ויין

        אני ביררתי על פלאג אין שחיפשתי פריוס ובסוף המסקנה שאני הגעתי [זה על דעת עצמי בלבד] שההפרש במחיר לא שווה את זה במיוחד אם אין לך עמדת טעינה מתחת לבית [אם יש לך תקנה כבר חשמלי]
        וחוץ מזה שאני שמעתי רק לפי שמועות שיש להם תקלות במערכת הפלאג אין כי עדיין לא היה מספיק ניסיון
        ועד מה שכבר כתבו לך כאן

        עסקאות רכב

      • עכשיו במשנת יוסף מכשיר לניקוי ריפודים
        יודי וייןי יודי ויין

        @zalmensmok
        ברמי לוי יש את המכשיר המקורי של טינקו ב500

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • המצבר נגמר אם הרכב עומד שבוע בלי תזוזה
        יודי וייןי יודי ויין

        @הייי
        כמו שכתבו לך כאן מניסיון זה רק עניין של מצבר ישן שגמור ואם כן כדאי לך להחליף אותו ולא להניע אותו מדי פעם עם כבלים כי זה הורס הרבה דברים כמו אנטרלנטור אז עדיף לך להחליף לחדש לא למשומש

        @הייי כתב בהמצבר נגמר אם הרכב עומד שבוע בלי תזוזה:

        כמה באמת עולה אני חדש ואני לא מבין בזה?

        עולה בין 250 ל500
        המקום שאני מצאתי הכי זול זה בהום סנטר עם כרטיס של ארגון המורים ||תחפש חבר שיש לו||

        @מאיר-ג כתב בהמצבר נגמר אם הרכב עומד שבוע בלי תזוזה:

        מצבר אפשר לבדוק תאריך ואם זה מצבר ישן זה הגיוני לגמרי
        לחברות טובות ישן זה אחרי שלוש שנים ובחברות פחות טובות זה יכול ליהות גם שנתיים וחצי ובחברות פח אפילו לא שנתיים
        אם זה מצבר של שנפ או בוש או וורטה ומהתאריך המצוין על המצבר עברו פחות משנתיים זה מחשיד קצת

        בעיקרון נכון אבל לא תמיד אם הרכב עמד הרבה זמן בין שימוש לשימוש זה יכול להות אבל בדרך ככל זה לא קורה

        @מאיר-ג כתב בהמצבר נגמר אם הרכב עומד שבוע בלי תזוזה:

        (שמעתי פעם מחבר שיש תקלה שגורמת למצברים ללכת אני לא זוכר מה התקלה והוא גם טען לי שזה מצוי בהונדה סיוויק אם משהו יכול לתת מידע זה יועיל לי וגם לרב שפתח את השרשור)

        @מאיר-ג היה לי סיוויק למעלה משנתיים וקניתי אותו עם מצבר שישמש למעלה משנתיים ואז הוא הלך החלפתי ומכרתי ועד היום אותו מצבר עובד פיקס ברוך ה’

        @ITAMAR25 כתב בהמצבר נגמר אם הרכב עומד שבוע בלי תזוזה:

        אם מחוברת מצלמת דרך קבועה זה דבר שיכול להיות, המצלמות טוחנות את המצבר.

        זה אחד הדברים הראשונים שגומרים את המצבר אבל לא רק אפילו מנורה קטנה בתוך הרכב גומרת את המצבר בקלות

        הרבה הצלחה!!!

        עסקאות רכב

      • חוות דעת
        יודי וייןי יודי ויין

        @צביקה-0
        לי היה כזה סיוויק אותו שנתון קניתי אותו באזור הק"מ הזה לפני כ4 שנים בכ5א יותר ומכרתי אותו כעבור שנתיים של שימוש יום יומי ו27א ק"מ שנתי
        אוטו פשוט כיף נוסע מצוין כמעט ללא תיקונים [ודאי יחסית לשנתון] אם אני זוכר נכון חוץ ממשולשים [שגם זה בגלל שניסיתי להעביר טסט במקום לא נכון] לא היה לו תיקונים
        ודרך אגב אני מכיר את הקונה והוא עשה איתו עוד איזה 50א וגם הוא החליף אם אני לא טועה רק תושבות מנוע
        אני מכרתי רק בגלל הצריכת דלק ועברתי לפריוס שנה הרבה יותר מתקדמת וק"מ נמוך יותר ועדיין אין להשוות
        אם אתה לא נוסע הרבה או שיש לך כסף לשלם על הדלק הייתי לוקח את הסיוויק על פני כל רכב אחר במחיר הזה
        הרבה הצלחה!!!

        עסקאות רכב
      • 1 / 1
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום