דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      ה

      החפץ בעילום שמו

      @החפץ בעילום שמו
      אודות
      פוסטים
      50
      נושאים
      6
      שיתופים
      0
      קבוצות
      0
      עוקבים
      0
      עוקב אחרי
      0

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • האם זה מסובך להחליף שמן ופילטר לרכב בכוחות עצמי?
        ה החפץ בעילום שמו

        @נייטרון-חפשי יישר כח על ההערות המחכימות…!

        דבר אחרון (נ"ל) שלא הבנתי. הבורג הזה שמחזיק את כל השמן למטה, שמוציאים אותו , מוציאים אותו בהדרגה שיטפטף לאט לאט, ובאיזה תזמון אני אמור לקחת אותו אלי שלא יפול?
        ואם יפול לכלי של השמן, מה בכך אם אני יוציא אותו החוצה וינקה אותו?

        עוד דבר קטן - שסוגרים את הבורג לפני המילוי של השמן, עד כמה חזק צריך לסגור? כי בפילטר הבנתי שמחזקים ביד ככל האפשר וזה מספיק.

        תודה רבה , ממש!

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • האם זה מסובך להחליף שמן ופילטר לרכב בכוחות עצמי?
        ה החפץ בעילום שמו

        @יצחק-רשטונ עד עכשיו הייתי מזמין מכונאי לבית ועושה את זה.
        זה היה לוקח לו משהו כמו 40 דקות. הייתכן? הוא היה מעלה גלגל אחד על ג’ק כזה מיוחד ונכנס מתחת לרכב.
        למה זה לקח לו הרבה זמן?

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • האם זה מסובך להחליף שמן ופילטר לרכב בכוחות עצמי?
        ה החפץ בעילום שמו

        תודה רבה לכל המגיבים עד כה.

        האם שהרכב על המדרכה, זה משנה איזה צד של גלגלים עומד על המדרכה?
        זה בטיחותי? מרווח כזה יתן לי להכניס את הרצאט ולפתוח את הבורג ריקון ב"כיף"?

        האם כל השמן יוצא החוצה בשיפוע כזה?

        האם זה נכון שאפשר פשוט להבריג את הפילטר שמן ביד ללא שום כלי? כי הבנתי שיש משתמשים בכלי מסוים לשים על היציקה שיש בפילטר מלמטה.

        צריך לשמן את הגומיה של הפילטר החדש עם טיפת שמן?

        ומה קורה שאני פותח את הבורג של השמן עצמו, איך נזהרים שזה לא ישפריץ עליי? לאיזה כיוון השמן יוצא? ישר למטה? באלכסון? כל רכב והסיפור שלו?

        תודה רבה לכל היהודים הצדיקים!!!

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • האם זה מסובך להחליף שמן ופילטר לרכב בכוחות עצמי?
        ה החפץ בעילום שמו

        שלום. יש לי חבר שמחליף פילטר ושמן לרכב, ששם אותו מצד אחד על המדרכה גבוה, ואז נכנס למטה ופשוט פותח את הפקק ומבריג החוצה את הפילטר.

        האם זה מסובך? ברצוני לעשות זאת לבד, פעם ראשונה. מה חוות דעת המומחים?
        תודה רבה!

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • טיפים להחלפת פלאגים בטויוטה יאריס היבריד 2020
        ה החפץ בעילום שמו

        @מתלמד-0 יישר כח !!!

        לגבי הערה ב. - אשמח אם תפרט מה הכוונה, לא הבנתי אותך. לפי מה שראיתי בסרטון ששלחו כאן, הקויל יוצא החוצה עם גומי מובנה. זה בטיחותי להשתמש בספריי בכזה מקום?

        הערה ה. - לא הבנתי את הכוונה.

        הערה ו. - אין לי מפתח מומנט, הבנתי שצריך לעשות עם הרצ’אט כמה “תיקתוקים” עד שזה מסתכם לסכום של חצי שעון, או שני שליש כמו שאמרת. האם זה בסדר ככה?

        @פתוח-לשמוע הזמנתי מאלי אקספרס אחד דומה לזה. תודה רבה. אצלי צריך 16. הזמנתי גם 14 שיהיה בבית.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • טיפים להחלפת פלאגים בטויוטה יאריס היבריד 2020
        ה החפץ בעילום שמו

        @גיל שלום וברכה. אין לי בעיה אני אשמח. פשוט אני רוצה ללמוד לבד גם לדעת לעתיד.
        ראשון לציון מערב.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • טיפים להחלפת פלאגים בטויוטה יאריס היבריד 2020
        ה החפץ בעילום שמו

        @פתוח-לשמוע אבל איזה צריך?

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • טיפים להחלפת פלאגים בטויוטה יאריס היבריד 2020
        ה החפץ בעילום שמו

        שלום לכל המקצוענים היקרים.
        אני מעוניין להחליף בכוחות עצמי (פעם ראשונה בחיי) את הפלאגים של הרכב.
        אצלי ברכב יש את הקוילים מחוברים עם שני ברגים משושה למעלה במנוע, 4 במספר, ומתחתיהם יש את הפלאגים.

        מישהו יודע איזה מפתח צריך? איזה כלים צריך? הפלאגים שלי מסוג אירידיום והבנתי שצריך ליזהר מאוד בהברגה שלא יהיה יותר מידי ויהרוס את המנוע.

        הבנתי שצריך גם להיות מפתח עם גומייה ש"ידביק" את הפלאג.

        אשמח לקבל מידע, תודה רבה לכולם.

        נ.ב - הפלאג שאני שם לפי ההתאמה של הרכב המעודכנת הוא:
        NGK DIFR5C11
        https://www.ngk.com/ngk-1311-difr5c11-laser-iridium-spark-plug

        מצאתי אותם ב-11 דולר כל אחד באמיימה, מחיר מציאה של ממש.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • ריח של דלק בפתח מילוי השמן
        ה החפץ בעילום שמו

        @יצחק-רשטונ אני יסביר.
        עשיתי טיפול לרכב. אני מזמין מכונאי שמגיע עד אלי ועושה לי את העבודה. מוסמך שעובד שנים רבות במוסך מורשה קיה.
        אמרתי לו גם שיריח והוא הצדיק זאת. בנוסף, שמוציאים מהשמן על נייר לבן רואים את ההילה של הדלק מסביב לכתם.
        הוא אמר להתחיל מהשסתום PCV שהוא אחראי להוציא את אדי הדלק משם ואם הוא תקול זה יכול להיות הבעיה.
        הוא גם בדק את הפלאגים ואמר שהם קצת עיפיים וקצת מפויחים, אבל לא היה שם לכלוך “נוזלי”.
        אשמח לשמוע אם יש משהו נוסף לדעת!! תודה רבה לכולם

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • ריח של דלק בפתח מילוי השמן
        ה החפץ בעילום שמו

        @DanielC
        @גיל @יצחק-רשטונ @יוני

        עדכון מהשטח: כרגע לא ידוע בוודאות מה הבעיה מה שכן אני יודע להגיד שיש ביאריס שסתום PCV שאחראי להוציא אדי דלק החוצה מהמנוע.
        והוא היה תקול אצלי, שמתי ספריי קרברוטור ועכשיו הוא נשמע יותר טוב.
        מחכה לראות מה התוצאה.
        האבסורד הוא, שאין את החלק הזה להשיג בשום מקום בארץ, אפילו לא דרך טויוטה. ממש מוזר! 3 שבועות להמתין ותשלום מראש.
        כנראה שביאריס ההיברידי זה מחלה ידועה שבקילומטר הנוכחי השסתום הזה מתחיל להיתקל ולעשות בעיות.
        טויוטה עדכנו את המק"ט של השסתום הזה ועכשיו יש אחד חדש שמתאים לרכב שלי ושהוא כנראה לא יעשה את הבעיה הזאת.
        3bed9ae3-2577-41b9-826e-812899d5e389-image.png

        המכונאי הסתכל ובדק שגם הפלאגים קצת עייפים, אם כי לא ניראה שזה שייך לפלאגים כרגע. השסתום הנ"ל אמור להשמיע רעש שמנענעים אותו, והרעש היה חלש בפירוק, ואחרי הספריי קרברטור הרעש חזר להיות חזק. מחכה לחלק החדש שיגיע , הזמנתי מאתר יושיקה או משהו כזה.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • ריח של דלק בפתח מילוי השמן
        ה החפץ בעילום שמו

        @גיל @DanielC זה קצת נשמע לי מוזר מה שאתם אומרים.
        מדובר הוא על טויוטה יאריס היבריד 2020, שעשה 78,000 .
        עד כה היה מטופל רק בטויוטה.
        לא אכחד, שטיפול ה-60 שהיה אמור להתבצע בזמן, עשו אותו רק ב69 אלף.
        וקשה לי להאמין שמנוע כזה לא ישרוד את ה-9 אלף יותר.
        מה שגם שמו לו בטיפול שמן 5 30 עם תקן מתקדם וטוב.

        האם אתם בטוחים?

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • ריח של דלק בפתח מילוי השמן
        ה החפץ בעילום שמו

        @DanielC לעניות דעתי זה דלק ממש. זה כמו שמריח בתחנת דלק. אי אפשר להתבלבל…

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • ריח של דלק בפתח מילוי השמן
        ה החפץ בעילום שמו

        @DanielC נו, אז מה ויש? זה רכב היברידי. הוא נדלק ונכבה מאתיים פעם ביום. זה אופייני לרכב כזה.
        השאלה אם מישהו מכיר דבר כזה מקרוב ויודע איך צריך להתנהל… האם הריח חזק מידי גם תקין, או שלא.

        מה שגם הרכב צריך טיפול כי עברה שנה מהטיפול האחרון…
        אשמח לשמוע ממך אם יש עוד כיוונים, כי יקח לי עוד קצת זמן עד שאגיע אל המכונאי. תודה רבה!

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • ריח של דלק בפתח מילוי השמן
        ה החפץ בעילום שמו

        @DanielC כן. אותו ריח.
        אולי אפילו בפתח המילוי יש ריח חזק יותר. אבל שוב, גם לחברים שלי היה ריח במדיד דומה לשלי.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • טויוטה יאריס היבריד 2020 טיפול 15,000
        ה החפץ בעילום שמו

        טויוטה בריטניה לא רצו לענות לי. הם הפנו אותי לקשרי לקוחות טויוטה אירופה, והם כאמור הפנו את השאלה לטויוטה ישראל.

        לפחות קיבלתי תשובה מבלגיה. נשאר לנו לבחור למי להאמין.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • ריח של דלק בפתח מילוי השמן
        ה החפץ בעילום שמו

        @DanielC יש ריח, אבל גם בשני רכבים של חברים שלי בדקתי (קורולה ומאזדה 3) ויש ריח דומה.
        אולי זה הריח של השמן לאחר שנה שלימה בתוך המנוע?

        חבר שלי הביא לי להריח שמן מנוע מתוך גלון, ויש לו ריח של חומר ניקוי…

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • ריח של דלק בפתח מילוי השמן
        ה החפץ בעילום שמו

        @יוני זה כן. בספר רכב כתוב אחרי 15000 או שנה המוקדם מביניהם.

        השאלה שלי הייתה אם זה קשור לריח, זה שצריך לעשות טיפול, או לא.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • ריח של דלק בפתח מילוי השמן
        ה החפץ בעילום שמו

        @DanielC להריח את השמן שנמצא בטווח בין העליון לתחתון?
        ואז מה?
        תודה רבה

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • ריח של דלק בפתח מילוי השמן
        ה החפץ בעילום שמו

        טויוטה יאריס היבריד, 2020. עברה שנה מהטיפול האחרון, צריך לעשות טיפול. בדקתי שמן ונראה בסדר. כשפתחתי את המכסה לראות מה קורה, הרחתי ריח של דלק, ריח ניכר.

        הבנתי שהיברידי שנוסע יחסית רק בעיר, זה לגיטימי. האם זה מחשיד?
        האם זה בגלל שצריך לעשות טיפול עכשיו? נסעתי רק 9,000 מהטיפול הקודם, אבל עברה שנה.

        תודה לכל המביינים!!

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • טויוטה יאריס היבריד 2020 טיפול 15,000
        ה החפץ בעילום שמו

        הנה תגובה מטויוטה ישראל על השאלה ששאלתי אותם מדוע באמריקה מחייבים לכתחילה לשים 0 20 בכל המדינות כולל טקסס החמה, ואילו כאן מחמירים מאוד:
        9d1a1f50-e16b-436f-bedd-75ec74bcb0a3-{D50CA605-7C80-4805-82A9-372D54FA117F}.png

        אני מחכה לתגובה של טויוטה בריטניה. הם צריכים לחזור אליי עם תשובה.

        טיפולים, אחזקה ותקלות
      • 1 / 1
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום