פלוקסווגן 1986 אהבתי את המולטימדיה

הבל הבלים הכל
-
שרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש -
שרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכבישזה נדיר???

-
כניסה למכירה פומבית@נייטרון-חפשי אני קניתי בעבר כמה רכבים מכונס וכשהגעתי לקחת את הרכב דיברתי עם כמה סוחרים שכולם מעורבבים שם עם העורך דין
אני חושב שקשה להתמודד מול ידע שאין לך ועוד שבכלל לא הגעת לראות והוא עובד על זה כל יום
ובפרט על רכבים עם קמ כזה גבוה -
עוצמת מזגן מסתובב במקום@פראסטיק1 לי היה בטויוטה קורולה ופשוט פרקתי את החלקים והכנסתי את החוט למקומו
-
רכב עומד למכירה ברחוב עם מצוקת חניה קשהתשלחו מישהו שהוא כביכול רוצה לראות את הרכב ותחנה במקומו

-
מה יותר חסכוניתודה נשארתי
️ -
עוצמת מזגן מסתובב במקום@פראסטיק1 כשאתה מסובב את הגלגל יש חוט מחובר שמוזיז את המנגנון פשוט תפרק את החלקים את המולטימדיה (אם יש) ותראה זה ממש פשוט
-
איך מוצאים תיעוד של תאונה ממצלמות העירייהאולי תלך אליהם ממש למשרד
לי לפני כשנתים גנבו לי בטריה בבני ברק ממש ממול העירייה והלכתי לאחראי על המצלמות ובקשתי ממנו שיראה לי בהתחלה אמר לי שאסור לו אבל אחרי שהתחננתי אליו הכניס אותי וראינו את המוכר בחנות ליד לוקח אז הלכנו אליו ובהתחלה הכחיש עד שנזכר שרצה לעשות השבת אבידה -
סקר לנהגים העריקים שבינינו, כמה אתם משנים מהרגלי החיים מפחד המשטרה@דוד-100 אני משום מה פחות מפחד שיעצרו אותי כי יש יותר סיכוי שיוותרו לי על פני כל הכאב ראש שיצא להם מזה
-
האם לעיריית ב"ב חסר כסף שממשיכים לצבוע רחובות בכחול לבן?@MEM אגב איכות הצביעה ממש זוועה
-
דוח מהירות של חבררק מעדכן שבסוף אחרי שבערעורים לדוח בכיתי להם וכתבתי את כל טענותי שעזרתי לחבר ואני מנסה הרבה זמן וכו וכו ברוך ה העבירו את הדוח אחרי 5 פעמים שניסיתי ולא העבירו
-
רעש מקשקאיחזרתי עכשיו מאזור הצפון ונסעתי עם ניסאן קשקאי 2020 1.3 טורובו וראיתי קפיצות קטנות של הסלד בנסיעה והיה גם רעש כמו של מאורר ופפפפפ כל קפיצה
היית שמח לשמוע מה זה אומר?
תודה רבה -
קניתי סיטרואן c4 במכרזתודה ענקית לכולם
נראה שאוותר על זה אחרי מידע ככ יעיל ומקיף
תודה -
מכירת רכב, מה דעתכם?@נייטרון-חפשי אהבתי




-
רעש מקשקאי@חיים-Y0737 הייתי על מצב חסכוני (גם הרכב וגם הנהג
️) אבל לא נראה לי הוא די חזק -
כניסה למכירה פומבית@Lexus למה לשלם ליד 2 כנס לבית המכירות עצמו?
-
רכב עומד למכירה ברחוב עם מצוקת חניה קשהאם זה פרנציפ אז אולי תורידו או תסתירו את השלט למכירה
-
רעש מקשקאי@הבל-הבלים-הכל אגב אחרי שכיבתי את הרכב המאוורר עבד זה תקין??
-
מה זה? כדאי להיכנס לתיק?@צילפינגים זה יד 2
-
מכירת רכב, מה דעתכם?@נייטרון-חפשי דעתי שמויתור לא מפסידים ותוכל למכור בעזרת ה הרבה יותר בקלות ובמחיר הרבה יותר גבוה

