דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      יודי וייןי

      יודי ויין

      @יודי ויין
      אודות
      פוסטים
      83
      נושאים
      8
      שיתופים
      0
      קבוצות
      0
      עוקבים
      0
      עוקב אחרי
      0

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • הפנצ'רים
        יודי וייןי יודי ויין

        @מאיר-ג כתב בהפנצ'רים:

        פעם בחודש? מוכשר!

        נכון [הוא בודק את העירוב העירוני עם הרכב]

        @מאיר-ג כתב בהפנצ'רים:

        מה שכן יש להם פריסה של מוסכים מסוימים או כל מוסך ואני רק מביא את הקבלה ומקבל החזר?

        יש להם באתר את הרשימה נראה לי לא קבלה אלא האפשרות לתקן זה רק בתוך הרשימה שלהם אבל זה נראה עם פריסה יפה אתה יכול לבדוק האם יש מקום רלוונטי בשבילך

        @מאיר-ג כתב בהפנצ'רים:

        (כשבאחד מהם שברתי גוז’ון ולו היה לי ביטוח וזה היה נשבר ע"י המוסך הם גם היו נושאים בנזק)

        אני לא בטוח שהם היו נושאים בנזק יש שם כללים מאוד ברורים מה זה כולל ומה לא תעבור על הכללים באתר שלהם

        מדברים רכב

      • הפנצ'רים
        יודי וייןי יודי ויין

        לכל מי שזה יעיל במיוחד לאלו שלא תמיד נוסעים על הכביש
        שמתי לב שCello(לשעבר סלופארק) אם אתה מנוי בעלות של 1.90 לחודש יש תיקון פנצרים בחינם
        רק להדגיש אין לי שום קשר לחברה רק יש לי חבר טוב שמשתמש עם השרות הזה לפחות פעם בחודש
        אפילו שבגדול מספיק פעם בשנה כדי שזה ישתלם
        ואולי זה משתלם מעוד בחינה שזה תיקון מקצועי ולא איזה תולעת או בורג מעלי אקספרס
        הרבה הצלחה !!!

        מדברים רכב

      • SOS דחוף שאלה בשביל חבר שתקוע עכשיו
        יודי וייןי יודי ויין

        @מאיר-ג כתב בSOS דחוף שאלה בשביל חבר שתקוע עכשיו:

        הוא יודע היכן נמצא הקויל ?
        אם כן אפשר להציץ עליו ולראות את מצבו

        אני לא יודע מה הוא יודע אבל בשביל להגיע לקויל בפריוס צריך לפרק את המגבים ושני מגשים שמתחת זה לא משהו שכל כך אפשרי לעשות באמצע כביש

        @הכהן-הגדול
        אני לא יודע מה לענות
        הרבה הצלחה!!!

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • למכירה מסך
        יודי וייןי יודי ויין

        @יצחק-רשטונ כתב בלמכירה מסך:

        המכשיר בעל מעבד 8 ליבות ולא 4

        אז אולי טעיתי בסימון של המוצר או שהמוכר שינה את המוצרים שהוא מוכר
        ביאור 2026-06-22 020317.png

        לוח יד2

      • למכירה מסך
        יודי וייןי יודי ויין

        למכירה מסך מעלי אקספרס
        9 אינץ’, 6 ג’יגה-בייט, 128 ג’יגה-בייט, ארבע ליבות
        מהיר בטירוף עובד מצוין [רק חסר חלק מהחוטים השתמשתי איתם ניתן לקנות בנפרד ]
        המחיר בחנות כ630 ש"ח אני מוכר ב400 גמיש לרצינים
        רק חייב לציין שלא אני ולא מומחה גדול ממני לא הצלחנו לשים חסימה על המכשיר הזה אולי יש כאן משהו שכן יודע איך עושים את זה [בכל מקרה לי זה לא רלוונטי כבר]
        עריכה המסך די אוניברסלי ועם פאנל מתאים זה יתאים לכמעט כל רכב
        ניתן ליצור קשר במייל z0527601087@gmail.com

        מסך.png

        לוח יד2

      • תופעה מדאיגה בנתיבות: מעגלי תנועה עם תמרור עצור
        יודי וייןי יודי ויין

        @מאיר
        יש גם כיכר כזו בכרמיאל רק עם מתן זכות קדימה ולא עצור ואני מזדהה עם כל מילה

