@אנונימוס
לפי דעתי זה במחיר שווה
https://www.yad2.co.il/vehicles/item/h97wapjs?ad-location=Main+feed+listings&opened-from=Feed+view&component-type=main_feed&index=3&color-type=Grey
תוכל לנסות להוריד אותם ל9.500 10000
אבל מה שחשוב שהרכב עם קילומטראז’ נמוך ונראה שמור מאוד
תעדכן מה יצא…
שים לב שזה 2010 וטסט יחסית ארוך ויד 2
והטידה הכי שמורה שראיתי שם…
בהצלחה!
טאטל'ע
-
מחפש ניסאן טידה לקנייה -
חוסר במים ברדיאטור ללא נזילה@נייטרון-חפשי כתב בחוסר במים ברדיאטור ללא נזילה:
הייתי שמח אם תוכל לשתף איך אובחנה הבעיה במיוחד אחרי שסיפרת שהיית כבר אצל כמה מוסכים לפניו, ומה גם שאין נזילות וקצת קשה לי להאמין שברח ליטר מים תוך שעה למנוע ואתה עדיין נוסע, ואני לא בא לחלוק על האבחנה אלא קשיא לי רישא אסיפא ויש כמה דרכים ליישב ואני אשמח לדעת מה האמת.
האמת שאני קצת מטיל ספק באבחון של המוסך ההוא
א. משום שהחסר במים היה כמה חודשים רק שבאותה תקופה היה משהו מוזר לפעמים מיכל המים היה ריק לחלוטין ובמיכל הרזרבי שבצד ימין היה מלא, וכשהיה במיכל הרגיל מים במיכל הרזרבי לא היה אבל בכל אופן הרכב נסע פצצה אפילו עד הצפון!! הלוך חזור והמנוע לא התחמם כלל! (האמת שההתחממות הייתה בנסיעה מיד אחרי הנסיעה לצפון) מה שמוזר לי שאם הנזילה במנוע למה עד היום הרכב לא התחמם.
ב. הבדיקה של המוסכניק ההוא לקחה 10 דקות גג! נשמע לי מוזר שתוך שניה אפשר לראות שזה בעיה במנוע
עלה לי ספק שאולי התרמוסטט בעייתי כי אמנם הוא כן נדלק אבל לוקח לו הרבה זמן להידלק יש מצב שהוא לא מדוייק או תקול ולכן כל הבלאגן??? או שזה בכלל לא קשור??? מי שמנוסה בתחום אשמח אם יוכל לעזור לי אודה לו מאוד!!
אני ממש אובד עצות!! את האמון במוסכים איבדתי כבר… -
אשכול סוכני ביטוח זולים, לכאורה אמינים וזולים....מבדיקה נרחבת שאני עשיתי בתחום
יצא לי שהחברה הזאת הכי זולה בביטוח!!! בדוק!!! שווה לבדוק!!
להלן הנתונים:
חברת לוביט
1800588555
יונדאי i20 2009
ללא עבר ביטוחי!
לכל נהג מגיל 24 (ואפילו רשיון בן יומו)
חברת הביטוח: הראל
סוגרים עסקה מהר מאוד
4,450 ש"ח!!
הביטוח: חובה וצד ג’ -
מישהו יודע על צבע לרכב בזול, אפי' עצמאית...?@Klonimoos
יש במתתיהו חנות בשם
מ. ק. מודולרי
הוא מוכר ספריי צבע לרכב שמעורבב ביחד לקה
לפי קוד גוון שכתוב על מדבקה בדלת שליד הנהג
עלות בקבוק שמספיק לכמ"ר 120 ש"ח
אתה אומר לו את הקוד והוא מזמין לך צבע תואם ממש!
לוקח חודש עד שזה מגיע
אני אישית קניתי וממש נהניתי… -
בקשה להישפט - תוך כמה זמן הדו"ח מבוטל?@אין-עוד-מלבדו-0
אתה בטוח???
מניין לך??
כי הרי המליצו כאן בפורום להגיש בקשה להישפט ביום האחרון של ה90 יום בהם אפשר להגיש בקשה, ולפי דבריך מה העניין בכך???(כי לפי מה שהבנתי זה שנה מיום קבלת הדו"ח (שזה נקרא זימון לדין) ולכן עדיף להגיש לפני סוף 3 חודשים שככה נשארו רק 9 חודשים שיכולים לקבוע תאריך למשפט במקום שנה)
-
אשכול סוכני ביטוח זולים, לכאורה אמינים וזולים....@יוני כתב באשכול סוכני ביטוח זולים, אמינים וזולים....:
לי נתנו הכי גבוה 5000 זה מטורף למי שעושה תאונות
אוקיי, מעניין כי אני דיברתי איתם וכמדומני הם אמרו 7000 השתתפות עצמית
אבל גם 5000 זה מטורף, לאף אחד אין ביטוח מתאונות,
מגוחך לומר “מטורף למי שעושה תאונות” הרבה מהאנשים שהיתה להם תאונה לא דמיינו שיעשו תאונה
במיוחד במדינה עם נהגים זהירים מאוד כמו במדינת ישראל…
מאחל לך שאף פעם לא תעבור תאונה, אבל אנשים רבים וטובים שנוהגים מצויין עברו תאונות ל"ע.
