@הבל-הבלים-הכל אגב שים לב לריביות
הבל הבלים הכל
-
הסבת דו"ח מהירות לאחר 90 יום -
הסבת דו"ח מהירות לאחר 90 יום@תודה-השם לי קרה אותו הדבר https://rechavimzelaze.ovh/post/124215
ובסוף העבירו לי אחרי הזמן ( אולי כי העברתי לפני אפילו שלא נרשם להם) -
מכירת קשקאי טרייד איןאני מנסה ללא הצלחה למכור את הקשקאי 2020 1.3 טורבו שלי ללא הצלחה
חשבתי אולי לעשות טרייד אין המליצו לי לחפש מישהו שקונה רכב יד ראשונה כי אז מביאים מחירון מלא
רציתי לדעת האם זה נכון?
ובכל מקרה איפה יביאו לי תמורה למחיר בלי לעקוץ אותי במכירה של הרכב השני -
דוח מהירות של חבררק מעדכן שבסוף אחרי שבערעורים לדוח בכיתי להם וכתבתי את כל טענותי שעזרתי לחבר ואני מנסה הרבה זמן וכו וכו ברוך ה העבירו את הדוח אחרי 5 פעמים שניסיתי ולא העבירו
-
בעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן -
ערעור על דוח חניה אדום לבן בני ברק@מיכאלוש תכתוב להם בערעור על סמך העבר שלי בדוחות איתם הם כנראה יוותרו לך
-
בעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאןאגב איך אפשר לעדכן את המולטימדיה המקורית של הרכב
-
בעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן@משה-אייזנבאך כתב בבעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן:
כמו"כ קיפול מראות והרמת חלונות מה עם זה
באמת מה לגבי הרמת חלונות האם יש נעילה מרכזית ?
-
בעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן@משה-אייזנבאך לי בנסיעה ממש ממש רגועה הוא לקח 1 ל 16
-
בדיקת רכב בפסגת זאבהם לא עובדים ביום שישי אשמח לעזרה
-
בדיקת רכב בפסגת זאבאיך בודקים גיר של מאזדה 5
-
בדיקת רכב בפסגת זאב@טוסון מה אתה ממליץ על מוסכניק או מוסך אגב יש לרכב נורת מנוע כתום
-
בדיקת רכב בפסגת זאבאני מהמרכז ומעוניין ברכב מאזדה 5 שעשה 180000 קילומטר שנת 2013 שנמצא בפסגת זאב אשר בירושלים היית שמח להמלצה על מוסך אמין לבדיקה לפני קניה
וגם יעוץ על מה כדאי להתמקד בשנתון וקילומטרז זה -
רכב 7 מקומות מה עדיף -
סקירת כלל רכבי 7 מקומות@nxt האם האקסטריל מומלץ? מה לגבי האמינות?
-
ביטוח של תאונה@אליהו-התח מה הם יעשו ? באמת לא היה עליי תביעות ! בשעת הסגירה
-
ביטוח של תאונה@גיל הם נותנים לי זה חוקי ?
-
ביטוח של תאונה@גיל גם חברה מתחרה? אני עכשיו בהפניקס אז אולי כדאי לעבור חברה או שגם הם לא יקבלו אותי
-
ביטוח של תאונהאחותי עברה עכשיו תאונה ברכב שלי על הביטוח שלי ואני צריך להפעיל ביטוח על סך 18000 נשאר לי 3 חודשים עד סוף הביטוח הקיים חשבתי שאולי כדאי לי ללכת לחדש ביטוח עכשיו בחברה אחרת (כדי להרויח עוד שנה בלי וותק בעייתי) לפני שהוא הגיש את התביעה או שזה לא חוקי?
תודה -
סקר לנהגים העריקים שבינינו, כמה אתם משנים מהרגלי החיים מפחד המשטרה@דוד-100 אני משום מה פחות מפחד שיעצרו אותי כי יש יותר סיכוי שיוותרו לי על פני כל הכאב ראש שיצא להם מזה
