@אחרית-לעמך בטוח
בדקתי כרגע יש לי הילוכים 4 במספר
פשוט הזדהיתי עם מה שכתב @מאיר-ג
ולמה לא מופיע מספר ההילוך בלוח מחוונים?
הרשלה 0
-
האם טיוטה רוצים שנשמע את המנוע? -
האם טיוטה רוצים שנשמע את המנוע?@אחרית-לעמך לי יש מערכת מולטימדיה ב 2012
-
האם טיוטה רוצים שנשמע את המנוע?@אחרית-לעמך קורולה 2012?
-
האם טיוטה רוצים שנשמע את המנוע?@אחרית-לעמך כתב בהאם טיוטה רוצים שנשמע את המנוע?:
בד"כ בטויוטה יש תיבת הילוכים רציפה
בכל הרכבים של טויוטה?
-
על מחיר הדלק לחודש הבא... -
לדמותם של מגרשי רכבים בק"ס, ובעוד ערים חרדיות... -
מכסה לדלק -
שרשור "חיות על הכביש"@itamar נשלח לבדיקה
-
דו"ח חניה - בית שמש -
טסט לרכב בפעם הראשונה -
אינסייט התיייעצות@נתי-2 אופסס פספסתי 200K
-
אינסייט התיייעצות2014 יד1 28K
דרך סוכן אמין זה מופקע או רק קצת או אפילו בסדר?? -
מנוי הדרן למכירה@אליעזר-0 כתוב לי מס פלא או מייל
-
מנוי הדרן למכירה@אליעזר-0 כן יותר בזול ממה שצויין
-
קורולה 2011@על-הטוב-שלך נחשב מחיר מעולה
וגם קמ"ש טוב -
רעש של אוויר בלחיצה על הבלמים@בור-סיד אני שהחלפתי רפידות שמעתי את המוסכניק אומר לעוזר שלו לפמפם בדוושה של הבלמים
וראיתי שהוא לוחץ חזק עד הסוף כמה פעמים והיה רעש של אוויר יוצא אולי זה מה שחסר אצלך
ותלמד שלא כדאי ללכת לחאפרים -
תוסף גולד לייבל במבצע
@מתלמד-0 אולי תפרט למי שלא מבין מה זה ולמה זה
תודה -
יונדאי I 30 שנה 2009 - 16,000 שווה?@מאיר-8 יש לי חבר שקנה כזה רכב 2011 קמש זהה לשלך ב14K!!
מסוכן אמין אבל כולל עמלת סוכן!! -
קצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2
-
פיג’ו 301 דיון@נתי-2 אני שואל דווקא על סיטי קאר כי במשטרה הכסף לא מעניין אף אחד אפשר גם למכור להם…הכל

