@גיל כתב בניסאן קשקאי:
גם אם יבואו עוד 10 מוסכניקים.
אשמח להסבר
אם אתה תשמע מ 10 מוסכניקים
ו/או מאנשים שקנו את הרכבים האלה ולא נהנו בלשון המעטה
לא תשנה את דעתך ?
בכל אופן אני לא מגיע לשנות דעות
אני מביא את דעתי בעניין
בהצלחה
@גיל כתב בניסאן קשקאי:
גם אם יבואו עוד 10 מוסכניקים.
אשמח להסבר
אם אתה תשמע מ 10 מוסכניקים
ו/או מאנשים שקנו את הרכבים האלה ולא נהנו בלשון המעטה
לא תשנה את דעתך ?
בכל אופן אני לא מגיע לשנות דעות
אני מביא את דעתי בעניין
בהצלחה