@נייטרון-חפשי יישר כח על ההערות המחכימות…!
דבר אחרון (נ"ל) שלא הבנתי. הבורג הזה שמחזיק את כל השמן למטה, שמוציאים אותו , מוציאים אותו בהדרגה שיטפטף לאט לאט, ובאיזה תזמון אני אמור לקחת אותו אלי שלא יפול?
ואם יפול לכלי של השמן, מה בכך אם אני יוציא אותו החוצה וינקה אותו?
עוד דבר קטן - שסוגרים את הבורג לפני המילוי של השמן, עד כמה חזק צריך לסגור? כי בפילטר הבנתי שמחזקים ביד ככל האפשר וזה מספיק.
תודה רבה , ממש!


