יודי ויין
-
מנוע חשמלי של ההגה פריוס 2015 -
מנוע חשמלי של ההגה פריוס 2015יש לי איזה שבר קטן בתוך המנוע של ההגה זה לא משפיע עם עצם הנהגה אבל זה מרעיש ממש במיוחד אם יש איזה בור בכביש או בבמפר
בכל מקרה אשמח לשמוע האם יש מי שהחליף כזה דבר וכמה עלה לו
או אם יש משהו שיש לו את החלק מרכב לפרוק או שיש לו קישור להזמין את זה
[הבנתי ש"א לתקן אלא להחליף אבל אם יש משהו שיש לו רעיון אשמח לשמוע]
אשמח לכל עזרה בנושא
תודה רבה. -
היברדי VS חשמלי@השלך-על-ה-יהבך
שים לב שאם אין לך עמדת טעינה מתחת לבית יצא שכרו בהפסדו … -
החלפת סוללה בפריוס -
מוצץ לחגורה שלא יתקע במכס@מאיר-עלי-באבא מוזר כי אני הזמנתי כמה פעמים וזה לא נתקע במכס אולי זה נתקע בלי קשר [בגלל המלחמה]
רק שים לב שאתה מזמין שהיה משהו טוב שאפשר במקרה הצורך להכניס אליו את החגורה ולא משהו פשוט שהחגורה לא נתפסת בו@שרולצ-ה כתב במוצץ לחגורה שלא יתקע במכס:
אפשרות נוספת ללכת לפירוקייה ולקחת מרכב קיים,
לא ממולץ כי אז א"א לחגור במקרה הצורך
-
חברת ההשכרה טו קארמצטרף אמינים נוחים ולא עושים בעיות
לגבי המחיר אחרי שאתה לקוח שלהם כמה פעמים אפשר להסתדר איתם על מחיר טוב יותר מהרגיל
הרבה הצלחה! -
תקלה בגיר/אקטואטור סיטרואן C4 פיקאסו (גיר רובוטי CFC300P)@simon
היה לי חבר שהיה לו את סוג התקלות שאתה מתאר וגילה שזה תקלת חשמל אחרת שגרמה לזה אצלו זה חזר בכמה מקמות הבעיה הרצינית הייתה אצלו בפנס האחורי נכנס מים שגרמו לקצר לאחר שהוא יבש או ניתק ואיפס את התקלות הכול חזר לעבוד וכן היה לו בעיות חשמל
תנסה אולי זה רק בעיית חשמל
הרבה הצלחה!!! -
וויז לא עובד@יניב-שלום
תנסה להתקין גירסה ישנה יותר
בהצלחה! -
ניקוי פיח? כן, זה עובד! בדקנואשמח אם משהו יוכל לעשות סדר מה באמת כדאי ומה צריך ואצל מי וכמה עולה ומה ההבדל בין עני למוטי ליחייא ולטאקי ואצל מי הייתה התוצאה הטובה ביותר
@MENI אתה עושה ניקוי ?
תודה רבה. -
עשיתי תאונה:( לא ברור מי אשם ומה הלאה@Lexus כתב בעשיתי תאונה:( לא ברור מי אשם ומה הלאה:
בדקתי בעירייה אין להם ברחוב הזה
החנות הסמוכה גם היא לא מכסה את אזור התאונה
נבדוק אצל הרב ליוש, בכל מקרה סיכמנו לגשת אליו בנידון שבינינו
אשתדל בלנ"ד לעדכןאני לא מכיר את המקום מקרוב אבל מניסיון אישי תלך למקום ותעשה סיבוב ביום וגם בלילה פתאום אתה רואה על איזה בית מצלמה מזווית שלא חשבת קודם לי פעם זה עזר מאוד וזה היה מכיון שלא חשבתי
הרבה הצלחה !!! -
ניקוי פיח? כן, זה עובד! בדקנונכון שזה שרשור ישן אבל אם כבר הקפיצו אשמח לשמוע מה יצא לגבי הפריוס
תודה רבה. -
פסק הדין מפתיע: האם אזעקות מצדיקות מהירות מופרזת?@Shebsale כתב בפסק הדין מפתיע: האם אזעקות מצדיקות מהירות מופרזת?:
יש לך מקור?
שלחתי את זה לעורך דין תעבורה,
הוא טוען שבתי המשפט דנו בסוגיה בעבר ופסקו שזה לא מצדיק אלא מגביר סיכון.
כנראה הכל תלוי בקריזה של השופט שכידוע זה הדבר הכמעט יחיד (חוץ מעוד אינטרסים אישיים) שמכריע במשפטים במדינה ה"נאורה" שלנו.אין לי מקור מוסמך זה עבר ברשת
מה שכן שלחתי לחבר והוא הזכיר לי שגם היה לו סיפור דומה באחד הסבבים הקודמים הוא נתפס בכביש 6 בקטע שמותר 110 על 183 [כמדומני] ובמשפט הוא טען שהיה התראות שיש מאות טילים בדרך מאירן ולכן נסע מהר והשופטת לא כל כך רצתה להקל בסוף רק בגלל המצב[אפילו שהיה לו הרשאות קודמות] הורידה לו חלק גדול מהקנס בנקודות לא הסכימה לשנות וכן הורידה לו ימים מהשלילהלסיכום סעו בזהירות בכל מצב
-
מנוע מאתר גלגלים@הצפוני-הממורכז-בדרום
אני ברוך ה’ לא הייתי צריך להחליף מנוע אז אין לי נסיון בזה מה שכן זה@הצפוני-הממורכז-בדרום כתב במנוע מאתר גלגלים:
מה שמעלה עוד שאלה: איך זה שכל רכב בחו״ל שמגיע ל-50–60 אלף ק״מ פתאום שולחים את המנוע שלו אלינו לארץ?
יש שם מפעל מיוחד שמפרק מנועים חצי חדשים ושולח אותם לישראל?שכן בגדול רכב בחו"ל עולה הרבה פחות בהפרש גדול כך שבהרבה מקמות לא עושים תיקונים גדולים פשוט קונים חדש או משומש בזול אז יש חברות שמנצלות את זה ומפרקות שם מנועים ושולחים לארץ [לא מתוך ידע על המנוע הזה אבל הרבה פעמים זה מנועים מתוחזקים מאוד]
@אושר-מתקרב כתב במנוע מאתר גלגלים:
אני שואל שאלה אחרת
לאיזה חו"ל שולחים את המנועים שלנו עם 350KKM?בדרך כלל המנוע שלך עם 350א ומעלה לא שווה יותר מברזל כי הם לא מתוחזקים
אבל היה לי חבר שעבד במכירת אוטובוסים שעברו את המיליון או שכבר א"א להשתמש בהם בארץ כי יש כללים עד כמה שנים אפשר להשתמש לתח"צ וכן להסעות לבתי ספר וכד"ו הם מכרו אותם לירדן או למדינות עולם שלישי ששם הם עדיין ממשיכם ליסוע
אל תתפלא אם תבקר פעם בירדן או באיזה אפריקה ותראה פירסומת אין כמו במבה
-
פסק הדין מפתיע: האם אזעקות מצדיקות מהירות מופרזת?פסק הדין מפתיע: האם אזעקות מצדיקות מהירות מופרזת?
בית המשפט לתעבורה הכיר בנסיבות מבצע “שאגת הארי” כשיקול מקל בעבירת מהירות, למרות התנגדות המשטרה ועברו התעבורתי של הנהג | הרישיון נפסל ל-20 יום בלבד
בפסק דין שעשוי להשפיע על אופן ההתייחסות לעבירות תעבורה בתקופת מלחמה, קיבל שופט בית המשפט לתעבורה את טענות ההגנה והכיר בנסיבות הביטחוניות כשיקול מקל, תוך קיצור פסילת הרישיון ל-20 יום בלבד.
המקרה התרחש בכביש 1 בשעות הצהריים, במהלך מבצע “שאגת הארי”. הנהג נתפס כשהוא נוהג במהירות של 157 קמ”ש - כ-75% מעל המהירות המותרת של 90 קמ”ש. במהלך הנסיעה נשמעו שתי אזעקות, ובכל אחת מהן עצר את רכבו. עם זאת, בין האזעקות, כשהוא נמצא בכביש פתוח וללא מרחב מוגן, האיץ את נסיעתו בניסיון לצמצם את זמן החשיפה.
עו”ד אילון אורון, לשעבר יו”ר ועדת התעבורה הארצית בלשכת עורכי הדין ומחבר האנציקלופדיה לתעבורה, ייצג את הנהג וטען כי בתקופת חירום אין להחיל את אמות המידה הרגילות של דיני התעבורה. לדבריו, רצף האזעקות יצר מצב שבו הנהג, שניסה להגיע במהירות למקום מוגן, לא היה מודע למהירות נסיעתו.
עוד נטען כי יש להבחין בין נהיגה פזיזה הנובעת מזלזול בבטיחות לבין נהיגה מואצת שמקורה בתחושת סכנה ממשית, וכי על בית המשפט לקחת זאת בחשבון.
מנגד, התביעה המשטרתית התנגדה להתחשבות בנסיבות, וטענה כי אין לאפשר חריגה ממגבלות המהירות גם בתקופות חירום במיוחד כאשר מדובר בנהג עם עבר תעבורתי בעייתי. למרות זאת, השופט קיבל את עמדת ההגנה וקבע כי יש לייחס משקל לנסיבות הביטחוניות, וגזר על הנהג פסילת רישיון של 20 יום בלבד, למרות עברו התעבורתי.כמובן אין לראות בנאמר לעיל הצדקה לעבור על חוקי התנועה
-
פריוס פלאג איןאני ביררתי על פלאג אין שחיפשתי פריוס ובסוף המסקנה שאני הגעתי [זה על דעת עצמי בלבד] שההפרש במחיר לא שווה את זה במיוחד אם אין לך עמדת טעינה מתחת לבית [אם יש לך תקנה כבר חשמלי]
וחוץ מזה שאני שמעתי רק לפי שמועות שיש להם תקלות במערכת הפלאג אין כי עדיין לא היה מספיק ניסיון
ועד מה שכבר כתבו לך כאן -
עכשיו במשנת יוסף מכשיר לניקוי ריפודים@zalmensmok
ברמי לוי יש את המכשיר המקורי של טינקו ב500 -
המצבר נגמר אם הרכב עומד שבוע בלי תזוזה@הייי
כמו שכתבו לך כאן מניסיון זה רק עניין של מצבר ישן שגמור ואם כן כדאי לך להחליף אותו ולא להניע אותו מדי פעם עם כבלים כי זה הורס הרבה דברים כמו אנטרלנטור אז עדיף לך להחליף לחדש לא למשומש@הייי כתב בהמצבר נגמר אם הרכב עומד שבוע בלי תזוזה:
כמה באמת עולה אני חדש ואני לא מבין בזה?
עולה בין 250 ל500
המקום שאני מצאתי הכי זול זה בהום סנטר עם כרטיס של ארגון המורים ||תחפש חבר שיש לו||@מאיר-ג כתב בהמצבר נגמר אם הרכב עומד שבוע בלי תזוזה:
מצבר אפשר לבדוק תאריך ואם זה מצבר ישן זה הגיוני לגמרי
לחברות טובות ישן זה אחרי שלוש שנים ובחברות פחות טובות זה יכול ליהות גם שנתיים וחצי ובחברות פח אפילו לא שנתיים
אם זה מצבר של שנפ או בוש או וורטה ומהתאריך המצוין על המצבר עברו פחות משנתיים זה מחשיד קצתבעיקרון נכון אבל לא תמיד אם הרכב עמד הרבה זמן בין שימוש לשימוש זה יכול להות אבל בדרך ככל זה לא קורה
@מאיר-ג כתב בהמצבר נגמר אם הרכב עומד שבוע בלי תזוזה:
(שמעתי פעם מחבר שיש תקלה שגורמת למצברים ללכת אני לא זוכר מה התקלה והוא גם טען לי שזה מצוי בהונדה סיוויק אם משהו יכול לתת מידע זה יועיל לי וגם לרב שפתח את השרשור)
@מאיר-ג היה לי סיוויק למעלה משנתיים וקניתי אותו עם מצבר שישמש למעלה משנתיים ואז הוא הלך החלפתי ומכרתי ועד היום אותו מצבר עובד פיקס ברוך ה’
@ITAMAR25 כתב בהמצבר נגמר אם הרכב עומד שבוע בלי תזוזה:
אם מחוברת מצלמת דרך קבועה זה דבר שיכול להיות, המצלמות טוחנות את המצבר.
זה אחד הדברים הראשונים שגומרים את המצבר אבל לא רק אפילו מנורה קטנה בתוך הרכב גומרת את המצבר בקלות
הרבה הצלחה!!!
-
חוות דעת@צביקה-0
לי היה כזה סיוויק אותו שנתון קניתי אותו באזור הק"מ הזה לפני כ4 שנים בכ5א יותר ומכרתי אותו כעבור שנתיים של שימוש יום יומי ו27א ק"מ שנתי
אוטו פשוט כיף נוסע מצוין כמעט ללא תיקונים [ודאי יחסית לשנתון] אם אני זוכר נכון חוץ ממשולשים [שגם זה בגלל שניסיתי להעביר טסט במקום לא נכון] לא היה לו תיקונים
ודרך אגב אני מכיר את הקונה והוא עשה איתו עוד איזה 50א וגם הוא החליף אם אני לא טועה רק תושבות מנוע
אני מכרתי רק בגלל הצריכת דלק ועברתי לפריוס שנה הרבה יותר מתקדמת וק"מ נמוך יותר ועדיין אין להשוות
אם אתה לא נוסע הרבה או שיש לך כסף לשלם על הדלק הייתי לוקח את הסיוויק על פני כל רכב אחר במחיר הזה
הרבה הצלחה!!!