אבל בכ"א לדעתי לא שווה לשלם פחות 500 שח לשנה בשביל הסיכון הזה ויש לקחת אותו בחשבון@יוני כתב באשכול סוכני ביטוח זולים, אמינים וזולים....:
נחמד מאד חוץ מזה שצריך לשלם על זה
למען ה’ מי יגנוב לנסר 2008 תן לי אופצי’ בלי הביטוח הזהאז ככה,
א. אתה לא משלם על זה יותר, להיפך לוביט נחשבת מבין החברות הזולות בעולם הביטוחים.
ב. לא לכל אחד יש לנסר חבוטה, ישנם כאלה עם רכבים בשווי 30 40K שאין להם עבר ביטוחי או שהם נהגים חדשים ולא שווה להם לעשות מקיף ולהם בהחלט יש רווח לעשות ביטוח הכולל גניבות במיוחד רכבי טויוטה היברידיים.בכ"א אינני סוכן של ביטוח סה"כ מעוניין ליידע את הציבור בממצאים של בירור מקיף שעשיתי, בהצלחה!
-
חוסר במים ברדיאטור ללא נזילהחבר טען שרוב הסיכויים שזה משאבת מים תקולה
אשמח אם מישהו עבר משהו דומה ועזר לו להחליף משאבה -
בקשה להישפט - תוך כמה זמן הדו"ח מבוטל?@סאדיגורא
מה ש@אין-עוד-מלבדו-0 כתב@אין-עוד-מלבדו-0 כתב בבקשה להישפט - תוך כמה זמן הדו"ח מבוטל?:
גם אם אין תאריך למשפט במידה ונקבע משפט הדו"ח לא מתבטל
זה נכון,
אבל היה מוזר לי שלא קבעו לך תאריך ושעה כיון שזה חייב להיות ביחד
החלטתי לבדוק באיזור האישי שלי וראיתי שגם אני קיבלתי הודעה כזו,
אבל המעניין שלא קיבלתי התרעה על כך,
ופתאום אני אוחז שהתאריך בו קיבלתי את הזימון זה התאריך בו קיבלתי את הדוח,
יתרה מכך שים לב שכשתלחץ על ההודעה יהיה כתוב לך צפייה במסמך זימון לדין, כשתלחץ על זה יופיע לך הדו"ח שקיבלת,
מה שאומר שההודעה שקיבלת אינה זימון לבית משפט אלא הודעה על הדו"ח שבלשון החוק נקרא זימון לדין כל עוד אתה לא משלם
ולכן כשיעבור לך שנה ולא תקבל זימון אחר גם הדוח שלך יתבטל
מאחל לך שכך יהיה,
אני באותה צרה… -
מה המחיר שמתווך רכב לוקח על עסקההנורמלי והמקובל באזור 2000 שח פלוס מינוס.
אבל לפני שאתה ממהר לסוכן
אולי תגיד איזה רכב אתה מחפש ואנסה לעזור לך,
יש לי קצת נסיון בתחום…
אם אתה מעוניין שלח לי מייל yosi671109@gmail.com -
חוסר במים ברדיאטור ללא נזילהוואו!! פתחתי עכשיו את הפורום לראות את התגובות
מי כעמך ישראל!!! זה מרגש לראות איך כולם נרתמים לעזור למישהו שלא מכירים!!
אשריכם!!!
רק רציתי לעדכן שהייתי היום במוסך איתן בירושלים שקיבלתי עליו המלצות
ולדאבוני הוא אמר שהבעיה היא המנוע
הוא הציע לי להחליף מנוע והמוסכניק הקבוע שלי אמר שלא צריך להחליף אפשר לשפץ את המנוע שזה חצי מחיר
השאלה אם מישהו יודע לומר לי אם שווה לשפץ או שכבר עדיף להחליף??
תודה מראש!!! -
אפליקציית מוזיקה ברמה גבוהה! לבעלי מערכת מולטימדיה או אנדרואיד@shine
נשמע טוב, הבעיה שעולה כסף
האפליקציה הנ"ל חינמית, המנוי שם זה רק לדיסקים ממש חדשים או לבלי פרסומות -
חוסר במים ברדיאטור ללא נזילה -
חוסר במים ברדיאטור ללא נזילה@הכל-בעז-ה כתב בחוסר במים ברדיאטור ללא נזילה:
@טאטל-ע הבדיקה היא פשוטה בודקים קומפרסיה בצילנדרים שלא לוקח יותר מ10 דקות
???
סליחה על הבורות, אבל תוכל לפרט יותר?? מה זה אומר “קומפרסיה” צילינדרים ?? -
עזרה בהתקנת מצלמת חניה לפיוזים@טכנולוג
וואו!!
אין לי מילים!
קצר וברור!!
יישר כח! -
עזרה בהתקנת מצלמת חניה לפיוזים@דני-מערכות
תודה לך על העזרה והמקצועיות שלך!
רציתי לעדכן שבאמת הבורג אליו חיברתי לא היה מחובר לשילדה
חיפשתי אחר ואכן עובד מצויין!! ללא גונב זרם וכו’…
תודה!!
