דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      טוס לאט סע מהרט

      טוס לאט סע מהר

      @טוס לאט סע מהר
      אודות
      פוסטים
      102
      נושאים
      3
      שיתופים
      0
      קבוצות
      0
      עוקבים
      1
      עוקב אחרי
      0

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • שרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש
        טוס לאט סע מהרט טוס לאט סע מהר

        500cddc8-157a-4642-9ed5-410e796e229f-IMG_4355.JPG c06e74f5-75c8-4590-b9e6-6bd36aa0b81b-IMG_4353.JPG
        אגב סלון והגה עור לבן
        פורד
        דגם
        T07Cמוסטנג
        שנת ייצור
        1965
        תוצרת
        ארצות הברית

        מדברים רכב

      • עזרה דחופה (מקווה..)
        טוס לאט סע מהרט טוס לאט סע מהר

        אשמח לחזור לנושא שלשמו התכנסנו

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • עזרה דחופה, רכב תקוע.
        טוס לאט סע מהרט טוס לאט סע מהר

        אני עוקב אחרי השרשור הזה ולא מאמין(ובעוד הרבה שרשורים)!
        איזה אנשים טובים יש בפורום הזה עוזרים עם כל הנשמה ובמיוחד בזמנים לחוצים שמי שעובר את זה נמצא בבלבול גדול וזה פשוט ישועה בשבילו.

        אשריכם!! אתם תותחים! נשמות טובות! גברים! כיף לראות מהצד שה’ יפנק אתכם

        שאר נושאים

      • קצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2
        טוס לאט סע מהרט טוס לאט סע מהר

        בן אדם בריא רק אין לו נשמה53ece9bf-905b-478c-ada7-2b592f89147c-ביאור 2026-06-24 190509.jpg

        מדברים רכב

      • עזרה דחופה (מקווה..)
        טוס לאט סע מהרט טוס לאט סע מהר

        @אהרן-4 עידכון ביניים…
        כיון שהשעה הייתה 5.30 בבוקר דיווחתי בשלוחה שלוש שבה נאמר ל"דיווח על נזק" בהשארת הודעה,
        כשיצרתי איתם קשר נטען לי שהייתי צריך לדווח וזה שדיווחתי בשלוחה לא חשיב ליה כי צריך לשוחח עם נציג בשלוחת החירום שפעילה 24, (דווקא הוא היה אדיב).
        אחרי וויכוח של 7 דקות העמק השווה היה שנכון שדיווחתי אך נכתב שחודדו הנהלים מכאן ולהבא,
        לבקשתם שלחתי תמונות למחלקת תאונות ולטענת הנציג גובה ההשתתפות אמור להיות לא יותר מ2000 ש"ח
        אך מחלקת התאונות עדיין לא יצרה קשר (ואין להם שירות לקוחות)

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • שרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש
        טוס לאט סע מהרט טוס לאט סע מהר

        @נייטרון-חפשי כתב בשרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש:

        @אבי-ים הרכבים הישנים היו הרבה יותר חזקים בשלדה (לא התקמצנו על החומר), לאבי היה ולוו סטיישן עד שמישהו (שיכור) נכנס בו כשהוא חנה, הרכב ההוא היה חדש ונמעך כל החזית ולעומתו לרכב שלנו לא ניזוק חיצונית רק הלך לו הגיר.

        שמעתי שזה נועד לבטיחות, פעם הסכנה של מי שהיה בפנים גדולה יותר (וכן למי שחוטף פגיעה…) והיום ריככו את השלדה כך שהרכב יספוג את מירב הפגיעה.

        מדברים רכב

      • קצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2
        טוס לאט סע מהרט טוס לאט סע מהר

        @אריאל-קמחי תנשום קצת בלי לחץ😉
        מה שבטוח הוא לא מעוך פשוט זה תמונה שנלקחה מתצוגה 360 (כזה שהרכב מסתובב בתמונה וזה נוצר בעצמו מהרבה תמונות) ובדרך כלל זה נראה ככה כשחותכים תמונה בחזרה

        מדברים רכב

      • יש פה הזדמנות שווה? המודעה הזו היא מציאה? השרשור המרכזי | כנסו לשאול ולענות! (בלי דיונים ארוכים)
        טוס לאט סע מהרט טוס לאט סע מהר

        נראה לי מציאה ממש טובה
        https://www.yad2.co.il/vehicles/item/f5lr0082?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=2&pagination=1

        עסקאות רכב מציאה יד 2 שווה

      • עשיתי תאונה:( לא ברור מי אשם ומה הלאה
        טוס לאט סע מהרט טוס לאט סע מהר

        @Lexus היום כמעט כל ק"ס מכוסה מצלמות של העירייה תבדוק על העמודי תאורה שם או בגינה,
        ואם אני לא טועה שלרב לאיוש יש מצלמה על האזור מהחצר תבדוק ותבקש ממנו (זה בדיוק רב מול הכניסה לחצר שלו אם דייקת במיקום), אם נעים לך כמובן…

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • הועד הפועל למען כניסה שניה למודיעין עילית...
        טוס לאט סע מהרט טוס לאט סע מהר

        @חובק-עולם כתב בהועד הפועל למען כניסה שניה למודיעין עילית...:

        זה דווקא נחמד…
        חתיכת אטרקציה.

        נחמד כשאתה נוהג ואחראי על האטרקציה
        לא כשאתה באוטובוס כשהנהג ערבי עם שכל של ציפור וחושב שהוא על אופנוע

        מדברים רכב

      • שרשור "חיות על הכביש"
        טוס לאט סע מהרט טוס לאט סע מהר

        @אבי-ים הייתי בחריש הכל חדש אבל הרחוב צר עם חניות, בדיוק כמו בהסרטה
        כשבררתי אמרו לי שזה תוכנן בכוונה כדי שאנשים יסעו לאט…
        בעיני זה מטומטם הלוואי שאנשים יסעו לאט בגלל זה אך מסוכן זה וודאי הרבה תאונות זה בגלל חוסר דיסטנציה

        מדברים רכב

      • קצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2
        טוס לאט סע מהרט טוס לאט סע מהר

        https://www.yad2.co.il/vehicles/item/wqk0uh9u?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=7&pagination=1
        התבלבל עם הכלב

        מדברים רכב

      • קצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2
        טוס לאט סע מהרט טוס לאט סע מהר

        https://www.yad2.co.il/vehicles/item/k35oorug?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=9&pagination=3
        "חלק מהטיפולים היו במוסך מורשה "
        מילה בסלע שתיקה בתרי

        מדברים רכב

      • וויז ללא חשש מראית העין...
        טוס לאט סע מהרט טוס לאט סע מהר

        @יוסיוס איזה תותח ועליז אתה
        חסד עם יופי וחן

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • האיש שחסך לכולנו מבוכה בתחנת הדלק, הלך לעולמו
        טוס לאט סע מהרט טוס לאט סע מהר

        @קורולה-אברכים כתב בהאיש שחסך לכולנו מבוכה בתחנת הדלק, הלך לעולמו:

        אני נוהג קצת פחות ממך, אבל כשאתה נוהג על רכב אחר כל יומיים בשבתך בישיבה (השכרות וכדו’) אתה חייב להכיר את זה, אא’'כ בא לך לעשות רונדלים בין המשאבות. [מודה שלקח לי איזו שנה לגלות את זה].

        אני 4 שנים עם רשיון ובלי רכב, ככה שנהגתי בכל סוג רכב שאתה רוצה כמעט, (כן גם
        ב @קורולה-אברכים ) וזה פעם ראשונה שלי…
        איזה ישר כח @shine

        שאר נושאים

      • 2,500₪ על שריטה קטנה באוטו - חברת השכרה
        טוס לאט סע מהרט טוס לאט סע מהר

        @תמים בהמשך לדברך
        אני לוקח כבר כמה שנים מ"וואי קאר" בקרית ספר והם פשוט תותחים

        1. מקבל רכב לא נקי לגמרי מבחינה חיצונית כך שאתה פחות חושש,
        2. הם מאד גמישים וזורמים בשעות ההחזרה שזה ממש לא מצוי אצל אחרים,
        3. מחירים סבירים שירות טוב והם מאנ"ש.
        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • שרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש
        טוס לאט סע מהרט טוס לאט סע מהר

        @Shebsale

        @Shebsale כתב בשרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש:

        נצפה ברחוב רמב"ן בירושלים.

        דברים שבכל יום במקומות האלה ומוכרים לכל ירושלמי בסביבה… יש שם הרבה משלחות חוץ שגרירים וכדו’

        מדברים רכב

      • עשיתי תאונה:( לא ברור מי אשם ומה הלאה
        טוס לאט סע מהרט טוס לאט סע מהר

        @Lexus אגב אולי תשאל אותו על איזה מהירות הוא היה אם הוא יגיד שהוא היה בתנועה הוא בבעיה ממה נפשך או שהוא אכן רצה לפרסס או שהוא התחיל ליסוע שזה אומר שהוא לא נתן לך להשלים עקיפה

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • קצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2
        טוס לאט סע מהרט טוס לאט סע מהר

        https://www.yad2.co.il/vehicles/item/ewqu7dn8?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=15&pagination=2
        טיוטה קורונה…

        מדברים רכב
      • 1
      • 2
      • 3
      • 1 / 3
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום