היי אני עם רכב פשוט טויוטה קורולה שנת 2011 ואני רוצה לחסוך בעלויות
אשמח לשמוע חוות מומחים מה יותר עדיף מבחינה הכספית
רכב הבריד יותר חדיש (בלאי ופחת גבוהים)
או רכב ישן (דלק ותקלות)
ואם עדיף חדש איזה רכב היבריד ואיזה שנתון הכי שומר על המחיר שלו
תודה
הבל הבלים הכל
-
מה יותר חסכוני -
קורולה 2011 בעיה@פתוח-לשמוע מקורי?
תמיד אני מחליף חלקים מקוריים אז גם הפעם העדפתיאגב באמת חשוב שהחלק הזה יהיה מקורי?
-
קורולה 2011 בעיה@פתוח-לשמוע אם אני אלך לבד אני אצטרך לשלם לו 350 שח בדיקה וגם אם יתברר שהבדיקה לא היתה נכונה סתם החלפתי את מה שהוא אמר וכבר קרה לי בעבר דבר כזה
אגב אשמח לשמוע לגבי המחיר 2כויל מקורי ו4 פלאגים 1500שח כולל עבודה
יקר? זול?נורמלי? -
קורולה 2011 בעיה@אבי-KIA המוסך התקשר אליי ואמר לי שהצליח להגיע לתקלה שהיא 4 פלאגים גמורים ו2 כוהל מקצרים
תודה לכל העוזרים -
קורולה 2011 בעיהאחרי שעתים בדיקה על הרכב המוסכניק אומר שהכוהל והפלאגים(דיי חדשים) כולם מקצרים ורוצה על כל אחד 400 שח הגיוני הבעיה הגיוני המחיר?
-
קורולה 2011 בעיה@יצחק-רשטונ אני מבני ברק עשיתי ניקוי אצל מוסך מורשה והא טוען שזה לא קשור אני שואל איך להניע כאשר מלא פעמים אני לא מצליח
-
קורולה 2011 בעיה@יצחק-רשטונ תודה אני עכשיו עושה את מה שאמרת אבל הרכב מניע רק ל2 שניות תוך כדי שעולה לטורים גבוהים ונכבה יש מה לעשות?
-
דוח בלי נקודותחבר נהג על מהירות גבוהה וקיבל ממצלמה 250 שח ללא ניקוד קשה לי להעביר טכנית את הדוח על שמו
האם יש בעיה שישאר עליי כמובן שהוא ישלם
או שאני ניזוק מזה לעתיד לבוא חס ושלום
תודה מראש -
קורולה 2011 בעיהמשהו מוזר קורה לרכב שלי אשמח לעזרה
היום עשיתי תיקון ל ABS (חיישן שקיצר שם) וניקוי מצערת ומאז הרכב מניע לכמה שניות ונכבה שוב ושוב עד שנדלק רגיל אני נוסע אתו כרבע שעה אני מחכה ברמזור ושוב נופל הסלד והמנוע נכבה ככה מספר פעמים
(ואחרי שהרכב נדלק הוא מראה סימן מנוע סתם לטענת המוסכניק )
בפעמים האחרונות כשהנעתי הטורים עלו גבוה כשלוש פעמים ל2.5 עד 3.5לערך והרכב נשאר דולק
הלכתי לשני מוסכים וכל אחד טוען אחרת
אחד טוען שלא ניקו לי טוב את המצערת
והשני טוען שזה בעיה בקודן והא מוכן לבטל לי את הקודן ב500 שח(הקודן עם כספת) ואם לא עזר אז אני לא אשלם
ואני טוען מאין יבוא עזרי מה לעשות אשמח לעזרה תודה מראש -
ממיר קטליטי ניסאן קשקאינדלקה לי הנורה בניסאן קשקאי 2020 והלכתי לבדיקת מחשב והראה שיש תקלה בממיר הקטליטי וכן בבדיקת זיהום יצא לא טוב
מה אני יכול לעשות הבנתי שזה יקר?
תודה מראש -
נהרס לי הקודן ניסאן קשקאי@יצחק-רשטונ איזה חברה מה?
הקודן??
איך אפשר לדעת -
נהרס לי הקודן ניסאן קשקאינאבד לי המספרים של הקודן

(אני זוכר את הקוד) הציעו לי 220 שח לתיקון
שווה?? -
לא נפתח התא מטעןיש לי קורולה 2011 והתא מטען לא נפתח (הידית שלו מהרצפה ליד הדלק) אלא רק עלי ידי מפתח מבחוץ וכשאני מרים את הידית אני מרגיש שהשתחרר שם משהו פתחתי וראיתי שנקרע למישהו יש רעיון מה לעשות

-
קניתי סיטרואן c4 במכרזתודה ענקית לכולם
נראה שאוותר על זה אחרי מידע ככ יעיל ומקיף
תודה -
קניתי סיטרואן c4 במכרז@שלמה אני זכיתי בזה אז פשוט היו עיכובים
-
קניתי סיטרואן c4 במכרז@יוני כן הבית משפט נכנס לפגרה מלחמת איראן וכדו
-
קניתי סיטרואן c4 במכרזקניתי במכרז סיטרואן C4 וזכיתי ורציתי לדעת האם שווה לי בכלל להתעסק איתה מאוד אשמח אם תוכלו לעזור לי בנושא (ולא מהצד ההלכתי)
רישיון.pdf
מחיר הזכיה הוא 25500 וכבר שילמתי 10 אחוז
תודה רבה -
מדחס חדש ולא מקרר@mol היה לי אותו הדבר בדיוק והלכתי למוסך שטען בפני שהכפתור שמחליף בין חום לקור לא היה תקין והוא הוזיז ידני ומאז הקור עובד מצויין
-
ריקול שעבר חצי שנהקניתי רכב בלי טסט ועם ריקול שעבר חצי שנה מישהו יודע כמה זמן לוקח למשרד התחבורה לעדכן שיש אפשרות להעביר את הרכב טסט?
-
תגובות לאתר שבניתי לקבלת פרטי רכב לפי מספר רישויואוו ממש טוב
הייתי רוצה לדעת את העבר של הרכב החכר \ השכר\ פרטי
