@משה-שמחה כדאי לרענן את הדף!
הרשלה 0
-
מה קרה לפורום? | 502 Bad Gateway nginx/1.28.0 -
בקשת עזרה | פנצ'ריה מומלצת באיזור מודיעין עילית@טוסון הוא עבר לק"ס לא יודע מדויק איפה
-
רכב מגמגם פתאום וחוזר להיות תקין... ומתג חלון משובש...@החפץ-בעילום-שמו כתב ברכב מגמגם פתאום וחוזר להיות תקין... ומתג חלון משובש...:
נ.ב - שמתי לב גם שצריכת הדלק שלי ירדה קצת, אבל רק בשימוש עם מזגן.
ברור שזה קשור !
-
כוייל ושמן רכב@על-הטוב-שלך זה כבר תחכה למי שמבין.
-
כוייל ושמן רכב@על-הטוב-שלך לא חושב שצריך מקורי אבל כן חשוב מותג אמין
-
כוייל ושמן רכב@על-הטוב-שלך קישור שהוא שם לך זה מקורי לכן המחיר
-
יעוץ בקניית רכב -
כזה עוד לא ראיתי, דוח חניה לניידת משטרה גלוייה -
בעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.@טרנטע לי כתוב עד5K התקשרתי ואמרו לי שזה בשביל ההנחה וזה לא משנה באמת
-
חדששש!!! אפליקציית רכבים זה לזה בהשקה !!!!!!@המאעסטר מושלם

זה פעם ראשונה שאני רואה ממה בנוי הלוגו תמיד אני רואה את בקטן ממש חמוד -
מה הבעיות בפיגו - 308/207 שנות 2010 -2012@ביתשמשניק מי אמר שיש בעיה @אלי-0
-
משמים אין לי מספר רכב בתמונה@ישראליק איזה מצלמה יש לך ?
-
דוח מהירות של חבר@הבל-הבלים-הכל אולי עו"ד @מיכלין-שמאי-רכב יוכל לעזור לך ?
-
סקר בעניין עיצוב השרשורים.@מאיר כתב בסקר בעניין עיצוב השרשורים.:
אבל כמו שכתבו לעיל להדגיש פותש אם בשביל העיצוב אז חמוד אבל הרעיון הקודם שרואים איכשהו בכל הודעה (משהו עדין)מי הפותש היה ממש גם מועיל מעבר לעיצוב להבין את דו שיח ושוב תודה רבה לכם צוות הפותחים והמפתחים (מקווה שיוצא לכם מזה גם רווח כלכלי…)
אנחנו מטפלים גם בזה בע"ה
-
תגובות למדריך על מערכת קירור המנוע ברכב@מאיר-ג אני חשבתי שבשביל לקרר את המנוע המים צריכים להיות קרים ממש כי אחרת איך יקרר?
אז בדקתי קודם בבינה והסביר לי שהוא מצנן את המים מחום נניח של 100 פלוס מינוס מעלות לחום של נניח
בין 10 ל15 מעלות פחות וזה מספיק בשביל לספוג את החום של המנוע פעם נוספת.
כתבת יפה מאוד תודה -
מצערת -
תגובות למדריך על מערכת קירור המנוע ברכב@מאיר-ג
המים מתקררים ממש או פשוט לא רותחים כמו שנכנסו?