        @מאיר כתב בתופעה מדאיגה בנתיבות: מעגלי תנועה עם תמרור עצור:

        עם התחדשות השכונות החדשות

        אם זה חדש פשוט מומלץ לך להעמיד מצלמה יהיה לך בלי סוף הסרטות של תאונות של כאלו שלא מכירים את המקום ויצאו בלי לתת זכות קדימה

        אני לא מדבר על זה שהשוטר הראשון שיזהה את הפוטנציאל יתחיל לעמוד שם כל בוקר ולכסות את היומית שלו בזמן קצר ובקלות

        חדשות רכב

      • תאונה קטנה האם יתכן הנזק שהנפגע טוען לו?
        יודי וייןי יודי ויין

        @YOLEVI
        טוב אחרי כל מה שכתבו לך כאן אין לי הרבה מה להוסיף
        אבל לאחר הרבה תאונות שראיתי בחיי מעולם לא ראיתי כזה מכה קטנה שעשתה נזק כל כך גדול אני יכול להביא לך תיעוד ותמונות מלפחות 2 תאונות שנכנסו בי ולא היה כזה נזק אפילו לא דומה ומדובר מכה הרבה יותר חזקה ממה שאתה מתאר [לפי הדברים שעפו וגודל המכה שקיבל הרכב מאחורה]
        בכל מקרה זה ניסיון עושק ידוע
        זה קרה לחבר שלי מה שעשינו בסוף שלחנו לו בבן דוד שיודע לדבר בשפה שלו והוא התפשר על 700 במקום 3500
        וכמובן שהחתמנו אותו שאין יותר תביעות
        הרבה הצלחה!!

        הדרכות וטיפים - משפטי, תביעות ותאונות

      • המלצה ובקשה בצידה | www.netcarshow.com
        יודי וייןי יודי ויין

        תעמוד בעמוד שהתמנות לא נפתחו ומדי פעם תרענן זה פשוט שולח שוב ושב עד שזה נפתח
        הרבה הצלחה!!!

        שאר נושאים netcarshow.com

      • אחריות לסוללה טיוטה פרויס
        יודי וייןי יודי ויין

        @מוטי כתב באחריות לסוללה טיוטה פרויס:

        לא ידוע לי שהחליפו סוללה
        רק האריכו את האחריות מטיפול לטיפול
        אז היא בת 10 וקרוב ל200K

        @מוטי כתב באחריות לסוללה טיוטה פרויס:

        אם אני מבין נכון במצב כזה אין דיון שמומלץ כן להאריך אחריות כל עוד הם נותנים
        למרות העלת המחיר ולמרות שבשנים הקרובות כבר לא אוכל לחדש ?

        אני לא יודע ולא מבין מה שאני אמרתי זה מה שאמרו לי בטיוטה
        אומרים כאן שב16 זה סוג בסוללה שונה אז אולי הדין שונה
        מה שאני כן יכול להמליץ לך זה להיכנס למוסך הראשון של טיוטה ולשואל אותם שיענו לך בכנות האם זה משתלם לך או לא כי הרי שהרכב חדש ברור שזה שווה למשל המוכר שלי קנה חדש וחידש את האחריות והחליפו לו סוללה לחדש מקורי במסגרת האחריות אז אם לא החליפו לך לך תבדוק האם זה שווה או לא
        הרבה הצלחה!!!

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • אחריות לסוללה טיוטה פרויס
        יודי וייןי יודי ויין

        @מוטי
        אני קניתי פריוס עם אחריות לסוללה ונגשתי לשני מוסכי טיוטה באזור מגורי לחדש את האחריות ובשניהם התשובה היתה אותו דבר
        אין לנו בעיה לחדש את האחריות אבל רק שתדע לך שניתן לחדש עד 12 שנה מגיל הרכב בכל מצב גם אם מטופל רק בטיוטה והחליפו לך את הסוללה לא מזמן במסגרת האחריות אז אנחנו לא חושבים שזה שווה לך אלא אם אתה נוסע הרבה מאוד ואני שנוסע ממוצע כ30K בשנה אין סיבה שילך לך הסוללה תוך שנתיים אבל אם אתה רוצה נחדש לך אבל שוב אין זה לא משתלם לך

        @מוטי כתב באחריות לסוללה טיוטה פרויס:

        כמה זמן היא מחזיקה

        מה שאמרו לי במוסכי טיוטה שהממוצע לסוללה שלי היא 8/10 שנים או כ200K
        אבל תמיד אתה יכול להכניס לבדיקה ולראות מה המצב שלה

        בכל מקרה אם לא החליפו את הסוללה אז אולי כן משתלם לך לאריך את האחרית
        [אן לי כל כך מידע על 16 ומעלה כל המידע שיש לי זה לעד 16
        הרבה הצלחה!!!

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • רכב עומד למכירה ברחוב עם מצוקת חניה קשה
        יודי וייןי יודי ויין

        מזדהה עם המצוקה
        מה שאני עשיתי הבאתי מהפקח שאחרי על הגרוטאות מדבקה “התראה לפני פינוי” או התראה על גרוטאה או אך שקוראים לזה כל אחד בעיר שלו וכן הבאתי מדבקה שכתוב עליה בגדול באדום “לגרירה” והדבקתי זה עוזר פלאים אתה גם לא מלשין ולא עושה בלגן אבל בדרך כלל זה מספיק לו בעז"ה [כמובן בהדבקה עצמית ללא הפקח וללא ידעתו של הפקח
        הרבה הצלחה!!!

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • עסקת ליסינג לנהג חדש וצעיר ללא מטרת קניית הרכב אח"כ
        יודי וייןי יודי ויין

        @שלמה-א-0
        כמה ק"מ הם נותנים במחיר הזה ומה זה כולל במחיר תקלות על מי ?

        עסקאות רכב

      • האם יתכן הדבר? מיצובישי אאוטלנדר ידני 7 מקומות.
        יודי וייןי יודי ויין

        אפרופו ידני נדיר יש לי חבר שקנה מאזדה MPV ידנית מקורי [יבוא אישי]
        ודרך אגב המנוע יותר קטן מהרגיל 1600 במקום 2200 אבל עושה את העבודה הרבה יותר טוב מנסיון

        מדברים רכב

      • הזדמנות לקנות סורק A30M
        יודי וייןי יודי ויין

        יש למשהו נסיון עם סורק ברמה כזו בעברית ?

        שאר נושאים

      • המלצה לספר תיאוריה
        יודי וייןי יודי ויין

        אם תרצה יש לי ספר דיגיטלי חינמי לשלוח לך

        רישיון נהיגה

      • מנוע חשמלי של ההגה פריוס 2015
        יודי וייןי יודי ויין

        @נתי-2
        גם לא עובד

        חלקי חילוף

      • מנוע חשמלי של ההגה פריוס 2015
        יודי וייןי יודי ויין

        @נתי-2 לא נפתח לי

        חלקי חילוף

      • מנוע חשמלי של ההגה פריוס 2015
        יודי וייןי יודי ויין

        @מיוחד כתב במנוע חשמלי של ההגה פריוס 2015:

        לפי מה שאני מבין, אתה מתכוין לקופלונג הזרוע,
        אנחנו מתכוונים לקופלונג הנקרא בוקסה הגה, גלגל שיניים הקיים בתוך מנוע ההגה, מחלה של פריוס, ובכלל של טויוטה.

        אני לא כל כך הבנתי מה אתה מתכוון קופלונג הזרוע
        שני מוסכים כבר אמרו לי שזה בתוך המנוע החשמלי ולא הקופלונג
        אני כן יסביר לך מה אני פרקתי ומה היה
        ביחד עם חבר פירקתי את הזרוע שמגיע מההגה עד למטה [ואז ההגה היה חופשי] ואז נגעתי קלות בהגה ועדין היה רעש מתוך ההגה
        ממש נשכבתי מתחת להגה ובדקתי והרעש הגיע מהחלק שמיד אחרי ההגה עצמו לא החלק שמסתובב

        @מאיר-ג
        אני לא יודע לענות לך אם זה אותו בעיה אבל לי יש את התיקתוקים האלו גם בלי סיבוב של ההגה זה יכול לקרות במהירות גבוהה או אם יש בור בכביש

        חלקי חילוף
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5
      • 1 / 5
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום